[Tylypahka] Big Brother ~
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] Big Brother ~

Tylypahka - Big Brotherin toinen kausi! Päivä 85/85

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Oleskelutila

Siirry alas 
+14
Sun
Candyce
Violet
Kevin
Rebecca
Jojo Landon
Rycroft
Stephen
Sandrette
Jonas
Alex
Emmy
JaneBeatric
Big Brother
18 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Sandrette

Sandrette

Viestien lukumäärä : 468

Oleskelutila - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 7 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 5:08 am

* Palaa sitten oleskeluhuoneen puolelle päiväkirjahuoneen ovensummerin soidessa, astellen suoraapäätä reunapaikalleen sohvalle istumaan ja katselemaan muita asukeita * Mitäköhän big brother keksi meille illaksi ? * Kysäisee lopulta hetken oltuaan hissuksiin ja jäi odottelemaan arvauksia muilta asukkailta jos he edes kuuntelivat * # Waa... Pelottavaa mitäköhän ilta tuottanee, tai huominen #
*Vie katseensa Alexiin ja Blackbirdin puoleen seuraillen heidän keskustelua ja lopulta lasken katseeni Rycroftin kissaan Hopksinsiin, keskittyen enemmän tämän katseluun kuin muuhun*
Takaisin alkuun Siirry alas
Candyce

Candyce

Viestien lukumäärä : 124
Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 7 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 5:09 am

Aa, Olen Candyce Delacruz, ja työskentelen Ministeriössä, Jästinkestävien selitysten osastolta. Ja oikein mukava tutustua teihin. Ja kyllä, tulin tänä aamuna.

* Lausahti vastaukseksi. Kuulutuksen jälkeen nyökkäsi Stephenille, joka oli pyytänyt naista parikseen tehtävään. *

Ja toki voin olla parinasi tässä tehtävässä.

* Hymyili naiselle, kuunnellen sitten keskustelua, jossa puhuttiin nyt tällä kertaa taas iästä. Totta kai nainenkin otti osaa keskusteluun. *

Olen 21 - vuotias. Olenko tästä porukasta vanhin, vai löytyykö minua vanhempaa talosta?

* Kysäisi, hieman ihmeissään. Luulisihan sitä, että hieman vanhemmatkin ryhtyisivät tähän peliin. Eipä siinä, että naikkosta vanhimpana olo olisi haitannut, häntä vain harmitti hieman tällainen sattuma. *

Eeikun ainiin, se Jonas on ainakin minua vanhempi.

* Hymyili itsekseen, kun muisti tutustuneensa aikaisemmin 23 - vuotta pian täyttävään Jonakseen. *

Ja Sandrette, en tiedä. Varmasti jotain mukavaa. Miten muuten olette sopeutuneet jo taloon? En ole viettänyt täällä yötäkään, mutta uskon, että tästä tulee oikein mukavaa.
Rycroft

Rycroft

Viestien lukumäärä : 117

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 7 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 5:13 am

*Poika ei kovin mielellään halunnut puhua jatkosuunnitelmistaan työpaikan varalle, sillä tiesi jo varsin hyvin mitä muut velhot olivat mieltä Blackbirdin aivotuksista. Hän kuitenkin siristi silmiään ja katsahti otsahiuksiaan puhaltelevaan Alexiin, ja antoi jälleen puuromaisen äänensä kantautua.*

Ainokaisen vanhempani tahtoa kunnioittaen taidan siirtyä jästialalle. Unohdutan taustani vähitellen, ja lähden opiskelemaan korkeakouluun, niin minä olen kaavaillut. *Rycroft tuhahti lauseensa päätteeksi, valinta jästialasta oli suuri harmi pojan oiville loitsintataidoille, jotka keskittyivät suurelti kirouksiin ja kaksintaisteluloitsuihin. Blackbird oli kouluaikoinaan pärjännyt myös hyvin muissa opiskeluissaan, mutta siitäkin huolimatta aikoi kunnioittaa äitinsä jästiperää ja hävittää menneisyytensä kuolleen isänsä nimeen, joka niin ikään oli myöskin velho. Poika halusi sivuta aiheesta, ja päätti vastata Sandreten kysymykseen yksitoikkoisella lausahduksella.*

Tehtäviä, kuten jo todettiin.
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 7 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 5:36 am

Noh... Tarkoitan nyt kyllä, että minkäköhän laisia tehtäviä. Kiipeilemme jossain pitkin seiniä ? Ja Candyce olen ainakin itse nyt jo sopeutunut aika hyvin.. Kestää kyllä varmaan jonkin aikaa tottua tähän, että jokapuolella on ihmisiä ja harvoin saa sitä yksityisyyttä jota varmaan tulee joku kaipaamaan. * Hymähtää kohottaen katseensa Candyceen * Ja itse täytän marraskuussa 21, ja Jonashan taitaa olla vanhin ? # Ja musikaalisin, ehkä suloisinkin tähän mennessä # * Vie katseensa seikkailemaan hetkiseksi ympäri taloa sen verran mitä oleskeluhuoneen sohvilta näki ympäriltä talon sisutuksesta ja koristeista*
Candyce

Candyce

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 7 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 5:55 am

Aa, mahdollisesti. Itse kyllä asun parin kaverini kanssa samassa talossa, ja meillä ramppaa milloin minkälaista porukkaa. Olen siis itse aika hyvin tottunut yksityisyyden rajoitukseen. Enkä minä sitä aina kaipaakaan.

* Lausahti, tuumaillen hetken, mitä kotipuoleen kuuluu. Pian kuitenkin avasi taas suunsa, hörpäten ensin pikaristaan juotavaa. *

Täytän parin viikon päästä 22, joka harmittaa kämppäkavereitani, koska he haluavat aina juhlistaa.. Melkein kaikkea mahdollista. Ja varsinkin, kun on kyse syntymäpäiväjuhlista. Mutta pidämme bileet sitten kun tämä on ohi.

* Sanoi, virnistäen ajatukselleen, joka oli putkahtanut mieleen kertoessaan kotopuolestaan. *

Missä päin, Sandrette, muuten asut? Itse asun New Yorkissa.

* Käänsi sitten katseensa Rycroftiin. *

On harmi, että luovut taiasta noin vain. Mutta sehän on kuitenkin oma päätöksesi, enpä sitä yritä muuttaa. Toivottavasti kuitenkin muutat mieltäsi, Loitsintataidoista ja muista on paaljon hyötyä.
Jonas

Jonas

Viestien lukumäärä : 147

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 7 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 6:13 am

- Jonas oli uppoutunut omiin ajatuksiinsa, kunnes säpsähti hereille kuullessaan oman nimensä. -
Mh.. Candyce valitettavasti ja onneksi en ole paikan vanhin. - Mies virnisti suloisesti Candycelle ja sitermmin
Sandretelle. -
Se Emmy kuka onkaan, on 25. - Tämä sanoi ja käänsi katseensa muoviseen lautaseen joka
seisoi miehen edessä mustalla pöydällä. -
# Kai tämän tähän voi jättää.. tiskaus ei ole mun juttu. #
- Mies nousi hitaasti korkeasta ja tyylitellystä mustasta tuolista ja asteli sohvienluokse
missä neidit majailivat. -
Totta, Sandrette. Minäkin haluaisin että illalla tulisi jotain toimintaa tähän taloon.
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 7 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 6:20 am

Asun Lontoossa, eikös kaverisi voi silti aina juhlistaa synttäreitäsi ilman sinua ? * Hymyilee, vilkaisee Candyeceen noustessaan ylös sohvalta ja astelee keittiöön. Nappaa itselleen kaapista pikarin ja kaataa siihen kurpitsamehua. Pikarinsa kanssa sitten astelee takaisin reunapaikalleen sohvalle ja kohottaa katseensa Candyceen*

Odotan jo innolla illantapahtumaa. *Naurahtaa yrittäen vieläkin miettiä mitä illan tapahtuma voisi sisältää* # Jännittää oikein .__. #
Onkohan illaksi jotain jännittävää...pelottavaa tai hauskaa keksitty... vaiko kaikkia vähän sekasin * Toteaa ja katsahtaa Jonakseen*
Jonas

Jonas

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 7 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 6:25 am

Sandrette, asutko sinäkin Lontoossa? - Jonakselta pääsi suusta pienoinen voitonriemuinen naurahdus -
# Ainavain lähempää liippaa.. #
Voikohan tänne lähettää postia, jos voi niin ystäväsi voivat lähettää sinulle jotain kun
on syntymäpäiväsi. - Jonas soi Candycelle suloisen hymyn mutta keskitti silti katseensa Sandrettee,
ja lipaisi kielenpäällään kevyesti huuliaan. -
Sandrette muuten, mitä teet työksesi?
Candyce

Candyce

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 7 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 6:30 am

* Käänsi katseensa mieheen, joka taas vaihteeksi oli avannut suunsa - Jonas. Virnisti miekkoselle taas kerran ppientä flirttiä mukana virneessä, kysäisten. *

Harmittaako, kun et olekaan paikan vanhin?

* Käänsi sitten katseensa takaisin Sandrettee, joka mitä ilmeisimmin oli jäänyt miettimään naisen synttärijuhlia. *

Eivät he halua. Enkä tiedä miksi. He kai haluavat päivänsankarin mukaan juhlimaan. Kuka tietää.

* Kohautti harteitaan, hörpäten pikaristaan loput juomasta. Katseli sitten ympärilleen, etsien katseellaan mahdollista kaappia, missä sattuisi olemaan jonkunlaista alkomahoolijuomaa, nainen kun piti siitä. Kiinnitti kuitenkin enemmän huomiota Jonakseen ja Sandretteen. *

# Vai niin, vai niin.. Enpä häntä ollutkaan iskemässä #

* Punosi kuitenkin vaikka ja mitä kierossa mielessään. *

Ja Jonas, enpä usko, että he voivat lähettääkään mitään.
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 7 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 6:36 am

Asun, asun Jonas. Ja hoidan taikaolentoja työkseni, rakastan eläimiä ylikaiken ja en oikein pärjännyt koulussa joten tyydyin helppoon vaihtoehtoon minulle. * Hymyilee pojalle vastatessaan* Entä sinä, mitä Jonas itse teet työksesi ? * Kallistaa päätään hymyillen kysyessään * Ja voit muutenkin kertoa itsestäsi nyt kun ei ole muutakaan tekemistä. * Hörppää pikaristaan johon oli kaatanut kurpitsamehua, jääden odottelemaan Jonasilta vastauksia kysymyksiinsä. Nojaa eteenpäin saadakseen laskettua kurpitsamehu pikarinsa pöydälle jonka jälkeen korjasi asentoaan sohvalla paremmaksi, vilkaisten nopeasti Candycea ja vie katseensa tuijotellemaan Jonasia*
Violet

Violet

Viestien lukumäärä : 47
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 7 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 6:42 am

Taidan mennä nukkumaan.. Olen vieläkin ihan poikki, viakka nukuinkin pitkät yöunet. Voisiko joku tulla herrätäämn minut, sittnekun thetävät alkavat? Minulla on todella huono unirytmi.. En osaa itse herätä silloin, kun haluan. *Virnisti leikkisästi ja kampesi itsensä monen tuninn istuskelun jälkeen siesomaan, jonka jälkeen oikoi hiukan housujana ja huppariaan ja lähti sen jälkeen tepastelemaan kohti makuuhuone kakkosta, jossa tyttö nukkuikin yönsä.Vilkutti vielä jokaisella oleskelutilassa olevalle asukille hymyillen, tosin hiukan väsyneesit, jonka jälkeen Violet avasi makuuhuoneen oven ja katosi lopulta näkyvistä*
Jonas

Jonas

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 7 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 6:45 am

Hmm.. mitähän kertoisin. - Jonas mietti katse kierrelleen katossa kunnes se lipui taas Sandretteen ja tuon
tummiinhiuksiin. -
Omistan kolme siskoa ja kaksi veljeä ja vanhemmat. Eli olen suurperheen toisiksivanhin lapsi.
Vanhempani ja nuoremmat sisarukseni asuvat italiassa koska isäni on italialainen mutta äitini on englantilainen.
Isäni työskentelee ministeriössä ja äiti tekee kotitekoisia rohtoja haavoihin ja tauteihin.
Kaikki sisarukseni ovat suoraansanottuna täydellisiä professorien lellikkejä, paitsi minä.
- Mies naurahti kevyesti ja jatkoi -
En osannut oikein mitään ja koulu ei luistanut mitenkään. Ainoat aineet missä pärjäsin olivat loitsut ja
taikaeläintenhoito. Jotenkin sain kuitenkin käytyä koulunloppuun, mutta ei niillä arvosanoilla
saanut työtä ministeriöstä tai mistään kunnollisesta työpaikasta.
19-vuotiaana muutin pois Italiasta ja jäin asumaan Lontooseen.
Olin ollut koulussa vain hyvä kädentaidoissa, niimpä korjailen vapaa-ajallani ministeriön autoja ja välillä
lentäviä sellaisia. - Jonas virnisti, ja haroi brunetteja hiuksiaan taaemmas. -
Eli toisinsanoen olen mekaanikko, jolla ei ole kunnollisia työ-aikoja.

Entä sinä Sandrette, menneisyytesi?
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 7 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 7:33 am

No en osaa oikein sanoa mitään enään. Onko se korjaaminen vaikeatakin ? Osaan ja onnistun vain melkein rikkomaan tavaroita entistä enemmän. En ikinä ollut professorien lellikki edes, en pitänyt tunneilla käymisestä... Olin varsinainen riiviö kouluaikoinani.. Ja olen nuorinperheestänin minulla on sisko ja veli. Äitini on professori ja isästäni nyt en osaa sanoa mikä hän on... No hän on nyt mitä on * Naurahtaa * Minulla koulussa ei ollut edes muuta ainetta missä olin edes jonkinverran hyvä kuin tämä taikaolentojen hoito. No onnistuin kuitenkin saamaan itseäni niskasta kiinni ja pääsin koulusta menettelevin arvosanoin. * Selittäessään sipaisee tummanruskeita hieman laineenkiharoilla olevia hiuksia silmien edestä * En oikein tiedä mitä kertoisin.. Ei minun elämässäni oikein ole mitään kiinnostavaa. * Hymyilee Jonasille ja korjaa asentoaan sohvalla kääntyen istumaan kasvot miestä kohti*
Big Brother
Admin
Big Brother

Viestien lukumäärä : 516

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 7 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 7:59 am

Tämä on Big Brother.

Asukkaat, alkakaa jo hiljalleen valua sohville paritehtäviä varten.
http://tpbb2.foorumi.biz
Jojo Landon

Jojo Landon

Viestien lukumäärä : 54

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 7 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 8:05 am

// Apua olinpas tyhmä..

Lähdin oleskeluhuoneeseen aiemmin päivällä sen takia, jotta se Candyce, sekä Jonas olisivat saaneet
olla rauhassa. Itse asiassa nukahdin sittenkin makuuhuoneessa, mutta nyt olin viimetunnit vain
lukenut kirjaani. Lähdin oleskeuhuoneeseen.

- Terve, huikkasin huoneessa oleville, mutta suuntasinkin jääkaapille, ja otin sieltä pienen pullon kokista,
sekä käännyin sitten kävelemään oleskeluhuoneeseen. Istahdin keltaiselle sohvalle jonkun silmälasipäisen
Jonakselle puhuvan tytön viereen. Avasin kokispulloni, ja kulautin siitä melkein heti puolet, koska olin niin janoinen.
Jonas

Jonas

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 7 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 8:05 am

Hyvä etten ollut, ainoa kakara jolla ei menny koulu ihan täydellisesti. - Jonas naurahti suloisesti
ja hymyili naiselle söpösti pörröttäen brunettea hiuspehkoaan .-
Ja ei niiden autojen korjaus mitenkään helppoa ole. - Jonas virkkoi - Mutta en minä korjaakkaan
niitä autoja päivässä, vaan kahdessa viikossa.
- Mies hivutti itseään lähemmäs Sandrettea, vaikka nämä istuivatkin sohvilla -
Alkaisikohan tehtävät kohta.
Big Brother
Admin
Big Brother

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 7 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 8:07 am

*Sohvapöydille ja keittiöntasoille on koottu monenlaisia herkkuja ja pizzapaloja, jälleen kerran*

Tämä on Big Brother.

Paritehtävien suoritus alkaa hetken kuluttua.
Big Brother
Admin
Big Brother

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 7 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 8:11 am

Tämä on Big Brother.

Jakautukaa pareihin sen mukaan, miten olette tulleet paikalle mutta mahdollisimman paljon alkuperäisesti päätetyn järjestyksen mukaan.
Jojo Landon

Jojo Landon

Viestien lukumäärä : 54

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 7 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 8:12 am

Mietin, miksi täällä tuntui olevan niin hirveästi jo flirttiä ilmassa. Otin palan pizzaa pöydältä,
ja syötyäni sen, otin toisenkin. Kitaani mahtui vain viisi palaa pizzaa, koska kyllästyin.
Huomasin myös popcorn- kulhon pöydällä, ja suurin piirtein omin sen itselleni. Popcornien välissä
otin taas kokispulloni, ja hörppäsin siitä tasaisin välein. Halusin juttukaveria, se oli selvää, mutta
väliaikaisesti popcorn - kulho oli juttukaverini.

// Ilmotan täs nyt että meen saunaan, mut tuun hetken päästä takas.
Rebecca

Rebecca

Viestien lukumäärä : 26

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 7 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 8:17 am

*Rebecca juoksee oleskeluhuoneeseen, hyppää sohvalle istumaan ja heittää jalkansa pöydälle piittaamatta siitä, että hänen kuraiset kenkänsä suttaavat pöydän, ja sen päällä olevat tavarat. Hänellä on päällään mustavalkoinen velhobändin nimeltä Anteeksiantamattomat fanipaita, mustat shortsit ja samat kuluneet mustat tennarit kuin edellisenä iltana. Hänen hiuksensa ovat kiharalla ja pään ympäri on sidottu musta huivi niin että solmu on edessä. Meikki on melko vaatimaton, vain ripsiväriä, puuteria ja hieman luomiväriä, johtuen siitä, että Rebecca on laiska.*
-Mikä järjestys ja missä järjestyksessä me ollaan tultu? Ketä suostuu mun pariksi? Mitäköhän tehtäviä niillä on. Onneksi niitä pareja ei arvottu, sillä mulla on ehkä maailmanhistorian paskin arpaonni.
Big Brother
Admin
Big Brother

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 7 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 8:18 am

*Huoneesa on paljon rekvisiittaa joka liittyy näihin tuleviin tehtäviin, esimerkiksi kahleisia käsirautoja jotka roikkuvat seinästä uhkaavasti, lisäksi lattialla on pino tyynyjä ja paljon muutakin tavaraa on huoneessa*

Tämä on Big Brother.

Parit, kiinnittäkää käsiraudat kahleineen itseenne pöydällä olevien avaimien avulla niin, että käsivartenne on liitetty yhteen. Tämä liittyy ensimmäiseen tehtäväänne.
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 7 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 8:19 am

*Sandrette hymyilee Jonakselle, mutta vie katseensa pojasta hetkeksi muualle, koska nappasi itselleen kämmenelleen vaahtokarkkeja ja palauttaa katseensa Jonakseen* Oletko parini kun Violetia ei näy ? *Hymyilee taas pirteästi pojalle, istuen sohvalla kasvot tuohon päin odottaen tehtävän antoa Big brotherilta* # Mitäköhän tästä tulee.. hihihi # * Kallistelee päätänsä puolelta toiselle syödessään vaahtokarkkeja hymyillen, lopulta kurkottautuu toisella kädellään nappaamaan vaahtokarkkikulhon syliinsä edelleen katse edessä olevassa pojassa, eli Jonasissa ja nousee ylös tehtävänannon tultua ja astelee rekvisiitanluokse nappaa yhdet käsiraudat seinältä ja astelee pöydänluokse jossa näitä kyseisiä avaimia oli jääden odottamaan pariansa, oli laittanut omaan käteensä kiinni jo toisen osan raudoista*
Violet

Violet

Viestien lukumäärä : 47

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 7 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 8:22 am

*Kävelee makuuhuoneesta sohviakohti vilkaisten Sanuun ja Jonasiin ja katsahtaen ympärille, arvaten, etät he kaiketi olisivat nyt parit. Joten Violet käppäilee muualle yksikseen istumaan, toivoen löytvänsä itselleen uuden parin ja haukottelikin sitten maukakasti. Katshdan sitten miettliäästi ympärilleni olisokohan vapita pareja.* Hmm Sandrette ei taida olla enään parini, joten voisiko joku olla parini? *Virnistikin ja vilkaisi pikaisesti Jonas'iin ja Sandretteen. Otti mukavamman asennon sohvalla ja jäi odottamaan*
Jonas

Jonas

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 7 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 8:26 am

Joo, ollaan vaan. - Jonas suo Sandretelle suloisen hymynsä ja kiinnittää oman kahleensa käteensä
ja kuinkaollakaan Sand ja Jonas ovatkin jo laittaneet raudat omiinkäsiinsä. -
# Mitäköhän tästä tulee.. # - Miehen katse lipui Sandretessa päästä-varpaisiin, mutta siirsi
sen kuitenkin muihin paikallaoleviin ihmisiin. -
Mitäköhän meidän pitää tehdä? - Jonas kysyi viekkaan kuuloisena , mutta piti yllään silti
tietämättömyyden tunteen .-
Big Brother
Admin
Big Brother

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 7 Icon_minitimeLa Elo 04, 2012 8:27 am

Tämä on Big Brother.

Kunhan käsiraudat ovat käsissänne, on tehtävänanto seuraava;
Teidän on onnistuttava pääsemään irti raudoista käyttämättä avainta yhteistyön avulla. Saatte yrittää rikkoa raudat, rimpuilla, kiskoa tai mitä tahansa kunhan raudat vain lähtevät irti. Tehtävän suorituksen saa aloittaa heti, kun raudat ovat kädessä.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 7 Icon_minitime

Oleskelutila
Takaisin alkuun 
Sivu 7 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] Big Brother ~ :: Oleskelutila-
Siirry: