| Oleskelutila | |
|
+13Nancy C Donna Emmy Jonas Sukelluskettu Sandrette Candyce Rycroft Atiya Zaman Big Brother Rogster Tom Stephen 17 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Emmy
Viestien lukumäärä : 184 Join date : 28.06.2012 Ikä : 37 Paikkakunta : London
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Syys 11, 2012 5:02 am | |
| * Emmy tuli oleskeluhuoneeseen nukkumasta ja asteli heti supisemaan tomin ja Sandin luo. * Hmm...Kenet nimeämme? Nimeämmekö kaikki toisiamme, vai miten teemme? Itse en ainakaan ajatelllut ääntäni Rogsterille. Hän sanoi eilen, että kohtalo päätti niin kuin kävi, mutta kyllä se ihan rogster itse oli, joka tunkeutui. Vai mitä luulette? * Emmy istuskeli taas samalla pyöreällä vihreällä matolla jossa meni minttujäätelön-värinen sisempi ympyrä. *
| |
|
| |
Tom
Viestien lukumäärä : 543 Join date : 24.08.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Syys 11, 2012 5:07 am | |
| Olen jo nimennyt. Minusta näissä nimeämisissä voisimme päättää itse, sillä nämä ovat niin erilaiset ja poikkeavat ja jotenkin uskon että jokatapauksessa joku meistä joutuu häätöäänestykseen. *Kauhoo hiukan kaurapuuroa huuliensa välin kautta suuhunsa* Tästä voi jo nimittäin melkein arvata, ketkä ovat äänestyksessä. *Tom sipaisee hiuksiaan, ja huokaisee pienesti. Tehtävä ottaa todella voimille* | |
|
| |
Rycroft
Viestien lukumäärä : 117 Join date : 02.08.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Syys 11, 2012 5:20 am | |
| *Blackbird tapoihin kuuluen vietti aikaansa rahilla rakkaan lemmikkinsä seurassa, joka parhaillaan venytteli raajojaan ja antoi omistajansa hieroa muhkeaa vatsaansa. Poika oli tarkkaillut häkkiläisten eloa aina toissa-aamusta asti, ja pitkävetisien hetkien koittaessa huvittanut itseään muistelemalla herkkujen tuoksuun heränneiden asukkaiden reaktioita. Vaikkakaan Blackbirdin elo ei ollut tuosta juuri liiemmin muuttunut, hän hivuttautui ylös ja päätti saada häkkiläisten sangen synkkään arkeen aktiviteetteja kenenkään huomaamatta. Joko poika tiedosti yllättävän halunsa, tai hän vain alitajuntaisesti aikoi piristää asukkaiden mieliä - joka ei suinkaan kuulunut Rycroftin tyyliin.
Poika laahautui keittiöön ja kaivoi kaapistosta esille vielä toistaiseksi avaamattoman kaakaojauhepurkin, sekä sokeripalarasian, jotka matkassaan vetäytyi jälleen tuon rautahäkin päälle istumaan. Hän repi molemmat pakkaukset auki, ja jo hetken vaikutti siltä, kuin Rycroft olisi aikonut mussuttaa kaiken yksinään, kunnes lipsautti tahallisesti vahingossa jauhepurkin käsistään. Koska häkkiläiset tuskin olisivat saaneet jauhosta mitään syödäkseen, poika tuuppasi samalla sokeripalat kumoon, jotka salakavalasti kolahtivat kaltereiden välistä kaakaojauhepilven piiloittamana häkin pohjalle. Hän hymisi itsekseen suunnitelmastaan hyvillään, ja jäljellejääneitä sokeripaloja nautiskellen jäi seurailemaan häkkiläisten reagointia ruokaan.* | |
|
| |
Donna
Viestien lukumäärä : 221 Join date : 08.09.2012 Ikä : 31 Paikkakunta : Lontoo
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Syys 11, 2012 5:27 am | |
| * Donna hätkähti ja katsahti sokeripaloja häkin lattialla, tyttö nappasi niistä pian yhden käsiinsä, ja tunki suuhunsa * # Kiitos, luoja, kiitos! # * Donnan kasvoille levisi hymy kun tyttö sai verensokerinsa nostettua * | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Syys 11, 2012 5:31 am | |
| *Koska elo häkissä oli varsin tylsää, heti Rycroftin lähdettyä liikkeelle Tom terästäytyi tuijottamaan pojan toimia. Tom tosiaan luuli aluksi Rycroftin aikovan taas tuttuun tapaansa piilokettuilla heille. Kun kaakaojauhe ja sokeripalat putosivat häkkiin, hän tuijotti ensin varautuneesti Rycroftia aivan kuin kyseessä olisi jokin juoni, kunnes poimi muutaman sokeripalan lattialta ja asetti ne varovasti suuhunsa* # Voiko tämä olla vahinko...? Vaikea uskoa että hän olisi yhtäkkiä muuttunut tuollaiseksi. # Kiitos, Rycroft... *Tom sanoi lopulta, ja poimi nopeasti kouraansa niin monta sokeripalaa kuin vain suinkin ehti* | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Syys 11, 2012 5:34 am | |
| * Donna noukki myös vähän tätä kaakaojauhoa, ja otti sokeripaloja käsiinsä * mm.. kerrankin edes jotain syötävää * Donna hymyili ja ahmi kaakao jauhoa ja sokeripaloja suuhunsa * | |
|
| |
Rogster
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 08.08.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Syys 11, 2012 5:39 am | |
| Emmy! En halua että sinulla on mitään minua vastaan, ja kysy vaikka Stepheniltä! Sanoin hänelle, että nyt on Emmyn aika, ja minun aika meni jo! Mutta hän vain suuteli minua, ja minä tosissaan yritin sopia hänen kanssa, että ollaan vain ystäviä. On aika naurettavaa, että sinulla on jotain minua vastaan, koska sinä päätit suudella Stepheniä, samaan aikaan kun minäkin tein sitä! *Rog alkoi tosiaan kiihtyä* Usko pois, se oli kohtalo, tai tarkemmin ottaen Stephen! | |
|
| |
Rycroft
Viestien lukumäärä : 117 Join date : 02.08.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Syys 11, 2012 5:45 am | |
| *Blackbird imeskeli sokeria suussaan ja kurkisti uudemman kerran häkin pohjalle tutkaillen häkkiläisten toimintaa ja arvioiden pudonneita antimia kahmivan kaksikon kiitollisuutta. Sen sijasta, että Rycroft olisi hymyissäsuin huiskauttanut kättäänsä mitätöimisen merkiksi ja vähätellyt tekoaan, hän avasi ilmeettömien kasvojensa kaposet huulet ja päästi tasapaksun välinpitämättömän äänensä kuuluville.* Kas, kumoutuivatko nuo todella sinne? *Hän käänsi päänsä pystyyn ja sulloi kätensä takaisin rasiaan tonkien itselleen toiset sokeripalat popsimisekseen, ja sulki silmänsä antaen kuuloaistinsa terästyä hiljaisen ympäristön havannoimiseksi.* | |
|
| |
Emmy
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Syys 11, 2012 5:54 am | |
| * Emmy huomaten Blackbirdin puuhat ja niille hiukan huvitteneesti hymyili. * #Onko Rycissa tuollainen pehmeä puolikin? AAAWS <3 # Rogster minusta tuo selittelysi on typerää. Et saa minua muuttamaan mielipidettäni sinusta mitenkään. Tälä hetkellä olet häkissä, jotenka minulla on oikeus kohdella sinua erittäin ala-arvoisesti. Joten alappas nuolla tuota lattiaa puhtaaksi jauheesta jota Rycilta sinne kaatui. Sotku ällöttää minua. # Mitäs ärsyttää minua...# Sinun pitäisi muutenkin puhutella minua; "Kyllä Emmy-neiti. Emmy-Neiti". # Minulla on täysi oikeus vihata Rogsteria. Ihme ettei ole käynyt vielä muiden kimppuun. # Jos kerta olette ystäviä sinähän voit nauttia muidenkin naisten suudelmista ja seurasta. Tai jos Stephen on sinulle vain ystävä. Ja muuten vaan sinä apina haukuit minut pataluhaksi ennen lähtöäni. Ties miten monen naisen kanssa olet kuksinut Stephenin huomaamatta kun kukaan ei ole nähnyt. * Emmy loi vihaa loiskuvan katseensa Rogsteriin, kunnes lähti astelemaan ulos, kunhan tosin oli ensin kuunnellut Rogsterin vastaukset "syytöksiin.". Ei kuitenkaan halunnut kommentoida niitä mitenkään. | |
|
| |
Rogster
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Syys 11, 2012 6:16 am | |
| Rog hymyili ivallisesti. "Noh, minkäs sille voi, jos olen haluttavanpi kuin sinä, Emmy neiti." Naurahti ja hymyili ivallisesti. | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Syys 11, 2012 7:05 am | |
| * Donna naurahti Rogsterin kommentille Emmya kohtaan, mutta pian huomio kiinnittyi Emmyn käskyyn siivoamaan häkki. Pian Donna alkoi keräilemään jauhoja ja sokereita suuhunsa, niin paljon kuin jaksoi ettei tämän tarvitsisi syödä kammottavaa ja kylmää kaurapuuroa * | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Syys 11, 2012 7:12 am | |
| Hei, meidän pitää kunnioittaa heitä *Tom huomauttaa* Minä ainakin haluan ne bileet... Tai edes jotain palkintoa tästä häkissä istumisesta ja kylmän kaurapuuron syömisestä. Enpä usko, että BB katsoo tätä sokeripalatemppuakaan kovin hyvällä joten saattaa olla että viikkotehtävä on jo hävitty, milloin sillä mitä teemme tai jätämme tekemättä ei olisi mitään väliä. On sen verran tullut mokailtua. Voisinpa itseasiassa sanoa, että kaikki ovat tyrineet jonkun osan viikkotehtävästä. | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Syys 11, 2012 7:44 am | |
| mhm .. * Donna mumahti, ja sipaisi hiuksiaan * En välitä bileistä, haluan vain saada kunnon ruokaa ja pois tästä häkistä .. * Donna valitti * | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Syys 11, 2012 10:24 am | |
| *Tom oli huokaissut itsekseen ja pudistellut päätään. Illan mittaan hän oli juonut kaukalosta vettä ja syönyt lisää kaurapuuroa, johon alkoi jo tosiaan tottumaan (niin pahaa kuin se olikin). Nyt hän katseli muita häkkiläisiä kuin juttuseuraa etsien, mutta muut eivät näemmä vaikuttaneet olevan hirveän juttutuulella. Hän asetteli hupparinsa ja farkkunsa alleen pehmusteeksi, ja asettui makuulle. Poika ei kuitenkaan vielä suinkaan käynyt nukkumaan, vaan tuijotteli ilmeettömänä häkin kattoon* | |
|
| |
Big Brother Admin
Viestien lukumäärä : 516 Join date : 27.01.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Syys 12, 2012 8:31 am | |
| Tämä on Big Brother. Nimesitte tällä viikolla käänteisesti. Kaikkein vähiten ääniä saivat, eli häätöäänestykseen päätyivät.... ...EMMY ja... DONNA!
Emmy ja Donna, jompikumpi teistä häädetään sunnuntaina Big Brother - talosta. | |
|
| |
Rogster
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Syys 12, 2012 11:40 am | |
| # Eih! Emmy saisi lähteä.. Muutenkaan hän ei supstuvpqrantamaan välejä kanssani, vaikka sitä yritän.. Mutta Donnaan olen sentään tutustunut. Ihme muuten etten joutunut häätöön. Harmi vain, että Donna oli niin uusi asukas, että ehkä ihmiset eivät vielä pidä hänestä.. Äänestäisivät Emmyn ulos.. # Katsahtaen Donnaan, joka oli myös häkissä. "Olen pahoillani, Donna. Toivottavasti sinun ei pidä lähteä, Enmmy joutakoon." Sitten Rogster kuiskasi Donnalle. "Ehkä tämä tyly juonittelukin loppuisi.." Rog saattoi vain toivoa, että ihmiset ymmärtäisivät pitää Donnan pelissä, ja hankkiutua Emmystä eroon.. | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila To Syys 13, 2012 5:45 am | |
| *Tom on ollut nyt pari päivää todella hiljainen, vaihtanut muutaman muun asukkaan kanssa pari sanaa ja juonut aktiivisesti kaukalosta. Poikaa kuitenkin piristää että on jo torstai - viikkotehtävä ei voi kestää enää hirveän pitkään. Niinpä nyt kaurapuuroa syödessään lusikalta hänellä on kokoajan pieni hymy huulillaan* # Enää kauan ei tarvitse kestää... Enää kauaa ei tarvitse kestää... # | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila To Syys 13, 2012 6:44 am | |
| .. mhm, tämä oli aika shokki, koska olen ollut vasta pari päivää talossa se saa arvelemaan ettei ihmiset pidä minusta, satun vain olemaan uusi ja .. niin * Donna inisi ja painoi päänsä Rogsterin olkapäälle, sulkien sil mänsä, sillä tyttö oli aika väsynyt * Haluaisin jäädä taloon jotta saisin enemmän aikaa tutustua ihmisiin, ja sopeutua koko taloon. Tahdon my ös että viikkotehtävä onnistuisi, vaikka olenkin jo sen ehkä pilannut. * Pian Donna katsahti hieman allapäin häkin lattiaan, ja vilkaisi tämän jälkeen Tomia * | |
|
| |
Emmy
| Aihe: Vs: Oleskelutila To Syys 13, 2012 7:02 am | |
| * Emmy asteli nyt oleskelutilaan murheellisena, sillä hänen hyvä fiiliksensä oli mennyt häätöönjoutumisen myötä * # Voi paska...Nyt tämä kierre taas alkaa, että olen koko aika häädössä kunnes minut saadaan ulos. Mitä olen tehnyt ansaitakseni tämän? # Häkkiläiset! Onko jollakulla nälkä? Haluaako joku puuroa? * Emmy kysyen sitten, että tekisi kaikkensa onnistuakseen viikkotehtävässä * #Varmaankin olen liian ilkeä. Jos minusta vain Rogster on nilkki, tekeekö se minusta ilkeän? Ei minusta vain. En vain pidä hänestä siinä kaikki. Näin ei saisi tietenkään toivoa, mutta haluaisin, että Donna häädetään. Minulla on myös ystävällinen puoli. Jos vain rogster käyttäytyisi minua kohtaan siedettävästi, voisinkin olla hänelle ystävällinen. # * Emmy astellen sitten Rogin luo häkin eteen * Rog. Mikä sinulla on minua vastaan? Kuulin kyllä eilen sinun ivallisen kommenttini. Ei minua huvita pätkän vertaa olla sinulle ystävällinen, jos sinä et ole minulle ystävällinen. Minä osaan kyllä olla ystävällinen. Olenko muka tehnyt sinulle jotakin? | |
|
| |
Rogster
| Aihe: Vs: Oleskelutila To Syys 13, 2012 8:00 am | |
| .. Katsoi Emmyä aivan kuin ei uskoisi silmiään. "Kuka yritti eilen selittää sinulle? Kuka yritti tehdä eilen sopua? Kuka oli ystävällinen, ennenkuin pinna paloi? Minä!Sinulla on jotain minua ainoastaan sen takia, koska rakastan Stepheniä. Minä yritin selittää, mutta silti vihaat minua. Minä en voi sille mitään, olen pahoillani, Emmy, mutta jos et halua sopia, sinun ei tarvitse." Rogster kääntyi pois, ja oli kokoajaan puhunut tosi rauhallisesti. "Mielestäni sinut pitäisi häätää, koska Donna sentään yrittää tehdä ystäviä!" Rogster sanoi edelleen rauhallisesti. "Jospa koittaisit sinäkin, eipä tarvitsisi aina olla häädössä.." | |
|
| |
Emmy
| Aihe: Vs: Oleskelutila To Syys 13, 2012 8:20 am | |
| Rogster miullakin on talossa ystäviä. Ja sinunkin kanssa voisin olla sovussa, jos sinä et samalla aina loukkaisi minua kun puhut minulle. Minun on mahdoton luottaa henkilöön, joka vihaa minua. Ja kyllä en pitänyt siitä kun tulit minun ja Stephin väliin, mutta silti. Ei se ole minulle mahdfottomuus päästä yli, ja hyväksyä suhteenne. Olenkin sen jo muutenkin hyväksynyt. En hyväksy vain asennettasi minua kohtaan! Ja olen häädössä, kyllä. Mutta sinäkin olisit tippunut viime viikolla, jos kanssasi olisi vaikka ollut Tom. Sinulla oli vain onnea että sinulla oli kumppanina hiljainen hyväksyjä. Minä taas olen selvinnyt äänekkäämpienkin yli. Mutta jos minulle tulee tänä viikonloppuna häätö, niin olisin mtoivonut, että meistäkin olisi voinut tulla ystäviä. Mutta sinä et ymmärrä sitä, että minussa on ystävällinen puolikin. Ja sitä en näytä tuollaisille, jotka loukkaavat minua aina puhuessaan minulle! * Emmy vaahtosi tuolle tuohtuneena ja loukkaantuneena * | |
|
| |
Rogster
| Aihe: Vs: Oleskelutila To Syys 13, 2012 8:55 am | |
| Emmy, jos loukkaannut siitä, että puhun sinulle rauhallisesti ja asiallisesti, niin mitenköhän loukkaantuisit jos karjuusin sinulle päin naamaa? Jos et näytä minulle ystävällistä puoltasi, niin oletettavasti silloin pidän sinua ilkeänä. Mietippä sitä. *Kane hymähti virneellä.* | |
|
| |
Emmy
| Aihe: Vs: Oleskelutila To Syys 13, 2012 9:08 am | |
| Rogster en näytä sinulle ystävällistä puoltani, koska sinä vähän väliä haukut minua. Se loukkaa minua. Minä inhoan sitä, että minun tai läheiosteni tunteita loukataan. Loukkaat minua esimerkiksi sillä, että väität olevasi minua parempi. Minun mielestä voisimme sopia, mutta jos sinä et siihen suostu niin helvetin sama! * Emmy menne tuohtuneena sohvalle istumaan *
/Soori joudun menee mut vastaa vaan ja sit luen sen myöhemmi
| |
|
| |
Big Brother Admin
Viestien lukumäärä : 516 Join date : 27.01.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila To Syys 13, 2012 9:12 am | |
| *Häkin ovet paukahtavat auki* Tämä on Big Brother. Osanne vaihtuvat. Häkkiläiset - teistä tulee häkittömiä. Saatte poistua häkistä, ja alottaa uuden höykytyksen aikakauden. Häkittömät, siirtykää heti häkkiin. | |
|
| |
Donna
| Aihe: Vs: Oleskelutila To Syys 13, 2012 9:12 am | |
| Emmy, mieti nyt vähän. Rogster haluaa tehdä sovinnon mutta olet hänelle kamalan ilkeä, sinuna miettisin sitä omaa napaa ja pyytäisin anteeksi. Koska käytöksesi käy hermoille. En puutu asiaan enempää muutakun huomautan. Rogster on yrittänyt sovintoa, mutta haistatat hänelle paskat ja jatkat olemalla ilkeä. Joten, älä syytä Rogsteria. # Minusta tuo diiva saisi lähteä, saisin enemmän aikaa olla talossa ja tutustua muihin ihmisiin. # * Donna tokaisi Emmylle pian, ja painautui takaisin sohvaa vasten * | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Oleskelutila | |
| |
|
| |
| Oleskelutila | |
|