[Tylypahka] Big Brother ~
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] Big Brother ~

Tylypahka - Big Brotherin toinen kausi! Päivä 85/85

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Oleskelutila

Siirry alas 
+14
Sun
Candyce
Violet
Kevin
Rebecca
Jojo Landon
Rycroft
Stephen
Sandrette
Jonas
Alex
Emmy
JaneBeatric
Big Brother
18 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Kevin

Kevin

Viestien lukumäärä : 14

Oleskelutila - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 10:01 am

*Poika oli alkanut jo ihmetellä, missä pirussa muut asukkaat oikein olivat oleskeluhuoneen sädehtiessä tyhjyyttään, kunnes hän äkkäsi sisälle astelleen bruneten. Tytön yllä oleva pyyhe sai aluksi pojassa aikaan kummastusta, mutta hän tyytyi lopulta vain virnistämään huvittuneesti.*

Hei vain, nimeni on Kevin. Ja joo, tulin juuri... *Hän selitti pirteästi tytölle, joka oli esitellyt itsensä Sandreteksi ja siirsi katseensa sen jälkeen kahteen muuhunkin paikalle tupsahtaneeseen asukkaaseen ja tervehti heitäkin muutamalla nyökkäyksellä ja ystävällisellä olemuksellaan.*

Hauska tutustua! Tehän olette näköjään ehtineet pistää jo ranttaliksi..
Takaisin alkuun Siirry alas
Stephen

Stephen

Viestien lukumäärä : 220

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 10:03 am

*Stephenkin palaa sisälle kirkkaanpunaisissa bikineissään, heilauttaen kättään muille ennen kuin katoaa hetkeksi makuusaliinsa vaihtaamaan vaatteet. Kotvan kuluttua tyttö palaa pukeutuneena löysään toppiin ja mustiin pillifarkkuihin, suunnistaen pöydän luokse lastaamaan itselleen kasan eri herkkuja ja ottamaan pullon tuliviskiä.*
Moiks, olen Stephen!
*Tervehtii Violetia, istuutuen hänen viereensä asettaen lautasen syliinsä siksi aikaa, että saisi tuliviskipullon auki. Natustelee sipsejä, karkkeja, vaahtokarkkeja ymsyms. lautaseltaan, juoden aina välillä tuliviskiä - joka on alkanut pienen humalan vuoksi maistumaan paremmalta.*
Aloitetaanko sitten? Pullonpyöritys on kivaa!
Sandrette

Sandrette

Viestien lukumäärä : 468

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 10:05 am

Olen Sandrette. * Vastaa pirteästi tapansa mukaan Violetille ja hymyilee* Talo on ainakin kotoisa ja tottakai tulen peliin mukaa! Mutta kuitenkaan minä en aloita. * Naurahtaa siirtäen katseensa Jonakseen toisellapuolellaan ja hörppää tuliviskiään taas josta oli pian vain pohjat jäljellä. Jonkakin jälkeen siirsi katseensa Keviniin.* No mitä sitä bileitä ilman jos meininkiä tai ranttaliksi ei laiteta ? * Ja siirtää katseensa Stepheniin* Aloitatko sitten sinä vai joku muu ? * Hymyilee kiertäen katseellaan ihmisiä ja juoden loputkin ekasta tuliviskipullostaan, jolloinka nousee paikaltaan ja astelee hakemaan itselleen sipsiä ja muita herkkuja. Myös toisen tuliviskipullonsa, ne napattuaan palaa paikalleen*
Emmy

Emmy

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 37

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 10:10 am

* Emmy saapui sisään, mutta silti jatkoi matkaansa makuuhuoneeseensa, josta tuli hetken päästä päällään kirkkaansininen toppi ja farkkusortsit. Huomasi sitten uusia tulokkaita, joten asteli lähemmäs pullonpyöritystä pelaavia. * Kas hei. Tänne on saapunut lisää väkeä. Olen Emmy. Hauska tavata. * Viitaten puheillaan Keviniin ja Violetiin * Uuu! Pelaatte pullonpyöritystä! Vieläkö mahtuu mukaan? *Emmy kysyi innoissaan hörpäten kuitenkin tuliviskipullostaan välillä. * Millainen muuten ilmapiiri täällä paikassa on teistä ollut? Minusta täällä on ollut hiukan hiljaista, mutta hauskaa kuitenkin!
Alex

Alex

Viestien lukumäärä : 36

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 10:10 am

- Askelsin muiden perässä talon sisätiloihin ja sipaisin vaaleita hiuksiani sivuun. Seisahduin kuitenkin paikoilleni ulkotilan ovelle, kun huomasin uuden asukkaan tulleen sisään. Annoin katseeni mittailla poikaa hetken aikaa, ja räpyytin silmiäni hämmentyneenä. Kipitin kuitenkin sohvien lähisyyteen ja nyökkäsin uudelle asukkaalle tervehdykseksi kera ystävällisen, mutta suloisen hymyni -

Tervetuloa taloon n_n

# ooh, hänhän on ihan suloinen. Mistäköhän päin hän on kotoisin #

- tervehdittyäni poikaa menin suurelle sohvalle ja istahdin nätisti paikoilleni. Vein jalkani uudemman kerran ristiin ja laskin käteni kauniisti syliini -
Violet

Violet

Viestien lukumäärä : 47
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 10:12 am

Minä voin aloittaa. *Virnisti Sanulle ja laski tyhjän tuliviskipullonsa maahan. Sitten pyöräyttikin sulvasti pulloaan ja se jäi osoittamaan suoraan Jonasiin* Huu, Totuus vai Tehtävä? Varo vain, olen hyvä keksikään tehtäviä. *Virnisti ivallisesti pojalle ja nousi paikaltaan hakemaan uuden pullon tuliviskiä, palasit pikasesti paikalleen vilkaisten yhä hymyillen Jonasiin ja nosti jalkansa takaisin syliinsä. Sitten avasi pullonsa ja hörppäisi siitä huikan. Ja iha btw, Violetin päällä on normaali toppi, hihaton neuletakki, reikäsukkahousut ja mustat tennarit, katsahti sitten emmyä kohdne ja nyökkäsi* Olen Violet, mukava tutustua! Ja sinä myös *viittasi kommenttinsa Alexille* Mukavaa tutustua sinuunkin <3 Missä makuuhuoneissa te muuten nukutte?
Emmy

Emmy

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 10:16 am

Okei. Kiva tavata Violet. Itse nukun ykkösessä. Kävin jo ottamassa ikunan vieressä olevan sängynkin. Totuus ja Tehtävä on mukava peli! Toivotavasti tästä illasta tulee muuten mahtava! Odotin tämän alkamista ikuisuuden kun sain kuulla pääsystäni. Viime kerralla, Serkkuni Seemus olikin täällä, ja tuli kuudenneksi tai jotakin. Silloin täällä oli paljon Draamaa, jota Alice-Kevin-Jane kuvio aiheutti. Heh. Toivotaan, ettei tänne nyt tule mitään kolmiodraamaa.
* Huomaten sitten Alexin tulleen sisään. * #Hän on niin suloinen...Suloisin poika täällä, vaikka onkin vähän tyttömäinen. # Violet muuten, mitä teet työksesi? Itse omistan Viistokujalla yhden parhaiten menestyvistä kauneussalongeista.
Alex

Alex

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 10:16 am

- huomatessani poruukan pelaavan pullonpyöritystä, siirryin lähemmäs ihmisiä, kunhan olin käynyt hakemassa nopeasti itselleni
tässä välissä pullollisen vanhaa kunnon tuliviskiä, ja menin istumaan Violetin viereen, suoristin kuitenkin ennen sitä paitaani ja
käärin hiukan hihojani. Hymyilin iloisesti uudelle tuttavuudelle ja sipaisin vaaleita etuuhiuksiani pois syötävän suloisilta ruskeilta silmiltäni -

Olen Alex, hauska tutustua. Pääsen varmaankin mukaan peliin?

- kysyin ystävällisesti hymyillen kun vilkaisin kaikkiin pelissä olijoihin kysyästi, vaikka tiesin saavani tulla mukaan. Kunhan olin muodollinen.-

Stephen

Stephen

Viestien lukumäärä : 220

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 10:18 am

Haluaisiko joku muu aloittaa, ovathan kaikki täällä olevat mukana?
*Kyselee katsellen ihmisiä vuoronperään iloinen hymy huulillaan. Silloin tällöin Stephen heittää lautaseltaan herkkuja suuhunsa ja juo tuliviskiä päälle.*
Moi taas, Emmy - miten saunassa? Tuleeko muuten Blackbird mukaan pullonpyöritykseen, hän taitaa olla vieläkin ulkona?
*Vilkaisee ovea kohti ja heittäen taas herkkuja suuhunsa. Stephen hyräilee soivan kappaleen tahdissa. Juo sitten tuliviskiään melko reilun kulauksen, irvistelemättä enää miltei yhtään sen kitkeryydelle.*
Joo, tottakai pääset mukaan!
*Vastaa Alexille hymyn saattelemana.*
Jonas

Jonas

Viestien lukumäärä : 147

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 10:21 am

- Jonasin katse kierteli Violetiksi kutsutussa tytössä ja Emmyssä. -
Ai onko se kauppa sinun omistamasi? - Tämä kysyi naurahtaen huvittuneena.-
Siskoni käy jatkuvasti siellä. Varmaan muuttaisi asumaan kauppasi yläkertaan jos voisi. - Jonas jatkoi
huvittuneella äänensävyllä ja nojautui eteempäin kaatamaan itselleen pikariin tuliviskiä -
# En olisi ikinä uskonut että noin energinen, sinkku ja varmaan töidenkerkellä ahertava ihminen
jaksaisi pitää yllä jotain sellaista puotia..#
- Jonas vilkaisi pulloa kysyvästi ja se osoitti miestä -
Kuka pyöritti?
Violet

Violet

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 10:24 am

Tottakai saat kultaseni! *Soi Alexille suloisen hymyn ja katsahti Emmyyn* Olen töissä yhdesäs viistokujan putiikissa, mutta opiskelen auroriksi. Se on raastavaa hommaa, sen voin sanoa. Minä nukun kakkosessa. En ole vielä varannut itselleni sänkyä.. Tykkään yleensä nukkua jonkun vieressä, jotne ehkäpä joku päästää minut viereeni yöksi nukkumaan! *Virnisti jälleen suloisesti ja katsahti alexiin, en yhtään ihastuneesti tai kummemin, ainoastaan ystävän katsella* Saanko tulla viereesi nukkumaan? *Tökkäsi leikkisästi ja hellästi tuon nenän päätä sormellaan*
Vaikutat mukavalta ja luotettavalta. Ja olisi mukavaa tehdä tuttavuuksia. *Virnistikin jälleen ja katsahti muihin huoneessa olevia asukkeja iloisesti*
Kuinka vanhoja te olette? Minä olen 19.

Minä pyöritin, totuus via tehtävä? *Virnisti jälleen pojalle ja haukottelikin ja hörppäisi piakisesti pullostaan*
Rycroft

Rycroft

Viestien lukumäärä : 117

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 10:28 am

*Blackbirdin avattua päiväkirjahuoneen oven summerin käydessä, poika askelsi kiireen vilkkaa makuuhuoneeseen kuivaamaan vielä toistaiseksi litimärät hiuksensa sekä vaihtamaan vaatteensa tavallisiin kuteisiinsa. Kuten ollakaan, tämän suoritettuaan poika askelsi mustavalko-raitaiseen neuleeseen sekä avattuun, mustaan toppaliiviin sonnustautuneena paikalle, jaloissa hänellä kahisi sinertävät merimieshousut, muttei suinkaan Rycroft ollut vaivautunut nykäisemään paljaisiin jalkoihinsa edes sukkia, puhumattakaan kengistä. Hiukset olivat vetäisty tällä kertaa hillitysti sekä siististi taaksepäin, jolloin pojan siro otsa sekä korkeat poskipäät tulivat paremmin esille, niin muodoin läpitunkevat siniset silmät kykenivät tarkkailemaan läsnäolijoita tungettelevammin.

Poika päätti valloittaa tyhjänä seisovan rahin sohvien välistä ja istahtaa jalat ristissä pehmustetun alustan keskelle, tukkien kaikilta muilta istumishalukkailta paikat. Kädet luiskahtivat syliin pojan antaessa katseensa sahata jokaisesta paikallaolijasta toiseen, kunnes silmät pysähtyivät Kevinin kohdalle, ja Blackbird kohotti laiskasti kätensä tervehdykseen.* Hei, mitä oletettavammin tulit juuri.
Jonas

Jonas

Viestien lukumäärä : 147

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 10:28 am

No, otan vaikkapa sen tehtävän. - Jonas virnisti naiselle ja suoristi valkoisen kaulupaitansa
lahkeita. - Täytän 23 ,jouluna. - Mies vastasi iloisesti Violetin kysymykseen. -
# Toivottavasti en ole porukan vanhus.. enkä minä mikään aikuinen ole. Täysi-ikäinen vain. #
- Jonas vilkaisi Sandrettea joka istui tämän vieressä, ja tutki tuota silmillään -
# Otin tehtävän.. mitäköhän saan tehdä.. #
Alex

Alex

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 10:29 am

- Naurahdan suloisesti Violetin toiminnalle, tyttö vaikutti mukavalta. Nyökkäsin tuolle pienesti kuunnellessani tarkasti tuon
esittelyä itsestään ja pistin merkille hänen eleitään. Tytön kääntyessä puoleeni hymyillen kohotin ystävällisesti hiukan
kulmiani ja kallistin päätäni suloisesti. Kun olin kuullut tuon kysymyksen virnistin pienesti : -

Saat tietenkin, kunhan et potki. Minäkään en ole varannut vielä sänkyä, valitaan yhdessä?

- ehdotin ja vein käteni syliini. Pyöräytin tavaksi tulleesti rannenauhojani ja jatkoin : -

Ikä kysymykseesi vastaus on 18. Tulin viime kaudelle taloon juuri täysi-ikäiseksi tultuani, eli 17 vuotiaana.
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 10:30 am

* Sandrette nousee paikaltaan hakemaan itselleen herkkuja pöydältä, toisessa kädessään vieläkin tuliviskipullo. Sipsejä, vaahtokarkkeja ja sen sellasia kerättyään kämmeneensä palasi sohvalle istumaan paikalleen Jonasin ja Violetin viereen* Mhm.. Olen aivan pihalla, kuka edes aloitti ? * Kiinnitti huomiotaan Violetiin joka alkoi selittämään* Olen itse 20, tänävuonna täytän 21. *Hymyilee muille vastattuaan, kiinnittäen huomionsa Jonasiin joka vastasi juuri Violetin kysymykseen, vihdoinkin korkkaa toisen tuliviskipullonsa ja kaataa kitaansa jonkinverran, myös nakkasi suuhunsa vaahtokarkkeja suuhunsa pelin alkua seuraillessa*
Emmy

Emmy

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 10:33 am

Ai jaa Jonas! * Emmy naurahti * Kuka siskosi on? Tiedän melko monet kanta-asiakkaistani. Ja Violet pyöritti. Voisin muuten Jonas antaa sinulle muutaman alennuskupongin siskollesi vietäväksi. * Nauru taas *
Stephen olihan siellä hyvät löylyt. Ja pehmeät. Kenen vuoro muuten nyt? * Emmy kysäisi sitten katsoen pulloa ja sitten kanssa pelaajia. * Voisin muuten ottaa lisää tuliviskiä ja syömistä. * Emmy sanoi lähinnä itsekseen kunnes hyppäsi sohvan nojan yli ja sitten hakien vähän syömistä, ja sitten palaten pelaamaan *

Ja juu Violet olen 25.
Violet

Violet

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 10:37 am

Sopii mainiosti! Mennään tämän jälkeen. *Virnisti jälleen Alexille ja katsahti sitten Jonasiin yhä hymyillen* Hmm.. Sinä voisit.. Sinun täytyy pussata omasta mielestäsi kauneinta tyttöä tässä ringissä. *Katsahti tehtävän anettuaan jokaiseen tyttöön vuorotellen ja hymyili pirteähkösti ja hörppäisi jälleen puolillaan olevasta tuliviskipullosta. Sen jälkeen nousi seisomana ja haki jälleen pikaisesti sipsejä itselleen ja palattuaan paikalleen vilkaisi jälleen kerrna Alexiin* Siistä! Monentena tipuit? ..Minua hiukan pelottaa olla täällä? Onko täällä nyt aivan hirveää?
Alex

Alex

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 10:41 am

- Vilkaisin violetiin hymyillen samalla kun taiteilin tuliviskipulloni korkkia auki, tai ainakin koitin avata sitä.
Huokaisin ääneti itsekseni ennenkuin vien katseeni takaisin tyttöön ja mutristan miettelijäänä huuliani,
Hetken mietittyäni avaan suuni ja vastaan: -

No, keskeytin henkilökohtaisten syiden takia pelin kesken viidennen viikon aikaan. Ei, ei tämä ole kauheaa,
vaatii vain hiukan totuttelemista siihen, ettei ole yksityisyyttä.

- Vastattuani tytön kysymykseen vein tuliviskipullon huulilleni ja siemaisin sen sisältöä varovaisesti, olin
oppinut viime kaudella, ettei ekana iltana kannata vetää kännejä. -
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 10:45 am

Minua ei pahemmin edes jännittänyt taloon tulo... Iihan pikkasen vain. Oletko siis ollut ennenkin täällä Alex, huii.. Taisi olla kivaa * Siirtää katseensa kyseiseen poikaan uteliaana* Ja Violet, tuskin täällä niin kauheeta on ekana iltana. Vai mitä olette muut mieltä? * Kiertää katseellaan jokaisen asukkaan sohvilla ja siemaisee tuliviskiään samalla, kun söi karkkeja kämmenestään* # Jaa-a... Mukavia ihmisiä täällä näyttää olevan...Energisiä ainakin.. Jäätyikö Jonas, kun hän ei sano enään mitään # *Vilkaisee Jonakseen nopeasti, mutta palautti katseensa herkkuihin ja sen sellaisiin mitä pöydästä löytyi*
Alex

Alex

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 10:48 am

Itseasiassa, minua taisi jännittää tämä toinen kertani talossa enemmän kuin ensimmäinen. Hassua sinänsä.

- vastasin ja hymähdin huvittuneesti suupielestäni. Kohotin toisen käteni sipaisemaan kaulaani,
kun mietin viime kauden tapahtumia ja naurahdin itsekseni huomaamattomasti. Pudistin sitten päätäni,
ja vein katseeni takaisin ihmisiin piirissä. Siemaisin tuliviskiäni tottuneesti, kun vilkaisin taas uuteen poikaan, Keviniin,
jota olinkin jo aikaisemmin tervehtinyt. -
Big Brother
Admin
Big Brother

Viestien lukumäärä : 516

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 10:48 am

*Kuuluu räsähdys, ja sen jälkeen talon valot pimenevät täysin. Hetken huoneessa on täysin hiljaista ja asukkaat voivat oletettavasti kuulla oman hengityksensäkkin. Pian sen jälkeen talossa pärähtää jälleen soimaan;

http://tpbb2.foorumi.biz
Rycroft

Rycroft

Viestien lukumäärä : 117

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 10:51 am

*Koska Blackbird ei saanut aivan heti vastausta osakseen, pojan mielenkiinto lopahti ja hän päätti sulkea silmänsä ja puolestaan avata korvansa kuulostellakseen muiden keskustelunkäyntiä sekä kumahduksia pullon pyöriessä alustaansa vasten. Hajuaisti herkistyi vahvoille ilmassa pyöriville tuliviskin aromeille, joita tuntui tulvivan liiakseltaan yhden sun toisen henkilön hengityksen kautta. Pojan suupieli nytkähti tämän kuullessa jälleen yhden pullon korkin sihahtavan auki, jolloin Rycroft päätti nojautua eteenpäin ja napata kouralleen makeisia mieltään rauhoittamaan. Joko pojan siunaukseksi tai kiroukseksi, jostain kauempaa myös kuului vaitonainen naukaisu, ja ripeiden askelien sarja, kunnes nelijalkainen pulskea otus loikkasi maanrajasta ja varmasti säikäytti yhden sun toisenkin nopealla paljastumisellaan sekä tassujen tömähdyksellä rahin pintaa vasten.

Hopkins kurnaisi tuodakseen esille ikäväänsä omistajaansa kohtaan, ja ennen kaikkea huomionkipeyttään mitä kissa ei ollut saanut lähes laisinkaan kohdistetuksi itseensä. Katti tyytyi nykimään häntäänsä puolelta toiselle, ja tepastelemaan Rycroftin selän taakse, sekä ponnistamaan toisen päälealle, jossa tovin taiteiltuaan laskeutui ja lysähti tassut roikkuen makaamaan. Katin esille tulo tapahtui juuri valojen sammuttua ja musiikin käynnistyttyä, joten ei ihmekään, jos Blackbird varautumatta havahtui ajatuksistaan älähtäen.*
Violet

Violet

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 10:52 am

En oikein tiedä itsekkään mikä minua pelottaa, ehkäpä millaisia ihmise ttäällä ovat, ja pidättekö te minusta. *Virnisti suloisesti ja katsahti jälleen Alexiin jkuoden toisen tulivisikipullon loppuun ja laskien sen edellsien tyhjän sueraksi maahan* Surullista. Mutta sait sentään toisen mahdollisuuden yrittää.
Hmm en taida uskaltaa juoda enempää. Lupasin itselleni etten juo liikaa talossa. En halua ruveta känniääliöksi. *Hymyili ja hieraisi väsyneesti ohiomoaan ja laski kätensä syliinsä ja vilkaisi jälleen Sanuun* Missä sinä olet töissä? Seurusteletko? Onko sinulla lapsia? Itse erosin parikuukautta sittne pitkästä suhteesta.. *Totesi nyt meittleiäänä katsoen jälleen ympärillään olevia asukkeja* Seurusteletteko te muut? Tai oletteko naimisissa?

Yök! Taas tämä hirveä kappale! *Katsoi pelästyneesti ympärillen ja tarttui peloissaan Alexin käsivarteen*
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 10:55 am

* Säpsähtää hieman räsähdystä ja katsahtaa ympärilleen, vaikka pahemmin pimeyden takia ei nähnyt * Mitä ihmettä täällä tapahtuu ? # Taas tuo musiikki... Mitää # * Nojautuu sohvan pehmeään selkänojaan, ollen aivan hiljaa joskos vaikka jotain tapahtuisi. Siemaillen tuliviskiään joka alkoi olla jo vähitellen lopussa, kuten karkitkin jota ei viitsinyt edes nousta vielä hakemaan lisää ja katsahtaa Violetin puoleen vaikka tätä ei nähnytkään * Mhm.. En seurustele, olen aivan sinkku ja hoidan taikaolentoja työkseni. Eikä minulla ole edes lapsia. * Naurahtaa hieman hermostuneena musiikista johtuen *
Kevin

Kevin

Viestien lukumäärä : 14

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 03, 2012 10:55 am

*Kevin näytti ilahtuneen suuresti muiden asukkaiden tepastellessa paikalle ja alkaessa valloittaa sohvia, pelaten arvatenkin pullonpyöritystä. Pojan oli hieman hankalaa vastata jokaiseen tervehdykseen erikseen, mutta hän oli kuitenkin kaikin puolin tyytyväinen saadessaan niinkin lämpimän vastaanoton muilta asukkailta. Erityisesti hänen huomionsa varasti huoneen poikki pyyhältänyt vaaleahiuksinen poika. Tietyssä mielessä kyseinen poika muistutti ulkonäöltään hieman tyttöä, pieni ja suloinen kun oli. Hän oli myös ensimmäinen joka toivotti Kevinin tervetulleeksi taloon, mistä hän oli erityisen ilahtunut.

Hän nyökkäsi myöntävästi tummatukkaiselle pojalle, joka oli esittänyt hänelle kysymyksen.*

Joo, olet oikeassa — tulin vasta hetki sitten.

*Hän vastasi hyväntahtoisesti virnistäen, käväisi nopeasti viemässä matkalaukkunsa makuuhuoneen puolelle ja palasi lyhyen tovin kuluttua takaisin oleskeluhuoneeseen. Lyhyen emminnän jälkeen Kevin päätti mennä istumaan aikaisemman blondin viereen sohvalle, joka oli vaikuttanut hänestä todella ystävälliseltä. Hän risti jalkansa toisen pojan vieressä ja vilkaisi pirteästi myös muihin kanssaolijoihin.*

Hei vain kaikki. Hm, pullonpyöritystäkö? Saanko liittyä seuraan?

Viimeinen muokkaaja, Kevin pvm Pe Elo 03, 2012 10:56 am, muokattu 1 kertaa
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 3 Icon_minitime

Oleskelutila
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] Big Brother ~ :: Oleskelutila-
Siirry: