[Tylypahka] Big Brother ~
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] Big Brother ~

Tylypahka - Big Brotherin toinen kausi! Päivä 85/85
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Makuuhuone 2

Siirry alas 
+9
Donna
Tom
JaneBeatric
Rycroft
Kevin
Sandrette
Violet
Alex
Big Brother
13 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

Makuuhuone 2 Empty
ViestiAihe: Makuuhuone 2   Makuuhuone 2 Icon_minitimePe Maalis 09, 2012 9:28 am


Makuuhuoneessa uinailevat; Alex McHill, Sandrette Bond, Kevin Lockhart, Kane Ulraub, Violet Rowards, Rogster Clary sekä Rebecca Wilkins.Makuuhuone 2 Newbbhouse_13
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Alex

Alex


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 15.07.2012

Makuuhuone 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Makuuhuone 2   Makuuhuone 2 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 12:00 pm

-Saavuin Violetin kera makuuhuone kakkoseen, ja katsahdin ympärilleni tyytyväisenä. Tullessani taloon,
en ollut ehtinyt vilkaista makkaria kunnolla ja se vaikutti yllättävän mukavalta. En voinut olla tirskahtamatta pienesti,
sillä olin saanut jo unikaverin, mutta en mitään muuta. En muistanut milloin viimeksi olisin nukkunut tytön vieressä,
mutta koska violet oli nätisti pyytänyt olin suostunut.

En kysynyt violetilta mielipidettä vaan suuntsin nurkan sänkyä kohden, ja kun pääsin sen eteen hyppäsin sängylle mahalteni -

Kelpaako tämä? - kysyin maatessani sängyllä -
Takaisin alkuun Siirry alas
Violet

Violet


Viestien lukumäärä : 47
Join date : 15.07.2012
Ikä : 31

Makuuhuone 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Makuuhuone 2   Makuuhuone 2 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 12:04 pm

Oih se näyttää mukavalta. Katsoi virnistäen alexin vlaitsemaa sänkyä ja alexia itseään. Käveli sitten laukkunsa luokse, hiukan syrjemälle ja penkoi sieltä esiin yöpaitansa ja yöshortsinsa. Vaihtoi ne pikaisesti päällensä ja tunki äskenpäällänsä olelet vaatteet pikaisesti laukkuunsa ja kipitti sittne sängyn luo. Hypääsi sitten sängylle istumaan ja vilkaisi hymyillen Alexiin.* Miten menee? Oletko löytänyt vielä ketään mukavaa tyttöä täältä? Se Emmy viakutti ihan mukavalta.. Sandrette myös. Sandrette on ehkä mukavin ihminen jonka olen tavannut tänään. Tai oikeastaan sinä ja Sandrette. Myös se Emmy viakutti ihan mukavalta. Entä mitä sinä luulet? *Katsoi nyt utealiaasti Alexiin ja kieräytti tisensä makaamaan selälleen sängyllle, mahtuihan sioihen hyivn, sillä sängyt olivat kuitnekin suht leveitä*
Takaisin alkuun Siirry alas
Alex

Alex


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 15.07.2012

Makuuhuone 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Makuuhuone 2   Makuuhuone 2 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 12:09 pm

- makasin edelleen sängyllä mahallani ja kurotin reunan yli laukulleni samalla kun kuuntelin tuon
selostusta mahdollisista tytöistä ja olinko löytänyt jo jonkun. En voinut olla naurahtamatta, eikö hän
ollut huomannut ulkonäöstäni jo vihjeenä, että en pitänyt vastakkaisen sukupuolen edustajista, kaksi
rasvakönttiä eivät houkuttaneet laisinkaan. Kaivoin laukustani oman iiison paitani ja käännyin sängylle
selälleni. Rupesin vastaamaan tuon esittämiin kysymyksiin : -

Ihan hyvin menee, väsyttää hiukan. Olen löytänyt mukavan tytön, mutta pidän tytöistä vain kavereina, katsos.

- vastasin ja nostin hiukan lanteitani sängyltä kun aloin ujuttaa pillifarkkujani päältäni melko seksikkäästi, Harmi
ettei Kevin ollut näkemässä. Hivutin farkut lonkkaluideni yli sulavasti ja lopulta potkin ne nilkoistani lattialle. Vedin
nykyisen puoli pitkähihaiseni pois pääni yli ja vedin päälleni vaaleansinisen ison t-paidan joka päällä aioin nukkua -
Takaisin alkuun Siirry alas
Violet

Violet


Viestien lukumäärä : 47
Join date : 15.07.2012
Ikä : 31

Makuuhuone 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Makuuhuone 2   Makuuhuone 2 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 12:14 pm

Siistiä. Noh, mutta eihän ulkokuori ainakerro kaikkea.. hehe.. *Virnisti kiusallesesti ja kömpäi vällyjen alle ja huakottlei jälleen. Sitten katsahti Alexiin* Nyt minä kyllä käyn nukkumaan, olen ihan rättiväsynyt! Nuku hyvin kultaseni. Nää kauniita unia! *Virnisti vielä kerran, kääntyi kyljelleen ja rupesi sitten nukkumisen merkiksi tuhisemaan. Tytöt oli tiannutkin nukahtaa välittömästi, olihan hän niin väsynyt*

//Trolol sori lyhyys, mul on kiire :DDd
Takaisin alkuun Siirry alas
Alex

Alex


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 15.07.2012

Makuuhuone 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Makuuhuone 2   Makuuhuone 2 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 12:19 pm

- Katsahdin huvittuneena viereeni sammuneeseen violetiin ja pudistin itsekseni päätäni. Kumarruin vielä
sängyn reunan ylitse etsimään lauksutani kumilenkin, jotta voisin asettaa hiukseni yöksi poninhännälle.
Suoristaessani selkäni uudemman kerran vilkaisin ympärilleni viileästi ja vein sitten käteni hiuksilleni. Kokosin
kaikki hiukseni yhteen nippuun ja sidoin ne kiinni kumilenkillä. Sipaisin vielä etuhiuksiani pois silmiltän ja istuin
vain paikallani polvillani tietämättä mitä tehdä, kun Violetkin oli jo nukahtanut -

#... En halua mennä enään pelaamaan pullonpyöritystä ,___, Joudunko chillaamaan kauankin yksin ?#

- kellahdin pedilleni selälleni ja huokaisin. Vedin peiton korviini asti ja vilkaisin vielä uinuvaan violetiin,
ennenkuin ummistin silmäni ja kävin nukkumaan -

// mun pitää men ---. ..-
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Makuuhuone 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Makuuhuone 2   Makuuhuone 2 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 12:27 pm

*Astuu ovesta makuuhuoneen ovesta sisään ja astelee hetioven vieressäolevan sängyn vierelle. Kaivaa laukustaan mitä nopeimmin yöpaidan ja siihen kuuluvat lyhyethousut, vaihdettuaan yövaatteet päälle ja hyppää istumaan sängylle jonka juuri valtasi. Tutkiskellen katseellaan huonetta *
# Siisti, mihinköhän Kevin jäi... Varmaan ainut hereille jäänyt, pfft. En kyllä untakaan vielä tule saamaan.. # * Laskee katseensa vasemmanpuoleiseen ranteeseensa jossa oli vaaleanvihreä rannekoru jossa luki erikielillä 'Rakkaus,toivo ja viha' tätä rannekorua sandrette pyörittää rannettaan ympäri tekemisekseen*
Takaisin alkuun Siirry alas
Kevin

Kevin


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 15.07.2012

Makuuhuone 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Makuuhuone 2   Makuuhuone 2 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 1:08 pm

*Kevin tassutteli lungisti tiensä makuuhuone kakkoseen ja pysähtyi hetkeksi ovenpieleen tarkastellakseen ympärilleen. Huoneessa oli pilkkopimeää, mutta kaltaisensa nuoren tavoin hänellä oli sen verran hyvä yönäkö, että hän kykeni näkemään jonkin verran ympärilleen ja kulkea huoneen läpi kompastumatta kertaakaan huonekaluihin. Alex ja Violet olivat rauhallisesta hengityksestä ja hiljaisesta tuhinasta päätellen jo nukahtaneet, joten Sandrette ja hän olivat ainoat hereillä olevat kyseisessä huoneessa.

Kevin vilkaisi mietteliäänä huoneen perälle raahaamiaan kahta suurta matkalaukkua ja käveli niiden luokse. Hän riisui kaikki muut ylimääräiset vaatteet yltään ja tunki ne takaisin matkalaukkuun, kunnes pojan ylle jäi pelkästään valkoinen t-paita ja harmaat bokserit. Sen tehtyään poika sujahti takaisin ja ryösti itselleen keskimmäisen sängyn, toisella puolellaan suloinen, nukkuva parivaljakko ja toisella taas Sandrette. Kevin kellahti laiskasti selälleen ja vilkaisi viereisellä sängyllä olevaa Sandrettea.*

Eikö sinuakaan väsytä, vai? *Hän tiedusteli hiljaisella äänellä, melkein kuiskaten tietäväinen virne naamallaan.*

Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Makuuhuone 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Makuuhuone 2   Makuuhuone 2 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 1:15 pm

* Kohottaa katseensa rannekorustaan suoraan keskisängylle rojahtaneeseen Keviniin edelleen pirteästi hymyillen * Ei ollenkaan, anteeksi en kuunnellut vastauksia tuolla. Kerrotko lyhyesti vastaukset ? * Naurahtaa ja jatkaa rannekorunsa pyörittämistä ranteessaan, samalla keskittyy odottamaan vastauksia Keviniltä* Ja muuten.. Onko sinulla lempinimeä ? *Kallistaa päätään kuin koirapentu konsanaan uteliaan äänensävyn kera, pakostakin naurahtaa, hiljaa tosin nukkuvan kaksikon takia* # Onhan Kevinkin ihan söpö... # mitenköhän huominen herätys toimii.. * Mutisee lähinnä itsekseen ääneen istuessaan sängyllään*
Takaisin alkuun Siirry alas
Kevin

Kevin


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 15.07.2012

Makuuhuone 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Makuuhuone 2   Makuuhuone 2 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 1:37 pm

*Kevin käännähti lopulta sängyllä kyljelleen voidakseen tarkastella vastakkaisella sängyllä istuskelevaa Sandrettea tarkemmin. Poika virnisti hitaasti ennen kuin alkoi toistamaan aiempia vastauksiaan, tosin hieman toisenlaisena versiona.*

Noh... olen tällä hetkellä sinkku, minulla ei ole lapsia, ja opiskelen parhaillaan professoriksi. Se homma on pienestä lähtien kiehtonut minua eniten. Ja joo, minua kutsutaan joskus Keviksi tai Kevsuksi, mutta saat toki itse kutsua minua miten lystäät. *Hän naurahti niin että paljasti helmenvalkean hammasrivistönsä ja piti puheessaan lyhyen tauon.*

Entäpä itse? Olisi mielenkiintoista tietää sinustakin enemmän.. *Kevin totesi mietteliäästi, ja tämä huomasi vasta nyt kuinka tyttö räpläsi käsissään olevaa korua* Nätti rannekoru muuten.

Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Makuuhuone 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Makuuhuone 2   Makuuhuone 2 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 1:44 pm

Hmh.. Olen itsekin sinkku, työkseni hoidan taikaolentoja, minulla ei ole lapsia. Minua on kutsuttu kouluajoista asti Sanuksi. *Kohottaa katseensa korustaan poikaan viereiseen sänkyyn* Ja keksi jotain kysymyksiä niin vastaan parhaani mukaan tietysti, jos et keksi vielä niin kerro luonteestasi. * Hymyilee pojalle jääden taas odottamaan jonkinmoisia vastauksia tai kysymyksiä pojalta * Mikä sinua esimerkiksi kiehtoo professorin työssä ? Ja miten ikinä keksit edes nuorempana lähteä siihen opiskelumäärään? * Vaihtaa hieman istuma-asentoaan sängyllään ja aloittaa taas rannekorunsa pyörittämisen. Korussa kimalteli teksti " Rakkaus, viha ja toivo " kolmella erikielellä *
Takaisin alkuun Siirry alas
Kevin

Kevin


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 15.07.2012

Makuuhuone 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Makuuhuone 2   Makuuhuone 2 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 4:17 pm

Hmm... *Kevin mutisi silmiään väsyneesti räpytellen. Lopulta hän vain naurahti hiljaa.*

Sen voisin sanoa, että tällä hetkellä minua väsyttää aivan pirusti, vaikken yleensä mene läheskään näin aikaisin nukkumaan. Valvon mieluummin. Mutta johtunee kaiketi siitä kun oli niin pitkä luutamatka tänne.. hmm. Ai joo. Mikäkö minua siinä kiehtoo? Aika hyvä kysymys.

*Siinä välissä Kevin kohautti tyynesti olkapäitään, vaikka se olikin hieman hankalaa — ja kömpelön näköistä makuuasennossa.*

Taikaolentojen hoitaja kuulostaa kivalta ammatilta. Mutta enpä tiedä, minusta ajatus opettaa nuoria kuulostaa mukavalta. Olen muutenkin sen verran sosiaalinen persoona, vaikka itse sanonkin. Siinä työssähän ei voi oikein välttää kanssakäymistä muiden ihmisten kanssa, eikö vain? Joten ehkäpä juuri siksi. Ja niin, yksi syy on myös pitkät kesälomat. *Kevin lisäsi virnuillen.*

Missä muuten asut? Itse asun ihan Lontoossa, vähän matkan päässä Viistokujasta. Se on siltä kantilta kätevää kun kaikki kaupat ynnä muut ovat vain pienen kävelymatkan päässä.

Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Makuuhuone 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Makuuhuone 2   Makuuhuone 2 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 4:29 pm

Asun myös Lontoossa, kotikartanossa, kun en ole pahemmin vielä löytänyt omaa asuntoa. Ja meiltä on ehkä vähän enemmän matkaa viistokujalle.
Ja sinä myös vaikutat kovin sosiaaliselta.. ja jokseenkin uteliaalta, vaikka se ei ole edes paha asia. *Hymähtää lopultakin lopettaa rannekorunsa pyörittelyn ja kohottaa katseensa taas kerran poikaan tarkkaillen tämän kasvonpiirteitä aivan huvikseen* Oletko ehtinyt tutustua täällä jo kuinka moneen ? Itse olen päässyt jo juttelemaan vähän kaikille ja utelemaankin asioita. * Naurahtaa hissukseen ja vilkaisee Kevinin ylitse nukkuvaan kaksikkoon tarkistaakseen, että nämä eivät ole herättäneet heitä. Tämän tarkistettuaan Sandrette laskee katseensa poikaan edessään*

No, haluatko kertoa luonteestasi minkälainen olet ? Hyvät ja pahat puolet ja sen sellaiset. *Jatkaa kysymistään uteliaana, kun näihin ei vielä vastausta ollut edes saanut*
Takaisin alkuun Siirry alas
Kevin

Kevin


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 15.07.2012

Makuuhuone 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Makuuhuone 2   Makuuhuone 2 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 4:52 pm

(Yhyy, mun pitää mennä, äiti ragee. e___e')

Ah, kiitos.. *Kevin hymähti ja haukotteli jälleen uudemman kerran, tällä kertaa pitkään ja syvään. Hänellä näytti olevan myöskin vaikeuksia pitää väsyneet silmänsä auki, minkä huomasi siitä kun pojan täytyi räpytellä niitä kiivaasti joka toinen sekunti.*

Anteeksi... jutellaanko tästä vaikka huomenna enemmän? Minusta tuntuu että nukahdan hetkenä minä hyvänsä.. *Poika mutisi, painoi päänsä paremmin tyynyä vasten ja kiskaisi peiton ylleen, tapittaen Sandrettea uupuneesti, ollen juuri ja juuri hereillä.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Makuuhuone 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Makuuhuone 2   Makuuhuone 2 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 4:58 pm

No, jutellaan vain. * Hymähtää laittaen itsekin kellahtaen maakaamaan sängylleen, kiskaisee peiton päällensä. Sulkee melkein samantien silmänsä laitettuaan maate * # Mhm.. Yllättävän mukava päivä # * Haukottelee makeasti ja yrittää saada unen päästä kiinni joka kävi nopeasti, vaikka tyttö olikin tuntunut kovin pirteältä. Pian Sandrette oli jo aivan täydessä unessa valmiina heräämään seuraavaan päivään *

// Joo sori tuli ny lyhyt, mutta en oikee saanu tohon mitään turhaakaan lisättävää
Takaisin alkuun Siirry alas
Alex

Alex


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 15.07.2012

Makuuhuone 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Makuuhuone 2   Makuuhuone 2 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 11:05 pm

- kapusin itseni istumaan sängyssäni ja vedin peiton mukanani ylös, kääriydyin sen sisään kuin talvipakkasella
vilttiin ja vilkaisin ympärilleni unenpöpperöisenä. Huomasin muiden tulleen yöllä nukkumaan, ja hymähdin pienesti
kun Kevin oli valinnut viereisen pedin itselleen. Vein väsyneenä käteni sipaisemaan hiuksiani paremmin, vaikka
se ei oikein onnistunut. Hiukseni olivat irronneet yön aikana poninhännältä ja nyt ne olivat sekaiset kuin peikolla.
nostin käteni hetkeksi kohti kattoa venytellessäni selkääni ja kellahdin väsyneenä takaisin sänkyyn. Koukistin jalkojani
hiukan kun vein katseeni leikittelemään kattoon tulleilla varjoilla.

Noin kymmenen minuutin kuluttua, olin kyllästynyt ja huudahdin kovaan ääneen herättääkseni muut : -


HUOMENTA KAIKKI !
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

Makuuhuone 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Makuuhuone 2   Makuuhuone 2 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 11:50 pm

Tämä on Big Brother.

Alex, tulisitko päiväkirjahuoneeseen?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Alex

Alex


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 15.07.2012

Makuuhuone 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Makuuhuone 2   Makuuhuone 2 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 11:55 pm

- Huokaisen turhautuneena sängylläni kuullessani isoveljen kutsuvan. Nousen suoraan istumaan ja
vilkaisin tuttaviini jotka olin todennäköisesti huudollani herättänyt. Kapusin itseni alas sängyltä ennenkuin
suuntasin askeleeni pelkässä isossa t-paidassa ja boksereissa kohti päiväkirjahuonetta. Oven suulla
heilautin kättäni 'pirteästi' heräilijöille ja virnistin -

HUomenta vain teillekin!


-oltuani jonkun aikaa poissa huoneesta, saavuin paikalle takaisin pyöritellen omenaa kädessäni. Menin perälle minun
ja Violetin sängyn luo, istahdinkin sitten sille polvilleni ja vein omenan huulilleni. Vilkaisin sitten sanuun ja keviniin ja
nukkuvaan tyttöön sängylläni ja kohtautin itsekseni olkiani -
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Makuuhuone 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Makuuhuone 2   Makuuhuone 2 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 12:18 am

*Havahtuu unestaan hereille Alexin huudosta johtuen, heräilee muutaman minuutin paikoillaan kattoa tuijotellen ja sitten nousee istumaan, kääntäen katseensa Keviniin ja Violetiin jotka taisivat nukkua sikeästi* Joo... Huomenta vain. * Mutisee lähinnä itsekseen unenpöpperöisenä aamuntoivotukset ja haukottelee* # Voisin mennä jo oleskeluhuoneeseen.. # * Nousee sängyltään ja istahtaa laukkunsa vierelle lattialle kaivamaan itselleen vaatteita. Sanu pukee päällensä valkoisen t-paidan ja farkkukankaasta tehdyt minishortsit. Puettuaan hypähtää ylös ja astelee makuuhuoneen ovesta suoraan oleskeluhuoneeseen*
Takaisin alkuun Siirry alas
Rycroft

Rycroft


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 02.08.2012

Makuuhuone 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Makuuhuone 2   Makuuhuone 2 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 1:21 am

Kurr kurr, kurnau. *Kuului ovensuusta, ja tovin päästä äänen lähde, tuo mustavalkoinen kissa, joka tunnettiin jo joidenkin kesken nimeltä Hopkins, kipitteli tassut viuhtoen makuukamarin puolelle, ja loikkasi kepeästi sattumanvaraisesti valitun sängyn jalkopäätyyn. Kyseessähän oli kuin olikin Kevinin sänky, jossa koisiva ruho sai pian tunteakseen kovan tömähdyksen liikapainoisen otuksen tehdessä itsensä tykö peittomyttyyn. Kissa puristi hampaidensa välissä suurehkoa paksulla marmeladikerroksella valmistettua paahtoleivän palasta, jonka sylkäisi eteensä ja ryhtyi tyytyväisenä litkimään makeaa hilloa vatsansa täytteeksi.

Hopkinsin omistajaltaan tökerösti varastaman leivänviipaleen marmeladikerros hupeni, ja kohta kissa jo nuoleskelikin tyytyväisenä suupieliään jättäen kulmasta palasen haukatun paahtoleivän Kevinin vierelle lojumaan.* Purr.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alex

Alex


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 15.07.2012

Makuuhuone 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Makuuhuone 2   Makuuhuone 2 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 1:41 am

- vein katseeni viereiseen sänkyyn hyökänneeseen kissaan, jonka tunnistin tietenkin oitis Rycroftin kissaksi.
Pieni hymynkaare nousi huulilleni ja lopetin omenan syömisen hetkeksi. Kumarruin ojentamaan kättä kissaa kohden,
sillä istuin edelleen omalla sängylläni. Mutristin pienesti huuliani ennenkuin sanoin kisumisulle :-


Kisskiss....Voi kuinka suloinen oletkaan >3

- toisella kädelläni sipaisin etuhiuksiani silmiltäni, jotta voisin nähdä söpön kisumisun paremmin -
Takaisin alkuun Siirry alas
Violet

Violet


Viestien lukumäärä : 47
Join date : 15.07.2012
Ikä : 31

Makuuhuone 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Makuuhuone 2   Makuuhuone 2 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 1:54 am

Yöff? *Kampeaa itsensä unisesti istumaan ja katsahtaa Alexiin* Onko hyvää omenaa? *Katsahtaa unisesti ympärilleen, bongaten viereisestä sängystä Kevinin* #Kuka hitto tuokin on....... ainiin se taisi olla... Kevin?# *Mietti mielessään ja katsahti uudestaan Alexiin ja meni takaisin makuulleen ja käänsi sitten päänsä alexii (trolol violet on siis selälääään) ja virnisti.* Ainiin mitä teet työksesi? *Vilkaisi sielä väsyneesti ympärilleen ja nousi sitten ylös ja loikkikin matkatavroittensa luo odottaessa Alexin vastausta. Sitten penkoi laukustaan esiin T-paidan, Farkkushortsit ja pikimustan hupparin, jotka Violet pukikin päällensä. Tämän jälkene hän lampsi takaisin sängylle istumaan. Sitten kuitnekin vilkaisi vuoronperään hopkinsiin ja Rycroftiin ja pätätikin esittäytyä* Olen Violet, kukas sinä olet? *puhuen siiiis Rycroftille*
Takaisin alkuun Siirry alas
Alex

Alex


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 15.07.2012

Makuuhuone 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Makuuhuone 2   Makuuhuone 2 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 2:00 am

Ai mitäkö teen työkseni?

- vilkaisin olkani ylitse violetiin ja kurtistin kulmiani hiukan tuon kysymykselle, joka tuli
hankalaan aikaan. Olin juuri tekemässä tuttavuutta Hopkinsin kanssa. Käänsin katseeni
kuitenkin takaisin kissaan ja jatkoin tuon houkuttelua samalla kun aloitin kertomaan työstäni -


Työskentelen Viistokujalla, eräässä kahvilassa, tarjoilijana. Ei se mikään hohdokasammatti ole,
mutta pärjään sen palkalla. Entä mitä sinä teet työksesi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Rycroft

Rycroft


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 02.08.2012

Makuuhuone 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Makuuhuone 2   Makuuhuone 2 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 2:01 am

// hyvä Sara, luehan roolipelipostauksen tarkkaan ennen kuin päättelet Blackbirdin viruvan samassa huoneessa.

*Hopkins katsahti valossa kiiluvilla silmillään Alexiin, ja antoi tassujensa ohjautua automaattisesti toisen luokse, jättäen puoliksi syödyn leivänkantin Kevinin jalkopäätyyn hurmaavaksi yllätykseksi, kunhan toinen heräisisi. Katti kehräsi jo ennen aikojaan tepastellessaan Alexin lähettyville, Hopkins koki aiheelliseksi lysähtää selälteen toisen jalkojen juureen, ja kohottaa tassunsa pystyyn rapsutusvalmiuteen. Kissa raotti puoliksi sulkeutuneita silmiään luodakseen katsekontaktin Alexiin, joka syynäyksellään kehotti toista rapsuttamaan juuri tuolla sekunnilla itseään.

Kissan leveä masu lysähti myöskin, ja kokoa suurempi nahka painautui painovoimasta pehmeää sängynpohjaa vasten otuksen kurnaistessa ja jatkaessa kehräystään häntä sutien maanrajaa.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Alex

Alex


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 15.07.2012

Makuuhuone 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Makuuhuone 2   Makuuhuone 2 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 2:04 am

- naurahdan lempeästi kissalle tuon tullessa melkein syliin ja vein käteni rapsuttamaan
tuota mukavasti korvantaustasta. Kallistin itsekin päätäni moiselle suloisuudelle, enkä
voinut estää itseäni tirskahtamasta itsekseni. Kissa oli niin suloinen, että olisin mielelläni
vienyt sen kotiini ja lelliä pilalle.

Rapsuttelin kissan isoa masua ja lepertelin tuolle hiljaisesti, mikä kuulosti toisten korvaan
epäselvältä, mutta varmaan aika hauskalta : -

Tuitui...pieni kisumisu, söpö masu... tykkäätkö rapsutuksista? tykkäätkö n_n?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Makuuhuone 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Makuuhuone 2   Makuuhuone 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Makuuhuone 2
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 5Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
 Similar topics
-
» Makuuhuone 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] Big Brother ~ :: Makuukamarit-
Siirry: