| Oleskelutila | |
|
+9Sandrette Rycroft Donna Stephen Tom Lena L. Rogster Big Brother JaneBeatric 13 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Tom
Viestien lukumäärä : 543 Join date : 24.08.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 12:20 am | |
| Hei Rogster, älä! *huikkasi pojan perään* Voimme me sopia! *Kun poika oli jo mennyt, lysähti Tom sohvalle häkeltyneenä tästä* Uskomatonta... *sanoi sitten itsekseen ääneen* Hänhän olisi ollut voittaja-ainesta. *Tom hautasi kasvonsa käsiinsä, ja tunsi olonsa tällä hetkellä erittäin pahaksi - vain koska yksi asukas oli jälleen poistunut talosta* # Jos hän vain olisi vielä kestänyt nämä 11 päivää... # | |
|
| |
Rogster
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 08.08.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 12:28 am | |
| * Kävellen takaisin oleskelutilaan. Ei ollut kuullut Tomia, koska tämä oli jo mennyt sisälle. * Luovutan heti, kun olen saannut sanoa hyvästit Stephenille.. * Mumisi Tomille. Luuli, että Tom vihasi Rogsteria vieläkin. Tai mistä tietää, vihasiko? Mutta nyt Rogster lysähti kauimpana Tomista olevalle sohvalle ja alkoi lukea viime vuotista "Me noidat" lehteä, jonka oli jo lukenut kannesta kanteen vähintään yhdeksän kertaa..* | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 12:34 am | |
| *Tom nyökkää* Selvä... Harmi, mutta kyllähän me sitten ulkomaailmassa nähdään. *Tom käänsi sitten katseensa seinään, henkäisten syvään. Jos Rogster oli itse päättänyt luovuttaa, hän ei halunnut estää tai muuttaa tämän mieltä, olihan selvää että mies varmasti kaipasi läheisiään. Hän myös tiesi että Rogster tekisi miehen työn ja tulisi pysymään sanoissaan - Rogster ei vaikuttanut ihmiseltä joka sanoi yhtä ja teki toista* Sanon jo valmiiksi, että hei sitten. | |
|
| |
Big Brother Admin
Viestien lukumäärä : 516 Join date : 27.01.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 12:37 am | |
| Tämä on Big Brother. Rogster, tulisitko päiväkirjahuoneeseen? | |
|
| |
Rogster
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 12:39 am | |
| Mutta en silti tiedä - saattaisinhan päästä finaaliin.. Ja muutenkin minut varmaankin häädetään tai oikeastaan - tiedän että minut häädetään tällä viikolla. Se on sitten saletti. *Selitti Tomille.* Mitä mieltä olet, pitäisikö minun jaksaa nyt tämän viikon loppuun.. Tuntuu vain, että taidan olla niin paljon erinlainen kuin te kaikki muut.. En kumminkaan niin paljon, kuin minä ja Lena olimme täydelliset vastakohdat.. En tiedä täydensivätkö vastakohdat tuossa tilanteessa toisiaan.. Mutta esimerkiksi kaikki muut ovat aika rauhallisia, ja minä olen persoonaltani tälläinen - noh, riidan haastaja.. | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 12:41 am | |
| Ömh, paha tuohon sanoa mitään. Päätöshän on kuitenkin ihan omasi, eikä edes ole varmaa että häädettäisiinkö sinua. En halua sekoittaa ajatuksiasi minun mielipiteelläni koska omasi on kuitenkin tärkein. Jos haluat kotiin ja läheisten pariin, niin kannattaa lähteä. Mutta jos haluat vielä olla täällä talossa, niin kannattaa siinä tapauksessa jäädä. Ja ömmh, aika moni muukin täällä on omanlaisensa persoona, itseasiassa kaikilla on jokin erikoinen piirre. | |
|
| |
Rogster
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 1:15 am | |
| En luovuta. Minä kyllä jaksan 11 päivää, ei tuota vaikeuksia. *Mutisi hiljaa Tomille. * Kenet epäilet finaaliin? Luulen, että ainakin Stephen, Rycfort ja Sandrette.. *Pohti ääneen suunnaten sanansa Tomille. * Miten muuten tulit taloon? Missä vaiheessa? Missä yhteydessä? En muista ollenkaan, pääni lyö tyhjää.. | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 1:21 am | |
| Tulin uutena asukkaana kolmannella viikolla. Ja ihan hyvä ettet luovuta. Finalisteista en uskalla sanoa vielä mitään, mutta yksi meistä tulee putoamaan ja saa nähdä kuka se on - sunnuntaina selviää. *Tom sipaisee hiuksiaan ja nostaa jalkansakkin sohvalle* Mmh, 11 päivää tai sitten viisi päivää, yksihän meistä on täällä enää viisi vuorokautta. # Kukakohan se yksi mahtaa olla... Taidan kyllä arvata jo # | |
|
| |
Rogster
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 1:53 am | |
| Ahaa.. Mutta missä yhteydessä? Ja osaatko jo arvata kuka se tulee olemaan? Minulla on pienoinen aavistus.. *Mumisi hiljaa.* Muuten, oletko huomannut, että vaikka on semifinaaliviikko, niin vain minä ja sinä ja Sandrette olemme suunnilleen avanneet suutamme? Rycfort ja Stephen ovat olleet aika.. hissukseen, jos niin voisin sanoa. | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 1:56 am | |
| Tulin siinä kesken kolmannen viikkotehtävän polttareiden. *naurahtaa* Ja niin, Stephenin hiljaisuus on outoa mutta Rycroft on yleensäkkin aika syrjäänvetäytyvä. Ehkä Stephen pelkää niin paljon putoamista että pitää sen vuoksi matalaa profiilia? Se voi olla, mutta toivottavasti hänkin pääsee ääneen piakkoin. Aiotko muuten jatkaa suhdetta Stephenin kanssa myös ulkomaailmassa, vai onko kyseessä vain hellyydenkaipuu talossa niinkuin Stephen on itse sanonut? | |
|
| |
Sandrette
Viestien lukumäärä : 468 Join date : 28.06.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 2:29 am | |
| Joko se hullunmylly loppui ? * Astelee makuuhuoneilta takaisin jonne oli illalla kadonnut nukkumaan, aamulla vain jäänyt kuuntelemaan kaksikon riitaa * Saatte pienestä asiasta oikein verisen riidan aikaiseksi.. Olette tekin ihmeellisiä. * Naurahtaa jääden hymyilemään sohvalle istahtaessaan huvittuneesti * | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 3:09 am | |
| Joo kauhea kissatappelu *Tomia hymyilytti hiukan* Mitäs sinulle Sand kuuluu noin muuten, oletko voinut hyvin... Etenkin eilisen jälkeen? *Iskee leikkisästi silmää* Olen niin iloinen puolestasi ettei mitään rajaa, jännä tapahtuma. *Kävelee sitten Sandin luo hiukan ääntään madaltaen* Tuota... Rogster uhkasi luovuttaa muttei tehnytkään sitä. | |
|
| |
Sandrette
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 3:15 am | |
| Olen voinut hyvin, ikävä vain alkoi taas. * Huiskauttaa kättään ilmassa niinkuin vähättelisi asiaa * Olen vieläkin vähän yllättynyt siitä! *Naurahtaa pyöräyttäen vasemman kätensä nimettömän sormusta, hymyillen Tomille * Ai, että oikein kissatappelu. Grraurr. *Naurahtaa uudemman kerran * | |
|
| |
Big Brother Admin
Viestien lukumäärä : 516 Join date : 27.01.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 4:57 am | |
| *Yht'äkkiä taloon putkahtaa kuin taikaiskusta taannoisesta viikkotehtävästä tuttu häkki* Tämä on Big Brother. Asukkaat, viikkotehtävä 11 minikausi jatkuu, siirtykää välittömästi häkkiin jossa yövytte tämän yön. Olette tässä miniversiossa kaikki häkkiläisiä, eli sinne vain. | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 4:59 am | |
| *Tom oli hymyillyt ja nyökkäilyt Sandretelle, kenties vielä jutustellut jotain muuta pientä kunnes häkki pongahti esiin. Olikin miettinyt missä se viipyi, joten suuntasi nyt sen enempää mukisematta sisälle häkkiin, ja istahti nurkkaan joka oli silloin taannoinkin pojan vakiopaikkana toiminut. Suoristaa jalkansa häkin lattialle* Tämähän menee jo rutiinilla *naurahtaa* Tulkaa vaan perässä, kaukalokin on näemmä tallellaan.. Toivottavasti saamme jostain sitä iki-ihanaa kylmää kaurapuuroa,. | |
|
| |
Sandrette
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 5:03 am | |
| Siihen kaurapuuroon kyllä tottui nopeasti. * Naurahtaa laahautuen Tomin perässä häkkiin, istahtaen oven viereen samalle paikalle kuin silloin viikkotehtävässäkin * Ai, että laittaakohan loputkin hanttiin nyt.. | |
|
| |
Rycroft
Viestien lukumäärä : 117 Join date : 02.08.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 5:26 am | |
| *Blackbird oli saanut hupia koko lailla sielunsa kyllyydestä seuratessaan kuluneen viikon aikana käytyjä keskustelutuokioita ja tarkkaillessaan asukkaiden raivokkaita tunnepurkauksia. Hopkins puolestaan ei pystynyt olemuksellaan viestimään juuta eikä jaata, jokseen sen vuoksi olento vain roikkui omistajansa hiuspehkon päällä tyytyväisenä hyristen sekä tassuillaan ilmaa viuhtoen. Eilisiltainen tehtävä osottautui aivan liian ylivoimaiseksi pojan hermokapasiteetille, joka aikaansai Rycroftin poisvetäytymisen ja jäämisen omiin oloihinsa. Ei kulunut päiväkään innostanut Blackbirdia juuri yhteistyöhön muiden asukkaiden kanssa, vaikka viimeistään heidän siirtyessä häkin epämukaviin tunnelmiin pojan täytyi rikkoa läheisyydenpelkonsa.
Rycroft viho viimeisenä tulisi kärsimään nälästä tuon vuorokauden pituisella häkkijaksolla, olihan poika ahtanut vatsansa täyteen kaakaota sekä vaniljakiisseliä, mitä sattui löytämään hyppysiinsä jostain kaapistojen nurkkauksesta.* | |
|
| |
Rogster
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 5:54 am | |
| * Alkoi VITSIMIELELLÄ, jonka kaikki varmasti huomasivat, esittämään Tomia. * Ehei, en minä tuonne voi mennä! Ei ei ei! En suostu! Ei ei ei! * Irvisti sitten, ja käppäili häkkiin, kumminkin ensin napaten viltin mukaansa (kuka sitä muka kielsi ??). Sitten tämä istahti lähimmäs ovea, mennen makuulleen tähän, pistäen peiton päällensä.* Onpas tylsää.. keksikää jotain seurapelejä. | |
|
| |
Sandrette
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 6:08 am | |
| Rogster ei tuo ole reilua, Tomilla on kauhu hämähäkkejä vastaan, sinullakin on omat pelkosi..Mitä hauskaa tehdä pilaa toisesta pelon takia ? * Kallistaa päätänsä kohottaen toista silmäkulmaansa kysyvästi Rogsterille * Ja mistä keksit seurapelejä pieneen häkkiin | |
|
| |
Rogster
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 6:15 am | |
| Kyllä minäkin pelkään hämähäkkejä.. Yritän vain luoda jotain hupia tähän synkkään, negatiiviseen ja ahdasmieliseen yhteisöön. *Kertoi Sandretelle.* Kaikki täällä melkein vihaavat toisiaan - taino, Stephen, sinä ja Tom vaikutatte olevan hyvissä väleissä.. Te kaikki taas vihaatte näköjään minua, paitsi ehkä Stephen, ja en oikein tiedä kenestä minä pidän ja kenestä en.. *Mumisi hiljaa.* Mutta ei se minua liikuta. Te pidätte kenestä pidätte. Ymmärrän, jos en ole makuunne, ei se minua kiinnosta.. Ja Tom, aiempaan kysymykseesi, se on ihan Stephenistä kiinni. Minä haluaisin, mutta en tiedä Stephenistä. *Selvensi asiaa Tomille.* | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 6:51 am | |
| *Tom tuijotti epäuskoisena Rogsterin showta, ja pudisteli sitten hitusen päätään Sandreten ja tuon lyhyen keskustelunpätkän jälkeen* Rogster, minusta sinun on turha valittaa negatiivisesta ilmapiiristä, koska tuo on huonoa huumoria ja jos et nyt huomannut niin toit itse juuri ison siivun negatiivista ilmapiiriä tänne. Minun on ikävä Emmyä *puuskahtaa ja vilkaisee häkin kaltereita* # Rogsterin vastavoima on poissa... Emmy oli niin positiivinen ja empaattinen ihminen, kun taas Rogster suhtautuu kaikkeen negatiivisesti ja haluaa vain pilkata muita. Tuntuu ettei välillä jaksa hänen takiaan. Emmy, kumpa olisit täällä# | |
|
| |
Rogster
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 6:59 am | |
| Ei minua kiinnosta yhtään, jos ette ymmärrä huumoriani, ja pidämme erinlaisesta huumorista. Tulin tänne pelatakseni tätä peliä, en ystävystymään teidän kanssanne. *Tuhahti itsekseen.* Ja minä valitan mitä valitan. Sinäkin tuot paljon negatiivista tänne yhteisöön, Tom, jos et ole huomannut. Turha sinun on minulle valittaa. Ja minua ei kiinnosta pätkääkään Emmyn näkeminen.. Tein täysin oikean ratkaisun, kun petin teidät. En luota talossa enään kehenkään muuhun kuin Stepheniin.. | |
|
| |
Sandrette
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 7:02 am | |
| Itserakas Rogster heräsi taas henkiin, suojautukaa kaikki! * Huudahtaa muka dramaattisesti, naureskellen itsekseen kaksikolle jotka aloittivat kinaamaan * | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 7:03 am | |
| *Tom kääntää katseen Sandretteen, katsoen tyttöä merkitsevästi ja vilkaisten sitten taas Rogsteria huokaisten syvään ja raskaasti* Ehkä on kuule sitten parempi että menet tuonne PK-huoneeseen ja luovutat kuin se että iniset täällä siitä miten sinua ei kiinnosta tutustua ihmisiin, vaikka vähän aikaa sitten valitit siitä miten et halua menettää minua ja Stepheniä. Ja kuule, meni minunkin luottamukseni sinuun jo silloin kauan sitten. Emmyn pitäisi olla täällä jatkossa, ei sinun.. Mutta hyvä että tunnustit suoraan että olet tunteeton ja tulit vain tavoittelemaan voittopottia. Kyllä tuollaiset tyypit tiedetään. | |
|
| |
Sandrette
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 7:10 am | |
| Tom, eikö tuo ole kuitenkin turhaa ? Rogster vain jatkaa niin kauan kunhan joku meistä pimahtaa toisen kerran.... Hei hänellä on jokin tehtävä, että kilauttaa meidät muut! | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Oleskelutila | |
| |
|
| |
| Oleskelutila | |
|