[Tylypahka] Big Brother ~
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] Big Brother ~

Tylypahka - Big Brotherin toinen kausi! Päivä 85/85
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Oleskelutila

Siirry alas 
+14
Sun
Candyce
Violet
Kevin
Rebecca
Jojo Landon
Rycroft
Stephen
Sandrette
Jonas
Alex
Emmy
JaneBeatric
Big Brother
18 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Atiya Zaman

Atiya Zaman


Viestien lukumäärä : 46
Join date : 01.09.2012
Ikä : 33

Oleskelutila - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 39 Icon_minitimeLa Syys 01, 2012 8:25 am

Hauska tavata, Tom, Stephen, Rogster ja Jonas *Atiya hymyili jokaiselle ja kätteli kaikki vuoronperään omalla tyylillään, lujasti , muttei kuitenkaan turhan kovakouraisesti. Tomin päästäessään suustaan sanan "helvetisti" nainen silmäsi toista kahteen kertaan, Atiyan perheessä ei nimittäin suvaittu kiroilua ollenkaan, varsinkaan äidin mentyä uusiin naimisiin* Olenhan minä aika jännittynyt, on niin mukavaa että juuri minut valittiin vaihtoon! Se olisi voinut olla kuka muu tahansa, mutta että minä pääsin... Mutta kertokaa nyt ihmeessä jotain itsestänne, on niin jännittävää tutustua uusiin ihmisiin. Meille tulee varmasti todella hauskaa! *Atiyan aito hymy tuntui vain pysyvän naisen kasvoilla, eikä nainen näyttänyt väsyvän valkoisten hampaidensa ja kauniisti kaartuvan suunsa muodostamaan hymyyn*
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom


Viestien lukumäärä : 543
Join date : 24.08.2012

Oleskelutila - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 39 Icon_minitimeLa Syys 01, 2012 8:38 am

Nimeni on Tom, olen 23 ja olen ainut asukkaista joka ei ole ollut täällä alusta asti. Saavuin viikko sitten, kaikki muut ovat alkuperäisiä *hymyilee pienesti* Olen sopeutunut ihan hyvin mutta välillä tulee sellainen olo että haluaisin tosissani kotiin, mutta se menee sitten ohi ja sitten vain nauretaan sille tunteelle... Olen toistaiseksi vain asukaskokelas, niin kauan että minut äänestetään joko ulos talosta tai talon vakituiseksi asukkaaksi
Huomenna on jälleen sellainen äänestys...
Takaisin alkuun Siirry alas
Jonas

Jonas


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 28.07.2012

Oleskelutila - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 39 Icon_minitimeLa Syys 01, 2012 8:42 am

Ömh, olen 24-vuotias ja asun englannissa. Vanhempani ja pikkusisarukseni asuvat
Italiassa. Olen vakituinenasukas ja olen ollut täällä ihan alusta saakka.
Seurustelen, tai no.. olen " läheisissä " väliessä Sandreten kanssa, joka on
myös talon asukas.
- Jonas kertoi lyhyesti jotain itsestään.-
Entä sinä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Oleskelutila - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 39 Icon_minitimeLa Syys 01, 2012 8:46 am

>Olen Rogster Glary, olen 21 vuotias ja olen samamieltä: meillä tulee olemaan vit.. Hullun hauskaa!< korjasi kiroamisensa äkkiä, kun muisti miten tyttö oli suhtautunut Tomin kirosanoihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

Oleskelutila - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 39 Icon_minitimeLa Syys 01, 2012 8:48 am

Tämä on Big Brother.
Jonas, tulisitko päiväkirjahuoneeseen?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Jonas

Jonas


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 28.07.2012

Oleskelutila - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 39 Icon_minitimeLa Syys 01, 2012 8:53 am

- Jonas nousi nopeasti ylös sohvalta ja askelsi päiväkirjahuoneeseen. -
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Oleskelutila - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 39 Icon_minitimeLa Syys 01, 2012 8:58 am

//MIKSI MUA EI IKINÄ KUTSUTA PÄIVÄKIRJAHUONEESEEN!! p.s. Miss se ees on? Xd/ >Minä taas olen läheisissä väleissä Stephenin kanssa. Siis sen tytön kuka oli tässä äsken.< hymähti /pps löysin pk huoneen <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom


Viestien lukumäärä : 543
Join date : 24.08.2012

Oleskelutila - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 39 Icon_minitimeLa Syys 01, 2012 8:59 am

*Pyörittelee hiuksiaan sormensa ympärille* Joo, huomenna on taas se lappuäänestys... En oikein usko että selviän siitä toista kertaa, nyt kun juonitteluistani tiedetään. *Naurahtaa kevyesti* Toisaalta tavallaan haluaisin kotiin. Voittiko teidän mielestänne viime kauden oikea henkilö? Minusta se Cornelia ansaitsi voittonsa, kun selvisi niin monesta häätöäänestyksestä. Olen nähnyt entisistä TPBB - asukkaista Seemuksen, Janen ja sitten Alicen. Alicelta pyysin jopa nimmarin silloin.
*Ottaa rennomman löhöämisasennon sohvalla*
Takaisin alkuun Siirry alas
Jonas

Jonas


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 28.07.2012

Oleskelutila - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 39 Icon_minitimeLa Syys 01, 2012 9:03 am

- Jonas palasi päiväkirjahuoneesta ja istahti taas tutulle paikalleen.
Mies oli kuulluut Tomin kysymykset viimekauden Bb:stä. -
Minusta Cornelian tai Alicen olisi pitänyt voittaa, mutta tosiaan Cornelia voitti
viimekauden. Hän oli jotenkin salaperäinen, enkä saanut hänestä kunnolla
selvää.
- Jonas sanoi ja haukkoitteli makeasti. -
# Missäköhän Sand tosiaan on..? #
Ai olet nähnyt Seemuksen? Vau.. itse en ole nähnyt ketään heistä mutta
haluaisin kyllä nähdä Alicen. Ja eikös Seemuksella ole lapsia, vai olenko väärässä?
Heistähän puhuttiin viimekaudella jotakin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom


Viestien lukumäärä : 543
Join date : 24.08.2012

Oleskelutila - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 39 Icon_minitimeLa Syys 01, 2012 9:05 am

Mmh, Alice oli tosi kaunis. Jos tykkäisin naisista siinä mielessä, niin olisin varmaan ihastunut häneen. Kerrankin täällä ei ole naisia kälättämässä vaan olemme ihan jätkäporukalla. *vilkaisee ympärilleen* Keiden kanssa olette tulleet täällä parhaiten toimeen...? Itselläni ei ole oikeastaan ketään sydänystävää... Rycroft tuntuu olevan hirveän viileä ja etäinen tyyppi, ihan kuin häntä ei edes kiinnostaisi olla täällä. Tunteeko joku teistä Rycroftin vähän paremmin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Jonas

Jonas


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 28.07.2012

Oleskelutila - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 39 Icon_minitimeLa Syys 01, 2012 9:12 am

Mh, Alice tosiaan on kaunis nainen. - Jonas sanoi hieman haaveilevasti, mutta
käänsi kuitenkin katseensa Tomiin. -

Jaa että kenenkanssa parhaiten toimeen? En oikein tiedä.
Ehkä Sandreten kanssa tulen juttuu kaikista eniten, mutta en nyt laske
häntä mukaan. Ehkä eniten sinun Tom, koska olemme jollaintavalla
samanlaisia. - Jonas vastasi ja kohautti taas olkapäitään.-
Ja Rycfordista en ole oiekin perillä. Hän on jotenkin.. en tohtisi sanoa
mutta jotenkin outo. Ei pahalla tavalla outo, mutta jotenkin yksinäisen tuntuinen.
- Jonas sanoi madaltaen ääntänsä, kuin puhui jostain pahasta. -
Mutta hän ja Alex tulevat hyvin toimeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom


Viestien lukumäärä : 543
Join date : 24.08.2012

Oleskelutila - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 39 Icon_minitimeLa Syys 01, 2012 9:15 am

Joo, Rycroft on myös todella töykeä *hymähtää* Mutta ei siitä sen enempää, kiva että tulet kanssani hyvin toimeen ja samoin minä sinun. *Vilkaisee sitten Atiyaa* Atiya, haluaisitko jotain syötävää?
*Kääntää sitten katseensa takaisin Jonasiin* Viime kauden Angelina olisi mielestäni ansainnut finaalipaikan, hän vaikutti mielenkiintoiselta persoonalta ja oli tavallaan talon "äiti", koska kaikki tuntuivat aina tukeutuvan häneen.
# Missäköhän Rycroft ja hänen oksettava karvapallonsa ovat... #
Takaisin alkuun Siirry alas
Atiya Zaman

Atiya Zaman


Viestien lukumäärä : 46
Join date : 01.09.2012
Ikä : 33

Oleskelutila - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 39 Icon_minitimeLa Syys 01, 2012 9:21 am

*Atiya oli nyökytellyt poikien tai miesten, miten heidät haluttiinkaan mieltää, jutuille ja oli sitten kerrottuaan olevansa Kairosta ja pitävänsä maalaamisesta pahoitellut poistumistaan ja mennyt suihkuun pesemään päivän jättämät jäljet pois kasvoiltaan. Raidallisessa, reilusti polvien alapuolelle ulottuvassa kylpytakissaan ja pään päälle hienosti turbaaniksi käärityn pyyhkeen kera oli Atiya astellut makuuhuoneeseen vaihtamaan itselleen uudet, raikkailta tuoksuvat vaatteet.

Parin appelsiininkukista ja myskistä tehdyn parfyymin suihkauksen jälkeen nainen asteli pitkässä, hulmuavassa ja ruskeassa, selvästi aavikosta vaikutteita saaneessa mekossaan oleskelutilaan. Atiyan ruskeat hiukset laskeutuivat kauniisti niskalta hieman rintojen alapuolelle. Nainen asetteli paremmin hijab-huiviaan, joka myöskin oli vaihtanut väriään, ruskeaksi, jottei se riitelisi mekon sävymaailman kanssa. Rannerenkaat ja riipus olivat selvästi jääneet pois, mutta nilkkarengas, johon oli kaiverrettu koukeroista tekstiä, oli jäänyt.*

"Mistä oikein juttelette? Olen pahoillani jos tunkeilen tällä tavalla keskusteluunne mukaan, muttei ajatus makuuhuoneessa yksin oleskelusta oikein houkuttele minua" *Atiya hymyili hieman epävarmasti, säilyttäen hymyssään kuitenkin ystävällisen sävyn. Nainen käänsi katseensa Tomiin ja näytti hetken mietteliäältä* "Onko täällä appelsiineja? Rakastan niitä yli kaiken, voisin varmasti syödä monta korillista!" *Nainen sanoi ja naurahti päälle*
Takaisin alkuun Siirry alas
Jonas

Jonas


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 28.07.2012

Oleskelutila - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 39 Icon_minitimeLa Syys 01, 2012 9:26 am

Angelina, sehän se oli! Minunkin mielestäni hän teki bb-talosta, jotenkin kodikkaan
kun hän teki ruokaa päivisin ja hänellä oli omia lapsia.
- Jonas naurahti iloisesti. - Olisikyllä mahtavaa tavata kaikki viimekauden
kilpailijat nyt ja nähdä mitä heille kuuluu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom


Viestien lukumäärä : 543
Join date : 24.08.2012

Oleskelutila - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 39 Icon_minitimeLa Syys 01, 2012 9:27 am

Ei se haittaa, tietysti me haluamme tutustua sinuun *Nousee välittömästi ylös ja suuntaa suoraan keittiöön availemaan ja kaivelemaan kaappeja* Kyllä täällä pitäisi olla appelsiineja, ellei joku Sandrette ole ahminut niitä.. Hän on yksi talon # kanoista # ihmisistä. *Saa lopulta esiin appelsiinikorin, jonka asettaa yhdelle keittiön tasoista* Siinä, Atiya *hymyilee pienesti* Millaista siellä Egyptin talossa on, oletko viihtynyt siellä? Itse tavallaan inhoan olla täällä... Ainakin puoliksi. Tai siis, on niin ikävä läheisiä.

Jonas, olen samaa mieltä. Mutta ehkä me tapaamme heitä sitten kun tämä on ohi. Kun sitten olemme itsekkin "julkkiksia". Cornelian kanssa voisi tulla mielenkiintoisia keskusteluja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Oleskelutila - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 39 Icon_minitimeLa Syys 01, 2012 9:31 am

Rogster osoitti pöydälle, missä oli hedelmäkulho,ohjeistaen Atiyaa. >Tuolla. Ja Tom.. Tuota noin, en ole tutustunut täällä keneenkään muuhun kuin Stepheniin.. Haluaisin toki tutustua muihin, mutta olen usein aika epävarma itsestäni.< Rogsterin ilme muuttui yhtäkkiä iloiseksi virneeksi. >Mutta tässähän minä tutustun! Luuöin muuten, Tom, että olisit juonitteleva riiviö, mutta olet aika mukava.< Hymy leveni enemmän
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom


Viestien lukumäärä : 543
Join date : 24.08.2012

Oleskelutila - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 39 Icon_minitimeLa Syys 01, 2012 9:33 am

Juonitteleva riiviö? *naurahtaa* Joo, pyrin olemaan kanssa mukava siinä samalla... Ainakin osittain. *Istahtaa keittiön tasolle, ja sipaisee hiuksiaan, katsellen samalla tiiviisti ja arvioiden Atiyaa*
Aika kiva ilta muuten, ehkä paras tähän mennessä... Ja se saattaa olla viimeinen, minun osaltani ja jonkun muun. Huomennahan on se häätöäänestys....
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Oleskelutila - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 39 Icon_minitimeLa Syys 01, 2012 9:46 am

* Sandrette astelee makuuhuoneilta tuttu aurinkoinen hymy
kasvoillaan oleskeluhuoneeseen kaikkien muiden seuraan.
Naisen päällä tänään oli harmaa huppari ja mustat farkku minishortsit
kuten aina ennenkin. Askeleet oli tietysti ja tunnetusti suunnattu kohti
toista sohvan reunapaikkaa jonka on laskenut jo vakiopaikakseen *
Heippa kaikille!
Takaisin alkuun Siirry alas
Atiya Zaman

Atiya Zaman


Viestien lukumäärä : 46
Join date : 01.09.2012
Ikä : 33

Oleskelutila - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 39 Icon_minitimeLa Syys 01, 2012 9:52 am

"Voi, kiitos paljon, olette molemmat todella ystävällisiä" *Atiya asteli, hauskan näköisellä, hieman keinuvalla käynnillä keittiöön ja otti korista hetken valitsemisen jälkeen kirkkaan oranssin appelsiinin* "Mahtavatkohan olla egyptiläisiä, niin mehukkaan näköisiä" *Nainen sanoi itsekseen naureskellen ja otti kaapista veitsen, jolla teki tottuneet viillot kuoren pintaan. Atiya laski veitsen keittiötasolle ja heitti sitten kuoret roskiin. Nainen askelsi takaisin oleskeluhuoneeseen ja istahti sohvalle, lohkoen itselleen ensimmäisen appelsiinin palan.*

"Haluatteko appelsiinin? Ette tietenkään kokonaista saa, mutta onhan yksi lohko parempi kuin mitään!" *Nainen sanoi ja naurahti, vilkaisten sitten Tomiin* "Tosiaan, lähdin hieman sattumalta tähän BB-touhuun mukaan. Isäpuoleni vastusti sitä ja uhkasi heittää minut kodistamme ulos. Ja koska taidan kuitenkin olla hieman kapinallinen luonteeltani, lähdin mukaan. Saa nähdä millaisen vastaanoton saan kun palaan kotiin" *Atiya sanoi hymyillen, hymyn sävy oli nyt kuitenkin hieman surullinen* "Meidän talossamme on kuitenkin todella hyvä henki, varsinkin Ahmed on erittäin mukava! Ketä teiltä lähtikään vaihtoon? Oliko hän Emilia... Emma...?"*Atiya katsoi kysyvästi molempia poikia. Sandreten ilmaannuttua paikalle Atiya vilkaisi Sandretteen ja nousi sohvalta* "Atiya Zaman, Egyptin BB-talosta" *Atiya esitteli itsensä hymyillen ja ojensi kättään kätelläkseen Sandreten*
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom


Viestien lukumäärä : 543
Join date : 24.08.2012

Oleskelutila - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 39 Icon_minitimeLa Syys 01, 2012 9:59 am

Emmy. *korjaa* Jaa, toivottavasti saat vanhemmiltasi kuitenkin lämpimän vastaanoton. *sipaisee hiuksiaan* Minun vanhempani suhtautuivat tähän vähän hälläväliä - asenteella, että heillä ei ollut suuremmin väliä että lähdenkö mukaan vai en. Olin seuraillut tiiviisti viime kautta, ja siksi ajatus houkutti. Täällä on kuitenkin täysin erilaista, mitä luulisi. Tulee kamala ikävä ulkomaailmaan ja tylsiä hetkiä on paljon.
Kuka tämä Ahmed on? *kysyy sitten uteliaasti* Onko hän hyväkin ystäväsi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Atiya Zaman

Atiya Zaman


Viestien lukumäärä : 46
Join date : 01.09.2012
Ikä : 33

Oleskelutila - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 39 Icon_minitimeLa Syys 01, 2012 10:05 am

"Emmy hän olikin! Nimimuistini on surkea *Atiya sanoi naurahtaen* "Minusta tämä on suorastaan loistava tilaisuus tutustua uusiin ihmisiin ja solmia uusia ystävyyssuhteita! Millaisia vanhempasi ovat? Minun ovat kamalan tiukkoja, mikä on vähän harmittavaa, sillä perhe on tärkein meillä Egyptissä" *Atiya korjasi hijabin asentoa, mikä meinasi valua naisen silmille* "Ahmed on yksi Egyptin BB-talon asukkaista. Todella mielenkiintoinen ihminen! Hän aikoo opiskella lääkäriksi, niin kuin ihmiset jotka eivät taio. Hän tahtoo auttaa ihmisiä kriisialuilla ja sellaista. Minusta se on todella hienoa" *Atiya sanoi hymyillen ja tarttui sitten Tomin aikasemmin sanomaan lauseeseen* "No, jos meillä on tylsää niin voimmehan me varmasti järjestää jotkin juhlat, tuskinpa BigBrother laittaa pahakseen sitä! Käytkö usein juhlimassa? *Atiyan ystävälliset, ruskeat silmät vilkuilivat välillä Sandrettea ja välillä Rogsteria, mutta olivat melkein kaiken aikaa kiinnittyneet Tomin kasvoihin*
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Oleskelutila - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 39 Icon_minitimeLa Syys 01, 2012 10:09 am

* Kohottaa katseensa myrkynvihrein silminsä
vaihtoasukkaaseen hymyilen tälle, ja ojentaen
kätensä vastatekseen kättelyyn * Olen Sandrette,
hauska tavata. * Vie katseensa muihin asukkaisiin katsoakseen
keitä hereillä oli * Mitä olette tehneet tänään, vai oletteko edes nousseet
sohviapidemmälle ? * Kysyy jotain herättääkseen jonkinmoisen keskustelun*
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom


Viestien lukumäärä : 543
Join date : 24.08.2012

Oleskelutila - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 39 Icon_minitimeLa Syys 01, 2012 10:11 am

He ovat melko mielenkiintoisia ihmisiä, juoksevat kaiken maailman kissanristiäisissä ja sitä rataa. Äitini nimi on Ann, hän on töissä Hunajaherttuassa ja tuo sieltä aina kaikkia herkkuja kun poikkeaa asunnollani. Isäni nimi on Daniel, ja hän puolestaan työskentelee Pyhässä Mungossa. Molemmat aika mielenkiintoisia ihmisiä, jotka kuuluvat saippuaseurapiireihin.
Ja joo, kuulostaa tosi hyvältä tyypiltä tuo Ahmed. Hienoa että on tavoitteita.
Minustakin me voisimme järjestää jotain, mutta olisi kiva jos saisimme jonkinlaista musiikkia. Käyn juhlimassa ulkomaailmassa suunilleen joka viikonloppu. Kuule Atiya, onko sinun vaikea puhua englantia, tai tuleeko sanojen kanssa jotain ongelmia ja sitä rataa?

*Kääntää sitten katseensa Sandretteen*
Olen päässyt tähän keittiötasolle. Ja tutustun juuri vaihtoasukkaaseemme, mietimme jonkinlaista illanviettoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

Oleskelutila - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 39 Icon_minitimeLa Syys 01, 2012 10:16 am

*Talossa käynnistyy soimaan;
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Atiya Zaman

Atiya Zaman


Viestien lukumäärä : 46
Join date : 01.09.2012
Ikä : 33

Oleskelutila - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 39 Icon_minitimeLa Syys 01, 2012 10:25 am

"Puheittesi perusteella he vaikuttavat todella mukavilta. Äitini Zara on herttainen, mutta isäpuoleni Basir on... no omalaatuinen. En halua kuitenkaan puhua hänestä pahaa, se tuottaa huonoa onnea." *Atiya mutristi täyteläisiä huuliaan, mutta pian ne kuitenkin muotoutuivat tuttuun hymyyn* "Big Brother varmasti laittaa meille musiikkia, kunhan pyydämme! Olisi ihanaa jos niillä olisi jokin teema." *Atiya selvästi mietti jo teemaa, mutta keskittyi sitten taas täysillä keskusteluun* "Mm, no jotkin sanat ovat hankalia. Kuten "sivistynyt" ja "kehitys", lähinnä minulla on ongelmia vain lausumisen ja oikeiden äänenpainojen löytämisessä. Silloin kun isäni vielä eli, olin hänen mukanaan monesti työmatkoilla ja opin jo nuorena puhumaan englantia. Äitini tosin arveli ettei se olisi hyväksi ja joutuisin vaikeuksiin, mutta ei siitä mitään haittaa ole ollut." *Atiya sanoi haikeasti hymyillen, mutta tunnistikin sitten etäisesti tutun soittimen päälle pyörähtäneestä kappaleesta* Big Brother selvästikin yrittää toivottaa minut tervetulleeksi!" *Nainen puoliksi virnisti, puoliksi hymyili, mikä sai tämän näyttämään hupsulta*
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Oleskelutila - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 39 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Oleskelutila
Takaisin alkuun 
Sivu 39 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] Big Brother ~ :: Oleskelutila-
Siirry: