[Tylypahka] Big Brother ~
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] Big Brother ~

Tylypahka - Big Brotherin toinen kausi! Päivä 85/85

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Oleskelutila

Siirry alas 
+13
Nancy C
Donna
Emmy
Jonas
Sukelluskettu
Sandrette
Candyce
Rycroft
Atiya Zaman
Big Brother
Rogster
Tom
Stephen
17 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Donna

Donna

Viestien lukumäärä : 221
Ikä : 31

Oleskelutila - Sivu 17 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 17 Icon_minitimeTo Syys 13, 2012 9:15 am

Jes! * Donna kirmaa heti jääkaapille noustessaan häkistä
ottaen sieltä voileipätarvikkeita ja alkaen tekemään muh
keaa voileipää * Ihanaa, ihanaa! Ruokaa... vihdoinkin ruo
kaa! * Donna sanoi ihastuneena, ja keitti pian itselleen kah
vit * # Ruokaa, kahvia.. Saatte syödä puuroa.. # * Donna
lauleskeli innoissaan, ja matkasi pian makuuhuone kakkoseen
pukemaan keltaisen T-Paidan ja mustat pussihousut, harjaten
hiuksensa vielä selviksi ja puhdistaen meikit naamasta *
* Tyttö palasi pian sohville, 3 voileipää lautasella ja kuuma
kahvikuppi kädessä * Ihanaa, olla vapaa! Nauttikaa kylmästä
puurosta joka maistuu paskalle! * Donna huudahti * # Nyt
aijon pomottaa heitä, panen päät poikki! #
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom

Viestien lukumäärä : 543

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 17 Icon_minitimeTo Syys 13, 2012 9:18 am

*Tom riensi ulos häkistä, ja heitti heti muutaman kärrynpyörän. Sitten hän syöksähti halaamaan kaikkia muita ex-häkkiläisiä - ensin Donnaa, sitten Rogsteria, Sandrettea ja loppuja. Sen jälkeen Tom riensi jääkaapille, nosti kurpitsamehukannun esiin ja kaatoi mehua suoraan kannusta kurkkuunsa, joka oli saanut viime päivinä vain kaukalovettä*
Donna, olemme vapaita! *poika hihkaisee puhtaasti innosta*
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 17 Icon_minitimeTo Syys 13, 2012 9:21 am

Niin olemme, tule tänne. Saat ison halin! * Donna tokaisi hieman
ihastuneeseen äänensävyyn, haukkasi ison haukun voileivästään
ja hörppäsi kahvistaan * - * Väläytti myös suloisimman hymyn
mikä Donnasta lähti * Ihanaa olla vapaa, tule tänne.. halihali
* Donna availi käsiään ja odotti että Tom tuli halaamaan *
Rogster

Rogster

Viestien lukumäärä : 338

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 17 Icon_minitimeTo Syys 13, 2012 9:33 am

Huusi tässä, sen jälkeen kun oli vapautunut ja halannut Tomia ja Donnaa. "Olemme vapaita! Käsitättekö, vapaita!" Meni oikopäätä jääkaapille ottaen voileipiä 6 lautaselleen ja iloitsi ahmien niitä. Aah, ihanaa!" # Aion orjuuttaa nuo piloille.. #
Stephen

Stephen

Viestien lukumäärä : 220

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 17 Icon_minitimeTo Syys 13, 2012 10:04 am

*Istuu häkin nurkassa silmäillen ympäristöään epäluuloisesti. Tyttö on kuitenkin huvittunut tästä osien vaihtumisesta, vaikkei se ihan mieleinen ollutkaan - oli paljon mukavampaa olla ulkopuolella ja pompottaa muita. Vilkuttaa haikeasti Rogsterille, kääntäen katseensa muihin häkkiläisiin.*
Kauan meidän pitää olla oikein täällä?
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 17 Icon_minitimeTo Syys 13, 2012 10:07 am

Varmaan sunnuntaihin asti, Stephen! * Donna ilmaisi ja hörppäsi kahvistaan
innoissaan, hän oli valmis hetkenä minä hyvänsä kiusaamaan häkkiläisiä
ja pakottaa heitä hommiin * Muistakaa puhutella " Herra-Tom, Rogster herra "
* Donna hymähti häkkiläisille ja söi voileipiään * Ja ainiin, älkää unohtako
sitä kaikkein hauskinta! Kylmää kaurapuuroa, minä odotan ilmeitänne.
Emmy

Emmy

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 37

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 17 Icon_minitimeTo Syys 13, 2012 10:07 am

* Emmy asteli rauhallisesti häkkiin välittämättä tästä. Hän oli tottunut nukkumaan lattialla ja syömään huonoa ruokaa silloin kun oli perustamassa yritystään joka nieli kaikki tulot. *
Donna olen minäkin tarjonnut helvetti vieköön sovintoa, mutta Rogster on loukannut minua senkin jälkeen. Eilenkin huusi minulle ilkeästi kun menin ulos. Sinä et tiedä tapahtuman taustoista mitään! Ja minua ei kiinnosta häädetäänkö minut vaiko sinut. Minusta olisi mukava päästä työn ääreen.
* Emmy sanoin Donnalle äkäisesti, sillä hän oli vittuuntunut Donnan puuttumisesta asiaan, josta tuo ei tiennyt mitään *
* Sitten vaihtaen ystävälliseen ääneensä'vyyn Stephille *
Pääsemme kun viikkotehtävä päättyy. Eli huomenna tai ylihuomenna varmaankin. Noh kyllä tätä pari päivää kestää kun on kestänyt kaksi vuotta tälläistä.
Stephen

Stephen

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 17 Icon_minitimeTo Syys 13, 2012 10:41 am

*Nyökkää vastaukseksi aluksi Donnalle, kuunnellen Emmyn sanoja uteliaasti - ja lopulta nyökäten hällekin.*
Niin kauan..
*Huokaa syvään ja kohottaa katseensa dramaattisesti kattoa kohti. Siitä Stephen kellahtaa mahdollisimman varovaisesti selälleen makaamaan lattialle, vieden kädet niskansa taakse ja huokaisten taasen. Hän aikoo kestää tämän "koettelemuksen" kuin nainen, olihan Rogsterkin kestänyt sen. Ei se nyt niin kamalaa voisi olla.*
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 17 Icon_minitimeTo Syys 13, 2012 11:10 am

* Donna meni jääkaapille, ja meni penkomaan sitä. Etsiskellen
käsiinsä mokkapaloihin tarvittavia aineksia, alkaen todennäkö
isemmin leipomaan mokkapaloja. Taikinan yms tehtyä Donna
laittoi mokomat uuniin, ja antoi paistua siellä. Ihana mokkapal
ojen haju, varmasti kantautui jokaisen asukkaan sieraimiin, ja
sai erityisesti häkkiläisten mahat kurnimaan, sillä Donna yritti
sitä parhaimmillaan, panostaen todella tämän puolen viikkoteh
tävään * Tuliko nälkä? * Kun mokkapalat olivat valmiit, Donna
asetti ne vähän matkan päähän häkistä, ja otti lehden. Alkaen
leihuttamaan makoisien mokkapalojen tuoksia häkkiläisten sie
raimiin, mutta mokkapalat oli vähänmatkan päässä eikä kukaan
häkkiläisistä voinut saada niitä käsiinsä * Syökää sitä paskaista
kylmää, kaurapuuroa! * Donna lausahti ivalliseen sävyyn, ja otti
yhden mokkapalan pinosta, ja kurpitsamehua lasiin. Ja suunnisti
istumaan sohvalle *
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 17 Icon_minitimeTo Syys 13, 2012 11:14 am

//sori, repesin tolle XD "Kestän tämän kuin nainen, kestihän Rogsterkin." Pidätköö Rogii naisena, häh häh??? Okei nyt asiaan XDD//

Emmy, vitut sinä mitään sovintoa olet tarjonnut. Minä yritin sopia, sinä kieltäydyit jyrkästi. Ja muutenkin, Donna tietää aika paljonkin taustoista. Oletko kuullut asiasta nimeltä "asioiden eteenpäin välittäminen"? Ja minä en tullut sinun ja Stephenin väliin. Jos muistat, se oli aivan toisin päin. Minä en halua riidellä, halusin sopia, ja annan sinulle nyt viimeisen mahdollisuuden siihen. *Rogster jäi katsomaan Emmya vaientuen. Heitti sitten "vahingossa" pari sokeripalaa häkkiin.*
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 17 Icon_minitimeTo Syys 13, 2012 11:16 am

MMM, mokkapaloja, saanhan minäkin? *Otti pinosta yhden mokkapalasen ja meni istumaan tytön viereen, rouskutellen tosi kovaa.*
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 17 Icon_minitimeTo Syys 13, 2012 11:18 am

Niin juuri, Emmy. * Donna tokaisi sohvalta ja tunki mokkapalaa
suuhunsa * Tiedän taustoista, sinun on turha vittuilla. * Donna
höppäsi kurpitsamehustaan, ja risti jalkansa *
# Vittu mikä diiva, kannatan Emmyä lähtemään #
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 17 Icon_minitimeTo Syys 13, 2012 11:24 am

Nyt riittää. *Tom korottaa ääntään* Jättäkää Emmy rauhaan, millä oikeudella te käytte porukalla yhden kimppuun? Emmy ei tietääkseni ole tehnyt mitään että ansaitsisi teidän haukut. Jos joku tyyppi täällä ärsyttää teitä, niin hautokaa sitä päässänne. Mutta ei tarvitse jatkuvasti pahoittaa toisen mieltä tuollaisilla puheilla. Miltä teistä itsestänne tuntuisi, jos joku käyttäytyisi noin? Ja olen myös pannut merkille Emmyn jatkuvan häätöäänestyksiin joutumisen. Miksi vihaatte häntä?
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 17 Icon_minitimeTo Syys 13, 2012 11:34 am

En vihaa häntä, minua vain ärsytti kun hän heti alkoi
vittuilemaan, kun sanoin totuuden. Enkä halua puuttua
asiaan sen enempää. * Donna nosti käsiänsä ja asteli
keittiön puolelle, laskien lasin altaaseen ja hypähtäen
istumaan keittiötasolle, katsellen häkin ihmisiä *
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 17 Icon_minitimeTo Syys 13, 2012 11:50 am

.. Tom, oletko kuunnellut, miten hän puhuu minulle? Millä helvetin oikeudella minä en saisi aukoa päätäni hänelle, kun hän aukoi minulle. Vieläpä kun tein sovintoa hänen kanssaan? Miten sinä Tom et voi käsittää, että minä yritin sopia, ja Emmy vain aukoi päätänsä. Tai oikeastaan, ole hänen puolellaan. Luulisi sinunkin ymmärtävän, että minä en tässä aloittanut mitään..
Candyce

Candyce

Viestien lukumäärä : 124
Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 17 Icon_minitimePe Syys 14, 2012 12:45 am

* Kiersi katseellaan oleskeluhuoneen vihaisena melkeinpä kaikesta. Nainen tosiaan oli raivon partaalla, ja tämänpä takia raahasikin perässään matkalaukkuaan, jonne oli aikaisemmin tunkenut kaikkimahdolliset tavaransa, mitä hän oli ottanut Big Brother - taloon mukaan. Käänsi sitten vihaisen katseensa päiväkirjahuoneen ovelle, ja sitten sille ovelle, josta he olivat kaikki neljäkymmentäkaksi päivää aikaisemmin astelleet sisään taloon. *

OLEN NIIN SAANUT TARPEEKSENI TÄSTÄ! ITS OVER! IM DONE WITH THIS SHIT! HYVÄSTI, EI TULE IKÄVÄ TAKAISIN!

* Huudahti raivostuneena, ja lähti askeltamaan ovia kohti, jotka tietäisi Big Brotherin aukaisevan, koska oli kertonut tästä jo aikaisemmin Big Brotherille päiväkirjahuoneessa. Vaikka raivostunut huuto olikin tarpeetonta tilanteessa, Candyce ei ollut mahtanut itselleen mitään. Raivon sokaisemana ovien auetessa astahti sisään, vilkaisten taakseen oleskelutilaan välipitämättömänä, kääntyen katsomaan takaisin eteensä, ja lähti askeltamaan ulos kilpailusta. *
Emmy

Emmy

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 17 Icon_minitimePe Syys 14, 2012 2:28 am

* Katsoi Candyn perään * Noh...Hei hei Candy. Kaikkea hyvää sinulle!
* Emmy oli nukkunut häkissä poikkeuksellisen hyvin, ja nyt mennen syömään kaurapuuroa. *
#Tämä on iljettävää, mutta olen syönyt pahempaakin...#
* Mielessään nainen kelasi eilisen tapahtumia. Kaikkea mitä Rogster sanoi hänelle ja mitä Tom oli puolustanjut. Kaikkien haukut ja muut paskat mitä oli naisen niskaan kaatunut. Nainen ei enään jaksanut olla ikuisessa Vihanpidossa kaikkien kanssa. *
Rogster...Olen pahoillani. Tämä kaikki vain mitä täällä on tapahtunut. Riidat, häätöäänestykset stressaavat kun olen niissä koko ajan ja samalla kuitenkin minulla on talon ulkopuolella Naisystävä. Nimeltään Elise. Stephen sai minut vain ajattelemaan Elisea niin kovasti. Miten ikävöinkään tuota naista. Mutta minä toivoisin, että voisimme sopia ja unohtaa kaiken. En halua lähteä talosta kaikkien vihaamana, vaan sellaisena jota mahdollisimman moni jäisi kaipaamaan.
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 17 Icon_minitimePe Syys 14, 2012 3:29 am

Candycen lähtö oli yllättynyt Rogsterin. # Hän olisi ollut varma finalisti.. # Katsoi Emmyä hieman hämmentyneenä. "Hmmh.. Selvä. Sopii minulle." Rogster hymähti. "Candyce lähti. Teitä on enään 3. Otatteko ketään mukaan juonitteluun?" Vinkkasi hieman, ja heitti sitten yhden mokkapalan häkkiin. "Hups, miten siinä nyt noin kävi? Tämäpä suuri harmi, antakaas se takaisin?" Rogster naurahti, ja yritti panostaa viikkotehtävään
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 17 Icon_minitimePe Syys 14, 2012 9:43 am

Rogster, ei sitä noin hoideta. * Donna naurahti ja asteli jääkaapin
tykö, ottaen sieltä munakennon, ja asettaen sen tasolle uunin
viereen. Tyttö kaivoi paistinpannun uunin alapuolelta, ja laittoi
hellan päälle. Kun se oli tarpeeksi kuuma tyttö rikkoi kananmunat
ja kaatoi sisälmuksen pannulle, alkaen tekemän munakasta. *
Näin se hoidetaan, heitä pitää himottaa. * Donna kuiskasi Rogsterille
ivallinen virne kasvoilla. Se kumminkin muuttui pian suloiseksi
hymyksi * - * Kun munakas oli valmis, tyttö kuljetti pannua häkin
ympäri * Kuka haluaa munakasta? Haluatko sinä? Entäs sinä?
* Donna kiersi paistinpannun kanssa ympäri häkkiä, ja munakkaan
haju sai häkkiläisten mahat kurnimaan * Hups, anteeksi. Saattekin
syödä vain kylmää kaurapuuroa, minä kuin unohdin. Kummakun
kukaan teistä ei ole vielä pyytänyt syötävää. * Donna naurahti ja
asetti paistinpannun kylmälle liedelle, ottaen kaapista lautasen ja
lasin. Otti alutaselle hieman munakasta ja kaatoi lasiinsa kurpitsamehua *
Big Brother
Admin
Big Brother

Viestien lukumäärä : 516

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 17 Icon_minitimePe Syys 14, 2012 10:54 am

Tämä on Big Brother.
Viikkotehtävänne on ohi. Viikkotehtävä on...
*Takassa alkaa välkkyä kuvia viikon ajalta - Rycroft kaatamassa sokerinpaloja ja kaakaojauhetta häkkiin, Rogster heittämässä herkkuja häkkiin, asukkaat puhuttelemassa häkittömiä epäkohteliaasti*
... TOTAALISESTI EPÄONNISTUNUT!
http://tpbb2.foorumi.biz
Emmy

Emmy

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 17 Icon_minitimePe Syys 14, 2012 11:09 am

Mukavaa Rog että voimme sopia. * Emmy väläyttäen Rogille ensimmäistä kertää talossa olon aikana mukaan hymyn, ja nyt oikeasti tarkoitti sitä *
Donna minua et ainakaan saa anelemaan mitään. Minä voin syödä tätä kylmää kaurapuuroa. En vain ajattele sitä makua, niin se menee alas.
* emmy istahtaen sitten tummanvihreän hupparinsa päälle häkin lattialla ja alkaen lapata kaurapuuroa suuhunsa. Ei tyttö tästä kovastikkaan nauttinut, mutta sai sitä sentään alas. *

* Kunnellen sitten BB´n tiedotteen *
#Voi vittu...Mitähän tästäkin tulee?
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 17 Icon_minitimePe Syys 14, 2012 11:14 am

No tulkaahan jo sieltä häkistä ulos, kun viikkotehtävä kerran on ohi *huikkasi muille* En kyllä yhtään ihmettele että se epäonnistui.. *Tom katselee lasiovien läpi ulos hämärtyvään iltaan, kunnes kääntyy muiden puoleen* Ja ylihuomenna on se häätöäänestys, mitäköhän siitäkin tulee... *sipaisee hiuksiaan, ja kiertää huonetta kävellen mietteliäänä* En kyllä toivoisi teistä kummankaan joutuvan vielä ulos täältä. Te jotenkin... kuulutte tänne.*Huokaisee pienesti*
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 17 Icon_minitimePe Syys 14, 2012 11:22 am

Aww, Tom.. En kyllä haluaisi lähteä vielä, että saisin mahdollisuuden
tutustua paremmin talon ihmisiin. Ja kokea lisää viikkotehtäviä yms
vaikka ne olisivatkin kuinka rasittavia. Kuitenkin, jos joudun huomenna
lähtemään, tulen ikävöimään varsinkin sinua Tom, vaikka alussa olikin
hieman hankalaa. Tulit minulle läheisimmäksi koko talossa ..
* Donnan silmästä valui kyynel poskelle kun tyttö matkasi sohvalle istumaan *
Stephen

Stephen

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 17 Icon_minitimeLa Syys 15, 2012 12:29 am

*Hyvin nukutun yön jälkeen Stephen astelee antaumuksella venytellen oleskeluhuoneeseen. Hymyilee leveästi vain siitä syystä, että sai viettää yönsä mukavassa sängyssä eikä kylmän häkin lattialla. Tyttö astelee kevein ja iloisin askelin keittiöön ja alkaa valmistamaan itselleen aamiaista - kananmunaa ja pekonia + viipale ruisleipää sekä lasillinen tuoremehua. Hyräillen Stephen tanssahtelee jääkaapin ja lieden välillä. Hän asettaa kananmunan ja pekonit lautaselle, jättäen ne jäähtymään sillä välin kun voitelee ruisleivän palasta ja kaataa itselleen lasin tuoremehua. Herkullinen tuoksu täyttää keittiön. Tyttö kantaa aamiaisensa pöytään, istahtaen sen ääreen ja ryhtyen aterioimaan autuaana.*
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 17 Icon_minitimeLa Syys 15, 2012 1:13 am

*Tom istuskeli keittiönpöydän äärellä, ja odotteli juttuseuraa, oli kyllä tervehtinyt Stepheniäkin* Kuule Stephen... Eikö sinusta tunnu yhtään pahalta, kun näet jatkuvasti Rogsterin ja Emmyn toistensa kurkuissa kiinni? Minua se ainakin inhottaa, ja kun sinä olet riidan keskipiste niin luulisi, että olet todella ärsyyntynyt tilanteeseen. Tosin eilenhän he taisivat saada sovintoa aikaan, mutta en usko että se hirveän kauan kestää. Ties vaikka olisivat taas pian sotajalalla.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 17 Icon_minitime

Oleskelutila
Takaisin alkuun 
Sivu 17 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Oleskelutila

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] Big Brother ~ :: Oleskelutila-
Siirry: