[Tylypahka] Big Brother ~
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] Big Brother ~

Tylypahka - Big Brotherin toinen kausi! Päivä 85/85

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Oleskelutila

Siirry alas 
+13
Nancy C
Donna
Emmy
Jonas
Sukelluskettu
Sandrette
Candyce
Rycroft
Atiya Zaman
Big Brother
Rogster
Tom
Stephen
17 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Atiya Zaman

Atiya Zaman

Viestien lukumäärä : 46
Ikä : 34

Oleskelutila - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 8 Icon_minitimeLa Syys 08, 2012 12:35 pm

"Moi Sandrette" *Atiya tervehti vaimeasti toista, hymystä oli enää rippeet jäljellä. Atiya pyöritteli yhä tuliviskipulloa kädessään ja tuntui olevan jotenkin jossain unenomaisessa tilassa, mikä lähenteli unen ja valveen rajamaita. Täyteläiset, punatut huulet oli mutristettu mietteliäästi, tuliviskipullon yhä pyöriessä tämän kädessä. Atiyan silmät oli suunnattu Sandretteen, joka oli täysin tuliviskin hurmoksessa*
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette

Viestien lukumäärä : 468

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 8 Icon_minitimeLa Syys 08, 2012 12:40 pm

Heippa. * Toteaa hieman jo ääni soiperrellen ja huojuen paikallaan
vaikkakin istui, kaataen tuliviskistään loput juomat suuhunsa ja nielaisten ne,
irvistäen lopuksi huvittavan näköisesti. Nousten seisomaan horjahtaen, melkein
myös kaatuenkin. Lähtien astelemaan itsekseen hoilaten kännipäissään jotakin
astellessaan kohti makuuhuone kakkosta *
Tom

Tom

Viestien lukumäärä : 543

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 8 Icon_minitimeLa Syys 08, 2012 11:34 pm

*Tom vilkaisee ohikulkiessaan luultavasti rahilla nukkuvaan Rycroftiin, kunnes suuntaa kylpyhuoneeseen ja heittää vaatteet päältään. Tom astuu suihkuun. Vesi on aluksi kylmää, mutta jopa se tuntuu hyvältä - itseasiassa paremmalta kuin lämmin vesi, joten lämpimän veden tullessa poika kääntää veden jääkylmäksi sillä se tuntuu vähentävän päänsärkyä. Hän suihkuttaa vettä kasvoilleen, miettien samalla eilisen illan tapahtumia joista muisikuvat ovat erittäin hataria*
# Miksi Donna nukkui vieressäni... Minulla oli muistikuva, että se olisi ollut Rycroft. Taisin nähdä unta, toiveunta #
Donna

Donna

Viestien lukumäärä : 221
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 8 Icon_minitimeLa Syys 08, 2012 11:35 pm

Ugh .. * Donna istahti keittiön pöydän äärelle paiskaten päänsä pöytään * Kamala .... krapula * Donna änkytti ja nosti päänsä pöydältä, suunnaten kohti jääkaappia, ja pyrki nappaamaan sieltä Coca-Colan kohentamaan oloaan * Mitäh .. me edes teimme Tomin kanssa ... * Donnalla on hämäriä muistikuvia tapahtuneesta, mutta kyllä ne sitten ajanmyötä muistuu mieleen .. jos muistuu ... * aaauh .. * Donna haukotteli makeasti ja liu'utti Cocan-Colan korkkia auki. *
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 8 Icon_minitimeLa Syys 08, 2012 11:39 pm

*Hetken kuluttua Tom sulkee suihkun, ja yhä päätään pidellen hyppää pois suihkukaapista. Kiskoo vaatteet nopeasti päälleen, ja suuntaa sitten oleskelutilan puolelle missä lysähtää sohvalle* Muistan sen, että juttelin Atiyan kanssa pihalla. Sandrette oli saunassa, Stephen ja Rogster paljussa ja Rycroft möllötti täällä sisällä. Candyce ja Kane eivät olleet edes paikalla... Mutta missä sinä olit sillä hetkellä? *nousee istuma-asentoon, ja hieraisee silmiään* Vai muistanko väärin, ja sinäkin olit siellä paljussa...?
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 8 Icon_minitimeLa Syys 08, 2012 11:42 pm

.. öh .. muistan että hipsin pihalle, menin saunaan ja sieltä paljuun .. olin kai sammuneena siellä hetken koska en kuullut muiden kommentteja tai mitään .. en edes nähnyt ketä kaikkia siellä oli .. sitten muistan että hipsin Sandreten perässä sisälle ... * Donna voihkaisi ja otti Coca-Colan mukaansa ja lösähti Tomiin viereen istumaan *
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 8 Icon_minitimeLa Syys 08, 2012 11:49 pm

Sitten .. öh, istuin syliisi? * Donna katsahti Tomia silmiin, ja painoi pian päänsä toisen olkapäälle, ja sulki silmänsä *
En muista tarkkaan mitä sitten tapahtui .. * Hörppäsi Coca-Colastaan, ja huokaisi raskaasti *
Sen ainakin tiedän että kamala krapula .... * Donna vaikeroi *
Rogster

Rogster

Viestien lukumäärä : 338

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 8 Icon_minitimeSu Syys 09, 2012 1:19 am

http://P.s. luin noit viestei, nii aiemmin tom oli: "Teihin kahteen olen tutustunut ehkä parhaiten, Rogster ja Steph." sitte donnalle se sanoi ettei ees tunne rogsterii mut joo XDDD//

Rogster saapui huoneeseen ja vilkaisi blondiin. "Hei, enpäs ole nähnyt sinua aikaisemmin, kuka sinä olet? Ja hei Tom! Hei kaikki muutkin." Rogster puraisi alahuultaan ja hymähti. "Ketkä ovat häädössä tänään? En kuullut sitä ilmoitusta?" Rogsterhan ei tiennyt olevansa itse häädössä.
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 8 Icon_minitimeSu Syys 09, 2012 1:23 am

Häädössä oli ainakin joku Rogster .. ja hei, olen Donna.
* Donna ojensi kättään kohteliaasti ja hörppäsi Coca-Colastaan *
# Nyt muistan mitä eilen tapahtui, menimme Tomin kanssa makuuhuoneeseen ja ... huh .. no, minähän pidän Tomista, joten se merkitsi minulle jotain.. mutten ole varma pitääkö hän minusta # * Donna ummisti silmiään ajatuksissaan ja katsahti Rogsteriin *
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 8 Icon_minitimeSu Syys 09, 2012 2:14 am

Rosterin silmät muuttuivat pieniksi viiruiksi. >Mi-minä olen Rogster! Taasko olen häädössä?< Poika uikutti , mutta pokerinaama tuli taas kasvoille. >Luulenpa että Kane lähtee. Eihän minulla mitään hätää ole.< Rogster rauhoitteli itseään. >Ja hei Donna. Eilen nukkuessani kuului hieman.. älämölöä sieltä makuuhuoneiden suunnalta.< Naurahti, olihan poika nukkunut noiden kanssa viereisessä sängyssä.
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 8 Icon_minitimeSu Syys 09, 2012 2:20 am

.. köh .. * Donna naurahti kaheasti, toisen älämölökommentille * Ehkä.. ehkä .. # Teimmekö me sitä? .. toivottavasti hänellä oli ehkäisy #
* Donnan silmät mullistui ajatuksissaan, ja hörppäsi taas Coca-Colastaan *
...... Olemme pahoillamme jos et saanut nukuttua! * Donna naurhahti kaheasti ja painoi suudelman Tomin huulille *
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 8 Icon_minitimeSu Syys 09, 2012 2:23 am

Voisin pian mennä ulos *sanoo nopeasti* Ulkona on ihan hyvä sää ja sieltä saisi ainakin raitista ilmaa, se voisi tehdä ihan hyvää tälle päänsärylle. Muut taitavatkin olla vielä nukkumassa... *Tom vilkaisee makuuhuone ykkösen ja kakkosen oville, nousten sitten ylös* Mutta ennen sitä otan kurpitsamehua. *Tom menee jääkaapille ja poimii sieltä kurpitsamehukannun, josta kaataa mehua yhteen lasiin. Poimii lasin käteensä, ja jääkin jääkaapin ja baaritiskin läheisyyteen juomaan mehua*
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 8 Icon_minitimeSu Syys 09, 2012 2:26 am

# Onkohan Tom minulle vihainen jostain, emme tunnu enään niin läheisiltä .. teinköhän jotain väärin? Noh, jos hän leikkii välttelyä niin leikin minäkin, minkäs sille voi jos rakkaus hiipuu # .. No, Rogster? Miltä sinusta tuntuisi jos joutuisit tänään lähtemään? * Istahti melkein kiinni Rogsteriin, hymy nousten kasvoille kun vilkaisi Tomiin keittiössä päin *
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 8 Icon_minitimeSu Syys 09, 2012 2:39 am

Rogster katsoi tyttöä hämillään. >Pahalta, koska minulla ja Stephenillä on suhde täällä.. Menettäisin elämäni rakkauden, jos lähtisin.< Rogster hymähti. >Eikä siinä mitään! Sainhan minä nukuttua.. lähes hyvin!< Rog virnuili ja nauroi päälle. >Miten päiväsi on mennyt tähän asti?<
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 8 Icon_minitimeSu Syys 09, 2012 2:42 am

Hyvin, hyvin .. tulin eilen taloon.. ja onnea suhteesta * Donna nousi pian koska ei halunnut pilata kaksikon suhdetta lähentelyllä. Ja siirtyi vähänmatkan päähän Rogsterista istumaan *
Tosin en tiedä onko Tom minulle vihainen jostain .. * Donna kuiskasi Rogsterin korvaan niin, ettei Tom sitä varmastikaan kuullut *
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 8 Icon_minitimeSu Syys 09, 2012 2:43 am

Rogster katsoi pitkään Donnaa. >Onko sinulla ja Tomilla.. jotain? Tom on kelpo kaveri, jos sait hänestä otteen, älä päästä irti.< Rogster hymyili tytölle. >Ja en tiedä, kuka nyt sinulle olisi vihainen, ja miksi?<

//Sori lyhkäsyys mutten keksi nyt mitää XD
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 8 Icon_minitimeSu Syys 09, 2012 2:45 am

Rogster *huikkaa pojalle* Vaikka sinä joutuisit lähtemään, niin voisithan tapailla Stepheniä kun koko BB on ohi? Ja tosiaan, uskon että enneminkin se Kane lähtee. Hän ja Candyce olivat eilen ainoita, keitä ei näkynyt koko illan aikana lainkaan paikalla.
*Laskee tyhjän kurpitsamehulasin kädestään baaritiskille, mutta hetken mielijohteesta kaataakin kannusta lisää kurpitsamehua sillä se on hyvää lääkettä krapulaan. Nyt ei kuitenkaan kaada sitä kuin muutaman tilkan, ja juokin lasin yhdellä kulauksella tyhjäksi. Vilkuilee sitten Donnaa ohimennen*
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 8 Icon_minitimeSu Syys 09, 2012 2:46 am

No siis, en tiedä teinkö eilen jotain väärin ... ja kiva kuulla että Tom on mukava, mutta .. hän tuntuu jotenkin välinpitävältä .. että hän niinkuin, välttelisi minua .. ymmärrätkö? * Donna siristi huolissaan silmiään, ja nosti allapäin olevan katseen käsiinsä *

// fuu .. ei haittaa lyhkäsyys, en mäkää keksi oikee mittää :-D
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 8 Icon_minitimeSu Syys 09, 2012 2:49 am

* Donna vilkaisi huolissaan vielä Tomin perään kun laski katseensa käsiinsä * Nytkin hän vain .. pyyhälsi ohi..
* Tokaisi ja nousi, astellen keittiöön päin. Napaten jääkaapista vähän kurpitsamehua lasiin, ja asteli lasi kädessä sohville *
En tiedä mitä tein väärin .. * Donna pudisteli päätään ja hörppäsi pian lasista *
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 8 Icon_minitimeSu Syys 09, 2012 2:53 am

>Noh.. Älä pelkää, kyllä hän vielä toipuu. Hän on vain vähän krapulassa.< Naurahtaa virnuillen. /FUUUU LYHKÄSYYS! Mutta älä tuplapostaa veera-rakas öö
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 8 Icon_minitimeSu Syys 09, 2012 2:56 am

// * tuplapostaatuplapostaatuplapostaatuplapostaa *

.. niin kai sitten .. Taidan mennä hänen peräänsä katsomaan mistä kiikastaan * Donna nousi ja lähti astelemaan Tomin perään, minne tämä menikään *

// fuu, lyhkäsyys :/
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 8 Icon_minitimeSu Syys 09, 2012 2:58 am

*Tom tosiaan seisoo hiukan kauempana sohvaryhmästä keittiön baaritiskin luona (keittiö ja oleskelutilahan ovat samassa huoneessa). Hän on seisoskellut siinä jo muutaman minuutin kyllästyneenä kengänkärkiään tuijotellen ja huokaillen itsekseen - kohottaa kuitenkin katseensa Donnaan joka saapuu nyt paikalle. Puhaltaa etuhiuksen kasvojensa edestä, ja kohottaa hiukan kulmiaan*
Donna?
Sandrette

Sandrette

Viestien lukumäärä : 468

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 8 Icon_minitimeSu Syys 09, 2012 3:04 am

* Sandrette laahustaa makuuhuone kakkosen ovesta oleskeluhuoneeseen
päätänsä pidellen ja alahuultansa purren suoraan keittiöön ottaekseen itselleen
kurpitsamehua suureen lasiin. Astelee sitten suuren lasinsa ja krapulaansa kannellen
suoraan sohville, omalle vakiopaikalleen. * Muistatteko eilisestä pätkääkään ?
* Siirtää katseensa kaksikkoon, lasistaan reiluja määriä aina välillä kaadellen suuhunsa
krapulaansa, asettaen lasin pöydälle ja ottaa viltin sohvan toisesta päästä jonka kietaisee
ympärilleen. Sanun hiukset olivat hassusti pystyssä, kun ei viitsinyt niitä harjata *
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 8 Icon_minitimeSu Syys 09, 2012 3:06 am

.. Tom, oletko minulle vihainen jostakin... tai teinkö eilen jotain väärin? Minulla on oikeus epäillä ... * Donna vaikutti erittäin huolestuneelta, sillä tyttöhän tunsi jo jotain Tomia kohtaan, tyttö sipaisi vaaleita blondejaan ja niiskaisi * En halua että tämä on tässä, aijon pitää kiinni! Rogsterinkin mielestä olet hieno mies, ja käski pitämään kiinni. Kai tajuat etten aijo luovuttaa, koska tykästyin sinuun. Se eilinen ..se merkitsi minulle jotain. Tom, ymmärrä .... en halua tämän olevan tässä .. olen niin huolissani .. minä ... * Donna meni aivan paniikkiin, ja loppujen lopuksi tyttö ei saanut enään mitään suustaan *
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 8 Icon_minitimeSu Syys 09, 2012 3:08 am

Donna *aloittaa lauseensa hiukan vaikeasti* ... minä olen, tuota.. homoseksuaali. Niin *nyökkää* Olin eilen juonut tuliviskiä niin monta lasia että pääni on siitä määrästä aivan sekaisin. Taitaa olla niin, että luulin sinua Rycroftiksi, eli siksi mustahiuksiseksi tyypiksi joka on aina yksin. Mutta se olisi kyllä ollut toiveunta, hän ei välittänyt minusta tippaakaan. Mutta vihainen en tosiaankaan ole, en missään nimessä. Ehkä enemmänkin pettyny itseeni, tai jotakin. *kohauttaa lievästi olkiaan, huokaisten pienesti*
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 8 Icon_minitime

Oleskelutila
Takaisin alkuun 
Sivu 8 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Oleskelutila

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] Big Brother ~ :: Oleskelutila-
Siirry: