[Tylypahka] Big Brother ~ Tylypahka - Big Brotherin toinen kausi! Päivä 85/85 |
|
| Oleskelutila | |
|
+14Sun Candyce Violet Kevin Rebecca Jojo Landon Rycroft Stephen Sandrette Jonas Alex Emmy JaneBeatric Big Brother 18 posters | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Jonas
Viestien lukumäärä : 147 Join date : 28.07.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Elo 28, 2012 9:23 pm | |
| - Mies, Jota Jonasiksi kutsutaan suurinpiirtein konttasi ulos makuuhuoneiden puolelta, kasvot kalpeina ja huonovointisina. Mies mateli hiljaa oleskelutilan läpi, keittiöön ja alkoi etsiskellä ruokaa kaapeista. Tovin etsiskelyn jälkeen mies oli laittanut itselleen syötäväksi, kupillisen yrttiteetä ja neljä voileipää joiden sisälle oli laitettu erillaisia täytteitä.-
- Jonas palasi oleskelutilaan ja istahti sohvannurkkaan, mukanaan ruokansa jotka laski hetkellisesti lasiselle pöydälle. Mies vilkuili ympärilleen, että näkisikö mahdollisesti seuraa itselleen. - # Mh.. ei ketään. En usko että kukaan enää viitsi keskustellakaan kanssani, kun en ilmestynyt häihin. Pirun keuhkokuume..# - Jonas ajatteli synkästi, kasvoillaan hyvin tuskastunut ilme kun alkoi mässätä ruokaa suuhunsa. - # Toivottavasti Sandrette ei odottanut minua.. tai no. Kyllähän varmaan odottikin. Miten kehtaan edes näyttäytyä enää hänelle..# | |
| | | Big Brother Admin
Viestien lukumäärä : 516 Join date : 27.01.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Elo 29, 2012 4:16 am | |
| *Talon keskelle on ilmestynyt pyöreä lava, jonka päällä on muhkea, keltainen nojatuoli* Tämä on Big Brother. Asukkaat. Viikkotehtävänne Sinnitelkää talossa - merkeissä saatte nyt aina halutessanne istahtaa nojatuolille ja vedota äänestäjiin siinä, miksi juuri teidän kuuluisi pysyä talossa.
| |
| | | Tom
Viestien lukumäärä : 543 Join date : 24.08.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Elo 29, 2012 5:11 am | |
| *Vilkaisee syrjäkarein lavaa ja muutenkin katselee ympärilleen. Näkyy että sunnuntaiset paljastukset painavat yhä Tomin mieltä. Nyt hän kuitenkin yskäisee ja aloittaa seuraavanlaisen lauseen* Miten teillä... tuota, menee? Olosuhteet huomioon ottaen, tarkoitan. *Sitten hiljenee, ja jää odottamaan muide vastausta. Katse kuitenkin kiertää taloa, sillä Tomhan etsii Emmyä jolle haluaisi päästä puhumaan pikiten, tietyistä asioista* | |
| | | Candyce
Viestien lukumäärä : 124 Join date : 02.07.2012 Ikä : 34 Paikkakunta : New York
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Elo 29, 2012 5:59 am | |
| * Asteli oleskeluhuoneeseen, vilkaisten lavaa, ja tuota keltaista, muhkeaa nojatuolia, jossa kelpaisi istua. Nainen totta kai ajatteli, että se olisi varmasti todella pehmeä, ja mukava. Asteli suoraa päätä istumaan siihen, karaisten kurkkuaan, ja alkaen puhumaan. *
Ensinnäkin, iltaa vain kaikille. Toiseksi, koska tämä tuolihan raahattiin tänne sen takia, että saisimme kertoa, miksi juuri meidän pitäisi jäädä taloon ja niin edelleen. Koska kukaan muu ei nähtävästi uskalla aloittaa aloitan minä. Tämä siis tosiaan saattaa kuulostaa itserakkaalta, mutta sentään teen jotain pitääkseni itseni pelissä. Eli siis, minun pitäisi pysyä talossa sen takia, koska osallistun aktiivisesti tehtäviin, kun eräät nimeltä mainistemattomat henkilöt taas eivät ollenkaan, joka edesauttaa voittoamme tehtävissä. Toiseksi, minä yritän kovasti karsia ne epäaktiiviset henkilöt joka häätöäänestyksessä, koska se ei tosiaan edesauta yhtään, jos laiskimmat vain odottavat, että joku tekee heidän hommansa. Eli yhteenvetona sanon, että minut kannattaa pitää talossa aktiivisuuden ja hyvän, järkevän ajatteluni takia, jolla pääsemme eteenpäin tehtävissä, sun muussa. Kiitos.
* Lausahti, jääden hetkeksi loikoilemaan tuolille, nousten lopulta, ja astellen normaaleille sohville istumaan. *
Ja Tom, ihan hyvin, kun sain sanottua sanottavani. Toivon todella, että porukka tajuaa, miten aktiivisen henkilön he menettäisivätkään, jos häätäisivät minut.
* Sanoi, hymyillen ystävällisesti miehelle, kääntäen sitten katseensa jonnekkin hornankuukkeliin. * | |
| | | Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Elo 29, 2012 6:06 am | |
| Selviäisit paremmin muutamalla peliliikkeellä *aloittaa varovasti* Candyce, jos et äänestä minua ulos talosta sunnuntaina punaisella lapulla, niin voin luvata etten nimeä sinua kertaakaan koko kauden aikana. Eikö se olisi aika kelvollien diili? *Kallistaa päätään* | |
| | | Candyce
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Elo 29, 2012 6:08 am | |
| Hmm.. Kyllähän se olisi, mutta mistä tiedän, että sinuun voi luottaa?
* Kysyi, kääntäen katseensa takaisin mieheen, tutkien tuon koko olemuksen katseellaan päästä varpaisiin asti, sipaisten hieman hiuksiaan pois kasvojen edestä. *
# Hmm.. Onko tuo nyt niin luotettava.. Näkihän sen silloin sunnuntainakin, kuinka hän viekitteli Sandreten puolelleen. Ei tuohon mieheen kyllä ole luottamista. # | |
| | | Emmy
Viestien lukumäärä : 184 Join date : 28.06.2012 Ikä : 37 Paikkakunta : London
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Elo 29, 2012 6:09 am | |
| * Emmy istahti nyt nojatuoliin vetoamaan äänestäjiin * Rakkaat äänestäjät. Minun mielestäni, teidän pitäisi antaa minun olla talossa, koska täällä on minun elämäni tämänhetkinen tärkeä henkilö. Stephen. Hän on elämäni rakkaus, ja haluan olla täällä hänen kanssaan. Olen myös apuna suurimmissa osissa viikkotehtävissä, nyt kun vihdoin olen saanut jotakin muuta ajateltavaa kuin työni. Jos haluatte minut ulos, niin teidän on oltava erittäin pirulisia. Tiedän, että Stephen ei halua suhdetta, mutta haluan silti olla naisen lähellä, jota rakastan. Jos mielestäni minä kuulun tänne ja ansaitsen paikkani täällä vielä, laittakaa viestiä ++Emmy. Viestit laitetaan Catherinelle. Minulla ei ole tämän enempää asiaa, mutta siltikin.
* Sitten väläyttäen hymyn Candylle * Candyy. Kuka sinun mielestäsi pitäisi häätää? Minusta varmaan Tom. * Katsoen hiukan tuskastuneesti Tomia * Taikka sitten Violet tai joku. Heistä ei ole mitään hyötyä, kun he eivät osallistu.
* Sitten kääntäen päänsä taas Tomiin * Tom senkin ketku! Pidin sinua ensimmäiseksi hyvänä tyyppinä, mutta nyt olet täysin erilainen! Sinusta tämä peli on vain juonittelua! Sairas ketku! Ei ääniä voi ostaa! | |
| | | Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Elo 29, 2012 6:14 am | |
| *Hypähtää sohvalta ylös* Kuvitteletko todella että kieltäisin sen? Kyllä, minä juonittelen ja nyt voin vieläpä tehdä sen avoimesti. Sinun on turha sanoa minua sairaaksi ketkuksi, sillä vviimeksi itse annoit minulle vihreän LAPUN! *Huudahtaa viimeisen sanan aika kovaan ääneen* | |
| | | Emmy
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Elo 29, 2012 6:18 am | |
| Annoin sinulle vihreän lapun, koska kuvittelin sen jäävän yhteen kertaan, mutta nyt kyllä minulta nousee sinulle Punainen lappu! Tiedän, että sinä ajattelet vain voittoa! Et ajattele yhtään mitä muuty tuntevat tässä talossa! Ajattelet vain sitä saatanan isoa pottia! Ja kyllä, minä sanon sinua ketkuksi! | |
| | | Candyce
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Elo 29, 2012 6:22 am | |
| Ehm.. Tom hyvä, et vastannut kysymykseeni. Voinko luottaa siihen, että myös tulet tekemään näin? Enkä sanonut, että juonittelu olisi ketkumaista ja kamalaa, haluan vain tietää, että voin luottaa sinuun, ja siihen, ettet äänestä minua.
* Lausahti, katsoen Tomia tarkkaavaisena, odottaen vastausta, tutkien kuitenkin, ettei mies vainkaan valehtelisi naiselle kyseisestä asiasta. Mistäs sitä tietää, jos tämä olisi jotain suurempaa suunnitelmaa. * | |
| | | Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Elo 29, 2012 6:23 am | |
| Hah, ihmiset tekevät täällä pahoja virheitä. Sandrette liimautuu Jonakseen, Jonas Sandretteen, mutta sinä taas olet keskellä talon kolmiodraamaa! *Korottaa ääntään entisestään* Sinun lapullasi ei ole merkitystä, sillä Candyce, Sandrette ja varmaan Rycroftkin antavat minulle vihreän! ja Candyce, tietysti voit luottaa. *Mulkoilee Emmyä pahasti* | |
| | | Emmy
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Elo 29, 2012 6:27 am | |
| Jos lähdetään miettimään viime sunnuntaita, niin jos kaikki muut paitsi minä äänestävät samalla tavalla, Punaisiin tulee enemmistö! Jolloin sinä lennät huuthelvettiin täältä! Ja Candy sinuna en luottaisi tuohon poikaan. Hän on kaikkea muuta, miltä päälleppäin näyttää. * Emmy Mulkoili Tomia, ja katsoen rauhallisesti, mutta varoittavasti Candya * | |
| | | Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Elo 29, 2012 6:30 am | |
| Eri ihmiset saattavat olla paikaöla *jatkaa vihaiseen sävyyn* Ja aioin pyytää sinua mukaan.juonittelurinkiin minun ja Sandreten seuraksi, mutta se taitaa olla jo turhaa... olisit kuitenkin tullut jos olisin pyytänyt. Helppohan se nyt on viatonta esittää kun kutsua ei tullut, mutta esimerkiksi Sandrette lähti heti mukaan tiimiin. | |
| | | Candyce
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Elo 29, 2012 6:33 am | |
| Hmm.. Annat siis sanasi? Sitten meillä on sopimus. Lupaan nostaa viikonloppuna vihreän lapun, jotta jäisit taloon, jos sinä et äänestä minua koko kauden aikana. Mutta jos petät luottamukseni, se on automaattisesti sopimuksemme loppu, ja voin taata, että teen kaikkeni sen jälkeen heittääkseni sinut ulos talosta.
* Sanoi, tutkien edelleen miehen liikkeitä, ja sanojen painotuksia, jotta löytäisi pienenkin mahdollisuuden siitä, että mies valehtelisi. *
Ja Emmy, enhän minä täysin luotakaan, mutta tiedän, ettei hän halua lähteä talosta, vaan hän haluaa voittaa, kuten minäkin. Ja kuten jo sanoin, diilimme on ohi hetkessä, jos huomaan hänen tekevän toisin, kuin olemme sopineet.
* Käänsi katseensa sitten Emmystä takaisin Tomiin, tutkaillen, mitä hän tähän sanoisi. Muisti itsekkin sitten tuon sopimuksen Sandreten kanssa. *
Mutta.. Entä tuleva juonittelupiirisi? Jättävätkö senkin jäsenet sitten minut rauhaan, kun itse et äänestä? Vai lykkäätkö heidät äänestämään minua? ja kyllä, ajattelin kysyä tämän kysymyksen selustani turvaamiseksi. | |
| | | Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Elo 29, 2012 6:38 am | |
| *Kääntää nyt katseensa Candyceen* Selustasi on täysin turvattu siinä vaiheessa jos liityt juonittelurinkiimme. Siloin Sandrettekaan ei ikinä äänestä sinua, ja silloin sinulla on tiimi joka ei jätä eikä petä. Se saattaa tuntua ilkeältä... Tämä on kuitenkin vain pelkä. Tule meidän tiimiimme Candyce *Puhuu naisele imarrellen* | |
| | | Emmy
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Elo 29, 2012 6:42 am | |
| # Tom senkin juonitteleva sika. Mutta sinäpä et tiedä, että Sandretella on minun kanssa sovitut tiimaaukset. Keh keh. Mutta Tomiahan ei siihen mukaan oteta. # Tom miksi luulet, että haluaisin mukaan tiimiin, jossa SINÄ olet. Ajat vain omaa "etuasi". Pilkkasi tulee kolahtamaan vieläö nilkkaasi. | |
| | | Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Elo 29, 2012 6:45 am | |
| Ei tule *sanoo lyhyesti* Sinun pilkkasi se omaan nilkkaasi kolahtaa, lupaan sen. Minulla tulee olemaan vahva tiimi. Olisit ollut hyvä jäsen koska tunnut suositulta sillä et ikinä putoa häädössä, mutta ei sitten. Ja tiedoksesi, en aja vain omaa etuani vaan ajan myös tiimiläisteni etua... Aina. | |
| | | Candyce
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Elo 29, 2012 6:46 am | |
| Hmm.. Totta kai tuosta juonitteluringistä tietysti olisi hyötyä..
# Hmm.. Tuo imartelu on turhaa, vaikka hän toki onnkin söpö kuin mikä. Toivottavasti tämä sopimus pitää, eikä tästä koidu mitään ylimääräistä haittaa.. Paitsi ettää.. Stephen ei tainnut pitää hirveästi silloin sunnuntaina juonittelusta.. Mitta siitä olisi niin paljon hyötyä, mutta yksilönä pelaamisessakin on. Voi hyvänen aika, tämä on haastavaa. #
Hyvä on. Tämä voi koitua kohtaloksi, ja kaikki kääntyvät vastaan, mutta hyvä on. Otan sen riskin.
# Hmh.. Totta kai ainahan voi lopulta pettää heidät, ja juonitella muiden kanssa, josta syntyisi kyllä kauheaa draamaa.. Katsoo nyt, mihin tämä etenee, ja sillä sitten mennään. # | |
| | | Big Brother Admin
Viestien lukumäärä : 516 Join date : 27.01.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Elo 29, 2012 6:46 am | |
| Tämä on Big Brother. Emmy, tulisitko päiväkirjahuoneeseen? | |
| | | Emmy
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Elo 29, 2012 6:48 am | |
| Minä en tarvitse juuri siksi tiimiä, koska vaikka minut nimetäänkin, olen säästynyt tähän mennessä aina. Osaan vedota kansaan. Siksi olisinkin loistava kumppani teille, mutta saatte tarjota aika paljon, että saisitte minut, koska minulla on erittäin paska kuva teistä. Minusta ei ole väärää, että tekee liittoja, mutta liitot on rakennettava oikein ja huolellisesti. | |
| | | Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Elo 29, 2012 6:51 am | |
| Candyce, teit oikean valinnan. Ja Emmy, tämä tiimi on.juurikin sellainen , toimiva ja loistava... Candyce, kokoonnutaan jossain myöhemin. | |
| | | Emmy
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Elo 29, 2012 7:00 am | |
| * Emmy palasi oleskelutilaan hymy huulillaan * Tom, en tiedä nyt onko tuo sinun toimintasi ja tiimisi niin voimakas kuin tarvitsisi. Voinhan minäkin siihen liittyä, kunhan vain saan vakuudet toimista. | |
| | | Rycroft
Viestien lukumäärä : 117 Join date : 02.08.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Elo 29, 2012 7:28 am | |
| *Blackbird, joka äärimmäisen harvoin suostui avaamaan suutaan saatika tuomaan ajatuksiaan julki sosiaalisten tilanteiden kammossa, oli tarkkaillut asukkaiden välistä sanailua, ja päätti itsekin valuttautua lavan helmoihin rappuset ylös kavuttuaan, ja istahtaa tyypilliseen risti-istuntoonsa muhevalle tuolille. Hopkins seurasi kummastellen omistajaansa, ja loikkasi pojan hiuksien ylle ensin vaivalloisesti lavalle kavuttuaan, jonka jälkeen joutui näkemään suuren työn Blackbirdin syliin hypätäkseen. Rycroftin ilmeettömät kasvot eivät värähtäneetkään pojan antaessa valppaan silmäparinsa vilkuilla huonetta ja täydentää viikkokausien aikana rakenneltuja havaintojaan, kunnes hän sulki silmäluomensa, ja karaisi pienesti kurkkuaan, ja alotti lyhykäisen selontekonsa omasta merkityksestään talossa. Poika raotti kapeita huuliaan, ja antoi tasapaksun, sävyltään sangen kyllästyneen äänensä kaikua ilmoille hänen ryhtyessään selittämään omasta mielestään täysin itsestäänselvyyksiltä tuntuvia asioita.*
Pyrin muotoilemaan puheeni mahdollisemman ymmärrettävään sävyyn mikäli tilanne itsessään suo vastaavanlaisen poikkeuksen, jotta vähäiset päättelykykytaitonne eivät joutuisi kärsimykselliseen koetukseen. Mutta koko lailla, myös ehkäistäkseni teidän vääränlaisten ajatuskaavioiden kulkua, totean ensi alkuun..
Candyce, harmillista myöntää, että sinua voi lukea sinua kuin avointa kirjaa. Niin ikään esimerkiksi, olet mieltynyt nopeatahtiseen populaarimusiikkiin, makuhermosi suosivat enemmän hienoja vivahteita kuin kotiruoka antaa maistajalleen, et siedä kaksinaamaisia ihmisiä, mikä suinkin ironista ottaessa huomioon sinun päänsisäiset juonittelusi muita asukkaita vastaan, ja uskot olevasi nopeaälyinen, koska saat halutessasi terävän kielesi lohkomaan tahdittomia kommentteja mikäli siihen tähtäät. Mutta, erinäisistä häilyvistä piirteistäsi huolimatta et tiedä, mitä mieltä asukkaat ovat sinusta, joten pyrit parhaasi mukaan pääsemään niin kutsutun Big Brotherin turvaan ja huomaan. Koin aiheelliseksi tuoda pienen osan analyysistäni julki, mutta nyt mikäli suotte, siirryn viikkotehtävän pariin.
Koen läsnäoloni asukkaiden arjessa varsin vähäpätöiseksi, mutta siitä huolimatta pysyn kiinni pelissä kuin alruuna ruukkumullassaan. En olisi mistään muusta syystä suostunut saapumaankaan teidän keskuuteenne, ellen olisi osannut odottaa pitkävetisien päivieni suureksi iloksi juuri teidän, erilaisten tuikituntemattomien asukkaiden havannointia. Mikäpä sen palkitsevampaa kuin pulmat ja säästyminen pitkästymiseltä.. Siksipä siis, aion kuluttaa päiviäni vielä usean kappaleen verran talossa välttyäkseni harmaan arjen piinalta.
*Blackbird lisäsi viimeisen lauseen huokaisten, ja avasi rauhallisesti silmänsä laahautuakseen takaisin rahin keskelle virumaan Hopkins hiuksiensa yllä puristen.* | |
| | | Candyce
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Elo 29, 2012 7:38 am | |
| Hmm... Oikein kiintoisa analyysi minusta, mutta valitettavasti kuitenkin osa tuosta meni vikaan. Mutta sinusta tulisi hyvä.. Mikäs se nyt onkaan.. Profiloija. Ja etkös sinä halunnutkin unohtaa menneisyytesi, ja alkaa elää, kuten jästit? Sitten kannatan sinulle profiloijan uraa. Sinun kannattaa kuitenkin vielä hieman hioa taitojasi, mutta tuo oli jo upeaa. Kyllä varmasti C.I.A ottaisi sinut mielellään joukkoihinsa.
* Sanoi, kääntäen katseensa ystävällisesti hymyillen Rycroftiin. * | |
| | | Rycroft
Viestien lukumäärä : 117 Join date : 02.08.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Elo 29, 2012 9:57 am | |
| *Blackbird oli vastannut naiselle vähintäänkin yhtä merkitsevällä tuijotuksella, kunnes hymähti ja virkkoi itsekseen mielensä pohjukoissa hykerrellen.* Tiedäthän, todistit juuri yhden kohdan päteväksi. *Poika ei sen kummemmin enää kuluttanut illan aikana energiaansa keskustelunkäyntiin, vaan ohjautui suorinta päätä keittiöön, jossa hyvän tovin naposteltuaan makeaa purtavaa palasi oleskeluhuoneen pariin, ennen kaikkea rahinsa luokse. Hopkins nuokkui yhä pään yllä näköaloista, sekä kuivamuonakaapista löytyneistä ruokajämistä nauttien, mitä Rycroft oli suostunut kissalleensa syöttämään. Molemmat lojuivat rahilla omiin tekemisiinsä uppoutuneena, Blackbird ainakin oli löytänyt jostain vanhan viikkokausilehden, jota selaili etsien mielenkiintoa herättäviä artikkeleita, kun taas katti keksi ajanvietettä suhiessaan tassullaan omistajansa suuntaan kuin suuntaan sojottavia hiustöyhtöjä.* | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Oleskelutila | |
| |
| | | | Oleskelutila | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|