[Tylypahka] Big Brother ~
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] Big Brother ~

Tylypahka - Big Brotherin toinen kausi! Päivä 85/85

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Oleskelutila

Siirry alas 
+13
Nancy C
Donna
Emmy
Jonas
Sukelluskettu
Sandrette
Candyce
Rycroft
Atiya Zaman
Big Brother
Rogster
Tom
Stephen
17 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Lena L.

Lena L.

Viestien lukumäärä : 117

Oleskelutila - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 27 Icon_minitimeMa Syys 24, 2012 10:36 am

Hmmh..? Mitä Emmystä? Sanoiko hän sinulle jotain? *Tyttöä alkoi tosiaan kiehtomaan, mitä Rogsterille oltiin puhelimessa sanottu.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster

Viestien lukumäärä : 338

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 27 Icon_minitimeMa Syys 24, 2012 10:42 am

Hän.. hän sanoi jotain.. Että olisin pettänyt juonitteluringin.. Ja, että Stephenin pitäisi tajuta minkälainen olen, ja että lopettaisi kanssani häärimisen. Ja että hän vihaa minua.. *Rogsterin silmäkulmasta tipahti tippa.* Muttah.. Mitä se mahtoi tarkoittaa? * Sad *
Stephen

Stephen

Viestien lukumäärä : 220

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 27 Icon_minitimeMa Syys 24, 2012 10:44 am

Tom, olen viihtynyt todella hyvin talossa ja saanut paljon kavereita ja ystäviä!
*Tyttö kääntää katseensa huolestuneena Rogsteriin.*
Emmy? Eihän se voi olla? Juonittelurinki? Rogster?
*Stephen tuijottaa hämmentyneenä poikaa.*
Donna

Donna

Viestien lukumäärä : 221
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 27 Icon_minitimeMa Syys 24, 2012 10:44 am

* Tom varmaan kävi makoilemaan Donnan päälle sillä nojasi tuohon kokoajan *
Var-varmaan jotain todella pahaa. * Änkytti ja yskäisi pienesti *
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 27 Icon_minitimeMa Syys 24, 2012 10:45 am

Emmy se oli! Olen varma siitä! *Huudahti. Itkien lisää.* Hän sanoi myös että minun pitäisi ampua itseni!
Lena L.

Lena L.

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 27 Icon_minitimeMa Syys 24, 2012 10:46 am

Rogster! Tiedät ettei tuo ole totta! Älä kuuntele moista. *Sanoi paheksuen Emmyä.* #Miten kukaan pystyy puhua tuollaisia?? #
Tom

Tom

Viestien lukumäärä : 543

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 27 Icon_minitimeMa Syys 24, 2012 10:47 am

Pettänyt juonitteluringin...? *kohottaa kulmiaan* En tajua tätä, mitä hän sillä tarkoitti? Rogster, oletko tehnyt jotain minkä voisi tulkita pettämiseksi..? *Tom nousee nopeasti ja suuntaa poimimaan luurin. Vie luurin korvalleen, mutta kun sieltä ei ilmeisesti enää kuulu mitään, laskee sen alas* Hmm... Valehtelisiko Emmy, vai pohjautuvatko hänen sanansa totuudelle? *Katsoo Rogsteria hyvin tutkivaan sävyyn* Kerro vain, rehellisesti.
Stephen

Stephen

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 27 Icon_minitimeMa Syys 24, 2012 10:48 am

*Stephen on toipunut tarpeeksi lamaannuksestaan, jotta hän pystyy nousemaan ja rientämään kietomaan kätensä Rogsterin ympärille.*
Rauhassa..
*Kuiskaa toisen korvaan tuudittaen häntä itseään vasten.*
Se oli varmaan jokin Isoveljen juoni, ei se ollut totta.. Ihan rauhassa.
*Tyttö supattaa rauhoittavia sanoja Rogsterin korvaan ollen kovin huolestunut.*
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 27 Icon_minitimeMa Syys 24, 2012 10:50 am

En mitään! En niin mitään! *Tämän jalat pettävät, ja tämä alkaa itkeä.* # Ei, ei, ei näin! Miksi aina minä! Minut aina valitaan näiden juonten uhriksi! # *Itki lisää.*
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 27 Icon_minitimeMa Syys 24, 2012 10:53 am

* Donna nousi sohvalta ja asteli kohti päiväkirjahuonetta, tyttö koputti pariin kertaan oveen että toiset
voisivat avatan sen oven, tyttö laittoi mikrofoninsa naulaan oven ulkopuolelle ja odotti äänimerkkiä
oven avautumisesta * # c'moon, avaudu jo .. # * Donna odotteli kärsivällisesti *
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 27 Icon_minitimeMa Syys 24, 2012 10:55 am

# Miten minusta tuntuu, että hän vetää shown hiukan yli... Tai siis, tuo vaikuttaa hiukan ylidramaattiselta #
*Tom katselee Rogsteria silmät ymmyrkäisinä, muttei mene lohduttamaan sillä Stephen hoitaa sen homman huomattavasti paremmin - Tom vain katselee Rogsteria hyvin arvioiden* En nyt halua loukata, mutta vaikea uskoa että Emmy tuollaista keksisi - tehän erositte ihan hyvissä väleissä? Onkohan hän voinut saada ulkomaailmassa selville jotain...
*Kurtistaa kulmiaan* Stephen, mitä sinä luulet?
Big Brother
Admin
Big Brother

Viestien lukumäärä : 516

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 27 Icon_minitimeMa Syys 24, 2012 10:55 am

*Kuuluu summerin soiminen, eli PK-huoneen ovi avautuu Donnalle*
http://tpbb2.foorumi.biz
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 27 Icon_minitimeMa Syys 24, 2012 10:57 am

* Donna astelee sisään päiväkirjahuoneeseen *
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 27 Icon_minitimeMa Syys 24, 2012 11:01 am

Mut.. mut en tehnyt mitään! En minä tässä muuta, pelkään vain että menetän kaikki ystäväni jonkun helvetin BB:n juonen takia! *Lähti pois tästä, ja meni itsekseen sohvalle, mennen niin sanotusti "palloon" ristien jalkansa, ja kietoen kätensä niiden ympärille.*
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 27 Icon_minitimeMa Syys 24, 2012 11:03 am

* Donna asteli pian ulos päiväkirjahuoneesta ja otti mikkinsä naulasta *
Stephen, voimmeko puhua? Kaksinkeskeistä asiaa . * Donna anurahti pienesti
ja hermostuneesti mutta asteli kohti Stepheniä *
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 27 Icon_minitimeMa Syys 24, 2012 11:04 am

Et sinä ketään ole menettämässä. *Tomin kasvoille oli kuitenkin piirtynyt varsin pohtivainen ilme, kun hän katseli lankapuhelinta joka oli aiemmin soinut kahdesti. Hän ei toivonut puhelimen soivan enää tänään, sillä siitä saattaisi tulla vain harmia. Hän huokaisi hitaasti, ja sulki silmänsä* Pitäisikö meidän alkaa vetäytyä makuukamarien puolelle...? Tässä illassa on varmaan toiminnallisuutta ollut ihan tarpeeksi, niin ei varmaan enempää tapahtumia toivota?
Lena L.

Lena L.

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 27 Icon_minitimeMa Syys 24, 2012 11:04 am

Minä taas luulen, ettei tuo mitään yli-dramatisointia ollut.. *Lena huokaisi syvään.*
Niinkuin Rog jo sanoi, hän vain pelkää menettävänsä sinut, Stephen, sekä sinut,
Tom. *Sanoi hieman toruvasti, astellen Rogsterin viereen sohvalle.* Ei mitään hätää,
minä uskon sinuun. *Katsahti sitten Tomia hieman vihaisesti, sillä tämä ei tykännyt
siitä, että koko ilta menee pilalle muiden arvioinnin takia.*
Stephen

Stephen

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 27 Icon_minitimeMa Syys 24, 2012 11:06 am

Olen samaa mieltä Tomin kanssa, ei Emmy tuollaista tekisi.
*Stephen kääntää katseensa Donnaan hänen puhuteltuaan itseään.*
Ai, joo toki?
*Uteliaasti astelee tytön luokse.*
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 27 Icon_minitimeMa Syys 24, 2012 11:07 am

Mennään vaikka .. vähän syrjemmälle * Astelee kohti vessaa *
# Mitäköhän sanoisin .. niin joo # * Naurahti matkallaan ja pysähtyi vessan edustalle *
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 27 Icon_minitimeMa Syys 24, 2012 11:09 am

Hei, ottakaa nyt vähän rauhallisemmin. Tämä on Big Brother, tositv - ohjelma ja peliä, ei mitään sen vakavampaa. Minusta peliliikkeet ovat täysin ymmärettäviä ja sallittuja, ei kai kukaan nyt minkänä BBn takia ala toista vihaamaan. *naurahtaa, ja yrittää saada muitakin rentoutumaan* Minä ainakin ajattelen ihmisistä vähän eri lailla kuin mitä täällä, tämä on sentään suljettu ympäristö ja olemme 24/7 toistemme seurassa. Pakostikkin menee välillä hermot.
Stephen

Stephen

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 27 Icon_minitimeMa Syys 24, 2012 11:11 am

*Stephen seuraa Donnaa vessan luokse, kasvavan uteliaisuuden vallassa.*
Hmm?
*Mumahtaa ollessaan kuulomatkan ulkopuolella muista. Stephen ristii kätensä puuskaan, vilkuillen hyvin huolestuneena Rogsterin suuntaan. Pojan hermoromahdus sai tytön tuntemaan olonsa pelokkaaksi.*
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 27 Icon_minitimeMa Syys 24, 2012 11:11 am

Niin, Stephen .... eikö Tom olekin komea? * Katsoi " sydämet " silmissä kohti Tomia ja vei kädet ristiin rintakehälleen *
Big Brother
Admin
Big Brother

Viestien lukumäärä : 516

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 27 Icon_minitimeMa Syys 24, 2012 11:12 am

Tämä on Big Brother.
Kuluneina viikkoina Donna ei ole ollut ainut häädetty asukas talossa. Teitä kiduttanut orjapiiskuri häkkitehtävän aikana oli valepukuinen Kane, joka häädettiin talosta muutama viikko sitten.
http://tpbb2.foorumi.biz
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 27 Icon_minitimeMa Syys 24, 2012 11:18 am

*Hypähti pallostaa.* Voihan kniks knaks! Kane? Se vanha veijari! *Naurahti ensimmäistä kertaa pitkään aikaan. Hymy kumminkin hyytyi kohta. Käveli nyt Tomin luokse.* Tom.. Minulla.. minulla olisi myönnettävää. Te, te voitte vihata minua. Vaikka te kaikki. Stephen voi erota minusta, te voitte erottaa minut juonitteluringistä, tärkeintä että kerron tämän.. Minä äänestin Emmyä. On osittain minun syytäni, että Emmy häädettiin. *Huokaisi syvään.* Siinä, kuulitte sen. Olin jo ehtinyt äänestää ennen kuin teimme sovinnon, ja vielä silloin vihasin Emmyä. Ja teimme sovinnon päivää ennenkuin häädössä olevat julistettiin. *Huokaisi syvään.*

Noniin, otan huudot ja moitteet vastaan kuin mies, enkä ala väittämään vastaan ja ruikuttamaan kuin joku pikku likka. Kurituksen olen ansainnut.
Stephen

Stephen

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 27 Icon_minitimeMa Syys 24, 2012 11:18 am

*Naurahtaa Donnan sanoille, hymyillen sitten lempeästi.*
Onhan hän ihan komea.
*Kurtistaa kulmiaan kuullessaan Big Brotherin ilmoituksen, naurahtaen hämillään.*
Hui, aina vain uusia käänteitä!
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 27 Icon_minitime

Oleskelutila
Takaisin alkuun 
Sivu 27 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Oleskelutila

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] Big Brother ~ :: Oleskelutila-
Siirry: