*Blackbird virui rahilla vaihtelun vuoksi vatsallaan, antaen Hopkinsin selkänsä päälle käpertyneenä verrytellä jäseniään ja loksautella leukaluitaan haukottelun merkeissä. Poika osoitti äärimmäistä aikaansaamattomuutta löhöillessään jo peräti kolmatta tuntia aloillaan kertaakaan tuona aikana kylkeään kääntämättä, saati silmäluomiaan raottamatta. Rycroft luotti täysin tarkan kuuloaistinsa varaan analysoidessaan ilmapiiriä ja oleskeluhuoneessa päivän mittaan ravanneita asukkaita, kunnes viimein suostui lemmikkikissansa tavoin avaamaan suunsa ammolleen ja haukoittelemaan mahdollisimman makeaan. Hän keskitti kaiken tahdonvoimansa jalkeilleen nousemiseen räväyttäessään silmänsä auki ja jäädessään tuijottamaan intensiivisesti viimeisen avaamattoman laatikon suuntaan, jonka sisältö ei sinänsä tulisi Blackbirdille yllätyksenä.
Poika vetäytyi ylös Hopkinsin parkaistessa ja askelsi nilkat naksuen pakettinsa numero neljä, luokse, ryhtyen repimään vähäisillä voimillaan kantta auki, jonka narahtaessa hän oitis paneutui pakkauksen sisälle jätetyn paperilappusen sanomaan. Mitä lie tekstinpätkä pitikään sisällään, Rycroft hymähti yksitoikkoisesti ja raahautui takaisin myrkyllisesti sähisevän kissansa seuraksi. Blackbirdin kummalliselle energiapiikille tuskin aivan heti sai keksityksi selitettä, ainakaan pojan ristiessä jalkojaan ja virittäytyessään takaisin poissaolevaan tilaansa.*
Big Brother Admin
Viestien lukumäärä : 516 Join date : 27.01.2012
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 21, 2012 7:52 am
*Tomin lapussa lukee; "Esitä tanssiesitys muille asukkaille"* *Rycroftin lapussa lukee; "Saat sviitti-illan haluamasi henkilön kanssa"*
Tämä on Big Brother. Häätöshow alkaa pian. Kerääntykää sohville.
Tom
Viestien lukumäärä : 543 Join date : 24.08.2012
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 21, 2012 7:55 am
*Tom saapuu kylpyhuoneesta sohvalle, yllään vaaleanpunainen kauluspaita ja jalassaan mustat farkut. Istahtaa hermostuneena sohvalle, käsiään yhteen hieroen ja tuijottaen kattoon. Tähän iltaan kulminoituisi kaikki, finalistit selviäisivät ja vielä viimeinen asukas tulisi putoamaan ennen tuota tietoa. Sulkee silmänsä ja puristaa kätensä nyrkkiin, hengittäen sitten syvään ja tasaisesti rauhoittaakseen itseään. Kuka tahansahan saattaisi tänään pudota*
Big Brother Admin
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 21, 2012 8:01 am
Hyvää iltaa talo, täällä Catherine. *Ääni kuuluu talon kaiuttumista* Rogster, mites sinä ja Kane, onko tiedossa lisää kuumia öitä?
Rogster
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 08.08.2012
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 21, 2012 8:01 am
*Istahti sohvalle irvistäen leveästi. * # Sinä olet finaalissa, Rogster hyvä, älä huolehdi.. # *Rauhoitteli itseään ja jäi odottelemaan, että Catherine tervehtisi näitä kuten aina.*
Sandrette
Viestien lukumäärä : 468 Join date : 28.06.2012
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 21, 2012 8:03 am
* astelee takaisin oleskeluhuoneeseen, vaaleansinisessä topissa jossa oli tummemmansinistä pitsiä päällä. Myös sandretella oli tutut minishortsit päällään. IStahtaen vakiopaikalleen, kiharaisia hiuksiaan näperrellen hermostuneena * hei Catherine
Big Brother Admin
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 21, 2012 8:04 am
Rogster, vastaathan myös kysymykseen. Rogsterin vastausta odotellessa Sandrette, mitä mieltä olet lapusta mikä tuli sinulle pahvilaatikosta?
Rogster
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 21, 2012 8:05 am
Heipä hei, Catherine.. Eipä tule, ei minua kukaan Kane kiinnosta.. Pistetään humalan piikkiin.. *Irvisti normaaliin tapaansa ja jäi kuuntelemaan muita asukkaita. Rogster näytti kylmän rauhalliselta.*
Sandrette
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 21, 2012 8:06 am
Ai pyjamajutusta ? aivan mahtava!! Lähden mieluusti pyjamassa täältä pois! * Hymyilee vastatessaan innoissaan tähän saamaansa lappuseen*
Big Brother Admin
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 21, 2012 8:08 am
Tom, luovutit hämähäkkitehtävän sekä ajauduit veriseen riitaan Rogsterin kanssa. Kerro vähän näkemyksiäsi viikon tapahtumista ja erityisesti siitä kun luovutit kyseisen tehtävän.
Tom
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 21, 2012 8:10 am
No, ihan sen takia luovutin sen tehtävän että koin sen liian epämielyttäväksi... Eipä oikeastaan muuta syytä ollutkaan. *sipaisee hiuksiaan* Ja Rogsterin kanssa nyt yleensä ajautuu riitaan. Mutta eipä sitten muuta siitä aiheesta.
Big Brother Admin
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 21, 2012 8:10 am
Tämä kysymys on yhteisesti kaikille. Miten varmalla todennäköisyydellä asteikolla yhdestä kymmeneen uskotte olevanne finalistien joukossa?
Tom
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 21, 2012 8:13 am
Seiskan varmuudella. Olen aika varma, mutta liian varma en tosiaankaan uskalla olla. Silloin kun on liian varma, niin käykin sitten kaikkein huonoiten. Tosin olisin ihan valmis lähtemään.
Sandrette
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 21, 2012 8:14 am
Viisi.. En ole yhtään varmaan enään mistään, päässä ei pyöri ajatuksen ajatusta tällä hetkelläää.. Voisitteko jo kertoa!
Rogster
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 21, 2012 8:14 am
Siinä yhdeksän ja kahdeksan paikkeilla. *Vastasi ripeästi hymähtäen.*
Big Brother Admin
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 21, 2012 8:17 am
Asukkaat. Äänet on nyt laskettu, ja minulla on häädettävän nimi tiedossa. BB-talosta häädettävän asukkaan nimi on ....
//jännitysmusaa;
Big Brother Admin
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 21, 2012 8:19 am
....TOM! Tom, sinulla on muutama minuutti aikaa poistua talosta.
Rogster
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 21, 2012 8:22 am
*Hypähti ylös penkiltään ja läpsäisi Tomia selkään.* See ya, ole friend. Näet Emmyn, JonKsen, Lenan ja kaikki. Nähdään! *Huudahti Tomille ja alkoi sitten hyppiä paikoillaan taluttaen käsiään.* Minä olen finaalissa! Minä olen finaalissa!
Tom
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 21, 2012 8:23 am
*Nimensä kuultuaan, Tomin huulille levisi hymy. Hän nousi ylös, ja käveli täristen halaamaan Sandrettea tiukasti* Kiitos kaikesta, Sand. Olet minulle tosi rakas ja tärkeä. *Sitten Tom suuntasi halaamaan Stepheniä lämpimästi* Kiitos sinullekkin, tulee ikävä vaikka viikon päästä nähdään! *Tom käy vielä Rogsteriakin halaamassa tietysti, sekä Rycroftia ja kävelee sitten häätö-ovelle vilkuttamaan* Jes, koti kutsuu! Pitäkää te hauska viimeinen viikko. *Liukuoven avautuessa Tom astelee samantien kamerakäytävään, vilkaisten vielä viimeisen kerran taloa*
Sandrette
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 21, 2012 8:24 am
Mitä?! Eii!! * Huudahtaa, nousten ylös * Miksi miksi miksi, yyh * Sandrette halaa Tomia tiukasti tuon tullessa tämän luokse, kuiskaten hiljaa* Miten selviän Rogsterista yksin, kun et ole täällä.. * Irrouttautuu halauksestaan kuiskattuaan ja siirtää katseensa Rogsteriin * Taas olet ajattelemassa itseäsi, rajoita vähän.
Big Brother Admin
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 21, 2012 8:28 am
Tämä on Big Brother. Te olette tämän kauden TpBB - finalistit. Jääkaapissa on jokaiselle tuliviskipullo, onnea. *Talossa käynnistyy soimaan;
Rogster
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 21, 2012 8:29 am
noh, onko finaalipaikasta iloitseminen jotenkin laitonta? *Katsahti vielä Tomin perään huiskauttaen kättään, irvistäen iloisesti.* Laalalaa.. Ja Sandrette, nyt kun kamusi ei ole täällä puolustamassa sinua, niin sanon vain sen, että haista ruskea ja suuri paska..
Sandrette
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 21, 2012 8:31 am
Vaikka Tom ei ole puolustamassa minua, osaan silti puolustaa kuule itseäni. * Ristii kätensä puuskaan * Ja aika säälittävää, uskallat haistatella minulle vasta, kun Tom on poissa ? Et yhtään aijemmin, vooi. Rogster taidatkin pelätä Tomia.. vai oletko ihastunut ?
Rogster
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 21, 2012 8:53 am
Miksi minä Rogster Glary, pelkäisin Tomia? Ja muutenkin, minua ärsyttää vitunmoinen käytöksesi, kun sanot että olen itserakas, vaikka itsekkin hoet kokoajaan "minä"-sanaa. Ja olen onnellinen, että olen finaalissa? Mitä helvetin väärää siinä on? Olet mahdoton, Bond.. *Tuhahti Sandretelle.* Voisinhan minäkin alkaa sanoa sinua itserakkaaksi joka kerta kun sanot sanan "minä."
Sandrette
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 21, 2012 9:05 am
Taas sitä tulee, vertaappa meitä kahta. Kummassakin on itserakkautta, mutta kummassa sitä on enemmän ? No sinussa tanopää! Rogster, ketään ei kiinnosta, vaikka sinua ärsyttäisi mikä. Sinä yleensä aloitat riidat, olet niin perkeleen negatiivinen ihminen! * Sandrette korottaa jo ääntänsä Rogsterille, vaikka tässä on muutama minuutti väitelty * Sinua ärsyttää tai ei käytökseni, olen silti omaitseni! * Nousee sohvalta seisomaan, tuijottaen Rogsteria pistävästi myrkynvihrein silminsä *