| Oleskelutila | |
|
+13Nancy C Donna Emmy Jonas Sukelluskettu Sandrette Candyce Rycroft Atiya Zaman Big Brother Rogster Tom Stephen 17 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Donna
Viestien lukumäärä : 221 Join date : 08.09.2012 Ikä : 31 Paikkakunta : Lontoo
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 10:44 am | |
| # Miksi tuo aina ajattelee sitä poikaa ja sen kissaa? Ehkä hänellä on pak - eikun, ainiin ... hän onkin suuntautunut miehiin, eh .. olin jo unohtaa .. ehkä hän on sitten ihastunut siihen kun hän luuli minunkin olevan se poika ..... noh, parasta antaa asian vain olla ja keskittyä muihinkin talon asukkaisiin kun vain Tomiin .. ehkä tunnen jotain vetoa häntä kohtaan mutta en vain kehtaa sanoa sitä koska ei hän kumminkaan tunne samoin ... # * Donna vain toljotti tuliviskipulloa häkin lattialla ilmeettömänä, mitäänsanomattomana * # Tekisi mieli .. mutta ei, aijoin käyttäytyä asiallisesti tämän viikkotehtävän aikana, sillä onhan tämä minulle myös ensimmäinen semmoinen, en aijo pilata sitä känneilläni, ja ties mitä kamalaa taas tapahtuisi # | |
|
| |
Sandrette
Viestien lukumäärä : 468 Join date : 28.06.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 10:45 am | |
| Olen sitä mieltä, että Jonasin kuuluu olla orjani. * Hymähtää pienesti jatkaen muihin vastaamista * Olen vain oma itseni ja teen mitä pitää.. Vaikka se olisi kuinka tyhmää tahansa. * Kohauttaa olkiansa * Ja sain osuman selkääni raipasta.. Ajatelkaa, jos epäonnistumme viikkotehtävässä se raippamies kuitenkin tekee paluun! Piinaisi meitä koko viikon, raippailisi kesken yön. Ja sen sellaista, aika karmivaa.. * Siirtää katseensa tuliviskiin * Saanko juoda tuon ? | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 10:47 am | |
| Niin, aijon minäkin olla oma itseni koko viikkotehtävän aikana, ja toivottavasti ei raippaa! En halua että joku muskelimies joka näytti aika seksikkäältä raippaa persettäni keskellä yötä kun yritän nukkua! Ja juo pois, minun ei tee mieli enkä aijo vetää övereitä tämän viikkotehävän aikana .. * Donna vaikeroi ja katsahti varpaitaan, jotka oli kamalan kylmät * Minua palelee .. * Donna huomautti * | |
|
| |
Tom
Viestien lukumäärä : 543 Join date : 24.08.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 10:49 am | |
| Hei, pelattaisiinko sellaista peliä jossa pitää sanoa neljä väittämää itsestään? Neljästä väittämästä kolme on faktaa ja yksi fiktiota, ja ne pitää esittää vakuuttavasti ja niiden pitää olla sellaisia mitkä voisivat tavallaan olla tottakin. Sitten muiden pitää yrittää arvata, että mikä väittämä on fiktiota ja mitkä totta. Tulisi jotain tekemistä tähän iltaan. *Hymyilee pienesti, sillä poika todella ilahtui tästä ideastaan - toivottavasti muutkin ollisivat asiasta samaa mieltä* | |
|
| |
Sandrette
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 10:54 am | |
| * Kurottautuu nappaamaan tuliviskipullon itselleen ja piiloutuu taas viltin alle. * Okei, voin aloittaa.. Hmm, olen fiksu, osaan tehdä ruokaa.. hmm, olen humoristinen ja.. olen pirteä. * Kallistaa hivenen päätänsä selittäessä väittämät, aukaisten tuliviskipullon ovelasti ja siemaisee tapansa mukaan reilusti pullosta * | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 10:57 am | |
| Valhe on se että olet fiksu? *naurahtaa hiukan* Sen kai näkee päältäpäinkin... *Nojaa taas kaltereihin, hiukan kyllästyneenä jo* Jos olin oikeassa, voisin sanoa omani; minulla on lemmikkikilpikonna, minulla on oma asunto, harrastan klassista tanssia ja hiukseni ovat oikeasti vaaleanruskeat. Koitas tuosta sitten arvata, että mikä on valhetta ja ei. *Sulkee hetkeksi silmänsä, yrittäen rentoutua jotenkin vaikka se tuntuukin hankalalta... Edessä on Tomin silmissä todella pitkä ja ehkä myös kyllästyttävä viikko* | |
|
| |
Sandrette
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 11:03 am | |
| Jep, valhe on fiksu. * Naurahtaa, jääden miettimään pojan väitteitä * Hmm.. Sinulla voi ihan hyvin olla lemmikkikilpikonna... asunto myös, ja olet sanonut sen! Sitten.. Jäljelle jää tanssi ja hiustenväri.. Ömm.. Valhe on, että et harrasta klassista tanssia ? * Kallistaa päätänsä, siemaisten suuta polttelevaa juomaa, vaikkakin on ehtinyt tottua siihen jo. * | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 11:07 am | |
| Oikeassa olet, en harrasta oikein mitään. *naurahtaa* Oletko ehtinyt muuten miettiä, että ketkä nimeät tulevissa nimeämisissä? Emme ole muistaneet puhua siitä lainkaan, vaikka onkin kai ollut tarkoitus... *haukottelee hiukan* Minulle se alkaa olla jo aika selvää, aion luultavasti nimetä sen ERÄÄN joka tuntuu kovasti syrjäytyvän muista... Toisesta en ole vielä varma, ei täällä ole oikein muita kenet itse haluaisin ulos talosta. Ihan hyvin tulen toimeen kaikkien muiden paitsi Rycroftin kanssa. | |
|
| |
Sandrette
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 11:10 am | |
| Hmm.. En ole miettinyt vielä, enkä todellakaan vielä tiedä. Katson asiaa huomenna kun on enemmän aikaa.. Koska istumme täällä kooko viikon! * Sanoo hieman liiotellusti " kooko viikon". Sandrette kaataa suuhunsa loputkin tuliviskit ja asettaa pullon häkin ulkopuolelle, istuihan sopivasti häkin oven vieressä * Mitenköhän ajattelin nukkua täällä... | |
|
| |
Rogster
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 08.08.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 11:13 am | |
| Moi, saanko liittyä peliinne? *Rogster suuntasi kysymyksensä Tomille ja Sandretelle* Taidan muuten itsekkin antaa ääneni Rycfortille. Ja toisen ehkä.. Öhh. En tiedä.
| |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 11:14 am | |
| Niinpä, ja huomenna varmaan nuo häkittömät aloittavat sen komentelun kunnolla. Tämän illan saamme näköjään sentään viettää rauhassa, eli siitä on syytä olla tyytyväinen... *Tom vetää hupparin yltään, ja asettelee sen alleen pehmusteeksi, asettuen kyljelleen hupparin päälle mutta ei selvästikkään aio nukahtaa vielä, sillä puhelee* Tämä on sellaisia tilanteita, mihin ei ikinä uskoisi joutuvansa. Alkaa jo nyt ketuttamaan jonkin verran, vaikkei viikkotehtävä ole kunnolla alkanutkaan. Ja Rogster saat. //rogster, sandrette sekä tom ja pari muuta on tosiaan nyt viikkotehtävän vuoksi täällä häkissä | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 11:18 am | |
| Okei, liityn nyt peliin ... Ööh, olen yksinkertainen, hauska, luonnostaan minulla on vaaleat hiukset ja öö... rakastan eläimiä! * Donna sanoi pirteästi ja asettui risti-istuntaan häkin sisälle * * Upottaen päänsä vesiastian sisään, vetäen kulauksia kuivaan ja hieman kipeään kurkkuunsa * | |
|
| |
Rogster
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 11:21 am | |
| //juup, rogsterki on häkissä
"Mikä se raippamies oli?" Rogster ihmetteli ja hymyili "Minä muuten sanon nyt neljä väittämää." Rog tuumi hetken, avaten suunsa, ja sulkien sen jälleen. Lopulta Rogstee avasi jälleen suunsa, ja alkoi puhumaan. "Minulla on isosisko, ärsyttävä sellainen, minut on raiskattu kun olin nuori, minä en tykkää siitä raippamiehestä ja työskentelen baarissa." | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 11:22 am | |
| Se ei ole totta että sinut on raiskattu nuorena....? * Donna päätti arvella sillä se oli hänestä todella kuvottavaa * # Toivottavasti olen oikeassa # | |
|
| |
Sandrette
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 11:23 am | |
| No jos Jonas sanoi jo, että joudun syöttämään häntä kuin pikkuvauvaa mutta vain bikinit päälläni. Niin taitaa tulla hauska viikkotehtävä. * Naurahtaa, hymyillen huvittuneesti. Painaen päänsä kaltereita vasten ja ummistaen silmiään muutamaksi sekunniksi. * Kertokaa parhaat kesämuistonne kouluajoilta.. Saisimme keskutelun aihetta | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 11:26 am | |
| Donna, valetta on se että sinulla on luonnostaan vaaleat hiukset ja Rogster, sinulla se että työskentelet baarissa. Sandrette, en oikein muista niitä hirveästi paitsi että yksi kesä olimme Bulgarissa, se oli ihan hauskaa. Taisi olla neljännen ja viidennen luokan välisenä kesänä. Opettelin siellä huispaamaan, niin siksi se on jäänyt mieleeni. Nykyään ei tosin tule hirveästi huispausta harrastettua. *Poimii ajatuksissaan toisen pizzasiivun käsiinsä, ja haukkaa siitä palan* | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 11:27 am | |
| En tiedä onko kouluajastani mitään hyvää .. moni oli kyllä rakastunut minuun ennenkuin rakastuin tyttöön. Sitä ennen minulla oli säätöä melkein jokaisen pojan kanssa, jotka olivat Tylypahkassa. * Donna naurahti pienesti ja sipiaisi ruskeita hiuksiaan * Olen tietääkseni muuttunut siitä ajasta sen verran että suhteeni kestävät yleensä pidempään. Tosin tuskin silloin lapsena nyt mitään suhteita tarvitse edes ajatella. * Donna vei katseensa voileipiin lautasella, ja otti yhden kätösiinsä. Haukaten kuitenkin leivästä palasen * | |
|
| |
Rogster
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 11:34 am | |
| Donna - väärin, minut on raiskattu, ja Tom - oikein, en työskentele baarissa, vaikka olenkin työskennellyt. *Hymähti, jääden katsomaan Donnaa* Sama kuin Tomilla, sinun alkuperäiset hiukset eivät olleet blondit. | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 11:37 am | |
| Ei meistä kukaan varmaan siinä iässä maailman fiksuin ollut. Itsellänikin oli kaikkia hölmöjä juttuja vireillä niinä aikoina. Ja sain aika huonoja arvosanojakin, kun ei koulu hirveämmin kiinnostanut. Koen itsekkin fiksuuntuneeni niistä ajoista, se oli sitä teini-ikää. *Haukkaa taas palan pizzasiivustaan* | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 11:38 am | |
| Eh .. kyllä ovat.. alkuperäinen värini on blondi .. * Donna vastasi vaikeroiden, kuullessan Rogsterin sanat että tämä on todellakin raiskattu lapsena * Ja osanottoni .. että sinut on raiskattu .. se on jotain niin hirveää, tiedän sen tunteen, Rogster. Minut on myös raiskattu lapsena, mutten viljele sitä kaikkialla.. * Donna katsoi apeana taas häkin kylmää lattiaa, kietaisten kätensä itsensä ympäri sillä Donnalla oli todella kylmä, ja tytön huulet alkoi jo sinertämään * | |
|
| |
Rogster
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 11:39 am | |
| Ja koulsta.. Tykkäsin käydä hunajaherttuassa aina pikkuisena. | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 11:46 am | |
| Hedelmäetanat ovat ehdottomasti parasta hunajaherttuan antia. Ostan niitä joka viikko. Niin paitsi en tietenkään nyt kun olen täällä. Mutta heti kun BB loppuu osaltani niin menen karkkiostoksille, sen vannon. *Poika on erittäin tarkkaavaisena mukana keskustelussa sillä häkissä ei ole oikein muitakaan aktiviteetteja* | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 11:49 am | |
| * Donna haukotteli ja alkoi tärisemään kylmästä * O-Onko kenelläkään mitään lämmikettä .. koska minulla on j-jäätävän kylmä .. * Donna tutisi kamalasti kylmästä, huulet sinertivät jo ja Donnan iho oli jo kalpeentunutkin reilusti, nyt jos Donnan ihoa kokeilee se on jääkylmä * | |
|
| |
Sandrette
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 11:55 am | |
| Olin koko kouluaikani nelosluokasta asti nimitetty koulun pääriiviöksi. * Naurahtaa kertoessaan. * Ensimmäisen luokan olin kiltti kuin enkeli.. Sitten kakkosluokasta lähtien en käynyt tunneilla, intin vastaan... Räjäyttelin raketteja, heittelin sontapommeja. Yksi kerta laskin tarjottimella portaat alas portaikossa. * Selitettyään oman kouluaikaisen muistonsa oli hiljentynyt täysin ja jäänyt kuuntelemaan muita * # Raiskattu.. Mitkä traumat siitäkin saisi # | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila Su Syys 09, 2012 11:58 am | |
| pfft .. menisin päiväkirjahuoneeseen jos tuo olisi auki .. * Katsahti häkin oveen epäröivästi, edelleen tutisten * | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Oleskelutila | |
| |
|
| |
| Oleskelutila | |
|