[Tylypahka] Big Brother ~
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] Big Brother ~

Tylypahka - Big Brotherin toinen kausi! Päivä 85/85
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Oleskelutila

Siirry alas 
+9
Sandrette
Rycroft
Donna
Stephen
Tom
Lena L.
Rogster
Big Brother
JaneBeatric
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26  Seuraava
KirjoittajaViesti
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

Oleskelutila - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 24 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 1:06 am

Tämä on Big Brother.
Tämä on viimeinen päivänne talossa. Poistutte illalla finaalin yhteydessä mutta missä järjestyksessä, saa nähdä. On paras pakata tavarat iltaa varten ja viedä laukut varastohuoneeseen josta ne sitten toimitetaan teille finaalin jälkeen.
*Talossa käynnistyy soimaan tunnelmamusiikkia kauden loppumisen johdosta:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Stephen

Stephen


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 22.07.2012

Oleskelutila - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 24 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 6:39 am

*Stephen on pomppinut hermorauniona ja välillä miltei itkunpartaalla ympäriinsä talossa koko päivän. Kuten arvata saattaa, tyttöä jännittää tavattomasti tämän iltainen finaali. Hän tepsuttelee huuliaan purren oleskeluhuoneeseen, varmistettuaan viiteenkymmeneentuhanteen kertaan, että varmasti kaikki tavarat ovat pakattuina, laukkunsa hän vei varastoon ohjeiden mukaan.

Stephen kävelee aluksi keittiöön, mutta pyörittyään siellä tovin hän palaakin takaisin oleskelutilaan, rojahtaen sohvalle. Hermostuneisuutensa vuoksi hän jää istumaan sohvanreunalle.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Oleskelutila - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 24 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 6:44 am

* Viileästi ja rauhallisesti kävellen oleskeluhuoneeseen kädet taskuissaan. * Hermostuttaako? Minua ei niinkään. Olen katsos varma että saan neljännen sijan - ja olisin ylpeä siitäkin. *Naurahti huvittuneena.* Kenen luulet voittavan? Uskotko omaan voittoosi? *Kysäisi huvittuneena Stepheniltä.* Tottakai käänteitä voi tulla.. Voisin päätyä jopa ensimmäiseksi tai toiseksi. Käänteitä, käänteitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

Oleskelutila - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 24 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 7:07 am

Tämä on Big Brother.
Finaali alkaa 53 minuutin kuluttua. Voitte jo kerääntyä sohville.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Stephen

Stephen


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 22.07.2012

Oleskelutila - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 24 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 7:27 am

Hermostuttaa, todellakin!
*Huokaa painaen kädet poskiaan vasten, kohottaen kuitenkin sitten katseensa Rogsteriin hänen suoltaessaan lisää kysymyksiä.*
Oikeastaan, uskon Sandreten voittavan. Entä sinä, kenen sinä uskot saavan voiton?
*Stephen säpsähtää hieman BB'n kuulutuksen takia, 53 minuuttia.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Rycroft

Rycroft


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 02.08.2012

Oleskelutila - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 24 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 7:33 am

*Eilisen illan ajan Blackbird oli tyypilliseen tapaansa rentouttanut itseään rahilla makoilun merkeissä, ja vasta ennen nukkumaan menoa käynyt hakemassa valmiiksi täyteen pakatun (miltei kertaakaan puretun) reppunsa makuuhuoneen puolelta. Kuten olettaa saattoi, poika ei tuonut tunnetilojaan juuri liiemmin julki muille asukkaille, vaikka Hopkins puolestaan osasi aistia omistajansa käyttäytyvän tavallisesta poiketen. Kissa ei kestänyt jännittynyttä tunnelmaa talossa, joka sittemmin sai nelijalkaisen otuksen järjiltään ja vieläpä kipittämään hermostuneena Rycroftin valloittamaa rahia kiivaasti ympäri.

Rycroftin asento ei istumapaikalla ollut juuri tuntien aikana muuttunut, hänen puuskaan asetetetut kätensä vaihtelivat satunnaisesti paikkoja verenkierron tyssäämisen välttämiseksi, kun taas jalat pysyivät hievahtamatta ristissä. Pojan kirkkaansiniset silmät analysoivat ympäristöä ja odottivat kuin jotain yllättävää olisi voinut tapahtua hetkenä minä hyvänsä - kuten varmasti puolen tunnin kuluttua Blackbirdin enteilyt toteutuisivatkin.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

Oleskelutila - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 24 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 7:35 am

*Talossa käynnistyy soimaan musiikkia, kuin ilmapiiirin rentouttamiseksi;
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Oleskelutila - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 24 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 7:36 am

Haha.. Johan sanoin, en usko voittooni sen enempää kuin siihen, että tulen kuolemaan vasta 500 vuotiaana. Toki, itseluottamusta pitää olla. *Naurahti irvistäen.* En minä aio sääliä itseäni tyylillä: "Yhyy! En voi voittaa! Epistä! Äitii! En tule voittamaan tätä kisaa, yhyy!" *Esitti jotain pikkulasta joka itki ja toi kädet mukaan esitykseen.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

Oleskelutila - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 24 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:00 am

Hyvää iltaa talo ja finalistit, täällä Catherine.
Sandrette, Rogster, Rycroft ja Stephen. Olette kulkeneet pitkän tien talossa, välttyneet häädöiltä ja selvinneet neljän kärkeen. Suuret onnittelut. Kertokaa kaikki yhteisesti, mitkä ovat tunnelmat tällä hetkellä?

//HUOM. Ei rivipakkoa finaalissa!

*Talossa soi vaimeasti; (anteeksi oli pakko tunkea ulrikia)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Stephen

Stephen


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 22.07.2012

Oleskelutila - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 24 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:00 am

Minua ainakin jännittää ihan tavattomasti.
*Stephen huikkaa vääntäen kasvoilleen irvistystä muistuttavan jännittyneen hymyn.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Oleskelutila - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 24 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:02 am

Minua jännittää - niin minun pikkuistakin. Näkisitte ellei minulla olisi näin löysiä housuja jalassa. *Naurahti huvittuneena ja teki kympin irvistyksen päälle. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Oleskelutila - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 24 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:04 am

Iiks! * hyppelee nopeasti oleskeluhuoneeseen makuuhuoneilta,
Päällään normaalit farkkuminishortsit ja violetti t-paita valkoisella
Tekstillä "believe, i can fly".,suuntaa hermostuneet askeleensa vakiopaikalleen
Mumisten* jännittää.. ja.hei Catherine!
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

Oleskelutila - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 24 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:07 am

Kertokaa jokainen paras muistonne Big Brother - reissunne ajalta. *Catherine sanoo iloiseen, huolettomaan sävyynsä* Se kokemus vetelee nyt viimeisiään, tänään jätätte hyvästit tälle talolle.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Oleskelutila - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 24 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:09 am

Nooh.. Ehkä parhaat hetket olivat suudelmat Stephenin kanssa, Stephenin kanssa ensikohtaus, sitten se kun ekana päivänä ne linnut tulivat.. Taidatte tietää mitä silloin tapahtui.. *Katsahti Stepheniä.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Oleskelutila - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 24 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:09 am

Taloon tulo, kun ei tuntenut ketään. *hymähtää, näperrellen
Hiuksiaan hermostuneesti. * kausi on mennyt nopeasti
Takaisin alkuun Siirry alas
Stephen

Stephen


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 22.07.2012

Oleskelutila - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 24 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:10 am

Täällä on ollut ainakin hyvää ruokaa. Mutta hmm, muisto.. Ensimmäisenä tulee mieleen se pullonpyöritys, jota pelasimme alkuaikoina - eikun hei! Se, kun miesstrippari vietteli minut, se on ehdottomasti paras muistoni!
*Naurahtaa ehkä hieman punehtuen poskiltaan.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Oleskelutila - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 24 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:11 am

# Hmmh.. Pakko maksaa tämä takaisin.. # Mielestäni oikeastaan se, kun pääsin sviittiin Janen kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rycroft

Rycroft


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 02.08.2012

Oleskelutila - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 24 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:12 am

*Ensimmäiseen Big Brotherin esittämään kysymykseen oli Hopkins vastannut kunnon naukumissessiolla, jonka päätti Blackbird kauhaistessaan lemmikkieläimen takaisin syliinsä. Parhaillaan poika raotti huuliaan, ja sulki silmänsä rentouttaakseen hajanaisen mielensä.* Humm.. Yhteen sanaan tiivistettynä: ruoka.
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

Oleskelutila - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 24 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:14 am

Ihan hyviä muistojahan nuo.
Ja niin finalistit, seuraavaksi luvassa tunteenpurkaus ja riidat - kooste. Varsinkin häkkiviikolla näitä nähtiin paljon.
*Takkaan välkähtää kuva Rogsterista huutamassa kiihtyneenä Emmylle häkistä käsin; "Emmy! En halua että sinulla on mitään minua vastaan, ja kysy vaikka Stepheniltä! Sanoin hänelle, että nyt on Emmyn aika, ja minun aika meni jo! Mutta hän vain suuteli minua, ja minä tosissaan yritin sopia hänen kanssa, että ollaan vain ystäviä. On aika naurettavaa, että sinulla on jotain minua vastaan, koska sinä päätit suudella Stepheniä, samaan aikaan kun minäkin tein sitä!"
*Emmy vastaa tähän; "Rogster minusta tuo selittelysi on typerää. Et saa minua muuttamaan mielipidettäni sinusta mitenkään. Tälä hetkellä olet häkissä, jotenka minulla on oikeus kohdella sinua erittäin ala-arvoisesti. Joten alappas nuolla tuota lattiaa puhtaaksi jauheesta jota Rycilta sinne kaatui. Sotku ällöttää minua"

*Kuva vaihtuu Candyceen joka kävelee raivostuneena oleskelutilan kautta ulos talon liukuovista matkalaukun kanssa ja huudahtaa; "OLEN NIIN SAANUT TARPEEKSENI TÄSTÄ! ITS OVER! IM DONE WITH THIS SHIT! HYVÄSTI, EI TULE IKÄVÄ TAKAISIN!"

*Nyt kuva vaihtuu jälleen Emmyyn joka huutaa Rogsterille; "Rogster en näytä sinulle ystävällistä puoltani, koska sinä vähän väliä haukut minua. Se loukkaa minua. Minä inhoan sitä, että minun tai läheiosteni tunteita loukataan. Loukkaat minua esimerkiksi sillä, että väität olevasi minua parempi. Minun mielestä voisimme sopia, mutta jos sinä et siihen suostu niin helvetin sama!"
*Kuva vaihtuu Tomiin joka sanoo; Jättäkää Emmy rauhaan, millä oikeudella te käytte porukalla yhden kimppuun? Emmy ei tietääkseni ole tehnyt mitään että ansaitsisi teidän haukut. Jos joku tyyppi täällä ärsyttää teitä, niin hautokaa sitä päässänne. Mutta ei tarvitse jatkuvasti pahoittaa toisen mieltä tuollaisilla puheilla. Miltä teistä itsestänne tuntuisi, jos joku käyttäytyisi noin? Ja olen myös pannut merkille Emmyn jatkuvan häätöäänestyksiin joutumisen. Miksi vihaatte häntä?"

*Viimeisessä kuvassa Rogster raivoaa Tomille; "Minäkö itserakas?! Entä sitten sinä? Katso peiliin itse. Sinä vain ajattelit: "Iik, minun kynteni ja hiukseni menevät pilalle. En voi tehdä tätä tehtävää!"
*Kuva himmenee takasta, eli tähän tämä kooste päättyy*


*Koosteen päättymisen jälkeen Cath suuntaa kysymyksensä Rogsterille*
Rogster, jos on pakko sanoa, niin kuka asukastovereistasi on ollut ärsyttävin ja miksi?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Rogster

Rogster


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 08.08.2012

Oleskelutila - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 24 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:19 am

Aikoinaan Emmy, välillä Tom, välillä Sandrette. Sandrette nyt väittää, että olen itserakas koska aa, iloitsen siitä että pääsen finaaliin ja bee minä hoen sanaa "minä" joka tulee automaattisesti. Melkein jokaisessano lauseessa on minä sana. Sitten Tom.. Haastaa minun kanssani riitaa, vaikken minäkään mikään viaton pulmunen ole. Hän luulee vain yksinkertaisesti olevansa niin ihailtava. Sitten Emmy.. Emmy nyt sanoo että hän muka sovinnon teki, vaikka minähän sitä eka tarjosin. Hän hylkäsi sen, ja tulee pyytämään sitä minulta seuraavana päivänä. Öö, ok? *Sanoi muka hämmästyneellä ilmeellä.* Ja hän oli muutenkin sellainen ärsyttävä ja päälle käyvä luonne.
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

Oleskelutila - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 24 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:20 am


Sandrette, olemme saaneet nähdä viime päivinä pimeän puolesi. Oletko tarkoituksella piilotellut pirullista puoltasi, vai eikö sillä ole tähän mennessä ollut syytä tulla esiin?

Stephen, minkä uskot vaikuttaneen siihen että pääsit finaaliin ja taistelet TpBBn voitosta?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Sandrette

Sandrette


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 28.06.2012

Oleskelutila - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 24 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:22 am

Ei ole ollut tarpeeksi hyvää syytä kilahtaa.. lopulta pinnapaloi joka
Päiväiseen negailuun..*mutristaa huuliaan*
Takaisin alkuun Siirry alas
Stephen

Stephen


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 22.07.2012

Oleskelutila - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 24 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:23 am

Hm, en oikein osaa sanoa - en olisi ikipäivänä uskonut pääseväni näin pitkälle!
*Nyt tytön kasvot hehkuvat hänen hymyillessään iloisesti.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

Oleskelutila - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 24 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:25 am

Finalistit.
Paljastan nyt neljänneksi tulleen nimen. Kun hän on poistunut talosta, teitä vielä hiukan haastatellaan ja otetaan sitten loputkin ulos. Kahdeksankymmenenviiden päivän jälkeen neljänneksi TpBB - finaalissa sijoittui...

//jännitysmusiikkia:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Big Brother
Admin
Big Brother


Viestien lukumäärä : 516
Join date : 27.01.2012

Oleskelutila - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 24 Icon_minitimePe Loka 26, 2012 8:29 am

.............. ROGSTER!
Rogster, sinulla on muutama minuutti aikaa poistua talosta ja hyvästellä asuintoverisi. Saavut talk show - studioon haastateltavaksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Sponsored content





Oleskelutila - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 24 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Oleskelutila
Takaisin alkuun 
Sivu 24 / 26Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26  Seuraava
 Similar topics
-
» Oleskelutila

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] Big Brother ~ :: Oleskelutila-
Siirry: