[Tylypahka] Big Brother ~
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] Big Brother ~

Tylypahka - Big Brotherin toinen kausi! Päivä 85/85
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Sviitti

Siirry alas 
+2
Violet
Big Brother
6 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Sviitti                                                        - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Sviitti    Sviitti                                                        - Sivu 2 Icon_minitimeSu Syys 30, 2012 10:17 am

*Peruutti huoneeseen suudellen Janea erittäinkin kiihkeästi.*

//ööh, en tiiä minkälainn sviitti on, joten sry lyhyt
Takaisin alkuun Siirry alas
JaneBeatric

JaneBeatric


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 05.07.2012

Sviitti                                                        - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Sviitti    Sviitti                                                        - Sivu 2 Icon_minitimeSu Syys 30, 2012 10:21 am

// Siel on iiiso sänky, peili ja pari nojatuolia O:)

*Jane naurahtaen hieman, irrottautuen sitten suudelmasta.* Mitä mieltä olet minusta? Entä muista asukkaista? Nyt on sinun aikasi avautua ihan mistä vaan, kunhan liittyvät Big Brother taloon jotenkin, joten kerrokerro jo! Haluan kuulla mitä mieltä olet asioista.. Onko kaikki hyvin? Haluaisitko jonkun asian olevan ehkä paremmin? Kerro kaikki!
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Sviitti                                                        - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Sviitti    Sviitti                                                        - Sivu 2 Icon_minitimeSu Syys 30, 2012 10:22 am

*Maaten nyt sängyllä Jane päällään, suudellen tuota kiihkeästi ja haroi tuon hiuksia toisella kädellä*

/ Jonas päällään? Pieni kirjotusvirhe XDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Sviitti                                                        - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Sviitti    Sviitti                                                        - Sivu 2 Icon_minitimeSu Syys 30, 2012 10:24 am

Nooh.. Stephen ja Tom ja Lena ovat kivoja. Jonas häädettiin, ja tiedänkin syyn. Jonas pilasi tyystin Sandreten luonteen, kun he makoilivat kokoajaan yhdessä.
Takaisin alkuun Siirry alas
JaneBeatric

JaneBeatric


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 05.07.2012

Sviitti                                                        - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Sviitti    Sviitti                                                        - Sivu 2 Icon_minitimeSu Syys 30, 2012 10:30 am

Tiedän niin hyvin tuon.. Minä olin aika värikäs persoona viime kaudella, ainakin omasta mielestäni! Minä.. Rogster - pidän sinusta, ihan todella! Olet todella komea ja valloittava persoona.. *Antoi suukon miehen poskelle, kallistaen päätänsä.* Onneksi sinä olet täällä, olisin muuten jo lähtenyt heti samantien pois.. En vain kestä tylsyyttä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Sviitti                                                        - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Sviitti    Sviitti                                                        - Sivu 2 Icon_minitimeSu Syys 30, 2012 10:35 am

Hah! Et uskokkaan kuinka tylsää täällä on. Lopettaisin kilpailun, jos minulla ei olisi pätkääkään kunnianhimoa. En oikein usko, että minulla on mahdollisuuksia finaaliin, mutta en anna sen lannistaa minua! *Naurahti huvittuneena.* Ihansama mille sijalle päädyn, minä silti olen itseni voittaja. Olen selvinnyt pidemmälle kuin olisin koskaan uskonut. *Naurahti irvistäen.* Minulla ja Stephenillä on pientä juttua.. Hän tosin sanoi, että hän vain haluaa hellyyttä, eikä halua mitään parisuhdetta, joten miksi hänen pitäisi olla mustasukkainen? *Naurahti samalla kuin kertoi.*

/p.s. tää internet suostu päästää mut koneelle, joten viestit hieman pidentyy Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
JaneBeatric

JaneBeatric


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 05.07.2012

Sviitti                                                        - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Sviitti    Sviitti                                                        - Sivu 2 Icon_minitimeSu Syys 30, 2012 10:52 am

*Jane nyt sitten suuteli Rogsteria uudelleen - ei ollut läheskään kuunnellut puoliakaan mitä hän oli selittänyt tälle nuorelle naiselle. Jane sulki silmänsä tiukasti kiinni, suudellen vain kokoajan enemmän ja enemmän.* Haluan sinua.. *Kuiskasi hiljaa tuon korvaan, kun irrottautui suudelmasta.* Oletko valmiina?
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Sviitti                                                        - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Sviitti    Sviitti                                                        - Sivu 2 Icon_minitimeSu Syys 30, 2012 10:55 am

Olen aina valmiina, kun on kyse sinusta. *Sanoi flirttailevasti.* Aloita sinä, katsotaan mihin pystyt. *Naurahti irvistäen.*

//sry lyhyt, äiti meni hoitaa laskua koneelle, nii oon nyt viitisen minuuttia puhelimitse
Takaisin alkuun Siirry alas
JaneBeatric

JaneBeatric


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 05.07.2012

Sviitti                                                        - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Sviitti    Sviitti                                                        - Sivu 2 Icon_minitimeSu Syys 30, 2012 11:04 am

*Lipaisi huuliaan, ja nyt vaihtoi näiden paikkoja keskenään - Rogrester alle ja Jane päälle.* Sinä olet komea ja tiedät sen.. *Jane vei huulensa Rogresterin kaulalle, suudellen sitä oikein pitkään.* Tuoksut hyvälle myöskin ja tiedät sen! Rakastaannn! *Jane istui nyt Rogresterin päällä, silitellen kädellään miehen vartaloa.* Sinä aloitat - hurmaa minut!
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Sviitti                                                        - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Sviitti    Sviitti                                                        - Sivu 2 Icon_minitimeSu Syys 30, 2012 11:09 am

*Naurahti huvittuneena. Suuteli sitten Janea. Kietoi kätensä tuon ympärille, ja suuteli tuota huulille. Alkoi sitten mennä alaspäin kaulaan, josta sitten rintakehää, kunnes tämän pää oli tuon rintavaossa.* Uuh, olet tosi seksikäs, ja sinä tiedät sen.
Takaisin alkuun Siirry alas
JaneBeatric

JaneBeatric


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 05.07.2012

Sviitti                                                        - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Sviitti    Sviitti                                                        - Sivu 2 Icon_minitimeSu Syys 30, 2012 11:16 am

Haha, voii sinua Rogrester! *Jane silitteli hymyssä suin nuoren miehen tukkaa.* Sinulla on kiva tukka, huomaa kuinka hyvää huolta siitä pidät.. Minä taidan.. vähän niinku.. välittää sinusta jo enemmän kuin ystävänä! Toivottavasti en ole tunteideni kanssa yksin.. *Kyyneleitä vierien Janen posken viertä - katse Rogresterissa.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Sviitti                                                        - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Sviitti    Sviitti                                                        - Sivu 2 Icon_minitimeSu Syys 30, 2012 11:21 am

*Naurahti.* .. hmmh? Eikö sinulla ole jo kihlattu - Jonas? *Kysyi hämmentyen, naurahtaen sitten, viilentääkseen ilmapiiriä.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Sviitti                                                        - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Sviitti    Sviitti                                                        - Sivu 2 Icon_minitimeSu Syys 30, 2012 11:33 am

# Tämä alkaa mennä hieman liian pitkälle.. # Jane, minä palaan pian.. *Nousi sängystä, ja meni ovelle. Odotti hetken, kunnes ovi avautui. Nosti kätensä Janelle, ja ilmoitti palaavansa pian. Poistui sitten eteishalliin.*
Takaisin alkuun Siirry alas
JaneBeatric

JaneBeatric


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 05.07.2012

Sviitti                                                        - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Sviitti    Sviitti                                                        - Sivu 2 Icon_minitimeMa Loka 01, 2012 3:22 am

Mmh.. *Jane oli vain mutissut kun nuori mies oli astellut pois Sviitistä. Nuori nainen nousi seisomaan sängyn eteen - puhdistellen nahkaista mekkoansa ja laski sitä hieman alemmas - rinnat tulisivat enemmän esille. Alkoi astelemaan huonetta ympäriinsä - hieman turhautuneena ja pian ei jaksanut odottaa joten meni ovelle ja laski oven kahvaa hieman alaspäin - ovesta astui sitten ulos, Oleskelutilan puolelle murhanhimoinen katse kasvoillaan.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sviitti                                                        - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Sviitti    Sviitti                                                        - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sviitti
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] Big Brother ~ :: Sviitti-
Siirry: