Entä oletko sitä mieltä, että viikkotehtävän onnistuminen oli sinun ansiotasi?
Tom, olet häätöäänestyksessä kuten kaikki muutkin. Haluaisitko mielummin jäädä vai lähteä?
Tom
Viestien lukumäärä : 543 Join date : 24.08.2012
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 30, 2012 8:11 am
No mielummin toki jäädä... Koska ei minua vielä odota ulkomaailmassa mikään, ja tavallaan lähteminen ja sen jälkeinen mediamyllytys pelottaa. Ihan hyvin täällä viihdyn että voin olla vielä muutaman viikon ihan rauhassa, ei ole mitään kiirettä pois tai vastaavaa. *sanoi ääni hiukan täristen, vetäen kädet ristiin syliinsä*
Big Brother Admin
Viestien lukumäärä : 516 Join date : 27.01.2012
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 30, 2012 8:14 am
Donna, kenestä häätöäänestyksessä olevasta sinä luopuisit mieluiten?
Donna
Viestien lukumäärä : 221 Join date : 08.09.2012 Ikä : 31 Paikkakunta : Lontoo
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 30, 2012 8:16 am
Aikenestä luopuisin .. noh, öö.. aika vaikea vastaus, sillä.. en oikein haluaisi kenenkään lähtevän. * Donna sanoi ja kohautti olkiaan, ja pureskeli alahuultansa, nyt tyttö tarttui ympärillään olevien ihmisten käsistä *
Big Brother Admin
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 30, 2012 8:18 am
Asukkaat... Te saatte vieraan heti häätöshown jälkeen. Teidän on tehtävä kaikki mitä hän sanoo, tai kärsittävä seuraukset. Mutta nyt on H-hetken aika. Seuraavana Big Brother - talosta häädetään, tiukan äänestyksen jälkeen...
//jännitysmusiikkia:
Rogster
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 08.08.2012
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 30, 2012 8:20 am
# En kestä tätä jännitystä enään... Kertoisi jo kenet häädetään.. # *Istu Stephenin vieressä ja puristi tuota kädestä, valmiina halaamaan jos jompikumpi joutuisi lähtemään.*
Big Brother Admin
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 30, 2012 8:21 am
...JONAS! Jonas, sinulla on muutama minuutti aikaa poistua talosta.
Donna
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 30, 2012 8:22 am
Jonass! * Donna pomppasi halaamaan miestä, kunnes irrottautui. Tämän poskilla vyöryi kyyneleitä, sillä Jonas oli ollut hyvin läheinen Donnalle, kun tämä lohdutti. Samalla Donnan kävi sääliksi Sandrettea, jonka rakas joutuu lähtemään. *
Rogster
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 30, 2012 8:23 am
Voi ei! Jonas!! *Ryntäsi halaamaan tuota.* Kaikkea hyvää sinulle! # Sand ei hevin selviä tästä.. #
JaneBeatric
Viestien lukumäärä : 106 Join date : 05.07.2012
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 30, 2012 8:25 am
*Heti Jonaksen poistuttua talosta, talossa alkaa soimaan tämä musiikki - joka varmasti hämmentää asukkaat tavalla tai toisella;* https://www.youtube.com/watch?v=R4em3LKQCAQ *Tummat ja kiharat hiukset ylettyivät olkapäille, Jane hymyili omahyväisesti kun saapui taloon.* Arvatkaa kuka on palannut keskuutenne? *Janella oli päällään musta ja nahkainen mekko - ylettyen polvien yläpuolelle ja mustat 10 cm korkokengät.* Minä olen palannut, ja katsotaan mistä teidät on todella tehty.. Oletteko sellaisia mitä annatte katsojille, vai oletteko jotain aivan muuta? *Jane katsoi jokaista asukasta hyvin tiukka ilme kasvoillaan, lipaisten kielellään huuliaan.*
Tom
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 30, 2012 8:29 am
*Tom halasi Jonasta nopeasti ja istahti sitten sohvalle* .. Olin varma että hän jos kuka olisi ollut finaalissa ellei jopa voittaja, outo käänne. Mutta ainakaan itse ei joutunut putoamaan... *Tuijottaa Jonasin perään etäinen ilme kasvoillaan* Olin aivan varma, että eräs toinen putoaa... Eikä hän. *Vilkaisee sitten häkeltyneenä Janea* Sinäkö se vieras olet?
Donna
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 30, 2012 8:31 am
# Joudunkohan minäkin tekemään kaiken vaikka olen sala-asukas .... # * Donna mutristi huuliaan ajatuksissaan, ja hymyili Janelle * Moi vaan. * Sipaisi sitten hiuksiaan ja heittäytyi sohvalle takaisin istumaan *
JaneBeatric
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 30, 2012 8:32 am
Kukapa muukaan kuin minä? *Jane katsoi Tomia todella inhottavalla katseella.* Huomaan että olet pettynyt, mutta minut haluttiin tänne ja minä sitten tulin.. En voi sille mitään! Olen pahoillani jos et tule tykkäämään.. Mutta Tom rakas, toisitko minulle vettä? Olisit todella ihana ystävä.. # Ystävä.. En nyt menisi sanomaan mitään tuollaista, ellen olisi saanut tuliviskiä enemmän kuin kaksi pulloa... # Mutta, toivottavasti te nyt onnistutte seuraavassa viikkotehtävässä! Minä en aio todellakaan osallistua - en ikinä. Siinähän menee vain kynnet! *Jane katsahtaen sitten kynsiinsä, edelleen odottaen vesilasia.* Ja moi... *Sanoi Donnalle - irroittamatta katsettaan kynsistään, näyttäen todella turhautuneelta.*
Tom
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 30, 2012 8:36 am
Tietysti tuon... *Mumahtaa ja suuntaa lavuaarille, jossa valuttaa lasiin vettä ja kantaa sitten lasin Janelle* Ja en toki ole pettynyt, ehkä yllättynyt on parempi sana tähän yhteyteen. Kieltämättä en olisi tätä odottaa. *Istahtaa sohvalle ja tutkailee siltä käsin vesilasin saanutta Janea päästä varpaisiin*
JaneBeatric
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 30, 2012 8:38 am
*Jane nappaa vesilasin käteensä - hymyillen Tomille.* Eikö sitä haliakaan enää saa, vai oletko noin.. yllättynyt? *Jane joi vesilasin yhdellä kulauksella alas, laittaen sen takanaan olevalle pöydälle ja levitti kätensä - katse Tomissa.* Hali vai iso hali? *Kallisti päätänsä pienesti naurahtaen, ja odotti halia Tomin suunnalta.* Donna.. Voisitko olla ystävällinen ja käydä pyytämässä Big Brotherilta jotain kivaa? Ja, katsotaan mitä on sinun mielestäsi kivaa.. Näytä Donna mistä sinut on tehty!
Tom
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 30, 2012 8:43 am
*Kävelee sitten Janen luokse, ja halaa tuota oikein tiukasti* Ihan kiva että olet täällä, saatko kertoa että kauan viivyt? *Kallistaa päätään, ja katsoo naista silmiin* Rehellisesti sanoen olen aina miettinyt, viime kauden katsottuani että miltä tuntuisi asua kanssasi. Ehkä sekin asia alkaa nyt selkeentyä.
Donna
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 30, 2012 8:46 am
Tottakai. * virnisti ja asteli kohti päiväkirjahuonetta, asetti mikkinsä naulaan, ja odotti aukamis summeria, joka aina ennenkin kuuluin. Kun sitä ei vähään aikaan kuulunut tyttö koputti merkiksi oveen että oli sen takana, jos joku valvojista söisi munkkeja eikä keskity siihen ruutuun *
JaneBeatric
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 30, 2012 8:51 am
*Jane naurahtaen hieman Tomin kommentille, halaten hellästi takaisin.* Niin no, saa nähdä kuinka kauan minun pääni kestää.. Kihlattuni Jonas ei oikein kestänyt tätä että lähdin tänne takaisin mutta hän on itse aina reeneissä tai jotain sinne päin.. Se on todella ärsyttävää! *Jane mutristeli huuliaan, kunnes käänsi katseensa Rogsteriin.* Rogster, tulisitko hieman tänne? *Viittoi keskisormellaan hyvin vihjailevaan sävyyn, kallistaen hieman päätänsä - päästäen sitten irti Tomista.* Tule vain, tse tse.
Rogster
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 30, 2012 8:55 am
*Rog juoksaisi antamaan Janelle halin.* Mitä voin tehdä, Rouva Beatric?
Tom
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 30, 2012 8:58 am
*Tom katsoo sivusta kun Jane kutsuu Rogsterin luokseen ja kun Rogster tulee kuin uskollinen koira. Ei voi olla naurahtamatta hieman mielikuvalle, sillä se on niin huvittava. Istahtaa sohvalle ja jää seuraamaan tapahtumia intensiivisesti siitä käsin. Tuijottelee kaksikkoa vuoronperään odottaen seuraavia tapahtumia*
JaneBeatric
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 30, 2012 8:59 am
Sano vain neiti.. *Hymyili hurmaavaa hymyään, nappasi sitten Rogsterin käsistä kiinni ja laittoi ne omalle lantiolleen.* Kuule Rogster.. *Jane vei huulensa aivan Rogsterin korvan juureen - kädet laittoi nuoren miehen niskan taakse.* Sinä olet hyvinkin komea.. ja suloinen. Miten olisi sviitti-ilta tänään? Mitäs sanot? Voisin vietellä sinut. *Antoi sitten suukon Rogsterin korvalehdelle - lipaisten huuliaan.* Saamme varmasti sen, jos me haluamme.. Talossa täytyy tehdä voitavansa, toivottavasti sen olet jo tajunnut.. Tai jos et - fiksu pelaa niin!
Big Brother Admin
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 30, 2012 9:06 am
*PK-huoneen ovi avautuu Donnalle*
Donna
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 30, 2012 9:08 am
* Donna oli jo asettanut mikkinsä, siispä asteli päiväkirjahuoneen sisään ja kellahti sohvalle joka sielä lymyili *
Rogster
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 30, 2012 9:11 am
hmmh.. Muotoillaanko näin: jos on pakko. *Naurahti huvittuneena, katsoen sitten Stepheniä pahoittelevasti.* Pahastuukohan Jonas, vai oliko se hänen nimensä?
JaneBeatric
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 30, 2012 9:14 am
Shhh... *Jane vei huulensa Rogsterin huulille, suudellen vain miestä oikein palavasti - kunnes irrottautui melko nopeasti.* Aijaijai.. Saat kyllä nyt rangaistuksen! *Jane irrottautui Rogsterista ihan kokonaan, meni Tomin syleilyyn.* Tooom, keksihän jotain sellaista tekemistä mikä ei lopu pitkään aikaan! Ette voi olla vain näin "No jaa..." Onko teillä tosiaan näin tylsää yleensä? *Jane katsoi Tomia enkelin silmin, hymyillen hieman samalla.*