[Tylypahka] Big Brother ~
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] Big Brother ~

Tylypahka - Big Brotherin toinen kausi! Päivä 85/85
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Lisähuone

Siirry alas 
+2
Joyce F.
Big Brother
6 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

Lisähuone                                  Empty
ViestiAihe: Lisähuone    Lisähuone                                  Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 8:05 am

*Lisähuone on täynnä mukavia nojatuoleja, sohvia, seurapelejä, tuliviskipulloja ja suklaarasioita. Se on todella mukava ja kutsuvan näköinen huone*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Joyce F.

Joyce F.


Viestien lukumäärä : 2
Join date : 16.09.2012

Lisähuone                                  Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone                                  Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 8:36 am

*Lisähuoneen keskellä oli tanko, johon huoneeseen astuttuaan, Joyce juoksi heti tangolle, ja pyöräytti itseään siinä monta kertaa kovin taidokkaasti.* "Hih!" *Pyöräytteli peppuaan, ja nauroi Lenalle, joka varmasti katsoi tätä tympeytyneenä. Lena oli tullut huoneeseen Joycen perässä.* "Uuuuh jeeeah!" *Heilutteli stripparin elkein kroppaansa.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Irma

Irma


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 16.09.2012

Lisähuone                                  Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone                                  Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 8:38 am

*Kamerakäytävästä lisähuoneeseen johtava ovi aukesi liukuen. Todennäköisesti tämä kyseinen ovi piti jonkintasoista ääntä auetessaan. Sen takaa paljastui kilpailija, vanhempi nainen jota voisi kai mummoksikin kutsua. Irma kuitenkin pukeutui iästään huolimatta tyylikkäästi (oli selkeästi selaillut muotilehtiä). Ruusunpunan värinen huulipuna koristi naisen täyteläisiä huulia, ja hän tuoksahti lievästi jollekkin kalliille hajuvedelle. Irma vilkaisi ympärilleen huoneessa, joka ei eronnut juurikaan hänen omasta asunnostaan*

*Pienen silmäilyn jälkeen tämä vanhus astui kunnolla peremmälle, kynnyksen yli* Kas, päivää! *kajauttikin hyväntuulisen tervehdyksen sisällä mahdollisesti oleville henkilöille. Istumaan nainen ei viitsinyt, eihän hän lupaakaan siihen saanut. Vaati vielä jonkin aikaa, ennenkuin hän oppis kutsumaan tätä BB-taloa kodikseen. Irma loi kuitenkin paheksuvan katseen ennen itseään tulleeseen naiseen - hän tiesi, että tuollainen henkilö ei ikinä tulisi pääsemään talon oikeaksi asukkaaksi. Joyce lukeutui niihin, ketä katsojat vihasivat, paino sanalla vihasivat...*
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Lisähuone                                  Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone                                  Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 8:46 am

*Rogster hymyili ja astui sisään.* Moro kaikki! Mä oon Rogster, ja olen siis talon virallinen asukas. *Hymyili leveästi muille*
Takaisin alkuun Siirry alas
Lena L.

Lena L.


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 16.09.2012

Lisähuone                                  Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone                                  Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 8:50 am

Lena oli astellut taloon sisälle Joycen perässä. Tämä häpesi tuollaisia henkilöitä - kuten Joyce. Eiväthän nämä edes tunteneet? Tuo Irma tosin vaikutti tutustumisen arvoiselta. "Moi, olen Lena Lomuse. Kukas sinä olet?" Lena kysyi asiallisesti. Tyttö oli ulkonäkönsä perusteella joko japanista, kiinasta tai koreasta, silmien perusteella siis. Tytöllä oli kullanruskeat hiukset poninhännällä ja pinkkipaita jossa luki: "Out of my head." Tytön tyyli sopi tytölle, ja tällä oli rubiinikorvakorut, sekä timanttinen pinni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Irma

Irma


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 16.09.2012

Lisähuone                                  Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone                                  Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 8:52 am

*Irma suuntasi kättelemään Rogsteria hienostuneesti, maiskauttaen myös huuliaan* Erittäin ilahduttavaa tavata, Rogster. Istuisimmeko me alas? *Irman kasvot eivät olleet korkeasta iästään erityisen kurttuiset. Hiukset hänellä sen sijaan olivat jo harmahtavat. Rogsterin todennäköisesti myöntävän vastauksen saatuaan Irma istahti yhdelle nojatuolille, ja nosti tuliviskipullon käsiinsä. Hetken korkin kanssa taisteltuaan, ja todettuaan ettei sitä saisi avattua käänsi hän katseen asuinkumppaneihinsa*

Tiedätköhän sinä Rogster, miksi juuri teidät komennettiin tänne? *Irma kysyy. Sanojensa välissä hän sai viimein tuliviskipullon avattua, ja hymyili ilmeisen tyytyväisenä tälle nuorien silmissä varsin arkipäiväiselle saavutukselle*

*Uuden tytön tullessa sisään, Irma nousi ylös ja kävi antamassa ranskalaisittain poskisuukot* Hei, Lena. Olen Irma, yksi meistä sala-asukkaista. Kuten ilmeisesti sinäkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Joyce F.

Joyce F.


Viestien lukumäärä : 2
Join date : 16.09.2012

Lisähuone                                  Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone                                  Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 8:57 am

*Väläyttäen flirttailevan hymyn Rogsterille, kävellen tuon luokse, ja asettaen kätensä tuon olkapäille, vähät välittäen muiden torjuvista katseista.* # Pyh, minähän olen millainen haluan.. # *Painoi sitten huulensa pojan huulille ja käännähti sitten, alkaen hieroa persettään tuon kalun kohdalle, käveli sitten pois tuon luota, ja pyörähteli pari kertaa.* "Muuten, mummo. Nuo vaatteet eivät sovi sinulle yhtään, jos et ole huomannut. Kirpputoriltakin saa parempia.." *Sanoen hupaisasti nauraen. Naurussa oli myös tilkkanen ivallisuutta.* # Tuleekohan tänne enään namumpia kuin tuo poika.. # "Ai olit sinä Rogster. Tuon nimen pidän muistissani, kun selaan puhelinluetteloita täältä pois päästyäni.." *Naurahti kovin flirttailevasti."
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Lisähuone                                  Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone                                  Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 9:01 am

Istu toki, Irma! Enkä tiedä, meille ei kerrottu. *Tässä vaiheessa tuli ei-niin-toivottu-Joyce-kohtaus.* Hyi helvetti, Joyce! *Yritti työntää tytön pois.* Yäk! Hanki helämä, kirottu katuhuora! *Istahti sitten Irman viereen.* Tuo Joyce on kyllä aikamoinen tapaus.. Asuttekohan te täällä vain tämän viikon, vai pääseeköhän joku teistä taloon sitten viikkotehtävän lopuksi? *Kysyi huvittuneena Irmalta. Ottaen sitten itsekkin herkkuja, ja tuliviskiä alkaen juoda ja syödä.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Irma

Irma


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 16.09.2012

Lisähuone                                  Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone                                  Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 9:02 am

# Voi taivas. Saan totuttautua jatkuvaan myötähäpeään, ja mites se nuoriso sanookaan "facepalmaamiseen" jos asun tuon nuoren naisen kanssa #
*Johtuen Joycen kommenteista, oli tietysti hankalaa olla kohtelias, mikä oli Irmalle hyve. Hän oli hetken aikaa todella, todella hämmentyneen näköinen kunnes nyökkäsi hyväksynnän merkiksi* Joskus ostankin vaatteitani kirpputorilta. Niitä saa yhdistelyä hienosti neulomalla. *Irma soi Joycelle kohteliaan ja vilpittömän hymynsä, hänellä kun ei ollut syytä alkaa vihata ketään*

Emmeköhän me pian saa lisää informaatiota. *Tämä Irman uusin kommentti oli suunnattu yleisesti kaikille, ja sen huomasi siitä miten hän käveli huoneen poikki nämä sanat lausuessaan*
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

Lisähuone                                  Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone                                  Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 9:05 am

Tämä on Big Brother.
Rogster, Sandrette, Joyce, Lena ja Irma.
Elätte viikon tällä sala-alueella, suoritatte salatehtäviä muiden asukkaiden päänmenoksi ja elätte omassa kommuunissanne. Seuraanne liittyy vielä mahdollisesti muita sala-asukkaita.

Viikon lopussa kolme teistä palautetaan taloon varsinaiseksi asukkaiksi. Loput häädetään Big Brother - talon sala-alueelta välittömästi. Saatte ensimmäiset tehtävät jo huomenna, mutta nyt olkaa hyvät ja nauttikaa tästä illasta vaikkapa pullonpyörityksen merkeissä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Lena L.

Lena L.


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 16.09.2012

Lisähuone                                  Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone                                  Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 9:10 am

"Aijaa! Moi Irma!" Lenaa hymyilytti Joycen facepalmauksen arvoinen käytös. "Hahhah! Joyce.. En pysty muutakuin nauramaan!" Lena katsoi tuliviskipulloja, ja päätti ettei ota. Istahti vain muiden viereen. # Luulin että BB-talossa pääsisin vain pois houkutuksista! Noh, tämä on hyvä testi ex-alkoholistille.. # Lena hymyili Irmalle ja Rogsterille. "Miksi te muut haitte tänne?"

Takaisin alkuun Siirry alas
Lena L.

Lena L.


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 16.09.2012

Lisähuone                                  Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone                                  Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 9:11 am

*Big Brotherin kuulutuksen jälkeen, Lena hymähti.* Tarkoittaakohan tuo 3 sala-asukasta + viralliset, vai saatetaanko yksi virallisista häätää..? Huhhuh.. Noh, pelataanko sitä pullon pyöritystä? *Lena haki pullon, ja toi sen mukanaan. Vieritti pulloa ja se osui Irmaan.* Voin aloittaa kysymisen. Irma, totuus vai tehtävä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Irma

Irma


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 16.09.2012

Lisähuone                                  Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone                                  Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 9:13 am

Suurimmat syyni hakea tänne olivat varmaan itseni arviointi uudelta näkökannalta *Irma vastasi kysymyksiin samalla kun kaatoi tuliviskiä lasiin. Nyt hän kohotti katseensa Lenaan, joka oli pyörittänyt pulloa - Irma ei ollut edes huomannut pelin alkaneen. Hän oli taannoin jossain turhamaisissa pikkujouluissa oppinut tämän pelin säännöt, ja nyt nainen olikin tyytyväinen että oli ollut niissä pikkujouluissa. Olisi harmillista olla täysin pihalla kaikista nuorison villityksistä*

Taidanpa ottaa rehellisenä ihmisenä totuuden *Irma kohotti hymyilevät kasvonsa kohti muita asukkaita*
Takaisin alkuun Siirry alas
Lena L.

Lena L.


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 16.09.2012

Lisähuone                                  Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone                                  Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 9:17 am

Hmmh.. Ketkä toivoisit lähtevän mukaasi, jos siis sinä saisit päättää. Kun meitä lähtee 3 viralliseen taloon, niin ketkä kaksi ottaisit itsesi lisäksi mukaan? *Kysäisi kallistaen päätään aika suloisesti.* Minä en ainakaan ottaisi Joycea.. ottaisin ehkä sinut ja Rogsterin. Tähän Sandruttoon en ole vielä oikein tutustunut, vai oliko se edes hänen nimi? *Naurahti iloisesti.* Minä olen surkea nimissä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Irma

Irma


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 16.09.2012

Lisähuone                                  Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone                                  Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 9:20 am

Tässä vaiheessa on toki vielä melko paha arvioida, mutta ensivaikutelmien perusteella minä ottaisin sinut ja joko Sandreten tai Rogsterin. En osaa arvioida sen tarkemmin, että kumman heistä. He ansaitsisivat kenties eniten taloon paluun, sillä he ovat alkuperäisiä asukkaita. Mutta kun muut nyt näyttävät melko hiljaisilta, mitä jos unohtaisimme pelin ja keskittyisimme vain tutustumaan toisiimme? *Irma poimi viinilasin huulilleen, ja siemaisi. Sen jälkeen hän maiskautti huuliaan*

Kerro vaikkapa perheestäsi jotain. Tai oletko seurannut tätä kautta, ennenkuin tänne astelit?
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Lisähuone                                  Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone                                  Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 9:23 am

*Hymähti, kun peli oli alkanut.* Hmmh.. Veikkaanpa että se on 3 ylipäätänsä. Muutenhan kaikki pääsisivät taloon. Äänestettiinköhän juuri minut ja Sandrette ulos talosta? Vai valitsikohan BB.. *Rogster pohti, kuullen sitten Lenan kysymyksen.* Tuo kysymyshän oli osoitettu Irmalle, mutta minäkin vastaan. Ottaisin Sandreten ja jomman kumman teistä. Sandretteen olen katsos tutustunut talossa. Ja Sandrette, tuotah.. Meillä on talossa sellainen juonittelurinki. Siihen kuuluu minä, Sandrette, eräs Emmy ja meitä "johtaa" eräs Tom. Hän siis aloitti juonittelun. Muttah.. *Rogster hymyili.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Lena L.

Lena L.


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 16.09.2012

Lisähuone                                  Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone                                  Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 9:27 am

Seurasin.. Aivan, unohdetaan peli ja tutustutaan toisiimme! Minäkin voin kertoa jotain perheestäni. Minulla on serkku Jennyfer, jonka luona asun. Minä olen.. kyllä.. *Lena rohkaisi itsensä ja sanoi sitten.* Olen ex-alkoholisti, joten sain kerran vahinkolapsen humalassa.. *Lena painotti sanaa ex.* Mutta mielestäni abortti on kuin lapsen tapaminen. Joten kasvatin tytön, hänen nimekseen tuli Stephenie. Ainiin, ja olen itse 29 vuotias, ja tyttäreni on jo 5. *Kaivoi taskustaan kuvan, ja näytti sen Irmalle. Tytöllä oli ruskeat hiukset, jotka olivat letillä kuin Peppi Pitkätossusen. Tyttö oli pukeutunut kuningattareksi, ja oli selvästi halloween.* Eikö olekkin suloinen?
Takaisin alkuun Siirry alas
Irma

Irma


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 16.09.2012

Lisähuone                                  Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone                                  Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 9:31 am

Voi, todella suloinen *Irma hymyilee selvästi rehellisenä puheissaan* Omat lapseni ovat jo aikaihmisiä, minulla on kaksi tytärtä ja yksi poika. *Irma oli myös kuunnellut Lenan selityksen tämän vahinkolapsesta, jonka kohdalla hän oli näyttänyt hiukan murheelliselta. Kuultuaan että Lena kuitenkin rakasti lastaan, muuttui häneen ilmeensä huomattavamman helpottuneemmaksi*

Vai juonittelurinki *käänsi sitten huomionsa Rogsteriin* Tämähän on tietenkin mielipideasia, mutta itse en sellaiseen välttämättä liittyisi. Luulisin ja voisin jopa arvata, että katsojamme äänestävät juonittelijat ulos. Varmaksi en voi tietenkään sanoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Lena L.

Lena L.


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 16.09.2012

Lisähuone                                  Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone                                  Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 9:36 am

Hmmh.. Itse seurasin kauta, ja huomasin, että Emmy on kuulunut jo pitkään juonittelurinkiin. Hän on ollut kaikissa paitsi 3 häädössä, ja hän on selvinnyt joka kerta... *Lena pisti kuvan takaisin taskuunsa, ja hymyili sitten.* Minulla on ikävä häntä jo nyt! Olemme olleet erossa lähes kaksi päivää, tosin vasta. Olen yleensä hänen kanssaan kokoajaan. *Hymähti.* Mutta kyllä minä tähän totun. Toivon tosiaan että pääsen viralliseksi asukkaaksi, koska haluan että voin mennä töihin kotona.. Nimittäin täällä opin olemaan erossa lapsestani. Rakastan lapsia, ja ajattelin, että haluan toisen lapsen, jos joskus löydän itseni arvoisen miehen. *Lena hymyili, sillä tiesi saanneensa Irman hyväsksynnän. Ja kenties, ehkä myös Rogsterin.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Lisähuone                                  Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone                                  Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 9:40 am

Ooh, hän on todella suloinen, Lena. *Rogster sanoi tytölle, olleen hetken omissa ajatuksissaan.* Hoh! Onko hän oikein prinsessa? *Naurahti tytön kuvalle, joka oli tosin kadonnut jo Lenan taskuun.* Teit mielestäni oikein, kun et ottanut aborttia lapseesi. En olisi minäkään, jos olisin nainen ja saannut vahinkolapsen. Mutta hienoa kuulla, että sentään välität ja rakastat lastasi. Ja minäkin toivoisin, että teidän kaltaiset ihmiset tulisivat taloon. *Hymyili.* Pelkäänpä kumminkin pahoin, että minä ja Sandrette pääsemme. En halua olla yli-mielinen, mutta olemme alkuperäisiä asukkaita, joten saattaa olla, että katsojat ovat jo kiintyneet meihin.. Tosin ei sitä koskaan tiedä. Sandrette ei ole ollut kertaakaan häädössä, joten emme voi tietää, mitä katsojat pitävät hänestä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Irma

Irma


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 16.09.2012

Lisähuone                                  Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone                                  Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 9:41 am

Minulle asukkuus ei merkitse juurikaan paljoa. Tärkeintä on se, että saan nyt jonkin aikaa tutustua teihin täällä. *Irman ystävällinen katse kiersi huonetta* Lena, minusta sinä vaikutat tämänhetkisten asukkaiden joukkoon sopivalta persoonalta. Ikäänkuin palapelin puuttuva pala. *Irma joi tuliviskilasinsa tyhjäksi*
# Tämä huone on tosiaankin tyylikäs... Mutta mitä olen nähnyt, myös varsinainen talo ei jää millään tavalla kakkoseksi. #
Takaisin alkuun Siirry alas
Lena L.

Lena L.


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 16.09.2012

Lisähuone                                  Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone                                  Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 10:07 am

Ai, kiitos Rogster. Ja kiitos Irma. Enpä tiedä, olenko mikään puuttuva palanen. *Katsahti Joycea, joka on näköjään stripannut koko illan.* Joyce ei varmaan ainakaan kuulu joukkoon.. Hoi, Joyce! Eikö tuo ala puuduttamaan lihaksiasi? *Lena naurahti, ja hymyili sitten muillekkin.* Missäköhän Sandrette on? Hmmh..
Takaisin alkuun Siirry alas
Lena L.

Lena L.


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 16.09.2012

Lisähuone                                  Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone                                  Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 11:35 am

*Lena etsi itselleen mukavan paikan sohvalta, käyden siihen makuulteen.* Hyvää yötä. *Lena tokaisi, ja painoi päänsä tyynyyn, ajatellen päivän tapahtumia, Rogsteri, Irmaa ja ennenkaikkea: tytärtään. Niissä mietteisä nukahti ensimmäisen päivän Big Brothertalossa viettänyt Lena Victoria Lomuse.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Lena L.

Lena L.


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 16.09.2012

Lisähuone                                  Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone                                  Icon_minitimeMa Syys 17, 2012 5:41 am

*Lena oli herännyt jokseekkin tokkuraisena, keittänyt itselleen kahvit, ja mennyt ottamaan torkut. Hän oli pukenut paidan päälle, jossa luki: Out of my head. Lena oli meikannut jo, ja oli nyt istumassa sohvalla lukemassa jotain Me Noidat-lehteä. Tietenkin viime vuodelta, koska eihän näillä saannut olla mitään yhteyttä ulkomaailmaan. Lena katseli vielä mahdollisesti nukkuvia Irmaa, Rogsteria, Sandrettea ja Joycea.* Herätyys? *Lena pidenti y:tä, aivan kuin olisi yritellyt herättää omaa pientä lastansa.

Lena meni paistamaan pari munaa panulla, ja pisti juustoa, tomaattia ja kalkkunaa sekaan. Sekoitteli, ja laitti munakkaan lautaselle. Kattoi jokaiselle lautasen. Sitten hän alkoi jo ottamaan itselleen ruokaa ja hymyillen alkoi ahmia.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Lisähuone                                  Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone                                  Icon_minitimeMa Syys 17, 2012 6:00 am

* Näperteli tummanruskeita hiuksiaan lisähuoneen sohvalla, seuraillen heränneiden
elämää hymyillen kuitenkin normaaliin tapaansa pirteästi ja aurinkoisesti, ehkä odottaen
jonkinmoista kysymysaaltoa tai juttuseuraa, eihän vielä edes ollut muille puhunut kun oli suoraan
häätöshowsta painunut untenmaille. Oli syönyt jo hieman aijemmin aamupalaa ja välipalan tapaista,
tällä hetkellä keskittyen lisähuoneen koristeellista ympäristöä seurailemaan ja hiuksiansa pyörittelemään
sormiensa lomassa, hyräillen tuntematonta sävelmää * # Jonaskaan ei ollut eilisessa häätöshowssa kuuntelemassa..
onkohan taas sairastunut #
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Lisähuone                                  Empty
ViestiAihe: Vs: Lisähuone    Lisähuone                                  Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lisähuone
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] Big Brother ~ :: Lisähuone-
Siirry: