| Oleskelutila | |
|
+13Nancy C Donna Emmy Jonas Sukelluskettu Sandrette Candyce Rycroft Atiya Zaman Big Brother Rogster Tom Stephen 17 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Atiya Zaman
Viestien lukumäärä : 46 Join date : 01.09.2012 Ikä : 34
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 8:19 am | |
| *Atiya asteli häätöäänestykseen wc:stä hieman jännittyneenä siitä, kumpi tänään tippuisi, Rogster vai Jonas, jos ne edes nimettyjen nimet olivat. Atiya istahti oleskeluhuoneen valkoiselle sohvalle ja vilkaisi paikallaolijoita pienen hymyn kera. Naisen jalkaterät tunnustelivat pörröistä mattoa, Atiyalla ei ollut kenkiä ollenkaan jalassa* | |
|
| |
Kane
Viestien lukumäärä : 38 Join date : 21.07.2012
| # Älä pidä minua enään jännityksessä.. # Kane ajatteli ja halusi jo tietää putoavansa. | |
|
| |
Big Brother Admin
Viestien lukumäärä : 516 Join date : 27.01.2012
| .....KANE! Kane, sinulla on muutama minuutti aikaa hyvästellä asukastoverisi ja poistua talosta. | |
|
| |
Donna
Viestien lukumäärä : 221 Join date : 08.09.2012 Ikä : 31 Paikkakunta : Lontoo
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 8:21 am | |
| # Voi mikä harmi, hän oli niin suloinen # | |
|
| |
Kane
Viestien lukumäärä : 38 Join date : 21.07.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 8:22 am | |
| Kane nousi ylös ja halasi kaikkia huoneessa. >Moikka! Pidän yhteyttä!< Kane hymyili ja vei laukkunsa mukanaan. Ja meni ovelle, joka oli juuri avannut summerin kuulumisen jälkeen. Vilkutti vielä ja huudahti. >Nähdään! Muistakaa minut! Olen Kane Urlaub, ja tipuin aivan liian aikaisin.< Kane astui ovesta ulos, kun ovi menikin jo kiinni. Yksi asia oli varma, Kane Urlaubia ei tässä talossa tulla enään näkemään - ainakaan tällä kaudella.
//Tuunko vielä sinne häädettyjen muistoille paikkaan? | |
|
| |
Big Brother Admin
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 8:23 am | |
| // joo, tuu vaan XD tonne studio - aiheeseen | |
|
| |
Tom
Viestien lukumäärä : 543 Join date : 24.08.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 8:23 am | |
| Hei sitten *kohotti kättään hyvästiksi, ja katseli hiukan etäisesti talosta pois johtavaa liukuovea kohti, jonka tiesi vievän kamerakäytävän kautta suoraan talk show - studioon. Huokaisee hiukan, ja ottaa rennomman asennon sohvalla* Donna, nyt kun olet siinä niin... Anteeksi siitä viimeöisestä. Lupaan ettei se enää ikinä toistu. | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 8:25 am | |
| .. mhm * Kohautti olkiansa * se ei ainakaan minua haitannut sen enempää, muutakun tunnen olevani syyllinen koko asiaan .. * Donna vaikeroi, ja asteli nopeasti sohvalta kohti keittiötä * # Ahm .. missä # * Otti käsiinsä pian Coca-Cola pullon , mutta jäi yhä jumittamaan keittiöön * | |
|
| |
Rogster
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 08.08.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 8:25 am | |
| Hyppäsi ilmaan ja huudahti: >YEAH! Meikäläinen on vielä jatkossa!< Hymyili ja halaili kaikkia. >WOOOHOOO!< | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 8:27 am | |
| Turhaan tunnet. Olimme juoneet pullokaupalla tuliviskiä, sellaista sattuu. Minä olin vähintäänkin yhtä syyllinen, ellen jopa enemmän. Ja Rogster, onnea. Toivottavasti selviät vielä pitkälle täällä... *Tom jää taas katselemaan kaukaisesti ovia joista Kane juuri asteli ulos* Harmi vain ettei häneen ehtinyt tutustua kunnolla, mutta olen varma että Stephen ilahtuu kovasti kun saa kuulla että selvisit äänestyksesä. *Suuntasi nämä sanat Rogsterille* | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 8:29 am | |
| mm.. nojaa, et ollut niin paljon syyllinen kuin minä, ja anteeksi .. myös minun osaltani * Donna vaikeroi ja liu'utti pullon korkkia auki, sen auki saatuaan tyttö vei pullon huulillensa, ja hörppäsi siitä vähän * # En koskaan tee moista virhettä toiste.. # | |
|
| |
Big Brother Admin
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 8:31 am | |
| Tämä on Big Brother. Uuden viikkotehtävän kuvaus on nyt ilmoitustaululla. *Samassa oleskelutilaan ilmestyy tyhjästä häkki joka vie noin puolet olohuoneen tilasta, häkissä on hevosten juomakaukalo joka on täytetty vedellä sekä muutama koirankuppi* Ne jotka mainitaan viikkotehtävän kuvauksessa häkkiläisinä, siirtykää välittömästi häkkiin. | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 8:33 am | |
| * Donna huokaisi ja lähti askeltamaan häkkiä kohden, astuen pian häkin sisälle vielä huokaisten, Colapullo mukanaan. * * Tyttö jätti 7 sentin korkuiset korkokenkänsä ensin häkin ulkopuolelle, ja asettui sitten jonnekkin häkkiin istumaan * # .. Piru vie, miksi juuri minä jään häkkiin, onhan täällä sentään Sandrette # | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 8:36 am | |
| *Myöskin Tom nousee sohvalta, ja suuntaa häkin ilmeisesti vielä avoimista ovista sisään, istahtaen häkin kaltereiden äärelle. Puristaa toisen kätensä kylmän kalterin ympärille* Tämä on selkeästi suunniteltua... Jos huomaatte, niin Sandreten pirteyttä yritetään murtaa laittamalla hänet häkkiin, Donnalle yritetään saada uutta kilahdusta, Rogsterista halutaan nähdä uusia puolia... *huokaisee raskaasti* En todellakaan saa unta tässä kovalla lattialla, taidan laittaa hupparini pehmusteeksi. | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 8:37 am | |
| .. Uutta kilahdusta? * Donna naurahti ja katsahti Tomia ihmeissään * # Mitä uutta kil - aah, niin! Kilahdin Tomille tänään aamulla.. hehe, olin jo unohtaa! # Anteeksi muuten siitä, kun kilahdin sinulle .. * Sanoi vaikeroivasti Tomille, anteeksipyytävä ilme kasvoillaan * | |
|
| |
Sandrette
Viestien lukumäärä : 468 Join date : 28.06.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 8:39 am | |
| * Sandrette nousee viltti ympärillään ilmoitustaulun luokse * Eeeeih, Jonas niin tulee retuuttamaan minua. * Vilkaisee Jonakseen sohvalla, astellen häkkiä kohti paljain varpain. Astuen häkin sisälle ja istahtaen Donnan viereen * Pirteyttäni... No siinäpähän yrittää! | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 8:42 am | |
| Haha, Sandrette raukka! * Donna naurahti ehkä hieman ivalliseen äänensävyyn * * Liu'utti Coca-Colansa korkin auki, vei sen huulillensa ja joi siitä pari kulausta * | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 8:45 am | |
| Ei se mitään, olen minäkin kerran kilahtanut täällä. Mitä luulette, ketkä tulevat olemaan pahempia höykyttäjiä? *Sivelee varovasti sormellan jääkylmää kalteria, kääntäen sitten katseensa muihin häkkiläisiin. Pian janoinen Tom alistuu, ja konttaa kaukalon luokse, kauhoen siitä käsillään vettä suuhunsa. Koska se on hankalaa, Tom työntää lopulta kasvonsa kokonaan veteen ja nielee sitä kuivaan kurkkuunsa. Jää häpeissään istumaan kaukalon vierelle, sillä tilanne näytti varmaan erittäin nololta* | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 8:48 am | |
| .. Eh, * naurahti Tomin toimille * En tiedä, en tunne talosta melkein ketään .. mutta veikkaan että Jonas hoputtaa Sandrettea.. * naurahti ja vei Coca-Cola pullon huulillensa * Sitäpaitsi, minua tuskin tulee hoputtamaan ketään .. * Tyttö kulautti sitten Colaa alas kurkustaan * | |
|
| |
Nancy C
Viestien lukumäärä : 6 Join date : 08.09.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 8:49 am | |
| *Kun tyttö kuulee kuulutuksen tämä kurtistaa hivenen kulmiaan. Mitäköhän olisi luvassa? Nancy astelee hillityin askelin ilmoitustaulun luokse ja lukee viikkohtehtävän kulmat yhä mietteliäästi kurtussa. Lopulta tyttö älyää mitä on luvassa ja tämän kasvoille nousee leikkisä virne. Nainen vilkaisee kerran häkkiä ja huokaa itsekseeen helpotuksesta. Onneksi hänen ei tarvinnut raahata luitaan tuonne, sitäpaitsi muiden höykyttäminenhän oli hänen erikoisalaansa. Kunhan vain pääsisi vauhtiin. Neiti astelee sitten istumaan sohvalle ja ristii jalkansa pyrkien mukavaan asentoon. Suunnaten katseensa sitten häkkiporukkaan* Tästä voi vielä tulla jotain mielenkiintoista..*Tyttö hymähtää ja virnistää niille häkissä oleville ihmisille leikkisästi* | |
|
| |
Big Brother Admin
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 8:51 am | |
| Tämä on Big Brother. Donna, luovu coca-colapullostasi. Häkkiläiset saavat juoda vain kaukalosta. | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 8:55 am | |
| ... mur * Donna vei pullon huulillensa, ahmaisten sen loppuun kuin ei haluaisi kenenkään muun juovan siitä, asettaen sen sitten häkin ulkopuolelle, hitaasti. Ja vei kätensä puristamaan kylmiä häkin tankoja, hieman kyllästyneenä että joutui häkkiin * No, onko kivaa olla häkissä? * Donna katsahti Sandrettea ja Tomia, jotka olivat tulleet häkkiin * | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 8:55 am | |
| *Vilkaisee Nancya* Kunhan ei liian hauskaa *naurahtaa tytön puheille, ja vilkaisee tyhjiä koirankuppeja* Ömm, voivatkohan häkkiläiset antaa meille ruokaa...? *kohottaa hiukan kulmiaan, sillä Tomilla alkaa jo olla vähän nälkä* # Rycroft olisi pitänyt asettaa häkkiin. Siinäpä olisi imago karissut muiden piinaamana. En tajua, miksi hän on häkittömissä... Täysin väärä joukkue, hän kun tuskin jaksaa piinata ketään kesken tärkeiden ajatustensa... # | |
|
| |
Sandrette
Viestien lukumäärä : 468 Join date : 28.06.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 8:59 am | |
| Jonas saa luvan ruokkia minua tai ei tule pusuja. * Virnistää ja naurahtaa jo ensimmäisen kerran päivässään krapulan helpottaessa. Vieden katseensa Jonasiin merkittävästi * # Annat vain nyt ruokaa ja et paljoa orjuuta niin kaikki on hyvin<3 # * Korjaa istuma- asentoansa häkin lattialla, istuskellen aivan kuin ei olisi moksiskaan häkkiin joutumisesta * | |
|
| |
Jonas
Viestien lukumäärä : 147 Join date : 28.07.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 9:02 am | |
| - Jonas oli mennyt hetkeksi torkkumaan makuuhuoneiden puolelle, mutta palasi sieltä oleskelutilaan kun kuuli isoveljen äänen.- Mitä tääl.. - Jonas ehätti kysymyään mutta keskeytti lauseensa kun näki häkin jonne oli vieti ihmisiä. - Ömh.. mitäs tämä on? - Jonas kysyi ihmetellen ja käväisi nopeasti lukemaan viikkotehtävän.- Jaa että tälläistä.. # Sand orjana.. kuulostaa lupaavalta. # | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Oleskelutila | |
| |
|
| |
| Oleskelutila | |
|