[Tylypahka] Big Brother ~
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] Big Brother ~

Tylypahka - Big Brotherin toinen kausi! Päivä 85/85
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Ulkotilat

Siirry alas 
+9
Tom
Violet
Jonas
JaneBeatric
Sandrette
Rycroft
Stephen
Emmy
Big Brother
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava
KirjoittajaViesti
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Ulkotilat               - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 1:03 am

Ei liity minuun niin miksi edes puuttuisin siihen ? Yleensä on parempi
olla hiljaa vieressä tai naureskella jupakan syille ennemminkuin päätyisit
vihatuksi. * Kohauttaa olkiaan * Ei sitä kiva ollut katsella, mutta en minä sille
voi mitään jos jotkut räjähtävät.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom


Viestien lukumäärä : 543
Join date : 24.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 2:29 am

Joskus kieltämättä tuntuu että me olemme ainoat täysjärkiset täällä *naurahtaa* Mikset muuten polta, terveydellisistä vai jostain muista syistä? *kallistaa päätään ja ristii samalla jalkansa* Itselläni tämä on tälläinen päällejäänyt paha tapa mitä on vaikea mennä enää muuttamaan, kun kerran on aloittanut. Stephen taitaa olla ihan bestiksesi täällä? Minulla vaihtelee kokoajan mielipide Rogsterista... Hyvässä ja pahassa. Donna sai niitä ihme raivareita ja Kanen vitsit olivat surkeita.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Ulkotilat               - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 2:32 am

En minä näe syytä polttaa. Juominen on sitten eriasia,
mutta .. polttamisessa ei ole mitään järkeä minun mielestä.
Okei, minun on turha sanoa mitään kun harvoin minun jutuissanikaan on..
Koska meillä viimeksi oli bileet ? Ja joo, Stephen taitaa olla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom


Viestien lukumäärä : 543
Join date : 24.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 2:36 am

Onhan siitä nyt vähän aikaa, en tarkalleen tiedä kuitenkaan. Toivottavasti pian olisi seuraavat, Rogster epäili että kaikki häädetyt asukkaat tulisivat tänne bilettämään mutta en tavallaan toivo sitä... Olisi ihan kivaa bilettää näin viiden voimin, häädetyt pysyköön häädettyinä. *Levittää kätensä penkin selkänojalle* Jonas onkin suunilleen ainut häädetty ketä on vähän ikävä. Olet onnentyttö, Jonas on aika jumalaisen komea tyyppi näin minunkin näkökulmastani.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Ulkotilat               - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 3:00 am

Aa.. Loppuisipa tämä pian, että pääsen näkemään Jonasin.
Minulla on kaamea ikävä häntä... Ikävä on myös bileitä, mutta todella
vähän. Mitä siellä kauhujentalossa on yleensä ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom


Viestien lukumäärä : 543
Join date : 24.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 3:02 am

Kun katsoin sarjaa, niin siellä piti esimerkiksi syödä torakoita, taistella vampyyria vastaan ja laskeutua terraarioon mikä oli täynnä torakoita ja käärmeitä. Aika kamalaa mutta ehkä meitä kohtaan ollaan lepsumpia kun olemme semifinaaliviikolla. *Tom pudottaa savukkeen maahan ja talloo kengällään sen päälle tyynesti* Mutta eikö sinun tule yhtään ikävä tänne taloon, vai onko tämä tavallaan "jo nähty" juttu? *Kallistaa päätään* Minä en usko että tänne tulee kamala ikävä. Olen varmaan onnellinen kun pääsen ulkomaailmaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Ulkotilat               - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 3:15 am

Uu käärmeitä! Silloinkun opiskelin tylypahkassa, tunsin muutaman
vampyyrin, mutta heidät häädettiin koululta.. Turvallisuussyistä luultavammin,
ei mitään hajua.. * Kohauttaa olkiaan, naurahtaen * Jos joudumme menemään käärmeiden
sekaan, tai yksi meistä joutuu. Voin olla vapaaehtoinen! Ja kyllä tänne ikävä tulee.. Varsinkin
teitä ihmisiä, mutta kaimme ainakin pidetään yhteyttä ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom


Viestien lukumäärä : 543
Join date : 24.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 3:18 am

Totta, ja kuulin huhua että jossain vaiheessa on jotkin TpBB - superbileet tai vastaavat jossain Lontoon alueella mihin on kutsuttu kaikki asukkaat tältä ja ensimmäiseltä kaudelta. Itse ainakin aion mennä niihin. Mutta.. *tyrskähtää hieman* Sanu, sinä käärmeiden seassa?? Vaikutat kyllä ihan sellaiselta että pelkäisit käärmeitä, mutta taisin erehtyä pahasti.
*Tomia kuitenkin huvittaa ajatus Sandista käärmeiden seassa ja häntä hymyilyttääkin kokoajan*
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Ulkotilat               - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 3:22 am

Pfft, pelkään vain myrkkykäärmeitä. Mutta en minä nyt mistään
normaaleista käärmeistä, missä tuvassa muuten olit, kun olit koulussa ?
Itse olin Luihuissa! Ja superbileet ? .. Ooi, toivottavasti tuo on totta!
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom


Viestien lukumäärä : 543
Join date : 24.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 3:27 am

Luihuisissa olin myös ja joo käärmehhän oli meidän tunnus. Niin, olisi kyllä ihan mahtavaa ja pääsisi tutustumaan lisää kaikkiin. Tykkäätkö paljonkin käydä baareissa, pubeissa ja sen tapaisissa? Itse käyn muutaman kerran kuukaudessa ja aina on hauskaa, mutta uskoisin että sinä saatat käydä jopa kerran viikossakin tai pari. *Kallistaa päätään* Olet kyllä ihan selkeä bilehile, ja muodikaskin, sinulla on aina niin kivoja vaatteita. Mistä ostat ne?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Ulkotilat               - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 3:42 am

Tykkäänhän minä käydä, mutta käyn ehkä.. Kerran kahdessa
viikossa, riippuu saanko seuraa baareihin. Bilehile, olen vain tottunut
ottamaan kaikesta ilon irti! Ostan vähän sieltä sun täältä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom


Viestien lukumäärä : 543
Join date : 24.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 3:45 am

Jooh.. Mutta hei, taidan palata sisälle. Tule sitten myös perässä jos haluat. *Tom suuntaa talon lasiovista takaisin oleskelutilaan saatuaan päivitttäisen annoksensa juoruilua hyvässä seurassa*
//siirtymisviesti <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom


Viestien lukumäärä : 543
Join date : 24.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 6:55 am

*Saapuu pihalle ja istahtaa kuistille, samalla ottaen sytkärin esiin ja sytyttäen oman savukkeensa. Sen jälkeen vippaa sytkärin eteenpäin Janelle, joka varmaan antaisi sen mahdlllisesti mukaan tulleelle Rogsterille. Poika vie savukkeen huuliensa väliin, vetäisten jenkoset ja nostaen savukkeen hetkeksi huuliltansa*
Takaisin alkuun Siirry alas
JaneBeatric

JaneBeatric


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 05.07.2012

Ulkotilat               - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 7:03 am

*Jane käveli terassille, Tomin vierelle istahtaen. Kengistä saattoi heti päätellä että se oli Jane, koska tuskin Tomilla tai Rogsterilla oli pitkävartisia korkosaappaita. Nappasipa sitten Tomin vippaaman sytkärin käteensä, jonka jälkeen vei sytkärin savukkeensa päähän, ja veti heti ensimmäiset henkoset - silmät kiinni. Antaen samalla sytkäriä eteenpäin Rogsterille jonka jälkeen piti kädessään savuketta.* Aaah, kiitos Tom - pelastit minut juuri! *Laittaen päänsä Tomin olkapäälle, ja hymyili onnellisena.* Sinä pelastit.. sinä saat niin korvauksen tästä..! En kyllä usko että Jonasilta ainakaan, hän ei pidä että poltan mutta... siitä on tullut vain tapa eikä voi olla ilmankaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom


Viestien lukumäärä : 543
Join date : 24.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 7:07 am

Eipä mitään - täytyyhän kaveria auttaa *naurahtaa kevyesti ja puhaltaa hiukan savua suustaan, kääntäen sitten katsettaan kokonaan tyttöön* Juuri niin, paha tapa josta on tosi vaikea päästä eroon. Mitä mieltä muuten olet meistä jäljelläolevista asukkaista? *Poika kallisti hiukkasen päätään*
Takaisin alkuun Siirry alas
JaneBeatric

JaneBeatric


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 05.07.2012

Ulkotilat               - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 7:10 am

Noo.. pakko sanoa etten ole oikein mitään mieltä. *Laittaen sitten savukkeen jälleen huulilleen, jonka jälkeen vetäisi henkoset - puhalellen savun hiljalleen ulos suustaan.* Koska lähden pian ja minun täytyisi tavallaan olla puolueeton, mutta.. niin en tiedä. En tunne ketään kunnolla ja tiedän, se on minun vikani mutta.. jotenkin vain jossain se minun Janemaisuus ei ole tullut kunnolla esille. En tiedä. Entä sinä? *Jane nosti päänsä kokonaan Tomin olkapäältä, ja meni vielä lähemmäs nuorta miestä - purren alahuultansa, aikovinaan tehdä jotain harkitsematonta mutta ei tehnyt muuta kuin käänsi päänsä katselemaan eteenpäin ja jälleen savukettaan poltellen.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Ulkotilat               - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 7:13 am

* Ps. Sandrettehan oli koko ajan ollut ulkona, oli vain hiljentynyt
Janen tultua ulos tupakille muiden kanssa. Lopulta tylsyyteen vaivuttua
nousee ylös ja astelee lasi-ovista sisälle. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom


Viestien lukumäärä : 543
Join date : 24.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 7:14 am

Mmh, totta. Minusta kaikki jäljelläolevat ovat hyviä persoonia. Rogsteria vain mietin kun hän kutsuu minua nykyään joka hetki homoksi, että onko se oikeasti hänelle jokin ongelma vai pelkkä vitsi tai lempinimi *Sanoi viimeisimmän lauseen huomattuaan ettei Rogster ainakaan vielä ollut ilmaantunut paikanpäälle* Aluksi se vaikutti vitsiltä, nyt en enää tiedä *vetäisee taas henkoset savukkeestaan*
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 16, 2012 12:08 am

* Rogster käveli ulkopihalle, kaivaen sytkärin taskustaan. Sitten käppäili istumaan terassin puiselle penkille, ja pisti jalkansa aidalle siinä edessä. Sitten pisti tupakkansa kahden sormen väliin, ja sytytti tupakan. Sitten tämä alkoi poltamaan. Välillä puhalsi savupilviä pois suustaan, ja jäi istumaan tähän, katsoen aamuaurinkoa.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 16, 2012 12:11 am

* Alkoi yhtäkkiä puhua itsekseen. * Olisin niin valmis antamaan anteeksi Tomille.. Ja pyytämään häneltä anteeksi. Mutta jos hän ei halua - ei sitten.. Ähh.. Ikävöin Lenaa.. Täällä ei ole enään ketään kenelle avautua.. Ehkä Stephen.. En tiedä hänestäkään.. Pitäisikö minun vain luovuttaa koko kilpailu? *Ajatteli ääneen, ja tallusteli sisälle.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 8 Icon_minitimeKe Loka 17, 2012 10:07 am

* Juoksi alanurnikolle. Potki kiviä päin seiniä. Rogsterin päälle satoi, mutta se ei haitannut.. Rog oli ottanut puukon keittiöstä, ja heitti sitä kuin kirvestä seinään tukahduttaen raivoaan* # Helvetti.. Minun pitää päästä finaalinelikkoon.. Omatuntoni ei kestäisi sellaista nöyryytystä.. #
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

Ulkotilat               - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 8 Icon_minitimeKe Loka 17, 2012 10:14 am

Tämä on Big Brother.
Rogster, tulisitko päiväkirjahuoneeseen?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 8 Icon_minitimeKe Loka 17, 2012 10:16 am

* Rogster käveli väkijoukon läpi suoraan pk huoneeseen *

//siirtymisviesti
Takaisin alkuun Siirry alas
Emmy

Emmy


Viestien lukumäärä : 184
Join date : 28.06.2012
Ikä : 37
Paikkakunta : London

Ulkotilat               - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 8 Icon_minitimeTo Loka 18, 2012 10:54 am

* Emmy astellen liukuovista masentuneesti noiden seuraan ulos *
Tom heitätkö minullekkin yhden? Luulen että se voisi auttaa masennukseeni...
* Emmy katsoen Tomia murheellisena ja odottaen että kysyisikö jompi kumpi noista tämän masennuksen syytä *
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom


Viestien lukumäärä : 543
Join date : 24.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 8 Icon_minitimeTo Loka 18, 2012 10:56 am

*Tom ojentaa Rogsterille ja Emmylle savukkeet, jonka jälkeen sytyttää sytkärillä omansa ja ojentaa sytkärin sitten ensiksi Emmylle. Vetäisee henkoset ja kohottaa kulmiaan* Mikä sinun on? Tai siis.. Luulin että olet onnellinen, meillähän on huomenna bileet ja olet talossa ja kaikkea. Mutta mikä mättää, kerro? *Kallistaa päätään, pitäen savuketta hellästi sormiensa välissä*<
# Hän vaikuttaa todella masentuneelta.. #
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ulkotilat               - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 8 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ulkotilat
Takaisin alkuun 
Sivu 8 / 10Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] Big Brother ~ :: Ulkotilat-
Siirry: