[Tylypahka] Big Brother ~
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] Big Brother ~

Tylypahka - Big Brotherin toinen kausi! Päivä 85/85

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Oleskelutila

Siirry alas 
+13
Nancy C
Donna
Emmy
Jonas
Sukelluskettu
Sandrette
Candyce
Rycroft
Atiya Zaman
Big Brother
Rogster
Tom
Stephen
17 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Tom

Tom

Viestien lukumäärä : 543

Oleskelutila - Sivu 19 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 19 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 12:33 am

Meitä on yhdeksän. Unohdit Rycroftin... Tosin hän onkin melko huomaamaton. Ja minusta meidän ei kannata ottaa enempää jäseniä, sillä kohta kaikki ovat tässä mukana ja ketä vastaan me sitten juonittelemme? *sipaisee otsahiuksiaan* Ja en oikein usko että Emmyä häädettäisiin, kun hän on selvinnyt niin monesta häädöstä tähänkin mennessä. Mutta jos niin käy, niin emme värvää enää lisää jäseniä. Olemme tällä porukalla loppuun asti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rogster

Rogster

Viestien lukumäärä : 338

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 19 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 12:56 am

Selväpä se. *Rogster sanoi iloisesti.* Se siitä päivän juonitteluista. Ellei me juonitella sitten lisää häätöshown jälkeen. *Sanoi iloisesti, mutta virneellä.*

/Sry lyhyt viesti XD
Donna

Donna

Viestien lukumäärä : 221
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 19 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 7:25 am

Ah, minulla on semmoinen tunne että lähden tänään. * Donna asteli makuuhuone
kakkosesta ulos haukotellen, päällänsä parhaat. Eli tummansiniset farkut joissa on
vaaleita kohtia, vaaleanpunainen tuubitoppi ja mustat korkokengät. Donna on
laittanut hiuksensa hienosti ja omaksi tyylikseen. Meikkiä tytöllä on vain ripsiväriä
ja hieman huulikiiltoa. Tyttö oli myös pakannut laukkunsa * Minun tulee ikävä teitä.
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 19 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 7:40 am

Toivotaan ettet joutuisi lähtemään. Ja me olemme tässä tukenasi. *sanoo rauhoittavasti Donnalle. Tom istuu jo valmiiksi sohvalla, jännittyneenä tietysti siitä millainen tulos häädöstä seuraa... Hän otti varovasti Donnaa kädestä, ikäänkuin rauhoitellakseen tyttöä entisestään ja osoittaakseen että hänellä on välittäviä ihmisiä lähellään tai että ainakin yksi ihminen talosta on hänen tukenaan häätshown ajan ja sen jälkeenkin* Usko pois, meilläkin tulee ikävä sinua jos sinut häädetään. Juttusi ovat aina olleet niin hyviä. Olit hyvää häkkiseuraa.
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 19 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 7:43 am

* Donna hymähti pienesti ja kietaisi kätensä Tomin ympäri, halatakseen
tätä * Minun vain tulee niin ikävä, olen varma että lähden tänään. Olen
käyttäytynyt aika huonosti eikä kaikki ole välttämättä kestänyt minun
vittuilua, joten .. sen siitä saa, minulla vain palaa aika helposti hermot.
* Irrottautui halauksesta mutta piti vielä Tomia kädestä *
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 19 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 7:46 am

*Tom oli vastannut halaukseen* Voimmehan me sitten pitää yhteyttä ulkomaailmassa, vaikka talosta joutuisitkin lähtemään. Heti kun tämä TpBB loppuu minun osaltani, niin laittelen sinulle kirjeen, lupaan ja vannon. *Tominkin sydän hakkaa hiukan jännityksestä, ja hän kääntää katseensa makuuhuoneiden suunnalle odottaen muiden tuloa* Täytyy sanoa, ettei mikään häätöshow ole koskaan jännittänyt minua näin paljon... Sydämmeni pomppaa kohta suorastaan kurkkuun.
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 19 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 7:56 am

Ai tuletko ikävöimään minua noin paljon? Minäh .. minulla olisi vähän
kerrottavaa, ennenkuin menen. Sanon sen sitten kun olen ovilla ..
# Äh, minua pelottaa muutenkin sanoa sen, no, lähden kumminkin
tänään joten se on hyvä sanoa nyt. #
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 19 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 7:57 am

*Oli istunut kokoajaan Tomin vieressä, ja oli kuunnellut noiden keskusteluja.* Minullekkin tulee ikävä. Muuten, heti kun tämä ohjelma loppuu, vietettäisiinkö me kaikki 3 jotkut juhlat? Ainakin haluan pitää teidän kanssa yhteyttä.. *Rogster hymyili ystävilleen.* Häätöshow alkaa muuten kohta..
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 19 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 7:59 am

Minulle sopii, ja tulee ikävä.
* Donna pussasi Rogsteria pienesti poskelle ja asettui
pian kunnolla sohvalle istumaan, pidellen edelleen Tomin kädestä *
Big Brother
Admin
Big Brother

Viestien lukumäärä : 516

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 19 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 8:00 am

Hyvää iltaa Big Brother - talo, täällä Catherine!
Donna, jos putoat tänään niin ketä kanssa-asukkaista jäät kaikkein eniten kaipaamaan?
http://tpbb2.foorumi.biz
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 19 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 8:02 am

Hei Catherine, ja Tomia. Koska hän on ollut minulle läheisin ja ollut
aina myös tukenani, tunteeni - eikun, niin. * Donna keskeytti lauseensa
ja hymähti pienesti, tämä kathasti Tomiin ja sitten telkkariin *
Big Brother
Admin
Big Brother

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 19 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 8:03 am

Rycroft, nautitko asemastasi kun osa asukkaista oli häkissä ja sinä vapaalla jalalla?
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 19 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 8:08 am

# Hmmh.. Onkohan Rycfort edes paikalla.. # Donna, mainiota! *Hymyili Donnalle, ja jäi kuuntelemaan BB:tä.*
Big Brother
Admin
Big Brother

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 19 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 8:09 am

Rycroftin vastausta odotellessa,
Rogster - hyväksytkö sinä henkilökohtaisesti juonittelun ja jos hyväksyt niin miksi?
Sandrette

Sandrette

Viestien lukumäärä : 468

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 19 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 8:09 am

Heii catherine!*hihkaisee*
Rycroft

Rycroft

Viestien lukumäärä : 117

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 19 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 8:11 am

Humm, jos te miellätte 'vapaan olemisen' muiden kärsimyksistä nauttimiseksi, niin kaiketi sen niinkin voisi mieltää. *Poika tuhahti ja vaihtoi jalkojensa asentoa risti-istunnassa, raottaen sulkeutuneita silmiään jatkaessaan vastaamistaan.* Kaikki varmasti saivat maistella häkkioloja koko sielujensa kyllyydestä, joten siinä mielessä on turhaa sanoa yhtikäs mitään, nauttiko kukaan tasapuolisuudesta.

// hoaa, pikapostaus koska näin ilmotuksen vasta parisen minuuttia sitte : l
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 19 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 8:11 am

Hmmh.. Catherine, hyväksyn juonittelun. Se on pelin henki. *Rogster sanoi, yrittäen kuulostaa järkevältä.* Jos ei ole juonittelua, niin ei ole viihdettä. *Rogster toteaa.* #Onneksi Stephen ei ole kuulemassa.. #
Big Brother
Admin
Big Brother

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 19 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 8:12 am

Sandrette, miltä elämä häkissä sinun mielestäsi maistui?
Big Brother
Admin
Big Brother

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 19 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 8:20 am

Tämä on Big Brother.
Seuraavana talosta häädetään....

Big Brother
Admin
Big Brother

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 19 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 8:22 am

.....DONNA!
Donna, sinulla on muutama minuutti aikaa poistua talosta.
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 19 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 8:24 am

# Eih! Donna! # *Juoksi itkuisena halaamaan Donnaa ja syleili tätä pitkään päästäen sitten irti.* Kaikkea hyvää sinulle! Ja muista ne bileet! Ja mikä onkaan sinun osoite? *Kysyi hieman itkuisena.*
Big Brother
Admin
Big Brother

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 19 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 8:26 am

Tämä on Big Brother.
*Lisähuoneen ovi aukeaa hitaasti* Rogster ja Sandrette, siirtykää VÄLITTÖMÄSTI lisähuoneeseen tarkempaa informaatiota varten ja lukitkaa ovi perässänne.
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 19 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 8:27 am

Äh, heippa kaikki. Ja Tom .. * Kuiskasi Tomille * Rakastan sinua.. olen pahoillani.
* Sitten Donna katoaa ovesta sisään, ottaen matkalaukut mukaansa *
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 19 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 8:30 am

*Tom halasi haikeamielisenä Donnaa, mutta häkeltyi kuultuaan Big Brotherin kuulutuksen* Miksiköhän te joudutte lisähuoneeseen... Noh, onnea vaan. *Tom totesi Rogsterille, ja lysähti sitten sohvalle häkeltyneen oloisena häädön takia. Hänelle oli loppujenlopuksi ollut suurikin yllätys että Donna häädetään - ja myös se, miten tärkeä Donna hänelle oli. Poika päästi suustaan hiljaisen huokauksen*
Rogster

Rogster

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 19 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 8:33 am

Huoh.. Moikka kaikki! *Hymyili muille ja hyppelehti pois, sulkien oven perässään. Avaten sen sitten.* Sandrette, tuletko?
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 19 Icon_minitime

Oleskelutila
Takaisin alkuun 
Sivu 19 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Oleskelutila

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] Big Brother ~ :: Oleskelutila-
Siirry: