| Oleskelutila | |
|
+13Nancy C Donna Emmy Jonas Sukelluskettu Sandrette Candyce Rycroft Atiya Zaman Big Brother Rogster Tom Stephen 17 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Rogster
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 08.08.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Syys 24, 2012 8:37 am | |
| *Rogster juoksi sisään* Noniin! Miten täällä hommat etenevät? Tom, hienoa työtä! Samoin Stephen ja Rycfort. Meidän on suoritettava tämä teht.. DONNA?!?! *Myöhässä tullut ravintolapäällikkö huudahti iloisena nähdessään Donnan. Ryntäsi tuota halaamaan ja huudahti iloisena.* Toivottavasti viihdyt täällä! Minä olen siis ravintolapäällikkö meidän viikkotehtävässä. Stephen on laadunvalvoja, Tom on assistenttini, Blackbird tarjoilija ja Sandrette tiskaaja. Nimetän sinut Donna ylikokiksi! *Hymähti iloisena Donnan saapumisesta.* Noniin! Tom annappas raportti mitä täällä tapahtuu! | |
|
| |
Donna
Viestien lukumäärä : 221 Join date : 08.09.2012 Ikä : 31 Paikkakunta : Lontoo
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Syys 24, 2012 8:38 am | |
| .. mhm * Mumahti jäykästi Tomin sanoille mutta nyökkäsi kuitenkin * Joo, toki.. * Mumahti ja katsahti uuniin * mm.. näyttää hyvältä .. * naurahti ja hymähti, katsahti myös Tomia silmiin * | |
|
| |
Tom
Viestien lukumäärä : 543 Join date : 24.08.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Syys 24, 2012 8:40 am | |
| Stephen taisi saada pikkuleivät aika lailla valmiiksi, minä taas juuri nyt alan saamaan kakkua valmiiksi, tosin sitä pitäisi vielä koristella jotenkin. *Tom kippaa kakun vuuasta tarjoiluvadille. Hetken mietittyään ja kulmiaan kurtisteltuaan hän suuntaa pikkuleipien luokse, ja poimii neljä* Ajattelin, että näitä voisi laittaa tähän kakun päälle muutaman, niin olisi tavallaan yhteinen "teema". *Tom asettelee pikkuleivät pyöreän suklaakakun reunoille* Noniin, jos Norriska ei ole tähän tyytyväinen niin hänellä on todella vaativa maku. Melkein haluaisin itse tämän syödä. Kuka vie ruuat varastohuoneeseen? *vilkaisee ihmisiä oleskelutilassa* | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Syys 24, 2012 8:42 am | |
| // Näin heti alkuun sori tuplapostaus!
Oih, Rogster. Hei! * Hymähti ja pussasi pienesti Rogsteria poskelle ja halasi tätä. * Mukava nähdä ja kiva että olen ylikokki! * Naurahti ja istui sitten takaisin pöydän äärelle * | |
|
| |
Rogster
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Syys 24, 2012 8:48 am | |
| Tom, luulenpa että se on ravintolapäällikkönä minun tehtäväni. *Hymähti iloisena, ottaen kakun käteensä.* Kiiiitos! *Sanoi alkaen kulkea varovaisesti kakku kädessä varastohuoneen ovelle. Avasi sen, ja asetteli kakun lattialle, pikkuleipineen kaikkineen. Sitten sulki oven perässään.* Jo on Norriskalla synttärit! *Huudahti vielä lopuksi.* | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Syys 24, 2012 8:53 am | |
| mm .. # Minullahan on viikon päästä synttärit, täytän 19.. huh aika se menee nopeasti! # .. Saankohan minäkin synttärijuhlat talossa? * Donna hymähti ja katsahti ihmisiä, ja nousi pöydän äärestä * Meinaan, minulla on ensimmäinen päivä synttärit. Täytän yhdenkäntoista vuotta .. * Naurahti kevyesti ja istahti pöydän päälle pienesti * | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Syys 24, 2012 8:56 am | |
| Kiitos. *Huokaisee helpotuksesta* Nyt on ainakin ensimmäinen osa tehtävästä suoritettu, huomenna kai sitten taas. Ihan hyvin tämä kaikesa huolimatta meni, mutta huomaa että väki alkaa vähetä. Toivotaan että meille tulisi bileet viikonloppuna, koska Häkki meni vähän niin ja näin. Mutta Donna, mitä kuuluu? Ja sinulle, Rogster. Ja joo, luulen että saatat jopa saada, jos hyvin käy. | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Syys 24, 2012 8:58 am | |
| Ihan hyvää kuuluu. * Hymähti ja sipaisi hiuksiaan * Entäs itsellesi? // Sori lyhyt postaus. Ei inspaa. | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Syys 24, 2012 9:02 am | |
| Hyvää myös, minun ja Rycroftin välit vain junnaavat paikoillaan *huokaisee* Pakko myöntää että olen niin pihkassa kuin olla ja voi, mutta hän ei huomaakkaan minua. Aivan kuin olisin ilmaa. Varmaan äänestää minua jokaisissa nimeämisissäkin... *Pudistelee hiukan päätään* Olen yrittänyt kaikkeni , jotta hän huomaisi minut. | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Syys 24, 2012 9:04 am | |
| # Hyvä kertoa siitä minulle, tunnen itseni kuin ilmaksi sinun lähelläsi kun et muuta tee kun jauhaat siitä pojasta # Aijaa, aika harmi. * Donnan kasvoille nousi pieni ivallinen hymy mutta hän asteli sohville ja yritti lamaannuttaa tämän hymynsä muttei se hetkessä lähtenyt * | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Syys 24, 2012 9:07 am | |
| *Tom kävelee Donnan perässä sohville ja istuu tytön viereen* Kaikki hyvin? Vaikutat tosi omituiselts, sanoisinko jopa että ivalliselta. Liittyykö tämä siihen, mitä sanoit silloin häätöiltsnasi? Että... että rakastaisit minua. *Tom tarkkailee nyt hyvin tarkkaan tytön liikkeitä ja eleitä* | |
|
| |
Stephen
Viestien lukumäärä : 220 Join date : 22.07.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Syys 24, 2012 9:12 am | |
| *Stephen vetää keksit uunista patahansikkaiden avulla niiden ollessa kypsiä, laskien pellin lieden päälle. Hän siirtää kaikki keksien koristeluun tarvittavat välineet (myös hillon ja veitsen) lähemmäs peltiä. Tovin päästä keksit ovat tarpeeksi jäähtyineitä, jotta Stephen kykenee sipaisemaan niihin hieman hilloa ja sitten yhdistämään aina kaksi keksiä toisiinsa. Lopuksi tyttö kuorruttaa pinnan tomusokerilla ja rakeilla.* Tadaa! *Iloisesti katsahtaa Donnaan ja Tomiin, esitellen ylpeänä kalakeksejään.* | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Syys 24, 2012 9:19 am | |
| Hienoa Steph, olit kirkkaasti paras viikkotehtävän tässä osiossa. Vie ne vaikka varastohuoneeseen, kakku on siellä jo. *Poika käpertyy kerälle, ja miettii talossa tapahtuneita asioita aina saapumisestaan Candycen poistumiseen ja häkkitehtävästä Donnan häätöön* Toivottavasti viikkotehtävässä on huomennakin samanlainen taso. | |
|
| |
Rogster
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Syys 24, 2012 9:25 am | |
| Rogster hymähti, ja käveli Tomin viereen. Pisti huulensa lähelle tuon korvaa ja kuiskasi niin ettei kukaan muu kuule: "Hei, mitä sanot, josko otettaisiin Donna mukaan? Donnaa ei ainakaan heti häädettäisi, ja muutenkin.." Sanoi hiljaa, kohottaen nyt kulmiaan Tomille. | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Syys 24, 2012 9:29 am | |
| Eh .. anna olla jooko, jos sinulla ei ole muuta sanottavaa? * Vastasi hieman vältellen Tomia ja nousi jo pian ylös sohvalta * # Minun ei tee juuri nyt mieli puhua hänelle # Nam, näyttää hyvältä! Saanko maistiasien? * Katseli vesi kielellä kaikkia leivoksia ja kakkuja. * | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Syys 24, 2012 9:30 am | |
| *Kääntää päänsä Rogsteria kohti, ja kuiskaa; "Voisihan se käydä, mutta... En usko etä hän on oikea asukas. Tuntuisi oudolta, kun hänet on jo kerran häädetty. Veikkaanpa, että tässä on takana jonkinlainen juoni" *Katsoo sitten Donnaa hyvin arvioivaan ja melkein läpitunkevaan sävyyn, kuin yrittäen selvittää totuuden tytöstä* | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Syys 24, 2012 9:40 am | |
| * Hymyili vain melko levottomasti ja suloisesti ennenkuin asettui makaamaan sohvalle * Mitäs te kuiskitte? | |
|
| |
Rogster
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Syys 24, 2012 9:40 am | |
| *Katsahti Donnaa naurahtaen.* Donna! Meidät saatettaisiin HYLÄTÄ jos söisimme herkkuja! Kohta joudun alentamaan sinut tiskaajaksi! *Sanoi muka toruvasti, katsoen tuota vitsimielisen tuimasti.* Noh, otan tuonkin pellillisen. Kiitos. *Nappasi pellillisen keksejä, ja vei nekin varastohuoneeseen, lukiten oven perässään.* Ei keksejä muille kuin Norriskalle! | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Syys 24, 2012 9:43 am | |
| noh.. höh. * Donna vaikeroi pienesti ja naurahti, käännähti sitten toiselle kyljelleen tuijjottaen seinään * | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Syys 24, 2012 9:44 am | |
| # Tämä tuntuu jotenkin enemmän kodilta kuin Donna on täällä. Outoa, mutta tuntuu siltä kuin hän olisi kodin hengetär # *Tomin huulille syttyy pieni hymy hänen katsoessaan Donnan touhuja* No, Norriskan luulisi nyt ainakin olevan tyytyväinen. Haluaisitteko te tehdä tänään jotain? Minusta olisi todella tylsää vain istua tässä ja odottaa mitä tapahtuu, kun voimme itse saada ties mitä aikaan. Olisiko teillä ideoita? Ulkona alkaa olla aika hämärää, että sinne ei ainakaan viitsisi mennä. | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Syys 24, 2012 9:46 am | |
| Noh en tiedä ... miksi minulle tuli heti aluksi jotain todella häröä mieleen mutta jätetään se idea korvan taakse, en keksi mitään, onko teillä ideoita? * Naurahti ja hymähti sen jälkeen * | |
|
| |
Rogster
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Syys 24, 2012 9:46 am | |
| Öhh.. *Rog mietti hetken ja huudahti.* LEIKITÄÄN PIILOSTA! Emme ole koskaan tehneet sitä. Heittäydytään vain lapsiksi! *Hymähti iloisena.* Mitä sanotte? | |
|
| |
Big Brother Admin
Viestien lukumäärä : 516 Join date : 27.01.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Syys 24, 2012 9:49 am | |
| *Yhdellä talon nurkkapöydistä oleva lankapuhelin pärähtää soimaan* | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Syys 24, 2012 9:50 am | |
| * Donna pomppasi pystyyn ja ryntäsi puhelimelle,nosti luurin ja vastasi: * Haloo? * Donna sanoi pirteästi ja sipaisi hiuksiaan * | |
|
| |
Stephen
Viestien lukumäärä : 220 Join date : 22.07.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ma Syys 24, 2012 9:51 am | |
| *Nojautuu työtasoa vasten hymyillen leveästi ja silmäillen asukkaita vuoron perään.* Piilosta vai? *Naurahtaa hieman epäröiden, Stephen ei ole ikinä oikein pitänyt piilosleikeistä. Nuori nainen kampeaa itsensä istumaan työtason reunalle, keikutellen siinä collegehousuihin verhottuja jalkojaan.* Tom, kyllä sinunkin kakkusi onnistui hyvin - sen verran ainakin kun ehdin sitä nähdä. *Virnistää pojalle, sipaisten hiuksiaan pois kasvojensa edestä.* | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Oleskelutila | |
| |
|
| |
| Oleskelutila | |
|