[Tylypahka] Big Brother ~
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] Big Brother ~

Tylypahka - Big Brotherin toinen kausi! Päivä 85/85
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Sauna

Siirry alas 
+6
Violet
Sandrette
Candyce
Stephen
Emmy
Big Brother
10 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

Sauna                                                             Empty
ViestiAihe: Sauna    Sauna                                                             Icon_minitimeTo Heinä 05, 2012 10:40 am

Asukkaiden käytössä on tänä vuonna myös tämä sauna. Tämän topicin aloitusviestissä ilmoitetaan aina saunavuorot.

Sauna                                                             Sauna+78638
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Emmy

Emmy


Viestien lukumäärä : 184
Join date : 28.06.2012
Ikä : 37
Paikkakunta : London

Sauna                                                             Empty
ViestiAihe: Vs: Sauna    Sauna                                                             Icon_minitimePe Elo 03, 2012 9:01 am

* Emmy asteli nyt sisään saunaan ja yllättyi sen valoisuudesta *
#Aaaah...Ihanaaa. Nyt kun vielä jokin söpö poika tulisi tänne niin olisi ihanaa. Vaikka Alex...#
* Emmyhän ei tiennyt Alexin homoutta vielä. Emmy heitteli löylyä jonkin aikaan, kunnes kyllästyi siihen, jolloin asteli sitten pihamaille paljuun, jossa alkoi kylpeä tai oikeastaan rentoutua. *
# Tämä se on elämää...Niin ihanaa ja rentoa...Toivotaan, että tänne tulee muitakin söpöjä poikia kuin Alex. Blackbird vaikutti lähinnä vanhalta katu-ukolta. Ei mitään tyylitajua. Alex taas on todella grrr...#
Takaisin alkuun Siirry alas
Stephen

Stephen


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 22.07.2012

Sauna                                                             Empty
ViestiAihe: Vs: Sauna    Sauna                                                             Icon_minitimePe Elo 03, 2012 9:06 am

Huhuu, onko täällä ketään?
*Stephen huhuilee astuessaan sisään saunaan, hänen yllätyksekseen Emmy olikin lähtenyt paljuun. Olkiaan kohauttaen tyttö laskee pyyhkeen alas, kiiveten sitten lauteille. Siemailee aina välillä tuliviskiä, tuntien jo olonsa hieman humaltuneeksi.*
#Täällä on tähän mennessä ollut ihan kivaa, Emmy on hieman ärsyttävä energisyytensä vuoksi. Mutta se punapää vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta tapaukselta. Kauankohan menee, että draama tavoittaa talon?#
*Lopulta Steph laskeutuu lauteilta, lähtien paljuun puoliksi juotu tuliviskipullo kourassaan.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Candyce

Candyce


Viestien lukumäärä : 124
Join date : 02.07.2012
Ikä : 33
Paikkakunta : New York

Sauna                                                             Empty
ViestiAihe: Vs: Sauna    Sauna                                                             Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 11:51 am

* Nainen asteli saunaan yksinään, laskien pullon ylimmälle lauteelle, kiipurtaen itse pullonsa viereen. Pikaria piti kädessään, hörpäten siitä. Risti jalkansa ja kuunteli tulen vaimeaa huminaa kiukaan sisältä. Sulki hetkeksi silmänsä, kuvitellen olevansa kauniissa rantatalossa, jossa olisi ikkunanäkymä rannalle, ja takka naisen edessä palaisi. Olisi ilta, ja joku komea mies hieroisi Candyn hartioita. Naisen kasvoilla oli seesteinen hymy tätä mielikuvaa kuvittelemassa. Hörppäsi kyllä silloin tällöin pikarista, mutta muuten ei tehnyt mitään. *

# Oi, kiitos tästä ihanasta hieronnasta.. Ja en tiennyt, että omistaisin rantatalon.. Ihanaa tämä elämä.. #
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Sauna                                                             Empty
ViestiAihe: Vs: Sauna    Sauna                                                             Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 12:02 pm

* Aukaisee saunan oven ja astelee sisän Candycensen seuraksi ja istahtaa ylimmälle lauteelle vähän matkanpäähän toisesta, laskee tuliviskipullonsa vierelleen jota ei ole edes avannut vielä * Mhm... Onko sinulla lempinimee ? * Kallistaa päätänsä hymyillen kohti Candya ja
meinaa kysyä ehkä enemmänkin, mutta jättää sen myöhemmäksi koska sai mielikuvan miltä huominen tulisi näyttämään, kun Sandrette
istuskelisi aivan kaksin hemmotteluillassa Jonasin kanssa. Pakostakin naurahtaa ajatukselleen ja suloinen hymyjää Sanun kasvoille,
hymystäkin jo paljastui Sandreten hehkuvan melkein pirteyttä ja energisyyttä*
Takaisin alkuun Siirry alas
Violet

Violet


Viestien lukumäärä : 47
Join date : 15.07.2012
Ikä : 31

Sauna                                                             Empty
ViestiAihe: Vs: Sauna    Sauna                                                             Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 12:04 pm

*Tyttö tupsahti saunanovelle täysissä pukeisssa vilkuillen ympärilleen*
Sanu, voitin salatehtävän, saan ottaa sinut sviittiin kanssani, älä houli, ei mitään romanttista, pelkkää tutustumista, illan viattoa, tiedäthän.
*Naurahti ja vilkaisi Sandretteen, nojautuen samalla Saunan ovea vasten katsellessaa muita, ilmeisesti bikinasuisia asukkeja, viedenlopulta katseensa takaisin Sandretteen, jonka vastausta odotti innolla, olihan kuitenkin hauskailta selvästikkin luvassa.*
#Toivottavasti hän tulee.. Taino hänenhän on kai pakko.. silti.. hihihihihihih.#
Olisi mukavaa jos tulet.
*Virnisti vielä tytölle, jääden odottamaan Sandreten vastausta.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Rebecca

Rebecca


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 02.07.2012
Paikkakunta : Lontoo

Sauna                                                             Empty
ViestiAihe: Vs: Sauna    Sauna                                                             Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 12:07 pm

*Rebecca tulee ulkoa laittaa pullon toiseksi ylimmälle lauteelle ja kiipeää istumaan ylimpien lauteiden nurkkaan. Rebecca heittää likaiset jalkansa kaiteelle. Hän nappaa tuliviskipullon ja alkaa juoda suoraan pullon suusta, vaikka olisi paljon hyvätapaisempaa juoda lasista.*
# Epäreilua, miksi Sand ja Vio pääsee sviittiin.
-Mikä se sun salatehtävä oli?
*Alexandra on vihainen kaikille koska ei voittanut mitään palkintoa* Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Candyce

Candyce


Viestien lukumäärä : 124
Join date : 02.07.2012
Ikä : 33
Paikkakunta : New York

Sauna                                                             Empty
ViestiAihe: Vs: Sauna    Sauna                                                             Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 12:09 pm

* Aukaisi silmänsä, kääntäen hymyillen katseensa juuri tulleeseen naiseen. *

Onhan minulla. Deb, eli Deborah, ja Aniya kutsuvat minua yleensä Candyksi. Ja minäpä tiedän miksi olet noin pirteä. Pidätkö Jonaksesta paljonkin?

* Kysyi, vinkaten leikkisästi silmää naiselle. Kääntyi sitten katsomaan saunaan astellutta naista, tervehtien tuota ystävällisesti. *

Hei Violet.

* Jäi sitten kuuntelemaan Violetin höpinää salatehtävästä ja sviitistä *

# Joko olen niin huomaamaton ettei hän huomannut minua, tai sitten hän ei vain välitä.. Vaikea sanoa, kumpaa tässä nyt tarkoitetaan.. #

* Tervehti myös toista naista, joka tänne oli ilmestynyt. *

Hei sinullekkin.. Hmm.. Taisit olla Rebecca?
Takaisin alkuun Siirry alas
Rebecca

Rebecca


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 02.07.2012
Paikkakunta : Lontoo

Sauna                                                             Empty
ViestiAihe: Vs: Sauna    Sauna                                                             Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 12:11 pm

Hei ja olen. Tiedätkös mitä:
Sandrette ja Jonas yhteen sopii
huomenna pannaan pussaus koppiin
Sieltä kuuluu riksraks
heille syntyy karvanen laps.


Viimeinen muokkaaja, Rebecca pvm La Elo 04, 2012 12:17 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Violet

Violet


Viestien lukumäärä : 47
Join date : 15.07.2012
Ikä : 31

Sauna                                                             Empty
ViestiAihe: Vs: Sauna    Sauna                                                             Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 12:16 pm

*Vilkaisi Rebeccaa pahoittelevasti*
Olisi ehkä ollut reilua valita.... Sori. Niin, minun piti suudella jotakin teistä asukeista, niin, että hän suutelisi minua takaisin. Luulin jo, etten onnistuisi..
*Virnisti lopulta Rebecalle ja katsahti sitten Candyyn hymyillen*
Sinullapa on nätti nimi, minä olen Violet. Tosin minua alettiin joskus koulussa kutsumaan Vio'ksi.. Joten jos lempinimellä tahdot kutsua niin Vio käy. En itse siitä ole koskaan kummemmin välittänyt, mutta miten ne lempinimet saisi pois ihmisten suusta, kun ne niihin ovat niin paljon tottuneet. Noh, Sandrette, nukahditko, pääsemme nopeammin juhlimana, mitä nopeammin tulet.
*Väläytti söpöimmän hymynsä minkä huulilleen sai, Sandrtelle. Tämän jälkeen vaihto jalkansapainoa toiselle ja riisui kuumuuden vuoksi pikimustan hupparin ja laski sen käsivarrelle lepäämään. Hupparin alta paljasutikin suklaanruskea t-paita.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Sauna                                                             Empty
ViestiAihe: Vs: Sauna    Sauna                                                             Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 12:19 pm

Tulen tietysti! * Hihkaisee * Mutta pääsen huomenna Jonasin kanssa hemmotteluiltaan myös sinne, ja huomasitko edes Candya ?
* Hymy ei näyttänyt katoavan Sandreten kasvoilta ikimaailmassa, varsinainen hymytyttö kun oli* Ja mistä keksit ottaa minut
kanssasi sviittiin ? Että eihän ne ole samana iltana ? *Kääntää katseensa Candyyn* Taidan oppia Candyn nopeiten, ja pidänhän
minä Jonasista ... vähäsen * Tekaisee naamalleen muka viattoman ilmeen tästä asiasta *
# Huiui.. Ehkä enemmänkin kuin vähäsen, ja olen tuntenut hänet vasta noin päivän #
*Virnistää Rebecalle huvikseen, korkkaa tuliviskipullonsa ja hörppää samantien tästä *
Takaisin alkuun Siirry alas
Rebecca

Rebecca


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 02.07.2012
Paikkakunta : Lontoo

Sauna                                                             Empty
ViestiAihe: Vs: Sauna    Sauna                                                             Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 12:21 pm

Hahhahh, onnistuitpas Wink
*Alexandra esittää ettei kadehdi Sandia*
Onnea onnistumisesta
*Alex antaa pusun Violetin poskelle ja istahtaa hieman punastuneena ja sanoo muille:*
Leikitäänkö ettei mitään tapahtunut
Takaisin alkuun Siirry alas
Violet

Violet


Viestien lukumäärä : 47
Join date : 15.07.2012
Ikä : 31

Sauna                                                             Empty
ViestiAihe: Vs: Sauna    Sauna                                                             Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 12:23 pm

Selvä mentiin! Tästä tulee hauskaa! <3 Ja siistiä varmaan päsätä Jonasin kanssa huomenna sviittiin, minne lie..!
*Hihakisi iloisesti ja lähti hyppelehtämää kohti Sviittiä joka olikin jossain puskassa eikä mulla ole hajuakaan missä joten tule rakas vaimoni sinne forkkasivulle d44*
#Pääsen tutustumaan häneen paremmin.. Mahtavaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Rebecca

Rebecca


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 02.07.2012
Paikkakunta : Lontoo

Sauna                                                             Empty
ViestiAihe: Vs: Sauna    Sauna                                                             Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 12:27 pm

*Katsahtaa Candyceen*
-No, me voidaan jutella ja tutustua täällä
*Rebecca miettii hetken*
-Eikös nimesi ollut Candyce, niin ainakin olen jossain vaiheessa kuullut jossain.

/ kuka candya muute pelaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Candyce

Candyce


Viestien lukumäärä : 124
Join date : 02.07.2012
Ikä : 33
Paikkakunta : New York

Sauna                                                             Empty
ViestiAihe: Vs: Sauna    Sauna                                                             Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 12:33 pm

Sinne menivät.. Ja kyllä, nimeni on Candyce, mutta voit kutsua minua Candyksi.

* Sanoi, hörpäten pikarinsa tyhjäksi, kaataen siihen lisää tuliviskiä. *

Haluatko sinä?

* Kysyi ystävällisesti naiselta, johon tänään oli aikaisemmin tutustunut, hörpäten pikaristaan juomaa. *

Muuten.. Onko täällä siunun mielestä ollut mukavaa? Ketään hyvännäköistä miestä iskettävänä? Kerro vain, minä kuuntelen mielelläni.

// Mä Smile) Mira aka Miley.Curys.Fani aka Alice Brown
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Sauna                                                             Empty
ViestiAihe: Vs: Sauna    Sauna                                                             Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 12:48 pm

Aa joo, tietenkin nyt jo.
* Hörppää tuliviskipullostaan ja astelee lauteilta alas, jatkaa matkaansa saunalta
paljun ohitse sisään oleskeluhuoneeseen ihmeen vilkasta vauhtia *
# Kaksi yötä sviitissä, whoops! #

//Eheheh en jaksanu keksii muuta sählinki'ä
Takaisin alkuun Siirry alas
Rebecca

Rebecca


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 02.07.2012
Paikkakunta : Lontoo

Sauna                                                             Empty
ViestiAihe: Vs: Sauna    Sauna                                                             Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 12:55 pm


/ sori ku kesti vaihdoin kännyyn.

- Juomat mulle kelpaa aina.
* Rebecca hymyilee tyytyväisenä*
-Ja sitte se toinen kysymys
*Rebecca katsoo Candyyn*
- En oo koskaan kiinnostunu yhdestäkään miehestä silleen. Se tän päivän tehtävä olli mun ensisuudelma.
Takaisin alkuun Siirry alas
Donna

Donna


Viestien lukumäärä : 221
Join date : 08.09.2012
Ikä : 30
Paikkakunta : Lontoo

Sauna                                                             Empty
ViestiAihe: Vs: Sauna    Sauna                                                             Icon_minitimeLa Syys 08, 2012 10:30 am

* Saatuaan saunasta tarpeekseen astelee kohti paljua, Tomin, Janen, ja Sandreten luokse *
Palju, palju!
* Kirmasi matkallaan paljulle, tuliviski hölkkyen *
Takaisin alkuun Siirry alas
JaneBeatric

JaneBeatric


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 05.07.2012

Sauna                                                             Empty
ViestiAihe: Vs: Sauna    Sauna                                                             Icon_minitimeLa Syys 08, 2012 11:03 am

*Jane istahti saunan lauteelle, laittaen jalkansa koukkuun - silmät sulkien.* # Oijoi.. Tämä on todella erilaista kuin viime kaudella - huomaa kyllä etten sovi joukkoon sillä en tiedä mitä täällä on tavallaan tapahtunut .. # *Jane heitti välillä vettä kiukaalle, ja avasi nyt korkean poninhännän jonka jälkeen hiukset olivat nyt rentoina nuoren naisen olkapäillä.* # Ah, vihdoin sain sen otettua pois! Onneksi... Oli kyllä niin tiukalla - Catherinen vika! #
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Sauna                                                             Empty
ViestiAihe: Vs: Sauna    Sauna                                                             Icon_minitimeLa Syys 08, 2012 11:06 am

*aukaisee saunan oven ja astelee saunaan sisälle, rogsterilta
napattu yksi tuliviskipullo kädessään, kavuten ylälauteille. Siirtäen
katseensa kiukaaseen mietteliäänä * Oletko sinä muuten toinen juontajistamme,
minulle on jäänyt vähän epäselväksi se asia. * Aukaisee varovasti tuliviski pullon,
siemaisten tästä ihan vähäisen *
Takaisin alkuun Siirry alas
JaneBeatric

JaneBeatric


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 05.07.2012

Sauna                                                             Empty
ViestiAihe: Vs: Sauna    Sauna                                                             Icon_minitimeLa Syys 08, 2012 11:10 am

*Jane avasikin silmät kun saunan ovi kävi, katsahtaen Sandretteen.* Voi lapsi rakas, sitä minä en voi paljastaa.. Voit vaikka elää siinä tiedossa, että olen tai sitten en ole.. En tiedä oikein itsekäään. *Kohautti olkiaan, katsellen kiuasta jonne sitten taas heitti löylyä.* Miten sinulla on mennyt talossa, ja mitä haluaisit taloon lisään? Kerrohan kaikki, Bond. Catherinen sisko tai mikä lie nyt oletkaan, mutta kerro nyt.. Mikä mättää vai onko kaikki täydellisesti?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Sauna                                                             Empty
ViestiAihe: Vs: Sauna    Sauna                                                             Icon_minitimeLa Syys 08, 2012 11:15 am

No kai se sitten on pakko. *Hymähtää kohottaen katseensa Janeen,
tuon aloittaessa kysymykset. * Hyvinhän minulla talossa on mennyt, ainakin
itseni mielestä. Ja tuskin minä kauheasti mitään haluan taloon. Toisen äänekkään ihmisen!
..Ja niin, mistä tiesit Catherinen olevan siskoni .. Tai no niin kuitenkin ? * Kallistaa päätänsä *
Ja eihän mikään ikinä ole täydellisesti. * Naurahtaa *
Takaisin alkuun Siirry alas
JaneBeatric

JaneBeatric


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 05.07.2012

Sauna                                                             Empty
ViestiAihe: Vs: Sauna    Sauna                                                             Icon_minitimeLa Syys 08, 2012 11:19 am

Pikkulinnut laulavat, älä huoli.. Ei mitään hirveää! *Iski silmäänsä, ja katseli ulkopuolelle.* Joopa joo, on tuolla tylsää sakkia.. He vain ovat eivätkä tee mitään.. Tom on ihana ihminen, mutta silti hän on tuon.. jonkun outo linnun kanssa.. Kuka hän edes on? *Käänsi katseensa takaisin Sandretteen, virnuillen hieman.* Tekisi mieli tehdä hänelle pientä pilaa, että hän joisi tuosta tuliviskistä.. Oletko mukana juonessa, jos tehdään jotain kamalaa? Juotetaan Tom sekä Atiya! Vai?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Sauna                                                             Empty
ViestiAihe: Vs: Sauna    Sauna                                                             Icon_minitimeLa Syys 08, 2012 11:23 am

Outolintu, Atiya.. Tai joku sellainen ja joo, tehdään vain.
Olen aina juonessa mukana! * Sanoo kuitenkin sen verran hiljaa,
että muut asukkaat eivät kuulleet saunan ulkopuolelle * Miten ajattelit
saada heidät täyskänneihin ?
Takaisin alkuun Siirry alas
JaneBeatric

JaneBeatric


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 05.07.2012

Sauna                                                             Empty
ViestiAihe: Vs: Sauna    Sauna                                                             Icon_minitimeLa Syys 08, 2012 11:27 am

Piilottamalla katsos tuliviskiä johonkin tavalliseen juomaan kuten mehuun, ja sitähän molemmat juo varmasti.. Ja kun sen osaa sekoittaa erittäin hyvin, niin ai että! Sinun täytyy varmaan jatkaa tätä yksin, sillä minun täytyy ihan juuri poistua.. *Mutristeli huuliaan hieman, katseli muita asukkaita ulkopuolella.* Minun täytyy vain hyvästellä teidät kaikki ja lähteä pois.. *Jane nousi lauteelta, ja meni saunan ulkopuolelle ripeästi.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Sauna                                                             Empty
ViestiAihe: Vs: Sauna    Sauna                                                             Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sauna
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] Big Brother ~ :: Ulkotilat-
Siirry: