[Tylypahka] Big Brother ~
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] Big Brother ~

Tylypahka - Big Brotherin toinen kausi! Päivä 85/85

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Oleskelutila

Siirry alas 
+9
Sandrette
Rycroft
Donna
Stephen
Tom
Lena L.
Rogster
Big Brother
JaneBeatric
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 19 ... 26  Seuraava
KirjoittajaViesti
Sandrette

Sandrette

Viestien lukumäärä : 468

Oleskelutila - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 12 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 8:08 am

Kai jäät tänne vielä ? * Sandrette kysyy osissa suudelman
lomasta, silti siihen vastaten välittämästä muiden - taino Tomin
tuijotuksesta. Naisen kädet liukuen miehen käsivarsia pitkin niskan taakse
tottuneesti *
Takaisin alkuun Siirry alas
Jonas

Jonas

Viestien lukumäärä : 147

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 12 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 8:12 am

Hetkeksi kai, mutten yöksi. - Jonas sanoi ja koppasi tuon syliinsä. Tuo mukanaan lähti terassille, tai no
minne lie pihalle, mutta kuitenkin rauhaan ♥.-
Mennään pihalle.. haluan nähdä sinut paremmin.- Jonas kuiskasi. -
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 12 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 8:14 am

* Ihanaa kaikki on terassilla XD mutta joo, sylissä kustatuksi
joutui taas *
/Siirtyminen <3
Jonas

Jonas

Viestien lukumäärä : 147

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 12 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 8:18 am

- Mutta he eivätkään mene terassille, vaan Jonas kaartaa makuuhuoneita kohti. ♥-
Tom

Tom

Viestien lukumäärä : 543

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 12 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 8:41 am

*Tom oli hyvin hämmentynyt äskeisistä tapahtumista jotka tuntuivat todella erikoiselta TpBBn kaltaisessa yhteisössä. Poika istahtaa sohvalle makuuhuoneiden suunnalle vilkuillen kulmat lievästi koholla ja pieni hymy huulillaan. Vilkaisee oleskelutilassa todennäköisesti oleville Rogsterille ja Rycroftille merkitsevän vilkaisun*
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 12 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 8:46 am

* Astelee hetken ollessaan makuuhuoneen puolella Jonasin kanssa,
hymykasvoillaan. Istahtaen jo iloisemmin mielin tutulle vakiopaikalleen
sohvalle. Kohottaen katseensa muihin asukkaisiin *
Big Brother
Admin
Big Brother

Viestien lukumäärä : 516

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 12 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 9:04 am

Tämä on Big Brother.
Sandrette, Rogster ja Tom. Siirtykää lisähuoneen kauhujen kartanoon.
http://tpbb2.foorumi.biz
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 12 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 9:06 am

Jes !* naurahtaa hypähtäen ylös kipitellen kauhujen kartanon
ovea kohti missä se sitten ikinä olikaan! *
// <3
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 12 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 9:06 am

*Tom olikin odottanut innolla BBn ilmoitusta, täytyihän iltaan sentään jotain tekemistä saada. Kun se viimein tuli, hän hetkeäkään epäröimättä hypähti ylös ja suuntasi lisähuoneen ovelle vilkaisten vielä peräänsä että Sand ja Rogster tajuaisivat tulla. Kun he luultavasti pian tulivat perässä, avasi Tom lisähuoneen oven ja astui jännittyneenä uusiksi lavastettuun kauhujen kartanoon joka oli tuttu jo tpbbn toisen kauden ensimmäiseltä viikolta. Saa nähdä, mitä olisi luvassa*
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 12 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 9:57 am

Innolla odotit Tom, mutta petyit.. * Naurahtaa nyppien loputkin
hämähäkit päältänsä. Astellen takaisin vakiopaikalleen sohvalle,
tutkimaan uuden uutta kihlasormustansa Jonasilta * # Nyt vain odotetaan
tämän loppuvan #
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 12 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 10:09 am

*Tom kohottaa katseensa sohvalta* Oletko kamalan vihainen..? Tiedän että se oli tyhmää *nyökkää* Mutta menin ihan paniikkiin ja ajattelin että ei se haittaa jos viimeinen viikkotehtävä epäonnistuu kun viimekertainen jo onnistui. Se oli tyhmästi ajateltu mutta eipä voi enää mitään. *huokaisee hiukan* Yyh, alkaa taas kyllästyttämään tämä taloelämä, kotiin olisi kova halu...
*Painautuu makuulle tyynyä vasten*
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 12 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 10:18 am

Tuosta vihainen ? En todellakaan, olen todella huono suuttumaan.
Ja tuosta nyt jos suuttuisi, tekisin itsestäni huono ihmisen! Ei mitään järkeä
suuttua noin pienestä jutusta. Itselläkin se koti-ikävä kasvoi, kun näin Jonasin.
*Laskee katseensa taas Tomista sormukseensa* ..Noin yliviikko niin päästään kotiin
ellei jompikumpi sitten tipu aikaisemmin.
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 12 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 10:29 am

Ainiin, onnea ihan tuhottomasti *hymyilee* Olet varmasti todella onnellinen. Ja hyvä että et ole vihainen, toivottavasti ei Rogsterkaan. Tuo hämähäkkijuttu vaan vaikutti niin pahalta että tuli kaikki pelkotilat ja kohtaukset, onneksi nyt taas on kaikki ihan kivasti. *sipaisee hiuksiaan ja suoristaa jalkansa, kallistaen päätään ja pieni hymy pysyen huulilla* Tosin, minulla on väliä vain sinun ja Rycroftin mielipiteille, en välitä siitä mitä muut sitten ajattelevat.
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 12 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 10:38 am

Minä teen enkä ajattele mitä muut tekee, oli kyse sitten
ihan mistä vain mitä teen. Muut huudelkoot mielipiteensä, mutta
minä teen. * Naurahtaa * Ja mikäs Rycroftissa on ? * Kysyy uteliashymy
kasvoillaan, nostaen myrkynvihreiden silmiensä katseen Tomia kohti *
Rogster

Rogster

Viestien lukumäärä : 338

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 12 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 12:07 pm

*Rogster oli saapunut raivosta sokeana oleskelutilaan.* Tom! Miten.. miten sinä saatoit?! MINÄKIN pelkään eniten koko maailmassa hämähäkkejä, ja silti tein sen! Tiedätkö miksi? Koska halusin että suorittaisimme viimeisen viikkotehtävämme kunnialla loppuun! Minä en olisi koskaan uskonut sinusta Tom, en koskaan! *Raivosi tuolle pää punaisena. Rogsterin kohtaus menisi varmasti kymmenissä minuuteissa ohi, mutta nyt Rogsterin hermot paloivat - ja pahasti.*

Et oikeasti voi vain tehdä noin! Käsittämätöntä! Minäkin tein sen! Siis.. ÄRRRH! *Huusi viimeisen sanan "ärrrh" tai oikeastaan huudahduksen heilutellen päätänsä ja pitäen käsiä korvillaan. Sitten poistui takavasemmalle - tai oikealle, jos se oli teknisesti helpompaa makuuhuoneiden puolelle.*
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 12 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 12:26 pm

Rogster, mitä ihmettä sinä raivoat ? Se oli vain yksi tehtävä.
Ei siitä tarvitse suuttua. * Naurahtaa huvittuneesti miehen raivoamisesta *
Et oikeasti voi suuttua tuollaisesta, pieni juttu.
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 12 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 10:58 pm

*Eilen illalla Rogsterin tultua huutamaan Tom oli sanonut; Kuinka voit olla noin itserakas? Sinä, sinä ja sinä eikö mieleesi muuta mahdu? Kuuntelisit itseäsi. "minäkin pelkään hämähäkkejä, minäkin tein sen..." Käsittämätöntä sinulta mutta oli sitä helppoa odottaa! *Tomkin oli nyt jo korottanut ääntään* Jos yksi viikkotehtävä on sinulle tärkeämpi kuin muut asukkaat, niin mene itseesi... Ja katso peiliin. *Sen jälkeen Tom olikin mennyt ovet paukkuen makkariin*

*Aamulla hän palasi takaisin yhä ärtyneen oloisena, ja istahti sohvalle uupuneena, selvästi vähännukkuneena*
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 12 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 11:40 pm

* Rogster oli aamulla kävellyt takaisin sisälle ja huutanut päänsä puhki. * Minäkö itserakas?! Entä sitten sinä? Katso peiliin itse. Sinä vain ajattelit: "Iik, minun kynteni ja hiukseni menevät pilalle. En voi tehdä tätä tehtävää!" *Esitti jotain hirveää likkaa katsomassa kynsiään ja haromassa hiuksiaan.* Mutta minä tein sen! Tämän helvetin yhteisön takia! Ja sinä vielä uskallat väittää että olen itserakas! *Rogster oli nyt täysin raivokohtauksen partaalla. *
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 12 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 11:46 pm

Olet täysi raukka. *hengittää syvään ja hypähtää ylös* Haukut minua jatkuvasti homoksi, olet tyypillinen ahdasmielinen tyyppi. Lisäksi muistuttaisin, miten SINÄ pilasit häkkitehtävän heittämällä ruokaa häkkiin etkä edes höykyttänyt Emmyä tai muita yhtään, siinä meni sitten se viikkotehtävä. Joten luulisi sinulla olevan kokemusta viikkotehtävien pilaamisesta, mutta ei - silloinkun sinä onnistut, niin kaikki saavat kuulla siitä mutta epäonnistumisia et halua edes muista. Diiva olet.
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 12 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 11:55 pm

Ehei - sen tehtävän me pilasimme yhdessä. Ja etkö muista? Minä heitin HOUKUTUKSENA ne vohvelin palaset häkkiin, sitten sanoin että antakaa ne takaisin välittömästi, älkääkä nuolko näppejänne sen jälkeen. Ja Rycforthan sen pilasi, kun heitti sokeripalasia ja kakaojauhoja häkkiin. Ja tuon lempinimi? Ei minua haittaa homoutesi, minulla on monta homoa ystävää. Minulla on ongelma sinun kanssani, Tom. Jospa häipyisit helvettiin, en jäisi kaipaamaan sinua. *Ärähti tuolle.* # Olen valmiina hakkaamaan tuon paskiaisen välittömästi.. #
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 12 Icon_minitimeMa Loka 15, 2012 11:58 pm

Eikös säännöissä sanottu että "häkkiläisille saa antaa vain kylmää kaurapuuroa"? *kohottaa kulmiaan* Turha sinun on Rycroftin niskoille kaikkea vierittää... Olet itse aivan yhtä syyllinen. Ennenkaikkkea minusta on outoa, että käyttäydyt tuohon tapaan kuin jokin TEHTÄVÄ olisi tärkeämpi kuin ystävät, mutta eipä ihme. Olet tullut tänne vain pelaamaan, sen näki jo siitä miten törkeästi äänestit Emmyä vaikka siinä vaiheessa olimme jo liitossa. Mutta ihan sama, ei siitä sen enempää... Olet itse aivan yhtä neiti kuin mitä minä.
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 12 Icon_minitimeTi Loka 16, 2012 12:04 am

.. niin sanottiinkin, syötäväksi. Ei kielletty antaa houkutusta muille. Minä vihaan sinua, Tom.. Toivottavasti sinut häädetään, ja jos ei, niin toivottavasti minut häädetään. En kestä olla hetkeäkään enään sinun kanssasi. Ja jos sinä voitat tämän kilpailun.. Toivottavasti Rycfort vihaa sinua. # Luulin todellakin, että välimme parantuivat.. # Ja tämä on peliä, Tom. Olet aivan oikeassa. Emmy oli paha vastus, ja hänet piti saada pois tieltä. * Yhtäkkiä Rogster alkoi nauramaan irvistäen erittäin kovaa älytessään erään asian. * Oletko muuten huomannut.. hahhah.. että heti kun Lena lähti, me aloimme riitelemään hulluna? Lena taisi olla rauhantuoja tähän taloon.. *Nauroi vielä hieman lisää.* Tom, olen pahoillani käytöstäni.. * Käveli tuon luokse ja läpsäisi tuota selkään, kävellen sitten ulkopihoille, polttamaan viimeisen tupakkansa, jonka sai Tomilta.*
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 12 Icon_minitimeTi Loka 16, 2012 12:07 am

*Tom vilkaisi päätäänpudistellen miehen perään, ja istahtaa sitten tympääntyneenä sohvalle* # Aivan kun antaisin noin vain anteeksi, ei, nyt olen kyllä riittämiin sietänyt hänen surkeaa käytöstään.. # *Poika mulkoili pahasti lasiovien perään, mistä Rogster oli äsken mennyt ulos* # Ja aivan kuin Lena olisi joku rauhantuoja, Lena oli aivan yhtä negatiivinen ja riitelijä kuin kaikki muut. Sandrette ja Stephen ovat ainoita posiitivisia ihmisiä tässä talossa, mutta tietysti Rogster alkaa heti taputtelemaan selkää kun jää _älyllisesti_ häviölle, voi kuvotus.. #
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 12 Icon_minitimeTi Loka 16, 2012 12:14 am

* Katsahti Tomia, hilliten raivonsa ja käveli päiväkirjahuoneeseen - ei tätä paskaa enään hetkeäkään. Sitten painoi summeria, ja käännähti kannoillaan Tomia kohti. * Onnea sinulle, finalisti. Tämä poika luovuttaa kilpailun. *Jäi seisomaan tähän, selvästi odotellen, että päiväkirjahuoneen ovi avautuisi Rogsterille. *
Big Brother
Admin
Big Brother

Viestien lukumäärä : 516

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 12 Icon_minitimeTi Loka 16, 2012 12:15 am

*PK-huoneen ovi aukeaa Rogsterille*
http://tpbb2.foorumi.biz
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 12 Icon_minitime

Oleskelutila
Takaisin alkuun 
Sivu 12 / 26Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 19 ... 26  Seuraava
 Similar topics
-
» Oleskelutila

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] Big Brother ~ :: Oleskelutila-
Siirry: