| Oleskelutila | |
|
+9Sandrette Rycroft Donna Stephen Tom Lena L. Rogster Big Brother JaneBeatric 13 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Rogster
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 08.08.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 7:12 am | |
| Ehei, en minä luovuta. Ja kyllä minä sinut voin menettää, ei se minua liikuta. Ja Emmy.. Olet hullu, jos ajattelet jotain hyvää siitä ämmästä. *Sanoi tuolle irvistäen.* Ja kuka sanoi että tavoittelen voittopottia? Tulin pelaamaan peliä, en ystävystymään. Toki ystäviä siinä ohella voi tehdä, ellei lähes kaikki semifinaaliviikolla olevat olisi täydellisiä paskiaisia. *Naurahti viitaten "paskiaisilla" Tomia.* Ja jos ehkä katsojat ymmärtäisivät hieman asukkaiden päälle, niin kaikki hyvät tyypit olisivat vielä mukana. Toisin sanoen varsinkin sinä et olisi täällä.. *Tuhahti Tomille.* Ja Tom, jos sinä lähdet nyt, niin minusta tulee vähintään yhtä kiltti kuin Lenasta, taino, sinun mielialasi Emmystä.
* Pohti hetken ja jatkoi sitten puhumista. * Muuten, onko homoutesi vähän keikkumassa vaakalaudalla, kun toivot noin paljon varatun naisen perään? Hahhah! | |
|
| |
Tom
Viestien lukumäärä : 543 Join date : 24.08.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 7:18 am | |
| *Kohottaa kulmiaan* Miten voit sanoa noin Emmystä, kenen kanssa olit jo sovussa kun poistuitte talosta? Olet todella kaksinaamainen ihminen, muka sovit Emmyn kanssa ja heti perään selkäänpuukotat häntä äänestämällä. Tietysti minulla on hyvää sanottavaa Emmystä; hän oli räväkkä persoona ja ansaitsisi todella olla finaaliviikolla enemmän kuin moni muu. Minusta katsojien ainut virhe on ollut jättää sinut taloon ja pudottaa Emmy ja Jonas, Sandrette on varmaan tässä asiassa täysin samaa mieltä kanssani. Emmyn ja Jonaksen täällä pitäisi istua.
*Henkäisee syvään ja jatkaa sitten* Ja kuule, Lena oli ehkä päällisinpuolin kiltti mutta hän oli niin tungetteleva että sai monet ahdistumaan, paitsi ehkä sinut koska aina HÖÖSÄSI sinua, jopa silloin kun olit pettänyt Emmyn hän oli sitä mieltä että "voivoi meidän pientä rogsteria, kaikki tekevät virheitä", mutta se virhe vain oli liian iso. Ja Emmyn perään ei saisi kaivata vai? *kohottaa kulmiaan* Sinulla on ilmeisesti selkeästi jotain homoja vastaan. Rasisti. Ja kuule, olen aivan varma että sinut täältä äänestetään pihalle... | |
|
| |
Sandrette
Viestien lukumäärä : 468 Join date : 28.06.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 7:21 am | |
| Minä, minä, minä.. Osaatko Rogster muuta sanaa ? * Naureskelee edelleen Rogsterille * Ai, että te olette ihania! Aina kinastelemassa kuin pikkutytöt! * Sipaisee hiuksiaan naamansa edestä * | |
|
| |
Rogster
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 7:26 am | |
| Hah! Raivostui hän minullekkin, kun tein sen Janen kanssa. Ja Tom, tee mitä haluat, mutta minä en aio sinulle enään puhua. Suljen sinut kokonaan ulos, alkaen tästä millisekunnista. *Kääntyi sitten Rycfortin puoleen.* En ole luultavasti koskaan puhunut sinulle. Mikä fiilinki? | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 7:28 am | |
| *Tom purskahtaa räiskyvään nauruun ja kääntää sitten katseensa Sandretteen* Voi että jotkut sitten osaavat olla lapsellisia... Tänäänhän hän oli niin aikeissa luovuttaa mutta oma draama queenimme peruikin viimeisellä sekunnilla kun "jänisti" eikä uskaltanutkaan ryhtyä sanoista tekoihin, voi että... Ja nyt ei muka puhu minulle, ei vain keksi enää sanottavaa. *Tom vilkaisee Rogsterin suuntaan tyrskähtäen, ja kääntää sitten katseensa takaisin Sandreten puoleen* Nooh Sand, puhutaan nyt ihan positiivista asioista? | |
|
| |
Sandrette
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 7:31 am | |
| Minä tein, sinä teit väärin.. Minä minä minä. Rogster, palataanko kouluaikoihin ja opetellaan puhumaan kiltisti toisia kohtaan ? * Kallistaa päätänsä, hymyillen edelleen huvittuneesti miesten kinastelulle * Tom on aivan kuin draamaqueen, aina sopimassa, mutta lopulta aloittaakin uuden kinastelunaiheen. Ai, että täällä häkissä teidän kanssa on kivaa.. * Naurahtaa * | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 7:44 am | |
| *Tom huokaisee raskaasti* NIIN rasittavaa tämä häkkipelleilly, onneksi on nyt vain yön yli niin ei tarvitse suhteettomia aikoja kärsiä. Hei Sand, huomenna on miniversio sirkusviikkotehtävästä. Siihen kuuluu vain pellejen esitys, ollaanko pellejä? *kääntyy nyt jo hymyillen tytön puoleen* Yhdessä me suoritamme sen vaiheen kunnialla, tästä tulee kyllä loistavaa. *Istahtaa risti-istuntaan ja sipaisee hiuksiaan, jääden sitten Sandreten vastausta odottelemaan* | |
|
| |
Sandrette
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 7:46 am | |
| Onko todella ? Jes! Minähän olen pelle mieluusti! Ja yritä Tom edes sinä pitää positiivista mieltä, minä en nähnyt mitään järkevää kinassanne.. Se enemmänkin huvitti koko tilanne. | |
|
| |
Stephen
Viestien lukumäärä : 220 Join date : 22.07.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 7:48 am | |
| Mitä täällä tapahtuu? *Stephen kysyy naurahtaen astellessaan oleskeluhuoneen puolelle. Rogsterin ja Tomin riitely kantautui makuuhuoneeseen asti, herättäen Stephenin mielenkiinnon. Tyttö pysähtyy miltei keskelle oleskeluhuonetta, katsellen vuoronperää Sandrettea, Rogsteria ja Tomia. Riitaan yhtyminen häntä ei kuitenkaan houkuttele, mutta on silti mukava saada tietää, mistä on makuuhuoneessa lepäillessään jäänyt paitsi.* | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 7:49 am | |
| Joo no, täällä vaan tunteet kiihtyy nollasta sataan sekunnissa mutta kyllähän se Rogster aika ikävästi imitoi sitä eilistä. Kiitos kuitenkin että puolustit minua - en tajua miten sinä itse jaksat aina olla positiivisella mielellä hyppimässä kuin joku luonnonlapsi *naurahtaa käheästi, ja sipaisee sitten hiuksiansa silmiensä edestä, kallistaen samalla päätään* Mutta joo, olit loistava pelle viimeksikin. Silloin en ollut vielä talossa mutta seurasin kyllä kautta aktiivisesti. | |
|
| |
Sandrette
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 7:51 am | |
| En tiedä itsekkään miten olen näin positiivinen, olen vain. En oikein muista.. Koska olisin ollut kauhean vihainenkaan, mutta ei se kauhean kivaa katseltavaa ole, kun minä suutun.. * Siirtää katseensa Stepheniin joka vielä kykki häkin ulkopuolella * Stephen, tule häkkiin. Olemme huomiseen kaikki täällä. | |
|
| |
Stephen
Viestien lukumäärä : 220 Join date : 22.07.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 8:03 am | |
| Häkki, oho.. *Tuntuu huomioivan nyt vasta häkin, hieman vastahakoisesti siirtyen sen sisäpuolelle - huokaisten hyvin raskaasti. Tyttö astelee häkin nurkkaan, nojautuen kaltereita vasten tarkkailemaan muita häkkikansalaisia.* Mutta kertokaa nyt, mistä te riitelitte? *Uteliaasti suuntaa katseensa Rogsteriin, odottaen valaistusta kuulemaansa tilanteeseen.* | |
|
| |
Sandrette
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 8:07 am | |
| Taisivat riidellä Rogsterin itserakkaudesta tai jotain.. En ole itsekkään selvillä, mutta se on käynyt selväksi, että Rogster.. Ajattelee vain itseään. * Nyökkää kuin lyöden asian lukkoon * Huvittavintahan se oli seurata näitä kahta.. | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 8:19 am | |
| Stephen, Rogster arvosteli seksuaalosta suuntautumistani, haukkui ja ivasi minua siitä kun luovutin eilen hämähäkkitehtävän ja muutenkin on käyttäytynyt kettumaisesi. Siinä se tiivistettynä, silti hän taitaa kuvitella minut suurimpana syyllisenä ja täytyy sanoa etten tajua miksi, minä en sentään ole mennyt henkilökohtaisuuksiin. | |
|
| |
Rogster
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 9:53 pm | |
| * Heräsi haukotellen punainen viltti päällään häkissä. * # Mehän varmaan saamme jo mennä ulos? # * Rogster ajatteli hiljaa, ettei vain herättäisi muita. Rogster oli päättänyt eilisen ja toissapäiväisen draaman jälkeen ottaa vapaapäivän tähän riitelyyn. * # Ärsyttävää.. Sandrette syyttää kokoajaan MINUA itserakkaudesta vaikka puhuu hän kokoajaan itsekkin itsestään. Väittää etten muka osaa muuta sanaa kuin "minä".. Noh, sanoo hänkin usein jotain itsestään, ja ei häntä aleta sanomaan itserakkaaksi sun muuta.. Positiiviseksi ilopilleri bilehileeksi. Minusta vain pidetään täällä vähemmän, mutta vitut minä siitä.. # | |
|
| |
Big Brother Admin
Viestien lukumäärä : 516 Join date : 27.01.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 11:23 pm | |
| *Häkki katoaa kuin taikaiskusta asukkaiden ympäriltä* | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ti Loka 16, 2012 11:39 pm | |
| *Tom suuntaa heti ensimmäiseksi kylpyhuoneeseen. Oltuaan siellä noin kymmenen minuuttia hän palaa takaisin kylpytakki yllään ja pyyhe lanteillaan, suunnaten keittiöön. Keittiössä Tom ottaa esiin kurpitsamehukannun, josta kaataa mehua lasiin. Sen jälkeen hän ryhtyy voitelemaan ruisleipää, onhan se terveellisempää kuin vaalea leipä joka on lähes kokonaan kuin jotain pullaa. Asetti muutaman makkarasiivun ruisleivän päälle, ja suuntasi se ja mehulasi kädessään keittiönpöydän ääreen aterioimaan* | |
|
| |
Rogster
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Loka 17, 2012 1:05 am | |
| * Pinkoi lähes heti pois häkistä ja alkajaisiksi meni hetken odotettuaan Tomin jälkeen suihkuun. Oltuaan siellä noin 5 minuuttia, pestyään hiuksensa ja hampaansa ja käytyään vessassa, tuli keittiöön, ja otti yhden mansikkajugurtin. Otti lusikan kalustolaatikosta ja söi jugurtin. Ajatteli, että voisi sanoa Tomille jotain, mutta Tom näyttää käsittävän kaiken mitä Rogster sanoo riitana, joten eipä Rogsterin tehnyt mieli puhua tuollekkaan. Avasi kumminkin suunsa. * Tom, puhuit miinulle, että ajattelin luovuttaa, mutta en siirtynyt sanoista tekoihin.. *Puhui erittäin rauhallisesti ja asiallisesti.* Mutta sinäkin ajattelit luovuttamista, ja et luovuttanut. Tiedät varsin hyvin miltä tälläinen tuntuu kun tekee mieli luovuttaa.. Eli ei tarvitse alkaa ilkkua.. *Sitten jatkoi perehtymistä "Vuoden velhotennist" lehteen.* | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Loka 17, 2012 1:18 am | |
| Sinulla ei taida olla varaa puhua ilkkumisesta *tuhahtaa* Kysyit eilen että "onko suuntautumisessani jotain vikaa", mikä oli ilkkumista pahimmillaan. Ja kyllä minä olen puhunut että EHKÄ luovutan, mutta sinä et sanonut että ehkä luovutat vaan yksinkertaisesti uhosit luovuttavasi. Muutenkin puheesi ovat olleet todella asiattomia. *Puhui myös rauhalliseen sävyyn, samalla kun kävi kaatamassa riisimuroja ja maitoa kulhoon. Availi sitten hillopurkin josta laittoi pari lusikallista hilloa muroihin* | |
|
| |
Big Brother Admin
Viestien lukumäärä : 516 Join date : 27.01.2012
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Loka 17, 2012 1:53 am | |
| Tämä on Big Brother. Saatte päivätehtävän joka jatkuu kunnes BB toisin ilmoittaa. Teidän roolinne vaihdetaan, eli teidän on BBn ilmoitukseen asti esitettävä jatkuvasti toisianne. Roolit on jaettu näin; Rogster, sinä esität Tomia kunnes toisin ilmoitetaan. Tom, sinä esität Rycroftia kunnes toisin ilmoitetaan. Sandrette, sinä esität Rogsteria kunnes toisin ilmoitetaan. Rycroft, sinä esität Stepheniä kunnes toisin ilmoitetaan.
Stephen toimii päivätehtävän virallisena valvojana joka vahtii että asukkaat pysyvät väliaikaisissa rooleissaan tarpeeksi hyvin. Jos päivätehtävä onnistuu, saatte palkinnon. Onnea, Big Brother. | |
|
| |
Rogster
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Loka 17, 2012 3:48 am | |
| * Oli erittain mieltynyt rooliinsa, joten katsahti nyt ankarasti pitkin nenanvartta Sandrettea, joka toimi Rogsterina. * Rogster, sinulla ei ole mitaan varaa inista! Ala hauku kokoajaan seksuaalista suuntautumistani! Missa on Sandrette, haluan puhua hanen kanssaan shoppailusta! Hihhih! * Rogster paatti ottaa nyt kunnolla ilon irti roolistaan. * Stephen, tiesitko etta Rogster on taysi nolla?! *Kun puhui "Stephenille" suuntasi sanansa oikeasti Rycfortille. Sitten kaantyi Tomin puoleen joka esitti nahtavasti Rycforttia. * Rycfoooooort... Miten sinulla menee? *Lisasi pienta flirttia puheeseensa. *
//sori, taas hotellin kone XD koittakaa saada selkoa | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Loka 17, 2012 3:51 am | |
| *Tom istuu jurottavan näköisenä syrjässä ja tuijottaa muita väliinpitämättömästi kuten "Rycroftin" kuuluukin. Rahi on ilmeisesti vielä ainakin toistaiseksi varattu oikealle versiolle. Ei voinut silti estää inhoavia silmäyksiään Rogsteriin kulmiensa alta* # Jotenkin tämä on nyt saatava hänelle kostettua.. Pitääpä vain miettiä että miten # *Kallistaa päätään, ja puraisee samalla huultaan* Tom. Olen samaa mieltä kanssasi. Rogsterhan on saamaton typerys ja draamakuningatar. *sanoi väliinpitämättömään sävyyn "Tomille"* | |
|
| |
Rogster
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Loka 17, 2012 4:55 am | |
| Olen täsmälleen sinun kanssasi samaa mieltä! Mutta Rycfooort, olet niihin söpö! Ja mitä se Rogsteria liikuttaa jos olen homo ja värjään hiukseni ällöttävän pinkeiksi kuten myös kynteni.. Ja mitä se häntä liikuttaa jos olen epätoivoisesti rakastunut Rycforttiin vaikka tiedän että Rycfot on aivan liian hyvä minulle! *Sanoi draamaisesti Tomile eli "Rycfortille". * | |
|
| |
Tom
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Loka 17, 2012 4:59 am | |
| Miksi puhut kolmannessa persoonassa minusta, vaikka olen paikalla? *kysyi laiskasti* Ei sinun tarvitse sanoa että "rycroft on liian hyvä minulle" kun olen tässä. # Pilaat tämänkin tehtävän.. # *Vilkaisee "rogsteria" kohti* Hyväpä se että olet samaa mieltä... Rogsterhan on itserakas sika, kamalin talon asukeista näin suoraan puhuen. Kuulin huhua, että Stephen aikoo lempata hänet, sillä minähän kuulen täällä talossa kaiken. Enpä ihmettelisi, Stephen on Rogsterin vastakohta. | |
|
| |
Rogster
| Aihe: Vs: Oleskelutila Ke Loka 17, 2012 5:38 am | |
| Olen samaa mielta! Inhottava se Rogster.. Mutta minun homouteni alkaa oikeasti olla vaakalaudalla.. *Kuiskien "Rycfortille."* Talossa olen viela ainakin homo, koska haluaisin nussia kanssasi, mutta talon ulkopuolella homouteni alkaa olemaan vaakalaudalla, koska haluan Emmya niin kovasti, vaikka han onkin varattu nainen.. Kuvittelen jo fantasioita hanen kanssaan.. * Kuvitteli muka jotain fantasioita *
| |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Oleskelutila | |
| |
|
| |
| Oleskelutila | |
|