[Tylypahka] Big Brother ~
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] Big Brother ~

Tylypahka - Big Brotherin toinen kausi! Päivä 85/85
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Oleskelutila

Siirry alas 
+14
Sun
Candyce
Violet
Kevin
Rebecca
Jojo Landon
Rycroft
Stephen
Sandrette
Jonas
Alex
Emmy
JaneBeatric
Big Brother
18 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

Oleskelutila Empty
ViestiAihe: Oleskelutila   Oleskelutila Icon_minitimePe Maalis 09, 2012 9:25 am

Oleskelutila on se paikka, johon asukkaat yleensä väistämättä kokoontuvat viettämään aikaa.

Oleskelutila Modern-Living-Room-Decorating-Ideas-1
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

Oleskelutila Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila Icon_minitimeTo Elo 02, 2012 11:21 pm

*Pöydillä on kasattu kulhoihin vaahtokarkkeja ja mansikoita. Siellä on myös kasoittain pizzaa, monia eri makuja. Tuliviskipulloja on kaksi yhtä asukasta kohden. Kaikki nämä ruuat odottavat iltaa*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
JaneBeatric

JaneBeatric


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 05.07.2012

Oleskelutila Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila Icon_minitimePe Elo 03, 2012 8:00 am

Rakkaat & uudet sekä osa vanhoista, astelkaa taloon..! Talo & me odottelemme teitä, te teette tästä kaudesta sen omalaatuisen.. Haluamme toimintaa taloon, mutta.. Lava on teidän, ihanaiset!

// MUISTAKAA 5 RIVIN PAKKO >Smile Ihania ropehetkiä, toivottelee Eerika & Aino!
Takaisin alkuun Siirry alas
Emmy

Emmy


Viestien lukumäärä : 184
Join date : 28.06.2012
Ikä : 37
Paikkakunta : London

Oleskelutila Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila Icon_minitimePe Elo 03, 2012 8:03 am

* Kakskytviisvuotias brunette nainen asteli avautuneista liukuovista sisään, ja katseli kiinnostuneesti paikkoja, joista oli Seemukselta kuullut* #Aika erilaista kuin Seemus kertoi...# * Nainen lähti sitten astelemaan kohti vaaleita sohvia, kun oli hylännyt laukkunsa ovensuuhun. Istahti sitten sohvalle jalat ristissä tuojottelemaan seuraavia. * #Millaista väkeä sieltä tulee? Paljon erilaisia, vai samanlaisia? Fiksuja? Vanhoja? Nuoria? # * Nainen pohti erilaisia kysymyksiä mielessään, kun odotteli kilpailutovereitaan. Hän tuijotti jännittyneenä oven suuntaan, kunnes se avautui *
Takaisin alkuun Siirry alas
Alex

Alex


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 15.07.2012

Oleskelutila Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila Icon_minitimePe Elo 03, 2012 8:04 am

* Askelsin jo toista kertaa sisään tähän jo tutuksi tulleeseen big brother taloon. Ovien auetessa, vilkaisin uteliaana ympärilleni ja huomasin yllätyksekseni, positiiviseksi sellaiseksi, että talo oli muuttunut hiukan. Kohotin toisen käteni sipaisemaan vaaleita huoliteltuja hiuksiani paremmin kun askelsin kohti sohvia. Päästessäni sohville, suoristin vielä paitani helmaa, ennenkuin uskaltauduin laskemaan takapuoleni. Nyökkäsin sitten iloisesti tervehdykseksi tuntemattomalle naiselle ja ristin jalkani naisen tapaan. Suuntasin sitten katseeni odottavasti ovelle, josta muut asukkaat tulisivatkin *

# Minkäköhänlaisia uudet asukkaat ovat, onkohan heillä muotitietoa tai edes kiinnostusta pysyä täällä? #
Takaisin alkuun Siirry alas
Emmy

Emmy


Viestien lukumäärä : 184
Join date : 28.06.2012
Ikä : 37
Paikkakunta : London

Oleskelutila Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila Icon_minitimePe Elo 03, 2012 8:07 am

* Alexin astellessa sisään, tämä tyttö käveli kohti poikaa hymyillen ja tervehtien ystävällisesti. *
Hei! Olen Emmy, mutta minua kutsutaan Em´iksi. Hauska tavata. Odotatko tätä kautta jo? * Tyttö pommitti poikaa kysymyksillä, kun tuon vastausta odotteli. *
#Olinkohan liian tungetteleva? Toivottavasti en. #
* Kysymyksetr pyörivät tytön päässä tämän odottaessa vastausta. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Jonas

Jonas


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 28.07.2012

Oleskelutila Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila Icon_minitimePe Elo 03, 2012 8:08 am

- Nuori ja komeahko noin. 23 ikävuotta hipova mies, asteli suuresta ovesta sisälle
kantaen olallaan isoa mustaa kassia ja vetäen perässään harmaata matkalaukkua.
Mies pysähtyi seisomaan vähänmatkan päähän ovista ja laski laukkunsa maahan. -
# Vau.. en olisi uskonut että tämän paikka on näin.. steriili? Taino.. mistä minä tiedän.
On täällä kyllä sisustus kohdallaan, mutta liian siistiä #
- Mies kiersi katseellaan oleskelu tilaa ja tämän katse osui naiseen joka istui jo sohvilla
kuin odottaen, että joku tulisi puhumaan tälle. -
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Oleskelutila Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila Icon_minitimePe Elo 03, 2012 8:09 am

* Oven auettua, melko lyhyt, tummahiuksinen ja noin parikymppinen tyttö astelee sisään taloon ensimmäisten joukossa, sandrette tutkii katseellaan taloa ja pyörii katsomassa paikat ennenkuin suuntaa askeleensa kohti sohvia samalla näpertää paitansa helmaa hieman hermostuneena, vaikka väänsikin naamalleen pirteän hymyn. Sohvilla huomaakin ensimmäisten jo tulleen ja menee käsi ojennettuna kättelyä varten toisten luokse* Olen Sandrette. # Iiks, yleensä ei pahemmin jännitä.. Mutta nyt taitaa jännittää, tuleekohan erikoisempia luonteita ollenkaan.. no katsotaan ja odotetaan # * Istahtaa sitten sohvalle esittäydyttyään muita asukkaita odottamaan*
Takaisin alkuun Siirry alas
Emmy

Emmy


Viestien lukumäärä : 184
Join date : 28.06.2012
Ikä : 37
Paikkakunta : London

Oleskelutila Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila Icon_minitimePe Elo 03, 2012 8:13 am

* Emmy nyt asteli Alexin luota, kuhan poika oli vastannut, ensimmäiseksi pojan luo tervehtimään tuota. * Moikka! Minä olen Emmy. Kukas sinä olet? Olen niin innoissani tästä! Serkkuni Seemus, oli täällä viime kaudella, ja hän kertoi tämän olevan mahtava paikka!
* Kun Emmy oli saanut tervehdittyä pojan siirtyi hän Sandreten luo tervehtimään tuota. * Heipopa Sandrette! Minä olen Emmy. Hauska tavata! Odotan tätä niin innolla, ja kuulin huhua, että meillä on jo ensimmäisenä iltana bileet! Oletko kova bilettämään? Minä ainakin olen! * Tyttö sipsutti sitten sohville odottamaan seuraavaa kilpailijaa mukaan kisaan. * #Olen varmaan liian innostunut joidenkin mielestä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Alex

Alex


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 15.07.2012

Oleskelutila Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila Icon_minitimePe Elo 03, 2012 8:13 am

* katsahdan uteliaana naiseen joka alkoi udella minulta tietoja ja kohotin hienoisesti kulmiani. En ollut odottanut näin nopeaa toimintaa
keltään taloon tulleelta, varsinkaan minua kohtaan *

Hei, Emmy. Hauska tavata sinutkin, Olen Alex. Itseasiassa tämä on jo toinen kertani talossa.

*vastasin ja naurahdin hermostuneena, kohotin toisen käteni sipaisemaan etuhiuksiani pois silmiltäni ja vein käteni kiltisti takaisin syliini,
jossa aloin pyörittelemään sormissani olevia sormuksia *
Takaisin alkuun Siirry alas
Jonas

Jonas


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 28.07.2012

Oleskelutila Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila Icon_minitimePe Elo 03, 2012 8:14 am

- Mies astelikin nopeasti ovesta ulos mutta palasikin ulkoa, vasemmassa kädessään kitarakotelo.
Mies laski kotelon muiden tavaroidensa viereen ja meni kahden muun ihmisen luokse sohville.
Nuorukainen istahti lyhyen tytön viereen ja hymyili tuolle leveästi että valkea hammasrivistö näkyi. -
Olen Jonas, entä sinä? - Mies kysyi lemepeällä äänensävyllä ( tarkoittaen Sandrettea ) -
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

Oleskelutila Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila Icon_minitimePe Elo 03, 2012 8:15 am

*Talon kaiuttimista pärähtää soimaan kappale;
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Stephen

Stephen


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 22.07.2012

Oleskelutila Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila Icon_minitimePe Elo 03, 2012 8:18 am

*Kirkkaansiniseen mekkoon pukeutunut tyttö astelee oleskeluhuoneeseen, luoden arvioivan katseen ympärilleen. Erityisesti hänen huomionsa kiinnittyy pöydillä oleviin herkkuihin, sen jälkeen vasta muutamaan muuhun asukkaaseen huoneessa. Tyttö luo kasvoilleen jännittyneen hymyn, jatkaen matkaansa istumaan. Istuutuessaan Stephen ristii jalkansa, avaten sitten suunsa sanoakseen jotakin muille. *
Hei, olen Stephen. Saakohan jo aloittaa syömisen vai pitääkö odottaa vielä muita?
* Virnistää valloittavasti kysymyksen jälkeen. Odottaessaan muiden ihmisten vastausta, hän antaa katseensa kiertää huoneessa yrittäen rauhoitella itseään. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Rycroft

Rycroft


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 02.08.2012

Oleskelutila Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila Icon_minitimePe Elo 03, 2012 8:18 am

*Kotvan kuluttua muiden saapujien jälkeen, oviaukon takaisesta käytävästä kaikui laahaavia askeleita, eikä aikaakaan kun osallistujien täyttämän huoneen puolelle askelsi nelijalkainen sangen tuttavallisen näköinen otus, joka naukaisi tassujensa päkijöiden koskettaessa liukkaan sileää parkettipintaa. Mustavalko-läikikästä, kahden kirkkaan läpitunkevan keltaisen silmän värittämää elikkoa seurasi vielä itse osallistuja, joka vaikutti vähintääkin yhtä eriskummalisen poikkeavalta kuin kissa itsekin - ennemmin poika kuin varsinaisesti miehenalku, laahusti ihmismassan luo syvään haukoitellen ja sekalaisien, mahonginruskeiden hiuksien peittämää takaraivoaan rapsutellen, antaen syvään painuneiden, valppaiden silmiensä suoda syväluotaavia katseita osallistujasta osallistujaan.

Blackbirdiksi nimitetty nulikka äkkäsi saavansa joitakin katseita takaisin, mikä pakotti pojan huiskauttamaan laiskan välinpitämättömästi erikseen vetäytyneitä sormiaan, ja kumartumaan maanrajaan noukkiakseen itsekseen hykertelevän otuksen päälaelleen. Kissa älähti luisten käsien takertuessa kylkiinsä ja otuksen saadessa ylimääräisen ilmalennon omistajansa mukavan kotoisilta tuntuvien hiusten päälle. Rycroft asetteli elikon tassut poskilleen, ja antoi matkasta väsähtäneen otuksen huiskivan hännän laskeutua rauhallisesti harteilleensa.*

Tervehdys.. *Blackbirdin tasapaksu ääni kaikui kumeana vastauksena kaikille muille tervehtijöille, jotka joko hymyilivät vastaanottavasti, tai katsoivat poikaa ymmyrkäisinä kiireestä kantapäähän. Vähät välittäen muista kanssakävijöistä poika tepasteli merimieshousujensa lahkeet väpättäen sohvien väliselle rahille, ja istahti sen keskelle (vallaten ties kuinka monta paikkaa käyttöönsä) nostaen jalkansa ristiin ja laskien kädet polvilleensa notkumaan.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Oleskelutila Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila Icon_minitimePe Elo 03, 2012 8:20 am

*Vilkaisee Emmyyn hymyillen ja hihkaisee* bileet pystyyn vain! * Tämän jälkeen siirsi katseensa kitarapoikaan - Jonakseen * Olen Sandrette, hauska tavata. *Ojensi kättään Jonasta kohti kätelläkseen ja laskee katseensa pojan kitaraan uteliaana* Oletko hyväkin soittamaan kitaraa ? * Kysäisee pojalta ja kohottaa katseensa tämän kasvoihin uteliaana* # Awww... Kitarapoika, en olisi arvannut # * Siirtää katseensa vastausta odotellessa Stepheniin, edelleen hymykasvoillaan* Kaiketi niitä saa napsia oman tahtinsa mukaan, muut tulevat varmaan pian. * Sanottuaan palauttaa katseensa Jonasiin kysyvänä*
Takaisin alkuun Siirry alas
Jojo Landon

Jojo Landon


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 03.08.2012
Ikä : 31
Paikkakunta : London, England.

Oleskelutila Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila Icon_minitimePe Elo 03, 2012 8:21 am

// Pistän kuvan myöhemmin, ja nyt en voi tän jälkee olla enää koneella, koska oon ollu tänää jo ihan liikaa D:


Avaan oven raolleen, ja pistän pääni pienestä reiästä sisään, ja katson ketä muita täällä oli.
Ei ainakaan liikaa, joten hiivin hiljaa ovesta sisään. Raahasin rinkkani oleskeluhuoneeseen,
josta arvelin saavani lisää informaatiota, kuten missä nukkuisin sun muuta. Olen melko hiljaista tyyppiä, joten minusta ei
hirvesti juttuseuraa ainakaan tänä, tai huomispäivänä saisi, koska minun pitää ehtiä kumminkin todeta kaikki turvallisiksi,
jotten sanoisi mitään tyhmää.
Takaisin alkuun Siirry alas
JaneBeatric

JaneBeatric


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 05.07.2012

Oleskelutila Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila Icon_minitimePe Elo 03, 2012 8:21 am

Tämä on Big Brother tarkoitan Jane Beatric tarkoitan Big Brother, saatte syödä ja juoda, mutta muistakaa että jokaiselle on varattu ainoastaan kaksi tuliviskipulloa..! Juhliminen on enemmän kuin sallittua.. Rakkaudella minä, tarkoitan me.. tarkoitan minä ja Catherine tarkoitan.. Big Brother!
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

Oleskelutila Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila Icon_minitimePe Elo 03, 2012 8:24 am

*Talossa soivat yhtäjaksoisesti seuraavan soittolistan biisit:
https://www.youtube.com/watch?v=uSD4vsh1zDA&list=PL047B31A2E1A302BE&feature=mh_lolz
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Emmy

Emmy


Viestien lukumäärä : 184
Join date : 28.06.2012
Ikä : 37
Paikkakunta : London

Oleskelutila Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila Icon_minitimePe Elo 03, 2012 8:25 am

* Emmy oli vastannut Alexille silloin kun oli tuon kanssa jutellut; " Aih. Oliko viime kautena mukavaa? Miten pitkälle pääsit? " Näiden kysymysten ja vastausten jälkeen tyttö oli päättänyt juttutuokion ja siirtynyt loppuja tervehtimään, niinkuin jo viime viestissä tulikin ilmi. * Missähän makuuhuoneissa nukumme? Itse ainakin tuon taulun mukaan olen ykkösessä. Sinne sitten. * Tyttö nappasi pakaasinsa ja tämän jälkeen lähti sipsuttamaan kohti makuuhuone I´stä. Tuolta palasi muutaman minuutin päästä. * Kävin jo varaamassa ykkösessä lähimpänä ovea olevan sängyn ikkunan vierestä. Heitin laukkuni merkiksi. * Emmy sitten meni istumaan takaisin sohville * Mitä odotatte tältä kaudelta? Itse ainakin odotan paljon bileitä, mahtavia viikkotehtäviä ja paljon hauskuutta! * Mahtavaa! Ruokaa! Minulla olikin pitkä luutalento tänne! [i] * Emmy sitten asteli ruokien äärelle ja nappasi sieltä itselleen syötävää. Tuliviskejä hän säästi myöhempään. Kun hän huomasi Stephenin, Ryctrofin (Sori en muista kirjotustyyliä) hän huikkasi heille heipat ja esitteli itsensä, kunnes palasi sohvalle aterioimaan *


Viimeinen muokkaaja, Emmy pvm Pe Elo 03, 2012 8:29 am, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Jonas

Jonas


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 28.07.2012

Oleskelutila Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila Icon_minitimePe Elo 03, 2012 8:28 am

- Jonas piti edelleen kasvoillaan hurmurihymynsä ja haroi buretteja hiuksiaan pois ruskeiden silmiensä edestä. -
Soitahan minä kitaraa ja ihan kohtuu hyvinkin. Voisin soittaa sulle joku päivä
tai vaikkapa tänä iltana. - Mies sanoi iloisesti ja antoi katseensa välähtää saapuneisiin
kilpailijoihin. -
# Jaa että tämmöistä väkeä.. no koitan saada hyvän maineen jo näin alussa. #
- Mies mietti tyytyväisenä ja suoristi tummaa ja siistin näköistä takkia päällään -
# Sandrette on vaikuttaa kyllä ihan mukiinmenevältä.. siitä Emilystä tai mikä sen
naisen nimi olikaan en tiedä..#
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

Oleskelutila Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila Icon_minitimePe Elo 03, 2012 8:31 am

Tämä on Big Brother.

Emmy, tulisitko päiväkirjahuoneeseen?
// Päiväkirjahuonekeskustelu hoidetaan tuttuun tapaan yksärillä, mä lähetän XD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Stephen

Stephen


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 22.07.2012

Oleskelutila Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila Icon_minitimePe Elo 03, 2012 8:33 am

*Stephen naurahtaa Big Brotherin takeltelulle, kiinnittäen sitten katseensa pöytään nälkäisen näköisenä. Eikä aikaakaan, kun hän nousee ylös ja astelee pöydän ääreen lappaamaan lautaselleen vähän kaikkea. Tyttö nappaa vielä kainaloonsa pullon tuliviskiä, astellen sitten takaisin istumapaikalleen.*
Moi, mikä on kissasi nimi, entäpä sinun?
*Kysyy hieman hölmössä järjestyksessä hetki sitten saapuneelta Rycroftilta, saatuaan vastauksen kääntää huomionsa energiseltä vaikuttavaan Emmyyn, esitellen itsensä hänen tullessaan esittäytymään.*
En tiedä mitä odottaa, ensimmäinen kerta ja niin edespäin. Ainakin bileet vaikuttavat houkuttelevilta. Ja ainiin, minunkin ehkä pitäisi mennä varaamaan sänky ja katsomaan makuusalia.. Syön kyllä ensin!
*Sen todettuaan tyttö keskittyy herkullisen pizzan palan syömiseen. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Oleskelutila Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila Icon_minitimePe Elo 03, 2012 8:37 am

Oih, kuuntelen mieluusti. Sanot vain koska jaksat niin tulen kuuntelemaan ilomielin. *Hymähtää Jonakselle ja liikauttaa katseensa muihin, että tämä ei jäisi vain yhden henkilön kanssa keskusteltavaksi* # Ainakin hän on söpö.. # * Toteaa mielessään ja kurottautuu nappaamaan itselleen kämmeneensä herkkuja jota nakkasi suuhunsa aina tasa-ajoin, odottaen jonkinmoista kysymys aaltoa ihmisiltä* Mhm, minkälaisia tehtäviä toivoisitte koko kaudelta ? Ja minkätakia halusitte lähteä tänne ? * Aloittaa kyselemisen muilta jo hieman rentoutuneempana, ehkä enemmänkin uteliaana ja odottavaisena kuin jännityneenä ensimmäisestä illasta talossa*
Takaisin alkuun Siirry alas
Rycroft

Rycroft


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 02.08.2012

Oleskelutila Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila Icon_minitimePe Elo 03, 2012 8:38 am

*Blackbird hymähti hyväksyvästi kuulutukselle ja raotti aavistuksen suljettuja silmiään nähdäkseen osallistujatovereidensa kasvot ja niiden väistämättömät ilmehdinnät. Tuona aikana Rycroftin tarkkaillessa kirkkaansinisillä silmillään toisia, Hopkinsiksi nimitetty kissa oli jo keksinyt suurenmoista ajanvietettä ja varteenotettavaa viihdykettä huitoessaan tassullaan omistajansa jokaiseen ilmansuuntaan sojottavia hiustöhtöjä, joiden kanssa riitti leikkimistä. Katse terävöityi pian Stepheniin, joka oli esittänyt Blackbirdille kysymyksen, jolloin poika raotti kaposia huuliaan ja totesi kuivakasti:*

Minua nimitetään muiden keskuudessa Pahanilmanlinnuksi, mutta tokihan voit kutsua minua nimeltä Blackbird. Tuo otus taas tottelee nimeä Hopkins.

*Rycroft suostui nojautumaan rahilta lähemmäs pöytää sekä sen maukkaita antimia, poika ojensi kätensä ja sai vaivoin kauhaistuksi kunnon kourallisen makeisia, joita napostellen jäi tarkkailemaan muita ja etenkin seuraamaan lemmikkinsä touhuja, jotka valitettavasti vaikuttivat riskialttiilta Hopkinsin kynsien pusertuessa esiin.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Emmy

Emmy


Viestien lukumäärä : 184
Join date : 28.06.2012
Ikä : 37
Paikkakunta : London

Oleskelutila Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila Icon_minitimePe Elo 03, 2012 8:44 am

* Emmy oli poistunut pk-huoneeseen ja nyt palasi sieltä iloisena * BB käski minun ilmoittaa, että sauna lämpenee. Ihanat bileet muuten! * Emmy palasi takaisin istumaan ja tervehti nyt Rycroftin eläintä, joka tuli tuon mukana taloon * Ompa se suloinen. Ja en usko Blackbird, että olisit pahanilman lintu. Et vaikuta yhtään sellaiselta. Keitä kaikkia meistä muuten puuttuu? Jonkin verran, kait? * Emmy lähti kuitenkin ottamaan lisää ruokaa pöydästä, ja nappasi kaapista lasin johon laittoin kurpitsamehua, mitä oli luultavasti pöydällä. * En useinkaan juo alkoholia. Silloin tällöin, mutta bileissä otan. Odotan vain bileiden kohoamista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Oleskelutila Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Oleskelutila
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 40Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] Big Brother ~ :: Oleskelutila-
Siirry: