[Tylypahka] Big Brother ~
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] Big Brother ~

Tylypahka - Big Brotherin toinen kausi! Päivä 85/85
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Ulkotilat

Siirry alas 
+9
Tom
Violet
Jonas
JaneBeatric
Sandrette
Rycroft
Stephen
Emmy
Big Brother
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava
KirjoittajaViesti
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 9 Icon_minitimeTo Loka 18, 2012 10:57 am

* Asteli liukuovista sisälle, sytyttäen oman tupakkansa ja heittäen sitten Emmylle sytkärin. * Naiset vasta toiseksi, kuten tavallista.. * Sanoi rauhalliseen ja asialliseen sävyyn. Huomasi Emmyn masennuksen, muttei kysynyt mitän, koska tuskin saisi vastauksia. Olihan tässä tapahtunut mitä tässä oli tapahtunut.. Jäi sitten odottelemaan että muutkin saapuisivat. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Ulkotilat               - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 9 Icon_minitimeTo Loka 18, 2012 10:58 am

* Hypähtää ulko-ovesta muiden luokse, istahtaen tupakkapaikan
penkille. Jos sellasta ei ollut, istahtaa maahan. Kohottaen katseensa muihin *
En ole tänään käynyt ulkona.. Nyt olen. * toteaa vain tyhjästä *
# JES! Bileet mauhaha #
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom


Viestien lukumäärä : 543
Join date : 24.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 9 Icon_minitimeTo Loka 18, 2012 11:01 am

Joo, huomennahan on bileet. Tulisikohan niistä kauden parhaat? *naurahtaa hiukan* Ainakin toivottavasti. *Tom odottelee yhä Emmyn avautumista mutta höpöttelee samalla* Täällä me olemme niin riippuvaisia toisistamme, ja ainut virike ovatkin ne bileet ja tietysti tehtävät, joten toivon että niistä tulee todelliset superbileet. Viikkotehtävämme tosin taitaa epäonnistua .. tietyistä syistä. *sipaisee hiuksiaan ja vie taas savukkeen huulilleen mietteliäänä*
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Ulkotilat               - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 9 Icon_minitimeTo Loka 18, 2012 11:07 am

Kauden parhaat, riippuu tuleeko tänne muitakin. * Naurahtaa *
# Esim Jonas ? .. tai Donna, tai Violet! Ihihi # Superbileet tuskin
tulee pienellä joukolla ? .. Taino se nähdään huomenna, minä ainakin
aijon vetää kunnon lärvit.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom


Viestien lukumäärä : 543
Join date : 24.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 9 Icon_minitimeTo Loka 18, 2012 11:12 am

Voin kuvitella sinut lärvit vetäneenä, onhan se ennenkin nähty *naurahtaa* Toivottavasti et ainakaan nolaa itseäsi, tai no se taitaa olla enemmänkin minulla se riskitekijä. Kun muistaa että mitä Donnan kanssa tapahtui. Ja hyvä musiikki ja hyvä yleisfiilis pelastaa tietysti myös jo paljon, luulisin. *Haukottele ja sipaisee hiuksiaan, pudottaen savukkeen maahan ja tallaten sen päälle* Että miten paljon odotan huomista, jotain tekemistä sentäs.
Takaisin alkuun Siirry alas
Emmy

Emmy


Viestien lukumäärä : 184
Join date : 28.06.2012
Ikä : 37
Paikkakunta : London

Ulkotilat               - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 9 Icon_minitimeTo Loka 18, 2012 11:15 am

Tom kiitos. * Napaten tuon antaman savukkeen ja sytyttäen sen Rogsterin antamalla sytkärillä * Kiitos.
* Sitä alkaen sauhuttamaan *
Tom yksinkertaisesti kaikki mättää. Elise ja muu ulkomaailma. Yritykseni paahtaa täysillä mutta minä ja elise...Minä ja elise...
* Emmy alkoi nyyhkyttämään toistaessa tuota nimeä *
Me erosimme. Elise suuttui julkisuudesta mitä saimme talon jälkeen ja hän jätti minut...
* Emmy nojautuen Tomin olkapäähän nyyhkyttämään ja aina välillä napaten hatsin *
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom


Viestien lukumäärä : 543
Join date : 24.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 9 Icon_minitimeTo Loka 18, 2012 11:18 am

*Tom kietoo kätensä Emmyn ympärille hellästi* Voi ei... Kauhea juttu, harmi ettei hän kestänyt tai tajunnut julkisuutta. *Tomkin nyyhkäisee hiukan, alakuloinen fiilishän vähän tarttui Emmystä poikaan* Mutta hei, kyllä sinä tästä selviät. Se vie aikansa, mutta sitten lopulta pääset sen yli. Vaikka hän olikin sinulle varmasti tärkeä ja voihan siinä mennä pitkään.
*Yritti parhaansa mukaan lohdutella naista*
Takaisin alkuun Siirry alas
Emmy

Emmy


Viestien lukumäärä : 184
Join date : 28.06.2012
Ikä : 37
Paikkakunta : London

Ulkotilat               - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 9 Icon_minitimeTo Loka 18, 2012 11:21 am

Kiitos Tom...Olet tosi ystävä
* Emmy halaten nyt nyyhkytyksen lopettaneena... *
Olet oikeassa! selviän tästä. Huomenna bileissa en enään muistakkaan kuka on Elise Crackston.
* Emmy polttaen sitten tupakkansa ja sen stumpaten sitten maahan *
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Ulkotilat               - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 9 Icon_minitimeTo Loka 18, 2012 11:24 am

Enhän minä ollut edes pahasti humalassa Tom silloin,
jos tarkoitat sitä iltaa, kun sain kaamean naurukohtauksen yhdestä
sanasta tai jotain sellaista mitä kerroitte ? * Hymyilee, naurahtaen lyhyesti *
Eikä minua pahemmin kiinnosta vaikka nolaisinkin itseni, ensin teen ja sitten mietin
jälkikäteen. Niin se on hyvä kun lähtee ryyppäämään. * Huiskauttaa kättänsä ilmassa
vähättelevästi itsensä nolauksen suhteen * Tuleekohan huomenna vanhoja asukkaita vielä ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 9 Icon_minitimeTo Loka 18, 2012 11:27 am

Voi ei! Olen kamalan pahoillani, Emmy! Sinä ja hän.. Puheittesi mukaan sinä ja hän sovitte yhteen! *Otti nyt sytkärin takaisin Emmyltä tunkien sen taskuunsa. Sitten veti pari honkaystä omasta tupakastaan. * Täällä on kylmä.. Tosin ei se minua haittaa.. Tänäänhän piti muuten olla se viikkotehtävän suoritus.. Minnekkohan se jäi..
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom


Viestien lukumäärä : 543
Join date : 24.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 9 Icon_minitimeTo Loka 18, 2012 11:28 am

Joo, huomenna pidetään niin hauska ilta ettei voi ainakaan valittaa myöhemmin ettei ottanut kaikkea irti talosta *naurahtaa rennosti ja istahtaa sitten kuistille, tähän asti oli seissyt* Ihana ilta, rakastan syysiltoja kun on niin hämärää mutta rauhallista. Luulen että joko Rogster tai minä putoamme sunnuntaina joten haluan todella ryypätä huomenna koko illan.
*Silmäili ulkona olevia tarkkaavaisesti*
Takaisin alkuun Siirry alas
Emmy

Emmy


Viestien lukumäärä : 184
Join date : 28.06.2012
Ikä : 37
Paikkakunta : London

Ulkotilat               - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 9 Icon_minitimeTo Loka 18, 2012 11:34 am

Rogster...Vaikka olenkin ystävällinen sinulle en ole antanut anteeksi.
En voi vain antaa tuota asiaa noin vain anteeksi. Ja ei millään pahalla rog, mutta luulen että sinä putoat.
#Toivottavasti...#
* Emmy istahtaen sitten Tomin viereen ihastelemaan syysilmaa. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 9 Icon_minitimeTo Loka 18, 2012 12:12 pm

You just hope so. * Sanoi vitsikkäästi. * Tämä poika istuu täällä kuin tatti, kunnes minun poimijani tulevat ja syövät minut pois Tylypahka Big Brother talon asukaslistalta. * Naurahti omalle vitsilleen. * En toki sano, ettei se ole mahdollista. Ja Emmy, let's face it. En usko että olisit kumminkaan voittanut, ja loppujen lopuksi olisit saattanut tippua jo seuraavalla viikolla. Koska Rycfort olisi varmaan ollut silloinkin häädössä.. Mutta jos et halua antaa anteeksi, voinhan minä aina jatkaa sotalipun korkealla pitoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Ulkotilat               - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 9 Icon_minitimeTo Loka 18, 2012 12:18 pm

Jospa kaikki juo itsensä niin humalaan, että seuraavana päivänä
ei muista mistään mitään, käykö se kaikille ? * Naurahtaa, vieden hymyilevän
katseensa käymään kaikissa pihalla olevissa asukkaissa *
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 9 Icon_minitimeTo Loka 18, 2012 12:23 pm

Joo, sopii! Ketkäköhän kaikki sinne tulisi? Jojo? Violet? Rebekka? Candyce? Alex? Lena? Kane? Niin monta henkilöä.. Jane? Cornelia? Kevin? Alice? Simeon? Molempien kausien Jonas? * Luetteli henkilöitä jotka voisivat ehkä tulla paikalle. * Kuulitteko muuten, että Lenalla ja Kanella olisi jotain.. juttua? Mielestäni se on palturia, mutta saattaahan se tottakin olla..
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom


Viestien lukumäärä : 543
Join date : 24.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 9 Icon_minitimeTo Loka 18, 2012 12:27 pm

Mistä muka tiedät että heillä olisi juttua? Eihän meillä ole yhteyksiä ulkomaailmaan *kurtistaa kulmiaan* Ja siis viime kauden Jonas ei ollut asukas. Mutta nyt jäin tosissani miettimään tuota Lenakane juttua. Mistä siis tiedät sen?
*Kohotttaaa yhä kulmiaan*
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 9 Icon_minitimeTo Loka 18, 2012 11:30 pm

* Illalla oli vastannut Tomille. * Siis, ennen taloa jo, he tunsivat ja heillä oli jotain juttua. He olivat samassa koulussa, joten pohdiskelin, että nyt kun molemmat ovat käynneet BB talossa, niin ihan hyvin saattaisivat olla yhdessä. * Puhui asiallisesti. Sitten oli sanonut hyvät yöt, ja suunnistanut oleskeluhuoneisiin, ja sieltä makuukammareihin. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Emmy

Emmy


Viestien lukumäärä : 184
Join date : 28.06.2012
Ikä : 37
Paikkakunta : London

Ulkotilat               - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 9 Icon_minitimePe Loka 19, 2012 9:36 am

* emmy hyppien Tomin ohitse ovesta kohti paljua. Matkalla hän tiputti mekkonsa jolloinka hänelle jäi vain alusvaatteet päälle. Emmy oli jo hetken aikaa juonut, jotenka ei ajatellut enään joten hän heitti nekin pois joten meni aivan ilkosillaan paljuun odottelemaan muita *
#Aaah...Ihanan lämmintä vettä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom


Viestien lukumäärä : 543
Join date : 24.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 9 Icon_minitimePe Loka 19, 2012 9:39 am

*Tom saapuu ulos heittäen vaatteitaan yltään matkalla, kunnes hyppääkiin paljuun - ovelasti toinen tuliviski ja hampurilaisateria mukanaan. Särpii tuliviskiä, nauttien samalla paljun lämmöstä* Olen melkein koko päivän miettinyt sitä ylihuomista häätöä, tuntuu oudolta että yksi taas lähtee ja loput tulevat sitten ulos finaalissa... *Painautuu alemmas veteen paljussa* Toivon vain etten se ole minä, tai siis ihan hyvin täällä voisi vielä finaaliviikon ajan olla helpostikkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 9 Icon_minitimePe Loka 19, 2012 9:41 am

* Käveli pooliin, vetäen ensin housussa pois, jättäen vain boxerit päälle. Nähden
Emmyn jumalaisen vartalon, kalu nousi pienesti pystyyn, mutta tuskin sitä kukaan
Huomasi, kun äkkiä sitä jo hypättiinkik altaaseen* kiva vArtalo, Emmy
Takaisin alkuun Siirry alas
Emmy

Emmy


Viestien lukumäärä : 184
Join date : 28.06.2012
Ikä : 37
Paikkakunta : London

Ulkotilat               - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 9 Icon_minitimePe Loka 19, 2012 9:44 am

Tom minä syön kaikki katsojat jos he äänestävät sinut ulos. Mieluiten Rogster. Hän ei ansaitse paikkaa.
* Emmy hivuttautuen hiukan lähemmäs poikaa ja halaten tuota paljussa lohduttavasti *
Älä huoli tom...Kaikki menee hyvin...
* Emmy katsoi Rogsteria *
¨Kiitos. Muista minunkin suuntautumiseni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom


Viestien lukumäärä : 543
Join date : 24.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 9 Icon_minitimePe Loka 19, 2012 9:46 am

*Haukkaa palasen juustohampurilaisestaan* Niin, saa nähdä että kuka putoaa. Ettei vain olisi Rycroft, yllättävänä putoajana. *Sipaisee hiuksiaan ja hörppää tuliviskiä syömisensä välistä, mutta muistaen myös halata Emmyä takaisin* Mutta hei Emmy, nyt kaipaan henkistä tukea ihan siltä varalta että lähtö tulee. Kun on ollut näin pitkään ulkomaailmasta eristettynä, niin miltä se tuntui astella ulos talosta sinne studioon mikä oli täynnä ihmisiä? Jännittikö sinua hirveästi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Emmy

Emmy


Viestien lukumäärä : 184
Join date : 28.06.2012
Ikä : 37
Paikkakunta : London

Ulkotilat               - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 9 Icon_minitimePe Loka 19, 2012 9:48 am

Tom tom tom...Et voi arvatakkaan miten paljon jännitti kun ei tiennyt tuleeko sieltä lauma ihmisiä heittämään mätiä tomaatteja vaiko tulppaaneja. Ei tullut ainakaan tomaatteja yhtään.
* Naurahdus *
Mutta ei se ollut kovinkaan ihmeellistä ainakaan minulla. Olen saanut olla aika rauhassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom


Viestien lukumäärä : 543
Join date : 24.08.2012

Ulkotilat               - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 9 Icon_minitimePe Loka 19, 2012 9:50 am

*Naurahtaa* Niinpä, uskon että jännitti. Haluaisin uskoa että olen finaalissa, mutta mitä vaan voi vielä tapahtua ja nyt kun väki on näin vähissä voi häätö osua kenen tahansa kohdalle. Vaikkei sitä tahtoisi sillä tavalla tietenkään ajatella. *Sulkee hetkeksi silmänsä, kunnes avaa ne uudemman kerran* Uskon kuitenkin että Stephen ja Sandrette ovat varmoja finalisteja, eli sitten me miehet taistelemme jäljellä olevista kahdesta paikasta. Stephen ja Sand kun vaan ovat niin hyviä tyyppejä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Emmy

Emmy


Viestien lukumäärä : 184
Join date : 28.06.2012
Ikä : 37
Paikkakunta : London

Ulkotilat               - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 9 Icon_minitimePe Loka 19, 2012 9:53 am

Sanon että sinä, stephen ja Sand olette varmoja finalisteja. Älä huolehdi kulta pieni!
* emmy leikisti tuon poskea hiukan suukottaen ystävämielessä ja hymyillen tuolle *
Mennäänkö saunaan pojat?
* emmy nousten ylös, jolloin tämän jumalattaren vartalo näkyi taas Rogsterille ja kun tämä kapusi kokonaan ylös tämän persus osui Rogsterin naamaan vahingossa. Sitten tämä asteli saunaan *
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ulkotilat               - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Ulkotilat    Ulkotilat               - Sivu 9 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ulkotilat
Takaisin alkuun 
Sivu 9 / 10Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] Big Brother ~ :: Ulkotilat-
Siirry: