[Tylypahka] Big Brother ~
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] Big Brother ~

Tylypahka - Big Brotherin toinen kausi! Päivä 85/85

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Studio

Siirry alas 
+6
JaneBeatric
Tom
Lena L.
Emmy
Kane
Big Brother
10 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4
KirjoittajaViesti
Big Brother
Admin
Big Brother

Viestien lukumäärä : 516

Studio                     - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Studio    Studio                     - Sivu 4 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:37 am

Yleisössä lätty umpeen. Koska et vastannut noihin kahteen edelliseen kysymykseen, vastaa niihin samalla näiden uusien kanssa.
Vielä näin loppuun kaksi kysymystä, eli ensimmäiseksi; mitä asioita jäät eniten talosta ikävöimään ja miksi? Kuka PUDONNEISTA olisi ansainnut voiton? Tämän jälkeen katsotaan vielä parhaita palojasi tuon reissun ajalta. Sitten otetaan yhteys taloon ja katsotaan kuka tuli kolmanneksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Rogster

Rogster

Viestien lukumäärä : 338

ViestiAihe: Vs: Studio    Studio                     - Sivu 4 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:39 am

En tiedä. Jännitystä? Ja Lena olisi. *Hymähti.* Kertoisitko minun ja kolmanneksi tulleen piste-eron?
Big Brother
Admin
Big Brother

ViestiAihe: Vs: Studio    Studio                     - Sivu 4 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:42 am

Kerroin sen jo *huokaisee raskaasti* Olet ymmärettävästi tunnekuohussa talosta poistumisen johdosta, mutta tässä kuitenkin parhaat palasi. Pariin kysymykseenhän jäi vastaamatta.
*Parhaiden palojen taustalla soi;

Portaalissa näkyy kuinka Rogster astelee taloon. Sitten välkähtää kuvaa miehestä häkistä huutamassa Emmylle; Emmy! En halua että sinulla on mitään minua vastaan, ja kysy vaikka Stepheniltä! Sanoin hänelle, että nyt on Emmyn aika, ja minun aika meni jo! Mutta hän vain suuteli minua, ja minä tosissaan yritin sopia hänen kanssa, että ollaan vain ystäviä. On aika naurettavaa, että sinulla on jotain minua vastaan, koska sinä päätit suudella Stepheniä, samaan aikaan kun minäkin tein sitä Usko pois, se oli kohtalo, tai tarkemmin ottaen Stephen!

*Tämän jälkeen näkyy taas kuvaa miehestä häkissä, sanomassa Emmylle; "Kuka yritti eilen selittää sinulle? Kuka yritti tehdä eilen sopua? Kuka oli ystävällinen, ennenkuin pinna paloi? Minä!Sinulla on jotain minua ainoastaan sen takia, koska rakastan Stepheniä. Minä yritin selittää, mutta silti vihaat minua. Minä en voi sille mitään, olen pahoillani, Emmy, mutta jos et halua sopia, sinun ei tarvitse. Mielestäni sinut pitäisi häätää, koska Donna sentään yrittää tehdä ystäviä! Jospa koittaisit sinäkin, eipä tarvitsisi aina olla häädössä!

*Taustalla on soinut nopeatahtinen, dramaattinen musiikki. Kuva vaihtuu taas, tällä kertaa Rogster lysähtää sohvalle ja sanoo; Tom! Minua vihastuttaa se, että pistät tämän kaikenn minun syykseni! En ole tehnyt MITÄÄN! Anteeksi, mutta minusta se tuntuu pahalta, että minua syytetään ilman syytä.."
*Kuva vaihtuu jälleen, Rogster ja Tom ovat pöydän äärellä ja Rogster puhuu; Aiotteko hakea uuden jäsenen juonitteluunne? Mietin vain, kun Sandrette lähti.. *Hetken kuluttua kaksikko paiskaa kättä, ja Rogster sanoo seuraavan lauseen;* Mukana ollaan.

*Seuraavassa kuvassa Rogster esittää Tomia; " Ehei, en minä tuonne voi mennä! Ei ei ei! En suostu! Ei ei ei!"

*Kuvan vaihtuessa viimeisen kerran, näkyy Rogster sviitissä suutelemassa Janea, sen jälkeen vielä näkyy Rogster suutelemassa Kanea oleskelutilassa*

Noniin, Rogster, voit mennä tuonne pehmustetulle baarijakkaralle istumaan. Minä otan yhteyden taloon ja kerron kolmanneksi tulleen nimen.
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Studio    Studio                     - Sivu 4 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:44 am

//missä XD et kertonu

*Meni tuonne baarijakkaralle ja istui siihen jääden odottamaan.*
Stephen

Stephen

Viestien lukumäärä : 220

ViestiAihe: Vs: Studio    Studio                     - Sivu 4 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:49 am

*Stephen astelee liukuovista studioon, vilkuttaen yleisölle huulillaan vaisu hymy. Hän suuntaa istumaan Rogsterin viereen toiselle baarijakkaralle.*
Big Brother
Admin
Big Brother

ViestiAihe: Vs: Studio    Studio                     - Sivu 4 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:50 am

*Stephenin saapuessa studioon taustalla soi tämä biisi samalla kun kaikki läheiset rientävät häntä halaamaan*

*Cath vie Stephenin nojatuoliin istumaan*
Tuhansia onnitteluja ja ruusuja kolmannesta sijasta, Stephen. Kolmas sija on todella loistava suoritus. Jos pitää jompikumpi äärilaita valita, niin onko sinulla voittaja vai häviäjäfiilis? Talossa ovat jäljellä Sandrette ja Rycroft, kummalle soisit voiton mielummin ja miksi?
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Studio    Studio                     - Sivu 4 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:51 am

Stepheeeen!!! Onnea! *Huutaa tuolle ja antaa rutistuksen.* Kyllä sinun olisi pitänyt voittaa, kun minä en voittanut.
Stephen

Stephen

ViestiAihe: Vs: Studio    Studio                     - Sivu 4 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:53 am

Kiitos paljon.
*Hymyillen jo hieman leveämmin tyttö ottaa ruusut vastaan.*
No hmm, olen kyllä hieman pettynyt - mutta enemminkin minulla on voittajafiilis, tulin sentään kolmanneksi - selvisin näin pitkälle!
Big Brother
Admin
Big Brother

ViestiAihe: Vs: Studio    Studio                     - Sivu 4 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:55 am

Halusitko jo ulos talosta, vai olisitko voinut olla siellä vielä pidempään? Jos olisit, niin kuinka pitkään? Ja teillä oli siellä todella mielenkiintoisia viikkotehtäviä ihan laidasta laitaan. Mikä viikkotehtävä oli oma henkilökohtainen suosikkisi ja miksi? Entä mistä viikkotehtävästä et pitänyt?
Stephen

Stephen

ViestiAihe: Vs: Studio    Studio                     - Sivu 4 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:56 am

Olen oikeastaan ihan tyytyväinen, että pääsin ulos talosta. Siellä alkoi olo käydä vähitellen ahdistavaksi, vaikka ruoka olikin hyvää. Suosikki viikkotehtäväni oli varmaankin se sirkustehtävä.
*Naurahtaa kallistaa pätäään pienesti.*
Big Brother
Admin
Big Brother

ViestiAihe: Vs: Studio    Studio                     - Sivu 4 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:59 am

Tätäkin täytyy kysyä koska on mielenkiintoista nähdä asiat eri näkökulmista. Millaista talossa oli, nautitko ajastasi vai oliko se silkkaa kidutusta? Jos saisit joskus mahdollisuuden, niin palaisitko takaisin taloon vai onko talossaolo jo nähty ja koettu juttu? Tämän kysymyksen jälkeen siirrymme parhaiden palojesi pariin, niitä on paljon. Samalla otamme yhteyden taloon, ja kerromme että kuka voitti.

*Stephenin parhaiden palojen musiikki;

*Aivan ensimmäiseksi portaalissa välkähtää Stephen astumassa taloon ensimmäisenä iltana sinisessä mekossaan. Sitten tyttö välkähtää hyppäämässä Allas - viikkotehtävässä vesialtaaseen ja kirkaisemassa; "Voi helvetin helvetti, tää on kylmää". Tämä kuva vaihtuu varsin pian Stephenin ja Emmyn kiihkeään suudelmaan pullonpyörityksessä joka tapahtui silloin taannoin kun asukkaat vielä olivat talossa. Osuvasti kuva vaihtuu nyt Rogsterin ja Stephenin suudelmaan*

*Seuravaaksi näkyy Stephen ja Rogster oleskelutilassa, Stephen sanoo pojalle; "Tiedän, ettei meillä ollut mitään sen vakavempaa - mutta kuitenkin, menit nuolemaan toisen tytön kanssa ja parhaimmassa tapauksessa nussimaankin!"
*Kuva vaihtuu jälleen hyvin osuvasti Stepheniin istumassa Emmyn viereen erään häädön jälkeen ja sanomassa; "Katso nyt, ei sinua häädetty." *Hän painautuu kiehnäävästi tyttöä vasten ja sipaisee tämän hiuksia* "Nyt meillä on vielä ainakin viikko yhteistä aikaa."

*Seuraava kuva portaalissa on Stephen ja Rogster halaamassa toisiaan lämpimästi. Sitten näkyy Stephen sanomassa Tomille mietteliäänä; "On rankkaa nähdä, että minusta riidellään. Mutta en haluaisi puuttua heidän riitelyynsä, silllä en halua menettää kummankaan ystävyyttä. Ja eivätkö he ole jo saaneet selvitettyä riitansa?"

*Viimeisenä kuvana välkähtää Stephen tanssimassa miesstripparin kanssa*

Näiden jälkeen voit mennä tuonne Rogsterin viereen.
Stephen

Stephen

ViestiAihe: Vs: Studio    Studio                     - Sivu 4 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 9:04 am

Suurimman osan ajastani talossa oli mukavaa, lukuunottamatta niitä hetkiä kun olin sairaana. Nautin kyllä ajastani, mutta en palaisi enää taloon. Nautin liikaa vapaudestani.
*Stephen naurahtelee parhaille paloilleen, siirtyen sitten Rogsterin luokse jo tuntien olonsa paremmaksi.*
Emmy

Emmy

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 37

ViestiAihe: Vs: Studio    Studio                     - Sivu 4 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 9:05 am

* Emmy juosten halaaman Stephenia *
Hienoa Steph!
* suudellen tuota iloisesti *
Olen niin onnellinen puolestasi!
Big Brother
Admin
Big Brother

ViestiAihe: Vs: Studio    Studio                     - Sivu 4 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 9:10 am

*Sandreten astellessa ulos talosta taustalla soi;

*Tytön läheiset rientävät halaamaan häntä ja Catherinekin tietysti halaa tiukasti rakasta siskoaan. Sen jälkeen hän vie tytön istumaan nojautoliin*
Onnea Sandrette tajuttomasti toisesta sijasta! Olit talossa 85 päivää ja toinen sija napsahti YHDEN äänen erolla, eli ei tosiaankaan mikään murskatappio ollut. Mutta mikä on nyt fiilis. Oletko kovinkin pettynyt vai enemmänkin helpottunut tästä tilanteesta? Olit kuitenkin talossa aina niin positiivisella mielellä, niin voisit myös kertoa että mistä ihmeestä tämä positiivisuus kumpuaa?
Sandrette

Sandrette

Viestien lukumäärä : 468

ViestiAihe: Vs: Studio    Studio                     - Sivu 4 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 9:12 am

* Sandrette astelee talonpuolelta itse talk show paikkaan,
hymyillen. Vieden katseensa kaikkiin paikalla olijoihin halaten tietysti
kaikkia läheisiään sun muita höperöitä, astellen Catherinen perässä lopulta
nojatuoliin. * Kiitos Catherine, oikeasti.. Oliko siinä niin pieni ero ? Olin aivan paniikissa,
ja olin aivan varma, että tipun ekoilla viikoilla! Ja en tiedä, olen helpottunut ja pettynyt..
En minä pahemmin voittoa havitellutkaan, enemmänkin uusia ystäviä. Ja näemmä rakkautta.
* Naurahtaa lyhyesti. * Hmm.. Minulla ei ole hajuakaan mistä positiivisuuteni tulee,
ehkä olen syntynyt tälläiseksi ?
Big Brother
Admin
Big Brother

ViestiAihe: Vs: Studio    Studio                     - Sivu 4 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 9:14 am

Kun kerta noin positiivinen ja iloinen olet, niin mikä siellä talossa niin ihanaa oli että aina kirvoitti sen hymyn huulille? Eikö oikeasti koskaan tullut sellaisia turhautuneisuuden ja masentuneisuuden hetkiä, ja jos tuli niin kenestä tai mistä ne johtuivat? Panin nimittäin merkille että joskus sinunkin hermosi olivat vähän kireällä. Ja anna kun arvaan - jos tuli, syy löytyi jostakusta muusta asukkaasta *naurahtaa* Aivan, Rogster Clary. Kuvaile välejäsi Rogsteriin.
Stephen

Stephen

ViestiAihe: Vs: Studio    Studio                     - Sivu 4 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 9:17 am

*Stephen halasi ja suuteli ilahtuneena luokseen juossutta Emmyä, hänestä irtautuessaan tyttö hymyileel leveästi.*
Ihana nähdä sinuakin, Emmy.
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Studio    Studio                     - Sivu 4 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 9:18 am

No ensimmäinen asia mikä tuotti hymyn huulille oli Jonas.. Pelkkä ajatuskin
tuo hymyn. * Kuten sanotustikkin, Sandreten kasvoille tupsahtaa tuttu pirteä hymy. *
Ja olihan minulla välillä koti-ikävää, mikä hiljensi aina joksikin aikaa ja ne johtuivat nyt vähän mistäkin.
Ja hermot näytti repsahtavan kullakin välillä, ja arvasit oikein. Syy oli kyllä vain Rogster, ei minua muuten
edes ärsyttänyt mikään muu... Ja välimme, en osaa sanoa. Ekana hän vaikutti mukavalta, mutta hänestäkin
ilmestyi uusia puolia ja lopulta tuli räjähdettyä itsekkin hänelle.
Big Brother
Admin
Big Brother

ViestiAihe: Vs: Studio    Studio                     - Sivu 4 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 9:20 am

Sitten... Tämä onkin mielenkiintoista. Välisi Jonaksen kanssa, nimittäin. Tapasitte ensi kertaa talossa, suljettujen seinien sisällä. Mikä siellä talossa saattoi teidät yhteen ja ihastuitko häneen heti aluksi? Ja miten tästä etenepäin? Aiotko jäädä julkisuuteen vai palata takaisin rauhalliseen elämään? Tämän kysymyksen jälkeen katsomme parhaita palojasi, niitähän riittää.
*Sandreten parhaiden palojen taustamusiikki:

*Portaalissa näkyy Sandrette astelemassa taloon ja heti sen perään suutelemassa Jonasia sohvilla. Seuraavaksi näkyy Sandrette häkissä sanomassa hymy huulillaan Tomille ja Donnalle seuraavan lauseen; En tajua mitä valitatte, ajatelkaa positiivisesti!*
*Seuraavaksi kuvissa näkyy Sandrette poseeraamassa mallitoimisto viikkotehtävän valokuvauksissa kukkapuska kädessään pikkumekossa. Seuraava kuva onkin jälleen häkistä, Sandrette herää Donnan valitukseen ja sanoo vähän ärtyneenä; Kiva herätä siihen, että kuulee jonkun valitusta, yrittäkää nyt pitää positiivinen mieli...

*Seuraava kuva on joistain bileistä, Sandrette kaatuu humaltuneena nauraen lattialle nähtyään Tomin ja Donnan. Kuva välkähtää pois ja sen tilalle vaihtuu bilekuva, Sandrette antamassa Rycrofille tulkintaansa "sylitanssista"*

*Portaalissa välkkyy myös monia kuvia Sandretesta tanssimassa ja bilettämässä varsinkin tuliviskin vaikutuksen alaisena, niitähän riittää. Tämän jälkeen välkkyy vielä lisää Jonasin ja Sandreten suudelmahetkiä, joita on myös talossa nähty ja koettu paljon, jopa enemmän kuin tarpeeksi*

*Seuraavassa kuvassa Sandrette sotkee oleskelutilaa hillolla Rogsterin kiusaksi. Kuva vaihtuu siihen, missä hän suihkuttaa kylmää vettä Rogsterin päälle, ja siihen missä Rogster kaataa maitoa hänen päähänsä. "Onneksi itse joudut nämä siivoamaan!" Sand huudahtaa*
*Seuraavassa kuvassa Sandrette sanoo Rogsterille: " Aika säälittävää, uskallat haistatella minulle vasta, kun Tom on poissa ? Et yhtään aijemmin, vooi. Rogster taidatkin pelätä Tomia.. vai oletko ihastunut ?"

*Viimeisenä välkähtää kuva, jossa Sandrette heittää kakun Jonaksen naamaan*

Voit mennä tuonne baarijakkaralle istumaan. Onnea paljon!
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Studio    Studio                     - Sivu 4 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 9:25 am

Tavattiin ensikertaa talossa... Jokin minua vain viehätti siinä Jonaksessa,
en minä oikein tiedä tänään mitään. * Naurahtaa * Ihastuin aika nopeasti häneen,
muutamassa viikossa ehdinkin rakastua. Ja miten tästä eteenpäin, menen etsimään Jonasin
tietysti. Ja varmasti pysyn jonkinaikaa julkisuudessa. * Siirtää katseensa katsomaan parhaat palansa,
jonka jälkeen asteleekin baarijakkaralle muiden asukkaiden luokse *
Big Brother
Admin
Big Brother

ViestiAihe: Vs: Studio    Studio                     - Sivu 4 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 9:32 am

*Kunhan Rycroft astelee ulos talosta, taustalla soi Razorlightin Golden Touch. Miehen läheiset (mikäli niitä on ja mikäli ovat hellämielisiä XD) tulevat tietysti halaamaan ja tervehtimään poikaa*

*Cath vie pojan tai miehen istumaan samaan nojatuoliin missä muutkin finalistit istuivat haastateltavana*
Mielettömän paljon onnea, Rycroft! Teit sen, voitit Tylypahka - Big Brotherin toisen kauden. Sydämmelliset onnittelut. Nyt on edessä paluu ulkomaailmaan 5000 kaljuunaa (66 kolikkoa) rikkaampana. Mitkä ovat fiilikset nyt, ihan mieletöntä vai mitä? Mitä aiot tehdä ensimmäiseksi, kunhan pääset kotiin?
Rycroft

Rycroft

Viestien lukumäärä : 117

ViestiAihe: Vs: Studio    Studio                     - Sivu 4 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 10:00 am

*Blackbird askelsi Cornelian perässä ovista studioon, jossa saikin ensimmäiseksi nähdä jästiäitinsä hymyilevän ja harppovan ripein askelein poikansa luokse halaamaan nuorta miehenalkua hyvillään ja jokseenkin ylpeänä. Rycroftin periksiantamaton ilme järkähti, ja suupieli nytkähti saaden kasvoille koreilemaan jonkinlaisen hymynpoikasen pojan kietoessa kädet äitinsä ympärille. Tuo perin erikoinen kohtaaminen sai varmasti monen monta katsojaa ja paikallaolijaa kyseenalaistamaan Blackbirdin todellisen luonnon, sillä kaiketi hymynhäive pystyttiin luokittelemaan harvinaisuudeksi Rycroftin emootioskaalassa.

Pian pojan oli kuitenkin riennettävä kylmän ulkokuoren vetäytyessä paikoilleen Catherinen luokse keskustelemaan puutaheinää kaljuunapotista sekä tulevaisuuden kulusta.* Humm.. Taidan hukuttautua kotipuolessa kirjallisuuden pariin ja teljetä ovet puulankuin sekä suojaloitsuin niin sisä- että ulkoapäin. Tiedäthän, on kovin ikävää keskeyttää lukusessio sivullisten häiriötekijöiden vuoksi.
Big Brother
Admin
Big Brother

ViestiAihe: Vs: Studio    Studio                     - Sivu 4 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 10:04 am

Selvä. Vielä kerran, aivan mielettömästi onnea. *Cath nousee ylös, auttaen myös Rycroftin pystyyn vierelleen* Meillä on nyt voittaja! Mutta tosiaan, vielähän tässä olisi yksi asia. Turha kuvitella että meistä näin helposti päästään. Tylypahka - Big Brother palaa asiaan ensi huhtikuussa, eli sitä odotellessa. Kiitos tästä kaudesta ja näkemiin, toistaiseksi! Nyt saa tulla onnittelemaan voittajaa. *viimeiset sanansa Cath suuntasi yleisölle ja häädetyille asukkaille*
Emmy

Emmy

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 37

ViestiAihe: Vs: Studio    Studio                     - Sivu 4 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 10:14 am

* Emmy tullen yllättävästi halaaman Blackbirdia *
Onnea Ryc!
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Studio    Studio                     - Sivu 4 Icon_minitime

Studio
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] Big Brother ~ :: Häädetyiden muistolle-