[Tylypahka] Big Brother ~
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] Big Brother ~

Tylypahka - Big Brotherin toinen kausi! Päivä 85/85

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Oleskelutila

Siirry alas 
+9
Sandrette
Rycroft
Donna
Stephen
Tom
Lena L.
Rogster
Big Brother
JaneBeatric
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Seuraava
KirjoittajaViesti
Rogster

Rogster

Viestien lukumäärä : 338

Oleskelutila - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 22 Icon_minitimeSu Loka 21, 2012 9:14 am

* Nousi itsekkin ylös ja alkoi karjumaan Sandretelle.* Mitä helvetin väliä sillä on, oletko oma itsesi vai esitätkö jotain katuhuoraa
Manhattanin kaduilta? Minäkin olen helvetin itseni.. # Tai sitten en.. # .. mutta en silti nosta siitä meteliä! Olet vain tuollainen
täydellinen paskapää, joka luulee olevansa jotain, mitä et ole! *Irvisti erittäin hävyttömästi Sandretelle.* Ja minä ärsytän teitä,
siihen asti, että pääsen teistä eroon! Luuletko, että minusta tulisi mitään, jos olisin kaikille: "Oi Sandrette rakas, leikitäänkö barbeilla?" *Koiranpentusilmät.* Ei, ei yhtikäs mitään! Minä olen kuka olen, ja elä sen kanssa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandrette

Sandrette

Viestien lukumäärä : 468

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 22 Icon_minitimeSu Loka 21, 2012 9:19 am

Mitä helvetin väliä vai sillä on ? Aika paljonkin, jos esität jotain mitä et
ole ja joku saa sen selville pienestäkin epäilyksestä, lähtee siinä kuule sinun
äänestyspisteesi aivan pirun nopeesti! Ja kiitos olen täydellinen paskapää,
se on vain yksi sinun mielipiteesi. Minä en ole sanonut mistään mitään, että
luulen olevani jotain! Ja ärsytä toki, tulet vielä saamaan turpaasi kun pääset täältä
talosta ulos. Ja sinusta voisi vain luulla, että nyhvöttäisit yksin nurkassa ihanniinkuin Blackbird!
* Huitaisee kädellään Rycroftia kohti, joka nyhvötti kissansa kanssa rahilla *
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 22 Icon_minitimeSu Loka 21, 2012 9:24 am

Minä en koskaan olisi yksin! Rycfortillakin on kissa. Älä sinä sotke muita asukkaita, kuten Rycforttia tähän! Katso peiliin, ja mene
kotiin itkemään ja nylkyttämään äitisi polveen! *Huusi tuolle pää punaisena.* Minua ei voisi vähempää kiinnostaa sinä ja sinun
tyhmät syytökset. Ja tiedätkö mistä tämä helvetin riita alkoi? Siitä, kun minä olin onnellinen! Juuri siitä! Kun olin onnellinen, että
pääsin finaaliin! Etkö kestä nähdä muiden henkilöiden onnea? Sepä harmillista.. So be it.
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 22 Icon_minitimeSu Loka 21, 2012 9:27 am

Rycroftilla on kissa, kuka sinulla olisi ? Öm.. Ei kukaan. * Naurahtaa *
Ja sanoin ohimennen itse Rycroftin. Taisit juuri kertoa oman elämäntarinasi,
tulet kotiin ja katsot peiliin, alat itkemään ja nylkytät äitisi polvea... Dramaattista.
Sitten sinua ei kiinnosta, ja niin. Minähän se olen syypääkaikkeen. Niin se onkin taas.
* Ristii kätensä uudemman kerran puuskaan * Eikös sinun pitäisi siivota jo taloa hammasharjasi
kanssa ?
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 22 Icon_minitimeSu Loka 21, 2012 9:33 am

Ehkä minun pitäisi siivota tällä hammasharjalla korvasi? Nimittäin et tainnut kuulla, että siivoan talon, kun Big Brother niin määrää. *Naurahti itsekseen.* Ja minulla on aa: kämppikseni bee: koirani ja cee: kaikki kollegani. Ja sinulla on vain ällöttävät silmäsi ja ällöttävä nimesi. Sandrette, yök. Menes siitä. Shu shu, Bond.
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 22 Icon_minitimeSu Loka 21, 2012 9:37 am

hei, menisin mieluusti pois luoltasi. Mutta olen täällä helvetin talossa
vielä viikon ja valitettavasti ällöttävät silmäni joutuvat katsella sinua koko
viikon... * Pudistelee päätänsä, naurahtaen Rogsterille * En kuitenkaan ole
osa taloa, joten en kuulu siivottavaksesi. Kai sinä sen tajusit ? Ja puhuin tästä talosta,
jos et esittäisi jotain mitä et ole. Voisit olla yhtä hyvin yksinäsi tuolla jossain nurkassa hiljaa
itseksesi. Meinaan kämppiksesi ei sinua täällä viihdytä.
Stephen

Stephen

Viestien lukumäärä : 220

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 22 Icon_minitimeSu Loka 21, 2012 9:49 am

*Stephen palaa oleskeluhuoneeseen hieman sekavalla mielellä. Hän pääsi finaaliin, mutta Tomin kustannuksella.*
Ei ole todellista, miten Tom voi pudota?
*Puuskahtaa rojahtaessaan sohvalle kädet rinnallaan ristissä. Yrittää näyttää murjottavalta, mutta ilakoiva hymynkare pyrkii tytön huulille jatkuvasti finaaliin pääsyn johdosta. Sen lisäksi hänestä tuntuu kuin hänen vatsassaan liitelisi satoja perhosia. Lopulta tyttö huokaisten laskee kädet rinnaltaan, ryhtyen rummuttamaan reisiä sormillaan.*
En kestä, jos minusta tuntuu tältä koko viikon - finaali on vasta viikon päästä, yh.
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 22 Icon_minitimeSu Loka 21, 2012 9:59 am

* Tuhahtaa turhautuneen kuuloisesti Rogsterille, siirtäen
katseensa Stepheniin * hei vain.. * Mumahtaa, astellen
keittiöön. Napaten kaapista itselleen lasin johon kaatoi kurpitsamehua,
istuutuen keittiöpöydän ääreen *
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 22 Icon_minitimeSu Loka 21, 2012 10:04 am

Ai etkö, Sandrette? Minä kun luulin sinua ovimatoksi. *Naurahti omaan hieman ilkeäänkin sävyyn ja lösähti sohvalle. Muistikin sitten
tuliviskin, ja käveli jääkaapille virne naamallaan. Sitten avasi oven, ja otti tuliviskipullon, kulauttaen sitä kurkkuunsa. Polte oli päätähuimaava, mutta tunne oli harvinaisen tuttu Rogsterille. Rog lösähti jälleen sohvalle ja hörppi tuliviskiä välittämätä polttavasta tunteesta.*
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 22 Icon_minitimeSu Loka 21, 2012 10:10 am

Sinun on yhtään turha huudella naamastasi päätellen.
*Tuhahtaa miehelle ärsyyntyneenä, siemaillen kurpitsamehuansa.
Sen loppuessa, kaatoi aina kannusta minkä oli pöydälle nostanut niin lisää *
# Ärsyttävä ihminen... pft #
Stephen

Stephen

Viestien lukumäärä : 220

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 22 Icon_minitimeSu Loka 21, 2012 10:24 am

*Stephen katselee vuorotellen Rogsteria ja Sandrettea, huokaisten syvään. Nostaa sitten jalkansa sohvalle, ottaen rennon ja mukavan asennon. Riitaan tyttö ei viitsi osallistua, hän ei edes tiedä riidan aihetta.*
Minua harmittaa, että Tom häädettiin. Hän oli yksi talon mukavimmista ihmisistä.
*Jälleen huokaus.*
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 22 Icon_minitimeSu Loka 21, 2012 10:50 am

..Paljon tuliviskejä jäi perjantailta, kun en edes omiani juonut ?
* Kallistaa päätänsä, ignooraten lopulta Rogsterin kokonaan ja keskittyen
Stepheniin * Ja joo, Tom oli mukava heppu. Viikonpäästä nähdään kaikki...
Uiui.. * laskee katseensa vasemmankätensä nimettömään jossa komeili Jonasin
antama kihlasormus *
Big Brother
Admin
Big Brother

Viestien lukumäärä : 516

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 22 Icon_minitimeMa Loka 22, 2012 5:16 am

Tämä on Big Brother.
Rogster, mahdollisimman pian tämän kuulutuksen jälkeen ala siivoamaan taloa. Aloita oleskelutilasta, siirry sitten makuuhuoneisiin, sviittiin ja lisähuoneeseen. Saat hammasharjan ja vesilasin siivousta varten lisähuoneesta, joka on nyt auki.
http://tpbb2.foorumi.biz
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 22 Icon_minitimeMa Loka 22, 2012 5:42 am

* Kipittää Rogsterin kuulutuksen kuullessaan oleskelunhuoneen puolelle,
hymyillen ovelasti. Vilkaisten ympärilleen tarkastaakseen, että itse Rogster ei ollut
paikalla. Suunnaten jääkaapille vaivihkaa, napaten kananmuna paketin. Naurahtaen
itsekseen muutaman kerran hiljaa, heittäen muutaman kananmunan lähimmäiselle seinälle.
Loput kananmunat laittaen takaisin jääkaappiin,

ja puolestaan ottaen jääkaapin hyllyltä mansikkahillopurkin,
jota availee samalla, kun etsi itselleen lusikkaa jonka löydettyään nappaa käsiinsä ja aukaisee purkin,
alkaa lappaamaan hilloa keittiönpöydälle sitä levitellen suuremmalle alueelle *
# Rogster niin sekoaa kun näkee tämän.. #

* Sandrette kipittää vessan kynnystä kohti mille levittää myös mansikkahilloa. Oleskeluhuoneeseen päin mennessään
tipauttelee mansikkahilloa lattialle. Katsahtaa sohvienluona tekemäänsä sotkuun, hymyillen tyytyväisenä. *
# Jes, eikä edes Rogster huomannut! # * Hyppelee mansikkahilloa ja kananmunan lika kohtia väistellen takaisin jääkaapille,
palauttaen mansikkahillopurnukan omalle paikalleen. Mennen sitten istumaan viattomasti kellertäville sohville *
# Rogsterin on turha inistä mitään, itseppä nosti sen lapun itselleen.. Hihihihi, ainakin saan kostaa Tomin puolesta.. #
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 22 Icon_minitimeMa Loka 22, 2012 6:02 am

* Rogster käveli huoneesta ja ei ollut uskoa silmiään. Rauhotti kumminkin itsensä, sillä tiesi, että olemalla ärsyyntymättä, ärsyttäisi muita eniten. * Tämäpä mukavaa, Bond. Kivaa, että välität lihaskunnostani ja annat minun harjata enemmän! *Huudahti iloisena, niin tekopirteänä ettei mitään rajaa. Myös tekaistu hymy tuli pojan huulille. Otti hammasharjan, ja alkoi kuurata lattiaa.* Dapa duu, dappa da da da duuu!
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 22 Icon_minitimeMa Loka 22, 2012 6:06 am

# Perkele... Se sitten meni pieleen, no.. Vessan kynnykselle, kun hän astuu.. #
* Hymyilee itseksensä, siirrellen katsettaan sotkuisessa huoneessa * # Mikä olisi
todella, todella tahmeaa... #
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 22 Icon_minitimeMa Loka 22, 2012 6:28 am

* Oli kuurannut kananmunat ja hillon pois lattioilta, ja tehnyt jälkipesun vedenkanssa. Sitten päätti siirtyä vessoihin ja osui johonkin yököttävään mönjään. * Nam! Mansikkahilloa! *Otti vähän sormellaan ja söi hieman.* Nami! Kiitti, Bond! *Tekopirteänä hymyili ja irvisti tekaistusti perään. Kasteli harjan vesilasissa, ja alkoi kuurata mansikkahilloa pois.

Kun se oli tehty, alkoi tämä kuurata vessan ympäriltä, sitten vessan sisältä* # Hahhah.. # *Sitten siivosi kaikki muutkin paikat, ja lopulta vessa oli valmis. Käveli ulos vessahuoneesta ja avasi makuuhuoneen oven. Katsahti kynnykselle, jossa ei ollut mitään, ja käveli huoneeseen ja alkoi siivota sitäkin.*
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 22 Icon_minitimeMa Loka 22, 2012 6:34 am

Et Rogster kestä kauaa olla noin iloinen.. * Hymyilee itsekseen
taas keksiessään jotain miehen mennessä makuuhuoneille,

hyppää ylös sohvalta ja kipittää jääkaapille. Napaten sinapin ja suolakurkkupurkin
syliinsä. Kipittäen vessahuoneeseen, etsien Rogsterin shampoot sun muut.

Tyhjentäen
purkit puolilleen yksitellen ja tiputtaen yhden suolakurkun miehen shampoopulloon ja täyttäen
tämän sinapilla suurin piirtein samoihin mittoihin kun se olikin,

rullaten korkin takaisin niin kuin mitään
sille ei olisi tehty ja ravisti tätä. Näin teki myös Rogsterin muille pesuvälineille, MYÖS HAMMASTAHNALLE!
Hihittelee hetken itsekseen kipitellessään takaisin keittiöön laittamaan tavarat paikoilleen. Vilkaisten makuuhuoneen
ovelle * # jep, siellä on.. tralalal, tuosta oli iloa jo koko viikoksi. # * Pesee kätensä vielä lopuksi, että minkäänlaisia
todisteita ei jää jäljelle, ja juoksee istumaan takaisin sohvalle. *
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 22 Icon_minitimeMa Loka 22, 2012 6:38 am

* Käveli takaisin makuuhuoneista, kun oli siivonnut makuuhuoneen. Meni jääkaapin ovelle, ja otti maitotölkin. Avasi sen, ja kaatoi kaikki tuon hiuksia ja päätä myöten.* Hups? Sinähät et kuulunut kalusteisiin! *Otti vielä pari kananmunaa, ja heitti ne tuon paitaan. Sitten otti hillopurkin ja lusikan, ja alkoi heittää Sandrettea kohti sitä. Pisti kaiken takaisin jääkaappiin, ja hymähti.* #Hehheh..# *Käveli sitten vessoihin ja alkoi kuuraamaan niitä.*
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 22 Icon_minitimeMa Loka 22, 2012 6:44 am

* Hätkähtää Rogsterin maitotempusta ensimmäisenä, mutta
lopulta kiljaiseekin saadessaan lisää tavaraa niskaansa *
Rogster, olet huono jekkuilia! * Ravistaa päätänsä, hiukset ja vaatteet
valuen täydellisesti ruokaa * # Seisovapöytä, Jonas tykkäis ?.. Eikun #

Onneksi itse joudut nämä siivoamaan! * Huutaa miehelle joka siivoili kylpyhuonetta,
onneksi Rogsterin shampoista ei näkynyt jälkeäkään, että niille olisi jotain tehtykkin.
Astelee kylpyhuoneeseen Rogsterin perässä. Tuhahtaen miehelle, napaten suihkun käsiinsä
ja suihkutti rogsterin niskaan tällä muutaman sekunnin ajan jääkylmällä vedellä. Sulkien itse
suihkun ja kipittäen makuuhuoneille, vaihtamaan vaatteita... Palaten hetken päästä oleskeluhuoneeseen
Rogsterin kuorruttamat vaatteet sylissää * #.. Pesuun, jippii # * Vie kuitenkin vaatteensa pesuun, astellen kuorrutettujen
hiuksiensa kanssa oleskeluhuoneeseen odottamaan suihkuunpääsyä *
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 22 Icon_minitimeMa Loka 22, 2012 6:51 am

# Keksin juuri jotain ovelaa.. # * Olihan Rogster etevä putkimies, joten avasi putkilon siitä suihkusta, ja tunki sen täyteen shamppoota. Sitten sulki sen ja harmitteli Sandretelle.* Olen pahoillani, suihkuun ei taida olla menemistä tänään. *Hymyili tekaistun pirteästi. Oli avaamassa vielä sitä uudelleen varmuuden varalta, ja tunki omaa shamppoota sinne. Huomasi sen olevan suolakurkkuja(?) täynnä ja naurahti. Otti Sandreten pullon, tunkien sen täyteen suolakurkkuja, tyhjentäen muut suihkun putkistoon. Tunki sinne vielä pari kumiankkaa sun muuta tukkimaan veden tulon ja sulki sen tiukoilla muttereilla, mitkä löysi varastohuoneen perältä.* # Ihme että sopivat.. Hehheh.. # *Sitten siivoili shamppoot ja tamppoonit ja kaiken muunkin mitä lattialla oli. Tässä kesti noin parisenkymmentä minuuttia. Asteli sitten ulos huoneesta, ja siivosi Sandreten tiputtamat jutut keittiöstä.* # Enään lisähuone.. # *Suuntasi lisähuoneen ovelle, odottaen että BB aukaisisi sen.*
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 22 Icon_minitimeMa Loka 22, 2012 7:09 am

Tulithan.. * Toteaa lyhyesti, astellen suihkuun makuuhuoneen kautta,
koska pitihän naisen hakea oma pyyhkeensä. Lukittautuen sitten kylpyhuoneen
puolelle, aivan senkin varalta että Rogster ei pääse sinne. *

# .. Sanoiko se jotain suihkusta #
* Mutristaa huuliaan astellen ihan vaatteet päällään suihkunluokse, napaten suihkun toiseen käteensä
ja toisella kädellään yritti laittaa suihkua päälle.. * Rogster !! * Kiljaisee kylpyhuoneessa tajuamatta yhtään,
että kylpyhuoneessa kuitenkin kaikui jonkin verran, mutta silti se kuului varmasti Rogsterin luokse *

...Pahuksen Rogster. * Kääntää suihkun poispäältä, siirtäen katseensa lavuaariin. Hymähtäen *
# Olenpas fiksu. # * Sandrette onkin liian ovela ihminen ja menee huuhtelemaan hiuksensa lavuaarin alla.
Huuhdeltuaan hiuksensa, selvittää hiuksensa hiusharjallaan. Nyppien ylimääräiset liat päästänsä ja tiputtaen
lavuaariin muiden törkyjen sekaan mitkä tulivat naisen hiuksista. Astellen takaisin oleskeluhuoneeseen. *
Siellä on sinulle vielä siivottavaa, oletpas huolimaton.
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 22 Icon_minitimeMa Loka 22, 2012 7:24 am

# Dammit.. # *Meni vessoille, ja alkoi kuurata lavuaaria. Sitten tukki samalla tavalla lavuaarin, mutta käyttämällä toisia mineraaleja, nytkun shamppoo on loppu.* Taisit unohtaa, että olet muutenkin ihan paskanen. Kiva tuolla tavalla on nukkua! *Nyt siirtyi lisähuoneeseen, ja siivosi sen. Tässä kului noin 20 min. Sitten juoksi sviittiin salamana, pesten nyt senkin. Siinä kesti noin 10 minuuttia. Sitten juoksi varastohuoneeseen ja pisti vesimukin ja hammasharjan takaisin hyllylle.* Tee mitä vaan, mutta älä kiltti enään sotke vessoja!
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 22 Icon_minitimeMa Loka 22, 2012 7:31 am

Lakkaa sinä hei tukkimasta niitä putkistoja... Muutkin käyttävät
niitä, kuin vain minä ja sinä. Kai tajuat sen ? * Kallistaa päätänsä *
Ja minulle riitti jekkuilu.. ainakin tälle päivälle. * Hymähtää *
Ja en minä unohtanut, että olen paskiainen. En myöskään unohda sitä, että
en tule ikinä pitämään sinusta <3
Big Brother
Admin
Big Brother

Viestien lukumäärä : 516

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 22 Icon_minitimeMa Loka 22, 2012 7:44 am

Tämä on Big Brother.
Sandrette, tulisitko päiväkirjahuoneeseen?
http://tpbb2.foorumi.biz
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 22 Icon_minitime

Oleskelutila
Takaisin alkuun 
Sivu 22 / 26Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Seuraava
 Similar topics
-
» Oleskelutila

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] Big Brother ~ :: Oleskelutila-
Siirry: