| Oleskelutila | |
|
+9Sandrette Rycroft Donna Stephen Tom Lena L. Rogster Big Brother JaneBeatric 13 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Tom
Viestien lukumäärä : 543 Join date : 24.08.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Loka 15, 2012 12:26 am | |
| Mahdut vielä mukaan jos haluat ja ehdit. Ja emme ole aivan vielä finalisteja vaan yksi vielä putoaa sunnuntaina. *Työntää kerrosvoileivän syrjään kun ei jaksakkaan kokonaan syödä sitä* Mutta siis, täällähän ovat meidän lisäksi Rogster, Stephen ja Rycroft. Ihan kiva porukka, panin vaan merkille että olen ainut joka ei ole alkuperäinen. *Nousi ylös ja käveli salakavalasti lähemmäs Sandrettea. Yllättäen hyökkäsi kutittamaan tyttöä alavatsasta sormillaan* <3 | |
|
| |
Sandrette
Viestien lukumäärä : 468 Join date : 28.06.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Loka 15, 2012 12:38 am | |
| Ai, eli siis semifinalesteja. * Katsahtaa poikaan tuon lähentyessä salakavalaan tyyliin, mutta yllätyskutitushyökkäyksen alkaessa sandrette alkaa nauramaan kuuluvasti ja kiemurtelemaan sohvalla * Eiieiei Tom ei saa-aa!! * Kiljaisee sanansa ulos, kun ei normaalistikkaan pystynyt puhumaan helposti kutiavaisuudensa takia:3*
| |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Loka 15, 2012 12:40 am | |
| *Tom lopettaa melko pian ja naurahtaa* Hei Sand, mennäänkö pihalle tai makuuhuoneeseen? Siellä saisimme puhua rauhassa, tuota noin... muista asukkaista, sanoisinko. Täällä oleskelutilassa pyörii kuitenkin aika paljon väkeä niin muualla voisi olla rauhallisempaa. Mutta valitse sinä kumminkin se paikka minkä haluat, joko makkari kakkonen tai sitten ulkotilat. *Istahtaa hetkeksi tytön vierelle, odottaen tuon päätöstä sillä Tom palaa halusta päästä hiukan juoruilemaan* | |
|
| |
Sandrette
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Loka 15, 2012 12:44 am | |
| Siis mitä ? * Katsahtaa Tomiin valahtaessa sohvalta lattialle istumaan, hiuksiaan korjaillen käsiään, koska ne olivat sekoittuneet täysin. * Vaikka ulos, vai onko siellä kylmä ? * Hiuksensa korjattuaan nousee ylös ja kipittää ensimmäisenä päiväkirjahuoneen ovelle painamaan nappulaa, että saisi itsensä ilmoitettua kauhujen taloon * Hihi, kauhujentalo varmaan pelästyy ennemmin minua kuin minä sitä.. Tai toistepäin! Mutta mennään ? | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Loka 15, 2012 12:45 am | |
| Joo, mennään. *Tom hypähtää ylös ja suuntaa suoraan talon lasisista ovista ulkotiloihin* // oon pahoillani ettei nyt viestiin tullut enempää sisältöä.. :DD mutta ymmärätte varmaan kun kyseessä on siirtymisviesti | |
|
| |
Sandrette
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Loka 15, 2012 12:48 am | |
| * Hymähtää, laittaen itselleen jalkaan tutut skeittikengät ja astelee Tomin perässä lasiovista ulkotiloihin * // Siirtymisviestit <3 | |
|
| |
Stephen
Viestien lukumäärä : 220 Join date : 22.07.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Loka 15, 2012 5:22 am | |
| *Viehkeästi venytellen Steph astelee oleskeluhuoneeseen. Tyttö on pukenut päälleen tyylikkään tumman hameen, ohuet ihonväriset sukkahousut, sekä valkoisen topin. Tämän lisäksi hänen päällään on tumma neuletakki. Asukokonaisuus on kokonaisuudessaan suhteellisen tyylikäs - sopien silti rentoon oleskeluun talossa.*
*Stephen astelee sukkasiltaan keittiön suuntaan. Hän nappaa hedelmäkulhosta itselleen omenan, jonka hän huuhtaisee viileän veden alla, ennen kuin haukkaa siitä palasen. Omenaa syöden tyttö astelee takaisin oleskeluhuoneeseen, istahtaen sohvalle rennosti. Steph ristii jalkansa naisellisesti, hameen velvoittamalla tavalla.* | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Loka 15, 2012 5:24 am | |
| *Oli jo aiemmin tullut takaisin pihalta, ja asettuu makuulle sohvaryhmän toiselle sohvalle. Tom tuijottelee kattoon haukotellen, mutta Stephenin tultua hymyili pienesti ja tervehti. Siirtyy istuma-asentoon ja päättää aloittaa keskustelun vähentääkseen pojan juuri vallannutta tylsyyttä* Noh, mitäs sinulle? *Kallistaa päätään ja huomaamattaan ristii myös jalkansa* Itselleni kuuluu ihan hyvää, kävin aamulla tuossa pihalla Sandin kanssa "juoruilemassa". | |
|
| |
Rogster
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 08.08.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Loka 15, 2012 5:37 am | |
| Asun vahan siella sun taalla.. Kerran asuin 3 kuukautta *Sanoi irvistaen.* Nyt tosin asun aika virallisesti Lontoon halvimmissa kerrostalo asunnoissani.. Isani on rikas, mutta kitupiikki, han heitti minut ulos talostamme, kun olin vasta tayttanut 16.. *Huokaisten raskaasti, ja kaveli sitten Stephenin luokse, suudellen tuota.* Noh, mitenkas Miss Universumi jaksaa? *Suuteli nyt tuota ja rutisti tuon halaukseen.* Miten on paiva mennyt?
//Yrittakaa saada selkoa, mut oon kreikassa ja taalla ei oo sita aata missa on pisteet paalla | |
|
| |
Stephen
Viestien lukumäärä : 220 Join date : 22.07.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Loka 15, 2012 5:49 am | |
| *Stephenkin suo hymyn Tomille, moikaten häntä.* Minulle kuuluu ihan hyvää, olen ollut siellä sun täällä koko päivän - ottanut rennosti. *Olkien kohautuksen jälkeen Steph suuntaa katseensa luokseen astelleeseen Rogsteriin, hymyillen hälle lempeästi ja vastaten suudelmaan.* Päiväni on mennyt ihan hyvin, kuten jo mainitsinkin - entä sinun? *Vetää pojan seisomasta viereensä nyhjäämään, käpertyen sittemmin hänen kylkeensä tyytyväisenä.* | |
|
| |
Rogster
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 08.08.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Loka 15, 2012 5:59 am | |
| Noh, menin nukkumaan kello 5 ja herasin kello 7.. Aamulla Big Brother talon homo pyoraytti minulle voileivan, ja sen jalkeen nukahdin sohvalle.. sitten herasin kun Tom ja Sandrette tulivat sisalle.. Sitten paivansade tuli huoneeseen ja sain kunnian suudella hanta, ja sitten han jopa tuli kainalooni.. Taalla muuten haisee tupakka, kuka tunnustaa? *Katsahti ymparillensa ja huomasi etta haju tuli Tomin ja Sandreten luota.* Silla jompikumpi teista voi sitten lainata minulle sita rookia, jos teilta loytyy.. | |
|
| |
JaneBeatric
Viestien lukumäärä : 106 Join date : 05.07.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Loka 15, 2012 6:20 am | |
| *Silloin kun edellinen Viikkotehtävä oli päättynyt, oli nuori nainen rynännyt suoraan Makuuhuone 1;seen, josta sittemmin ei ollutkaan liikkunut. Jane oli sairastunut todella pahasti - korkeaan kuumeeseen ja flunssaan, mutta se ei näyttänyt muita asukkaita hehkauttavan. Jane oli muutenkin todella tulistunut tähän hommaan, ja toki ikävä painoi myös sydäntä - oliko mitään uutta tältä naiselta? Nuori nainen oli ensimmäistä kertaa sen jälkeen noussut hetkeksi ylös - sunnuntai-iltana, ennen häätöshowta, mutta oli sittemin jälleen nukahtanut. Tänään Jane nousi jälleen sängystä, hiukset korkealla ja tiukalla ponnarilla jonka jälkeen hyppelehti Oleskelutilaan. Oli päällään valkoinen pitkähihainen paita ja musta korkeavyötäröinen hame, jossa oli leveä ja valkoinen vyö. Naamassaan oli perus meikit, mitkä aina koristivat naamaa. Nuori nainen näytti piristyneeltä, mutta edelleen aivasteli vähän väliä joten istahtipa sitten sohvalle - kääriytyen peittoon.* Huomenta.. v... *Aivastaen nyt ensimmäistä kertaa muiden vierellä.* vaan teillekin täytyi sanoa. Miten teillä menee? | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Loka 15, 2012 6:42 am | |
| Moi Jane, ihan hyvin menee kun polttelin tuossa savukkeen aiemmi. Olet selkeästi tulossa vähän kipeäksi tai olet jo? *Kallistaa päätään, ja vilkaisee Rogsteria* Joo enköhän voi sinulle savukkeen vipata ehdottomasti, niitä on muutamia vielä jäljellä kun olen säästellyt siitä asti kun tänne tulin. | |
|
| |
JaneBeatric
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Loka 15, 2012 6:47 am | |
| *Jane katsahti Rogsteriin, sitten Tomiin ja hieman hieraisi kädellään silmiään.* Joo'o, sairastuin sen viikkotehtävän takia mutta nyt minulla on ainoastaan kylmä ja aivastelua mutta muuten olen jo ihan okei! Ja... mitäh? Mi..miksi en ole tiennyt että poltat? Tom, jos vain viitsit heittää minulle yhden - pelastat minut, olet pelastajaenkelini ja lupaan korvata sen sinulle ulkomaailmassa! Minä olen yrittänyt lopettaa monia kertoja, mutta ei ole onnistunut ja.. unohdin ottaa ulkomaailmasta mukaan ja olen melkein aina räjähtänyt täällä kun en ole saanut polttaa! *Jane naurahti hieman, ja hymyili sen jälkeen ystävällisesti.* # Voi ihanaa! Jonas ei kyllä tykkää, mutta.. # | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Loka 15, 2012 6:52 am | |
| *Tom kuunteli tarkasti pieni hymynkare huulillaan, kunnes nousi ylös ja hymyili yhä* Totta kai, mennään kolmistaan polttamaan jos Rogsterkin tulisi? *Ojentaa Janelle jo valmiiksi yhden savukkeen sekä heittää myös Rogsterille, suunnaten sitten kohti talon lasiovia joista astuu ulos raikkaaseen ulkoilmaan* | |
|
| |
JaneBeatric
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Loka 15, 2012 7:01 am | |
| *Nappasi savukkeen nyrkkinsä väliin hellästi, ja heitti peiton päältään.* No mennään, mennään - todellakin! Ja vielä kysyt, odotaaa! *Huuteli Tomin perään, ja juoksi vielä makuuhuoneeseen jossa laittoi paksut ihonväriset sukkahousut jalkaansa nopeasti ja hyppelehti lasisia ulko-ovia päin, ja laittoi mustat saappaat jalkaansa joissa oli korkoa jonkin verran. Nappasi kädellään kiinni oven rivasta - meni alaspäin hieman, laittaen savukkeen jo huulilleen valmiiksi ja laittoi oven kiinni perässään kun astui raikkaaseen ulkoilmaan.* | |
|
| |
Sandrette
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Loka 15, 2012 7:20 am | |
| * Astelee terassilta, heittäen kengät jalastaan muiden kenkien joukkoon. Sipsutellen toiselle kellertävistä sohvista istahtaen tutulle vakiopaikalleen, pyöritellen etusormensa ympärille hiuksiaan ja vaipuen omaan ajatusmaailmaansa * | |
|
| |
Jonas
Viestien lukumäärä : 147 Join date : 28.07.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Loka 15, 2012 7:38 am | |
| - Big Brother talon oven avautuivat, ja niistä asteli sisään nuori ja komea mies hahmo. Mies oli tuttu jo tältä kaudelta, mutta oli kuitenkin saapunut taloon vielä kerran. Jonas tuo italialais hurmuri oli saapunut taloon, mutta miksi? Jonaksella oli päällään kankaiset ruskeat housut, valkioinen kauluspaita ja tumma pikkutakki. Jonasin hiukset olivat pörröiset ja huolettomasti laitetut. - Heei. - Jonas tervehti käheällä äänensävyllä kaikkia paikalla olevia híhmisiä, mutta etsi kuitenkin sitä tiettyä naista katseellaan. Sandrettea.- | |
|
| |
Sandrette
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Loka 15, 2012 7:40 am | |
| * Oven äänen kuultuaan, siirtää katseensa ovelle. Suu ikäänkuin kaartuen leveään hymyyn, nainen itse hypäten ylös ja kiljaisten kuuluvasti, kiljaisu varmaankin kuului ulos terassille asti. * JONAS!! * Syöksähtää halaamaan miestä tiukasti, painaen päänsä tämän rintakehää vasten * Mistä tulit tänne ? | |
|
| |
Jonas
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Loka 15, 2012 7:43 am | |
| - Suloinen ja helpottunut hymy levisi Jonasin väsyneille kasvoille, kun tunsi Sandreten lähellään. Kietaisi kätensä tuon ympärille, ja silitti toisella kädellään tuon tukkaa.- Tulin tekemään yhden jutun. - Jonas kuiskasi.- | |
|
| |
Sandrette
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Loka 15, 2012 7:45 am | |
| Minkä niin ? * Kohottaa katseensa mieheen hymyillen uteliaana jo tietää toisen asia. Sipaisten etuhiuksiaan naamaltansa. * # ASdkasj iihihih <3 # | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Loka 15, 2012 7:47 am | |
| *Tom oli tumpannut savukkeensa ja rienai sisälle kuultuuaan Sandreten huutoja ja mietittyään mitä talon blondi taas sekoili. Havaittuaan Jonaksen jäi hiukan sivuun seuraamaan että mitä seuraavaksi mahtaisi tapahtua, hämääntyneenä miehestä. Seisoo siis ulko-ovien lähellä ja seurailee tapahtumaa* | |
|
| |
Jonas
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Loka 15, 2012 7:52 am | |
| - Jonas irrottautui halauksesta ja otti pienen askeleen taaemmas. Sitten mies polvistui tuon eteen.- Sandrette Bond. Olen tuntenut sinut niin vähän aikaa mutta tuntuu siltä kuin olisin tuntenut sinut aina. Olet lämmin ja haluan olla lähelläsi aina. - Jonas sanoi ja vetäisi pikkutakkinsa povitaskusta pienen samettisen kotelon.- Teen nyt elämäni vaikeimman teon jota olen paennut monta viikkoa ja kuukautta, vaikka tiesin sen alusta alkaen olevan sinä. Haluan tehdä tämän vain kerran elämässäni, ja valitsen siihen sinut. - Jonas avasi kotelon kanenn ja sieltä paljastui hyvin yksinkertainen hopeinen sormus johon oli upotettu kolme valkoista timanttia. Sormuksen sisälle oli kaiverrettu kauniilla käsialalla " Olet toivoni ja rakkauteni. ".-
Tuletko vaimokseni? - Jonas kysyi ja katsoi naista suoraan, suklaisilla silmillään,- | |
|
| |
Sandrette
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Loka 15, 2012 8:01 am | |
| Oletko tosissasi ? * Sandrette tuijottaa polvistunutta miestä häkeltyneenä, mutta kuitenkin leveä hymy kaartuu takaisin Sandreten huulille hetken mietinnän jälkeen. Nyökäten muutaman kerran peräkkäin* Tietysti Jonas. * Vastatessaan siirtää katseensa suoraan miehen silmiin, ottaen miestä vapaasta kädestä kiinni ja tarkoituksenansa saada mies seisaalteen, että saisi suudeltua miestä * | |
|
| |
Jonas
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Loka 15, 2012 8:04 am | |
| - Jonas nousi seisomaan, kasvoillaan pieni ja suloinen hymy kun työnsi tuon hopeisen sormuksen tuon vasempaan nimettömään.- Kiitos. - Jonas kuiskasi hiljaa ja kietoi kätensä tuon ympärille, painaen samalla pehmeät huulensa vasten tuon huulia ♥- | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Oleskelutila | |
| |
|
| |
| Oleskelutila | |
|