[Tylypahka] Big Brother ~
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] Big Brother ~

Tylypahka - Big Brotherin toinen kausi! Päivä 85/85
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 TpBB - Extra

Siirry alas 
+3
Emmy
Cornelia Kvieta
Big Brother
7 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

TpBB - Extra Empty
ViestiAihe: TpBB - Extra   TpBB - Extra Icon_minitimeSu Elo 05, 2012 10:27 am

TpBB - Extran studio.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

TpBB - Extra Empty
ViestiAihe: Vs: TpBB - Extra   TpBB - Extra Icon_minitimeTi Elo 07, 2012 8:18 am

*Catherine ja Cornelia istuvat pehmustetuilla baarijakkaroilla mukavan oloisessa huoneessa eli TpBB – Extran tiloissa, taustalla tosin kokoajan ravaa kaikkia ihmisiä ohitse* Heissan! Tervetuloa tänne TpBB – Extraan, meillä onkin vieraana viime vuoden voittaja Cornelia. Heippati hei, Cornelia. Ihan näin alkuun voisi kysyä, että mitä elämääsi kuuluu nykyään? Onko ollut hauskaa, rentoa, kammottavaa, hirveää…? Vastaa kaikin mokomin täysin rehellisesti!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Cornelia Kvieta

Cornelia Kvieta


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 05.08.2012

TpBB - Extra Empty
ViestiAihe: Vs: TpBB - Extra   TpBB - Extra Icon_minitimeTi Elo 07, 2012 8:28 am

"Hei Catherine" Cornelia aloitti ja väläyttipä pienen hymynkin neiti Bondille. Naisella oli päällään musta pitkähihainen paita ja sen päällä villaliivi. Normaalien ihmisten käyttäessä farkkuja, oli Cornelialla cargo-tyyppiset khaki-väriset reisitaskuhousut. Ihme ja kumma, oli asukokonaisuus kovinkin tyylikäs otettaessa huomioon että sitä piti itse metsien kuningatar Cornelia. Asukokonaisuutta täydensi käpykoru, joka kuitenkaan ei ollut aito vaan puusta veistetty. Koru roikkui nahkaisen narun jatkeena ja killui omistajansa mukana.

"On tosi jännää olla täällä taas, aika outoakin itse asiassa! Elämäni ei ole onneksi ollut kamalaa, lähinnä vain hauskaa ja rentoa. Suuremmalta lehtien myllytykseltäkin säästyin, vaikka pari haastattelua jouduin antamaan reportterien jahdatessa minua kuin sudet peuraa!" Nainen sanoi naurahtaen. "Mutta mitäs tässä, asustelen yhä Ylämailla ja rakensin voittorahoilla kanalan pihalleni ja perustin yrttitarhan. Loput laitoin sukanvarteen, mutta älkää ihmeessä tulko etsimään rahoja, kissani on aika tulista sorttia." Cornelia jatkoi hymyillen ja odotti sitten Catherinen seuraavaa kysymystä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

TpBB - Extra Empty
ViestiAihe: Vs: TpBB - Extra   TpBB - Extra Icon_minitimeTi Elo 07, 2012 8:30 am

Hmm, vai niin. No, sitten jos muistellaan omaa kauttasi niin olit aluksi asukaskokelas Emilyn ja Angelinan kanssa, ja varsinaiseksi asukkaaksi pääseminen oli todella hataralla pohjalla. Uskoitko silloin että sinusta tulisi vakituinen asukas ja millaiset olivat reaktiot kun kuulit että näin kävi? *Kallistaa hymyillen päätään, ja vilkaisee samalla lähellä olevaa portaalia kohden josta näkyy kohtia viime kaudesta – juuri nyt portaalissa välkkyy kuvaa illasta, kun Cornelia saapui taloon*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Cornelia Kvieta

Cornelia Kvieta


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 05.08.2012

TpBB - Extra Empty
ViestiAihe: Vs: TpBB - Extra   TpBB - Extra Icon_minitimeTi Elo 07, 2012 8:42 am

-Cornelia vilkaisi myös portaaliin, virnistäen omalle hämmentyneelle ilmeelleen, joka portaalissa näkyi.- # Muistaakseni suuntasin heti tuon jälkeen jääkaapille. # Cornelia sitten käänsi katseensa takaisin Catherineen- Lähdin tähän vähän niin kuin kokeilumielessä, enhän minä normaalisti saisi näin hupsuja päähänpistoja, mutta kyllä se kannatti! Ja olinhan minä aika yllättynyt päästessäni vakituiseksi asukkaaksi, kun jotkut vaikuttivat heti aluksi olevansa kovin nyrpeitä minun suhteeni, ei sillä että muistelisin pahalla. Mutta kyllä minä aika rennosti suhtauduin, vaikka olihan se tietysti kivaa päästä jatkamaan tässä hullunmyllyssä ja touhotuksessa, kun muuten on Ylämailla kovin hiljaista! -Cornelia sanoi hymyillen ja käänsi katseensa takaisin portaaliin, jos siellä vielä jotain kuvaepisodia näytettiin-
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

TpBB - Extra Empty
ViestiAihe: Vs: TpBB - Extra   TpBB - Extra Icon_minitimeTi Elo 07, 2012 8:43 am

Niinhän se on! *naurahtaa heleästi, portaalissa välkkyy kuvia bileistä jossa Janella ja Cornelialla oli sanaharkaa. Kumartuu hiukan lähemmäs naista* Kerro nyt aivan rehellisesti, inhositteko sinä ja Jane toisianne vai oliko asia vain niin että muut näkivät sen? Esimerkiksi Alicen juhlissa teillä oli sanaharkkaa. Sanoit Janea selvästi hyvin ylimieliseksi ja hän sanoi sinua oudoksi ja metsämäiseksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Cornelia Kvieta

Cornelia Kvieta


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 05.08.2012

TpBB - Extra Empty
ViestiAihe: Vs: TpBB - Extra   TpBB - Extra Icon_minitimeTi Elo 07, 2012 8:51 am

No en minä häntä sentään koko sydämestäni vihannut, harvoin olen niin kovin vihastunut kehenkään. Me vain olemme niin kovin erilaisia, Jane tykkää juhlia ja bilettää ja iskeä miehiä ja niin edelleen. Minä taas mielummin säästän sellaiset hupsuttelut muille -Cornelia sanoi hyvinkin diplomaattisesti ja hymyili pienesti päälle- Mutta sitä en tiedä vihaako Jane minua, sinun kannattaisi kysyä häneltä itseltään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

TpBB - Extra Empty
ViestiAihe: Vs: TpBB - Extra   TpBB - Extra Icon_minitimeTi Elo 07, 2012 8:52 am

Kun nyt päästiin asukastovereihin asti keskustelussa, niin kerropa että pidätkö vielä yhteyttä kenenkään heistä kanssa? Ja samaan syssyyn voisit kertoa, että ketkä talossa muodostuivat sinulle läheisimmiksi ja ketkä kaikkein vähiten läheisiksi . *Portaalissa välkkyy nyt kuvaa, missä Cornelia katselee Stacian ja Janen tanssimista kerrosvoileipää nauttien*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Cornelia Kvieta

Cornelia Kvieta


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 05.08.2012

TpBB - Extra Empty
ViestiAihe: Vs: TpBB - Extra   TpBB - Extra Icon_minitimeTi Elo 07, 2012 9:10 am

Tuo oli kyllä hyvä voileipä! -Cornelia sanoi naurahtaen- Mutta tosiaan, läheisin minulle taisi olla Alice, hän oli ja on kovin mukava. Hän kävi kauden loppumisen jälkeen kylässä ja olen kirjoitellut hänen kanssaan. Myös Stacia oli oikein mukava, vaikka emme kovin hyvin ystävystyneet. Itse asiassa aika moni asukas oli kovin ystävällinen ja mukava! Vähemmän läheisiksi taisin tulla miesasukkaiden kanssa, he karttoivat minua ja heillä taisi ollakin aika kiire kun yrittivät iskeä itselleen kauneimpia talon asukkaita. Tosin Seemus oli ihan mukava miesasukkaista. Mutta enpä ole tainnut olla muiden kuin Alicen kanssa yhteyksissä -Cornelia lopetti puhetulvan, korjasi asentoaan ja odotti seuraavaa kysymystä hipaistessaan hiussuortuvan kasvojensa edestä. Tämän hiukset olivat yhtä pörröiset kuin ennenkin-
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

TpBB - Extra Empty
ViestiAihe: Vs: TpBB - Extra   TpBB - Extra Icon_minitimeTi Elo 07, 2012 9:14 am

Näin loppuun vielä, voisimme kai puhua vähän tästä kaudesta. Oletko seurannut lainkaan tätä uutta kautta? Jos olet, niin kuka näistä uusista asukkaista on suosikkisi ja kuka inhokkisi? Ja kun asukkailla on tämä Kauhujen Talo – viikkotehtävä, niin miten uskoisit itse selviäväsi siellä? Ja viimeiseksi kysymyseksi voisi tässä samalla kysyä, että jos joskus tulee vaikkapa kaksi viikkoa kestävä voittajien Big Brother, ja voittosumma on jaossa, niin olisitko valmis lähtemään mukaan kamppailuun? Näiden kysymysten jälkeen kiitän vierailustasi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Cornelia Kvieta

Cornelia Kvieta


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 05.08.2012

TpBB - Extra Empty
ViestiAihe: Vs: TpBB - Extra   TpBB - Extra Icon_minitimeTi Elo 07, 2012 9:33 am

Ohimennen, ohimennen, en sen tarkemmin kuitenkaan. Tämän vuoden asukkaat vaikuttavat aikamoisilta persoonilta, kuitenkin kaikki kovin mukavilta tähän asti. Paitsi se Rycroft on kyllä aika avoimen ironinen. Ja ketään ei näytä pelottavan hämähäkit tai vampyyrit tai muut kammotukset. Itse en ehkä niinkään vampyyreista hätkähtäisi, mutta hämähäkit ja koppakuoriaiset ovat kovin inhottavia! Mutta tietenkään en antaisi periksi. Myös se minua ihmetyttää etteivät kaikki osaanottajat käyttäneet sauvojaan hyödyksi niin paljon kuin olisi ollut mahdollista, tiedäthän. Ehkä he sitten ovat huonoja loitsijoita tai muuten, en tiedä taustoja. Suosikkia tai inhokkia minulla ei vielä ole, mutta uskon että sellaiset muodostuvat kauden edetessä! -Cornelia pörrötti hiuksiaan ja hymyili sitten viekkaasti- Niin Catherine.. eihän sitä koskaan tiedä osallistuisinko voittajien Big Brother kisaan. Mutta kiitos kun kutsuitte minut haastatteluun!-Tämän jälkeen nainen kätteli Catherinen, hymyili, vilkutti oletettavasti tilassa olevalle kameralle ja lähti reppu selässä ulos talosta-
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

TpBB - Extra Empty
ViestiAihe: Vs: TpBB - Extra   TpBB - Extra Icon_minitimePe Elo 24, 2012 11:58 am

Tervetuloa TpBB-extraan. Meillä on vieraana viime vuodeb asukas, Seemus. Hei pitkästä aikaa, Seemus. Ihan alkuun voisin kysyä että mitä elämääsi nykyään kuuluu?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Emmy

Emmy


Viestien lukumäärä : 184
Join date : 28.06.2012
Ikä : 37
Paikkakunta : London

TpBB - Extra Empty
ViestiAihe: Vs: TpBB - Extra   TpBB - Extra Icon_minitimePe Elo 24, 2012 12:01 pm

* Seemus: *

* Seemus hymyilee valloittavasti *
Aah! Kas terve Catherine. Mukava palata taas tähän mukavaan nojatuoliin. Mutta mitäpäs minä. Caroline ja Mike ovat Tylypahkassa ja Angelina ja minä häärimme edelleen yhdessä. Ehkä tulisi jo kolmaskin lapsi johonkin väliin ken tietää. Mutta mukava nähdä taas sinua. Ja ainiin. Olen nykyään Taikaministeriön turvallisuuspäällikkö.
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

TpBB - Extra Empty
ViestiAihe: Vs: TpBB - Extra   TpBB - Extra Icon_minitimePe Elo 24, 2012 12:04 pm

Hienoa kuulla. Onnittelut. Millä tavoin kuvailisit BBn vaikuttaneen elämääsi, oletko ollut median tai fanien pyörityksessä?
*Portaalissa näkyy Seemus astumassa taloon*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Emmy

Emmy


Viestien lukumäärä : 184
Join date : 28.06.2012
Ikä : 37
Paikkakunta : London

TpBB - Extra Empty
ViestiAihe: Vs: TpBB - Extra   TpBB - Extra Icon_minitimePe Elo 24, 2012 12:06 pm

*Seemus:*
* Seemus katsoo nyt portaalia ja sitten Cathia hymy edelleen naamallaan *

Aaah. Muistan tuon hetken.
Mutta niin. Onhan niitä faneja ollut jonkin verran. Varsinkin jotakin kasikymppisiä pikkuneitoja sulamassa minun kourissani. Olenhan minä ollut tuolloin talon komein mies.
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

TpBB - Extra Empty
ViestiAihe: Vs: TpBB - Extra   TpBB - Extra Icon_minitimePe Elo 24, 2012 12:08 pm

Aivan, sitä ei voi kiistää.
Ikävöitkö lainkaan taloon? Ja jos ikävöit nikn miten paljon?
*Nyt portaalissa näkyy Seemua slummialueella toisessa viikkotehtävässä*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Emmy

Emmy


Viestien lukumäärä : 184
Join date : 28.06.2012
Ikä : 37
Paikkakunta : London

TpBB - Extra Empty
ViestiAihe: Vs: TpBB - Extra   TpBB - Extra Icon_minitimePe Elo 24, 2012 12:10 pm

* Seemus: *

* Seemus taas katsahtaen portaaliin *
Tuo oli mahtava viikkotehtävä.

* Sitten katse palasi Catherineen *
Ëipä niin. Mutta kyllä. Tietenkin ikävöin. Mutta olenhan silti edelleen tekemisissä Alicen kanssa, kun hän tuli osastolleni töihin, ja nyt taitaa vetää palkkaa Aurorina. Itse siirryin johtotehtäviin, jolloin vastaan kokonaan Turvallisuudesta maailmassa. Joten tuleehan sitä välillä andreaakin nähtyä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

TpBB - Extra Empty
ViestiAihe: Vs: TpBB - Extra   TpBB - Extra Icon_minitimePe Elo 24, 2012 12:14 pm

Siinä taisikin tulla jo vastaus aiihen että keihin asukkaisiin pidät yhteyttä. Seuraat ilmeisesti tätä kautta kun serkkusi on talossa. Miltä kausi, viikkotehtävät ja asukkaat vaikuttavat? Suosikkisi ja inhokkisi?
*Portaalissa näkyy Angelinan saapuminen taloon*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Emmy

Emmy


Viestien lukumäärä : 184
Join date : 28.06.2012
Ikä : 37
Paikkakunta : London

TpBB - Extra Empty
ViestiAihe: Vs: TpBB - Extra   TpBB - Extra Icon_minitimePe Elo 24, 2012 12:18 pm

*Seemus:*

Hmmm...Nyt laitoit melkoisen hankalan. Kyllähän tätä kauttakin tulee työkiireiden lomassa jonkin verran katsottua ja seurattua, mutta varmaankin tällä hetkellä suosikkini on ehdottomasti Jonas taikka Candy, koska molemmat ovat niin rentoja ja mukavia persoonia. Alex´kin on varmaan edelleen ihan mukava niinkuin viime kaudellakin hän oli, mutta keskeytti kauden. Mutta kuitenkin inhokkini on aika varmasti Rogster taikka Kane. Molemmat ovat liian suoratoimisia, eivätkä kunnioita ihmisiä mielestäni. Täysiä sikoja. Joten vinkki Stephenille. Valitse mielummin joku muu. Ihan kuka muu, mutta jätä Rogster.

* Seemus vaihtaa sitten katseen naisesta portaaliin johon katsoo haikeasti *
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

TpBB - Extra Empty
ViestiAihe: Vs: TpBB - Extra   TpBB - Extra Icon_minitimePe Elo 24, 2012 12:21 pm

Uskotko, että itse pärjäisit nykyisissä viikkotehtävissä kuten häissä, sirkuksessa tai kauhujen kartanossa? Toivotaan että Stephen kuulee vinkkisi kunhan aikoinan poistuu talosta.
*Portaalissa välkkyy Seemuksen ja Angelinan halaus*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Emmy

Emmy


Viestien lukumäärä : 184
Join date : 28.06.2012
Ikä : 37
Paikkakunta : London

TpBB - Extra Empty
ViestiAihe: Vs: TpBB - Extra   TpBB - Extra Icon_minitimePe Elo 24, 2012 12:23 pm

* Seemukselle valuu pieni kyynel silmäkulmaan, kun ajattelee kaikkea mitä talossa tapahtui *
Ääh. Tuo Kauhujen Kartanohan menisi aivan helposti kun olen tottunut kohtaamaan vähän kaikkea Ministeriön leivissä. Ja Sirkus taas...Olisi sekin varmaan jotenkin mennyt. Häät taas olisivat menneet esim. Minun ja Angelinan taikka Jonaksen ja Janen välillä. Ehkä Alin ja Kevininkin kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

TpBB - Extra Empty
ViestiAihe: Vs: TpBB - Extra   TpBB - Extra Icon_minitimePe Elo 24, 2012 12:26 pm

Viime vuoden finaalissa olivat Jane, Cornelia, Kevin ja Alice. Kkelle sinä olisit suonut voiton ja mikisi?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Emmy

Emmy


Viestien lukumäärä : 184
Join date : 28.06.2012
Ikä : 37
Paikkakunta : London

TpBB - Extra Empty
ViestiAihe: Vs: TpBB - Extra   TpBB - Extra Icon_minitimePe Elo 24, 2012 12:29 pm

*Seemus:*

Hmm...Varmaankin mieluiten Alicelle, sillä minusta hän olisi sen ansainnut. Hän osallistui aktiivisesti talon tapahtumiin, hän oli erittäin pirteä ja mukava ihminen. Hän oli kaikkein mukavin henkilö talossa Angia lukuunottamatta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

TpBB - Extra Empty
ViestiAihe: Vs: TpBB - Extra   TpBB - Extra Icon_minitimePe Elo 24, 2012 12:30 pm

Selvä. Näin loppuun vielä; Kuka voittaa tämän vuoden Tylypahka Big Brotherin jos sinun toiveesi toteutuu? Perustele.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Emmy

Emmy


Viestien lukumäärä : 184
Join date : 28.06.2012
Ikä : 37
Paikkakunta : London

TpBB - Extra Empty
ViestiAihe: Vs: TpBB - Extra   TpBB - Extra Icon_minitimePe Elo 24, 2012 12:32 pm

Jaahas. Sanoisin että Stephen, sillä hän on minusta kuin Alice. Erittäin mukava, pirteä, aktiivisesti kantaa ottava ja hän täyttää kaikki voittajan kriteerit. Toinen vaihtoehto taas olisi ehkä Emmy, sillä hänellä on ollut nyt sama tyyli kuin Cornilla oli viime kaudella, ettäö hän joutuu äänestyksiin, mutta silti pysyy pelissä. Toivotaan, että hänellä on onni vastakin. Mutta onnea kaikille taloon!"
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





TpBB - Extra Empty
ViestiAihe: Vs: TpBB - Extra   TpBB - Extra Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
TpBB - Extra
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 4Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] Big Brother ~ :: Häädetyiden muistolle-
Siirry: