#Onpas Isoveli taas vitsikäs..# *Stephen tuhahtaa, kohottaen katseensa Rogsteriin kulhostaan. Stephen ei oikein tiedä mitä sanoa tai ajatella.* Emmyn ja minun suudelmista on kauan, vieläkö tosiaan kannoit kaunaa sen takia? *Kohottaa kulmiaan jatkaen sitten jugurttimyslinsä syömistä.*
Tom
Viestien lukumäärä : 543 Join date : 24.08.2012
Aihe: Vs: Oleskelutila La Loka 06, 2012 11:44 pm
Eivätkös ne Stephenin ja Emmyn suudelmat tapahtuneet pullonpyörityksessä? *Tom kysyi, hän oli seurannut tapahtumia intensiivisesti sohvan luota, josta nyt antoi katseensa vaihdella Lenan, Rogsterin ja Stephenin välillä* Tarkoitan siis, se on kuitenkin vain peli ja olen suudellut täällä varmasti jotakuta mutta en nyt muista ketä, on tullut niin usein pelattua. Ja se etten muista, kertoo varmaan etteivät ne suudelmat olleet vakavia - kuten eivät myöskään varmasti Stephin ja Emmyn väliset.
Rogster
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 08.08.2012
Aihe: Vs: Oleskelutila La Loka 06, 2012 11:45 pm
No, Tom, aivan oikeasti! Sinä menit sänkyyn Donnan kanssa, koska olit alkoholin alaisena! Tiedät miltä se tuntuu, etkö voisi hieman auttaa tässä? Minäkin annoin sinulle anteeksi silloin! *Voihkaisi hiljaa.*
Lena L.
Viestien lukumäärä : 117 Join date : 16.09.2012
Aihe: Vs: Oleskelutila La Loka 06, 2012 11:48 pm
# Voihan viisisataasuomuinen lohikäärme. # *Risti jalkansa naisellisesti, mutta nousikin nopeasti ylös. Alkoi sitten puhumaan kovin äidillisesti.* Kuulkaas, eri ihmisillä, on eri tunteet. Jos minä sanoisin Tomille, haista vittu, hän tuntisi sen aivan eri tavalla kuin jos sanoisin sen Rogsterille. Hyvä esimerkki on esimerkiksi tämä, Stephen mielestä se suudelma oli "pikkujuttu" kun taas Rogsterin mielestä se oli härän kokoinen juttu. Älyättekö? *Selostaessaan tämä pyöritteli käsiään ja "Pikkujuttu" sanan kohdalla, tämän kädet olivat kovin lähellä toisiaan, ja "härän kokoisen jutun" aikana, tämän kädet olivat niin kaukana toisistaan että huhhuh.*
Stephen
Viestien lukumäärä : 220 Join date : 22.07.2012
Aihe: Vs: Oleskelutila La Loka 06, 2012 11:51 pm
Niin, olet oikeassa Tom. *Nyökkää pojalle helpottuneena hymyillen, kohdistaa sitten katseensa Lenaan - hymyillen hällekin.* Mmmmh, olet sinäkin oikeassa. *Hieraisee kevyesti niskaansa. Tönäisee sitten jugurttimysli kulhonsa keskemmälle pöytää ja kääntyen ihmisten puoleen edelleen istuen.* Rogster, en nyt oikein tiedä mitä pitäisi ajatella.
Rogster
Aihe: Vs: Oleskelutila La Loka 06, 2012 11:53 pm
Voit ajatella aivan mitä vain, Stephen. *Sanoi tytölle, ja katsoi tuota syvälle silmiin, sulkien kaiken muun pois ympäriltään.* Tärkeintä on, että tiedät sen.. Että rakastan sinua. *Astui nyt askeleen lähemmäs, suudellen tuota, ja astui sitten punastuen taaemmas.*
Tom
Aihe: Vs: Oleskelutila La Loka 06, 2012 11:55 pm
En tässä puolta halua valita, tämä on kuitenkin TpBB - talo. Te, lukuunottamatta minua ja Lenaa, olette olleet täällä yli kaksi kuukautta erityksissä eikä teillä ole ollut mahdollisuutta ottaa yhteyttä läheisiin tai ystäviin saadakseen tukea. Ainoana tukena on olleet tämän talon ihmiset, ja on ihan normaalia että syntyy kaikkia romansseja mutta myös vihasuhteita, koska täällä ei pääse livohkaan keltään. Ja tosiaan, sen Donnahomman jälkeen olen yrittänyt olla juomatta liikaa *naurahtaa kevyesti* Oli aika iso moka, että luulin häntä Rycroftiksi.. Tai siis, ihankuin Rycroft katsoisikaan minuun päin.
Lena L.
Viestien lukumäärä : 117 Join date : 16.09.2012
Aihe: Vs: Oleskelutila La Loka 06, 2012 11:57 pm
Oooh! Söpöä! *Huudahti iloisena ja haltioissaan katsoen tuota lyhyttä mutta paljon paljastavaa suudelmaa. Katsoi sitten vielä Rogsteria - hän punastui.* # Hih, selvä merkki rakkaudesta. #
Rogster
Aihe: Vs: Oleskelutila La Loka 06, 2012 11:58 pm
* Katsoi nyt Stepheniä syvälle silmään. Ikäänkuin odottaen jonkunlaista reaktiota.* Oliko tuo.. jotenkin sopiamtonta? *Kysyi Stepheniltä.*
/SRY LYHYT!!
Stephen
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 12:01 am
*Stephen katsoi Rogsteria silmiin, hämmentyen hieman pojan suudelman johdosta - mutta vastasi siihen kuitenkin. Entistä hämmentyneenpänä jää tuijottamaan poikaa, pudistaen päätään hänen kysymykselleen siitä, oliko se sopimatonta. Pyyhkäisee hiuksiaan kevyesti sivuun kasvoiltaan, kääntäen katseen syliinsä hieman ujosti.* Yllättävää.. *Tyttö mumahtaa hieman punastuneena.*
Tom
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 12:07 am
# Mitäköhän seuraavaksi tapahtuu? Tämä alkaa mennä todella jännitäväksi, he eivät kyllä saa rauhaa Catherinelta jos tulevat illalla häätöshown... # *Tom naurahtaa pienesti katsellessaan kaksikkoa* Teille sitä pitäisi varmaan varata sviitti, koko yöksi. Se tekisi varmaan hyvää teille, luulen. *kohauttaa olkiaan ja kävelee jääkaapille, jonka avaa mutta sieltä ei löydy yhtikäs mitään syömisen arvoista. Niinpä Tom sulkee jääkaapin, ja palaa sohvalle istumaan*
Rogster
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 12:33 am
Se olisi hyvä, Tom, paitsi että minusta tuntuu, että.. Minut häädetään tänään. *Sanoi hiljaa.* Mutta jos ei, niin.. Stephen, käykö se sinulle? *Kysyi tuolta toivekkaasti.*
Stephen
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 12:35 am
Se olisi kivaa. *Virnistää nousten seisomaan pöydän äärestä ja astellen Rogsterin luokse. Steph kietaisee kätensä pojan ympärille hymyillen vielä hieman jännittyneenä, mutta aidommin kuin aiemmin.* Toivottavasti sinua ei häädetä. *Lausahtaa kohottaen toisen kätensä sipaisemaan sivuun pojan otsalle valahtaneita hiuksia.'*
Big Brother Admin
Viestien lukumäärä : 516 Join date : 27.01.2012
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 12:41 am
*Lankapuhelin pärähtää soimaan*
Stephen
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 12:43 am
*Lankapuhelimen soidessa Steph irroittautuu Rogsterista ja astelee puhelimen luokse alati kasvavan jännityksen vallassa. Tyttö nostaa luurin ja vie sen korvalleen.* #Minun ei pitänyt koskea tuohon kirottuun puhelimeen.#
Rogster
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 12:45 am
*Syöksähtää vastaamaan.* Lena puhelimessa, päivää. *Naruahti ja nojasi pöytään, jääden odottamaan vastausta puhelun soittajalta. Naputteli vielä sormiaan pöytään, ja se kuulsoti aivan sateen ropinalta.* Dididii..
Rogster
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 12:45 am
*Eikun ei vastannutkaan, nimittäin Stephen ehti ennen, murh.*
Big Brother Admin
Viestien lukumäärä : 516 Join date : 27.01.2012
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 12:46 am
Hei Stephen! *kuuluu Catherinen ääni* Koska vastasit kirottuun lankapuhelimeen, saat valita yhden henkilön kenen kanssa pääset sviittiin silloin kun vain haluat. Ilmoita valintasi heti.
Rogster
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 12:54 am
Mitä siellä sanottiin? *Rogster katsoi Stepheniä kummastellen.* Jotain mukavaa, vai ei niin mukavaa? *Jäi odottelemaan tytön vastausta katsellen tuota.*
Donna
Viestien lukumäärä : 221 Join date : 08.09.2012 Ikä : 31 Paikkakunta : Lontoo
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 1:10 am
* Donna asteli makuuhuone kakkosesta hieman punoittavin silmin, tyttö ei ollut saanut unta mutta olihan jo Donnalla parempi olo. Hän haukottei makeasti ja tervehti jokaista talon asukasta jotka olivat hereillä, oleskelutilassa * Huomenta, miten menee? Olin kamalan kärttyisä näiden parin päivän aikana, mieltäni painaa niin monta asiaa, lapsuudesta ja nykyhetkestä. Nukuitteko te hyvin? Itse en nukkunut yhtään, mutta minulla on ihan hyvä olo. * Donna askelsi kohti jääkaappia ja alkoi tekemään itselleen pian voileipiä * Tom, olen pahoillani kun kilahdin sinulle. * Katsahti Tomiin päin ja haukotteli, korjasi tavarat ja asteli kaksi voileipää käsissään ruokapöydälle. Laski ne siihen ja keitti kahvia, käveli pian kahvikuppi kädessä vielä pöydän ääreen, ja istuutui siihen. Tyttö haukkasi voileivistä ja alotti syömisen, nyt ruoka maistuu sillä Donna ei ollut syönyt pariin päivään oikein mitään *
Rogster
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 1:36 am
Huomenta, Donna. *Rogster katsoi kelloa.* 7 tuntia häätöshowhun.. *Istahti mukavasti sohvalle, ja katseli Stephenin persettä.. eikun.* Miten menee, Donna? *Hymyili Donnalle.*
Donna
Viestien lukumäärä : 221 Join date : 08.09.2012 Ikä : 31 Paikkakunta : Lontoo
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 3:02 am
Hyvin, hyvin menee. * Syötyään ja juotuaan vei kupin tiskialtaaseen ja matkusti sohville * Entä itsellesi? Nukuitko hyvin? Miten Stephenin kanssa? Mitä Janelle kuuluu?
Rogster
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 4:22 am
Nukuinhan minä.. Noh, minusta tuntuu, että minä ja Stephen olemme taas pääsemässä sopuun. Ja Jane.. En tiedä Janesta oikein mitään.. Tänään on ollut sekava päivä. *Selitti Donnalle.*
Tom
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 4:24 am
*Tom istuskeli sohvalla yhä, välissä oli hakenut kaakaota jota nyt joi ja muisteli aamun tapahtumia ja myös edellisen illan* Hei, voitte unohtaa sen mitä sanoin eilen. Minusta tuntuu, että taidan tänne vielä ihan mielelläni jäädä vielä kun eihän tämä muutenkaan enää kauaa kestä. En todellakaan aio luovuttaa, se olisi raukkamainen ja säälittävä teko. *Sipaisee hiuksiaan ja laskee kaakaokupin sohvapöydälle, antaen hetken aikaa katseensa kiertää muissa asukkaissa*