[Tylypahka] Big Brother ~
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] Big Brother ~

Tylypahka - Big Brotherin toinen kausi! Päivä 85/85

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Oleskelutila

Siirry alas 
+13
Nancy C
Donna
Emmy
Jonas
Sukelluskettu
Sandrette
Candyce
Rycroft
Atiya Zaman
Big Brother
Rogster
Tom
Stephen
17 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Big Brother
Admin
Big Brother

Viestien lukumäärä : 516

Oleskelutila - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 20 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 8:44 am

Tämä on Big Brother.
Rogster, siirry jo sala-alueelle. Siellä tapahtuu jo.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tpbb2.foorumi.biz
Tom

Tom

Viestien lukumäärä : 543

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 20 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 8:49 am

*Tom istui sohvalle miettien kaikkia hetkiään talossa mitkä liittyivät Donnaan. Hän myös silmäili ovea, josta Donna oli äskettäin poistunut sekä lisähuoneen ovea josta Sandrette ja Rogster olivat äsken astuneet* # Mitäköhän heitä siellä odottaa.. No, toivottavasti tulevat jokatapauksessa pian takaisin # *Tom siirtyi makuuasentoon, ja sulki silmänsä varovasti. Hän halusi nyt vain nukahtaa, ja unohtaa kaikki illan aikana tapahtumat asiat jotka enemmänkin ahdistivat kuin ilahduttivat häntä*
Big Brother
Admin
Big Brother

Viestien lukumäärä : 516

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 20 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 9:25 am

Tämä on Big Brother.
Uuden viikkotehtävän kuvaus on nyt ilmoitustaululla.
http://tpbb2.foorumi.biz
Sandrette

Sandrette

Viestien lukumäärä : 468

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 20 Icon_minitimeSu Syys 16, 2012 10:15 am

Tietysti! * toteaa lyhyesti ja hypähtää ylös sohvalta
Suunnaten askeleensa kohti lisähuonetta sinne kadoten*

/oon,puhelimella et sori lyhyt!!
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 20 Icon_minitimeMa Syys 17, 2012 8:14 am

*Tom oli päivän aikana syönyt aamupalan, tehnyt aamutoimet kylpyhuoneessa ja hakenut viikkotehtävään liittyvän Spiderman - asun. Se yllään hän oli tosin viihtynyt vain hetken, nyt poika makasi sohvalla ja mietti Donnan häätöä ja naisen viimeisiä sanoja* # Tulen miettimään niitä sanoja aina koko talossaoloni ajan, kunnes pääsen ulkomaailmaan selvittämään asiat - mutta ömm, en voi vastata hänen tunteihiinsa koska minulla on ihan eri ihminen mielessä eikä se ihminen edes ole nainen #
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 20 Icon_minitimeMa Syys 17, 2012 8:36 am

* Ilmestyy oleskeluhuoneen puolelle lisähuoneen ovesta, juosten
lukemaan viikkotehtävän annon ilmoitustaululta, hymyillen *
Ahahah, pahiis. * Naurahtaa hypellen hakemaan menninkäisasuansa
sieltä missä se nyt olikaan, makuuhuonekakkosen puolella käyden vaihtamaan
tämän vihreänpuvun päällensä, onneksi menninkäisen puku sopi Sandreten päälle
mainiosti.

Hypellen makuuhuoneilta muutaman minuutin päästä vihreä menninkäisasu päällänsä,
mitä luultavammin myös asuun kuului vihreä kypärä, jonka sai naaman edestä sopivasti auki ja
kiinni peittämään silmät kultaisilla..läpysköiden tapaisilla joiden läpi näki mainiosti ja nämä sai nostettua,
että silmät paljastuisivat,myös sun muut maski peitti, vaikkakin suun edessä oli suu " auki " niin, että sai henkeä edes
suun kautta, vaikka nenänkin reijät maskista löytyi. Tätä kanniskellen kainalossaan mukana. Sohville
suunnaten askeliansa istahtaen vakiopaikalleen reunapaikalle sohvalle *
Stephen

Stephen

Viestien lukumäärä : 220

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 20 Icon_minitimeMa Syys 17, 2012 9:14 am

*Astelee oleskeluhuoneeseen, pysähtyy ovelle huomatessaan Sandreten.*
Sandrette! Mitä sinä täällä teet? Eikö sinun pitäisi olla lisähuoneessa Rogsterin kanssa?
*Hihkaisee astellessaan tytön luokse. Stephen on kamppaillut koko pitkän päivän mustasukkaisuutensa kanssa makuuhuoneessa - vuoroin itkeskellyt sängyllä ja vuoroin paiskonut tavaroita, ei varmaankaan tarvitse olla kummoinen Sherlock jotta arvaisi ailahtelevaisuudelle syynkin.*
Miten Rogster muuten voi?
*Kallistaa päätään hymyillen.*
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 20 Icon_minitimeMa Syys 17, 2012 9:32 am

Saimme tulla jo takaisin. * Hymyilee toiselle aurinkoiseen tyyliinsä,
näpräillen kypärää sylissään. * Rogster näytti olevan todella iloinen,
en tiedä sitten koska hän on tulossa sieltä pois. Mutta miten sinulla menee ?
Ja tapahtuiko täällä lähtömme jälkeen jotain.. erikoista kenties ? * Kallistaa päätänsä
vieden toisen kätensä pyörittelemään tummanruskeita hiuksia sormien lomassa *
Entä Jonas, mitä hän tekee ?
Emmy

Emmy

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 37

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 20 Icon_minitimeMa Syys 17, 2012 9:53 am

Hei Stephen!
* Emmy sanoen pirteästi astellen oleskeluhuoneeseen ulkoata, missä oli katselemassa tähtitaivasta. *
Mitä sinulle kuuluu? Emme ole ole jutelleet kun palasin Egyptistä. Kuinka voit?
* Emmy mennen sitte halaamaan naista iloisena ja ilahtuneena ja samalla hiukan pirullisena *
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 20 Icon_minitimeMa Syys 17, 2012 10:10 am

# Menninkäinen... # Tuo asu kyllä pukee sinua, Sandrette *Tom huikkasibtytölle huomattuaam tuon varsin hulvattoman asukokonaisuuden* Muutenkin nämä asut ovat aika hauskat, itse otin jo omani pois päältä mutta puen sen kyllä tarvittaessa takaisin *Sipaisee hiuksiaan ja lysähtää sohvalle* En tiedä olenko ainut, mutta ikävöin Donnaa...
Stephen

Stephen

Viestien lukumäärä : 220

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 20 Icon_minitimeMa Syys 17, 2012 10:39 am

Ai, kiva kuulla. Minulla menee ihan hyvin. Jonasia en ole nähnyt.
*Vastasi Sandretelle väläyttäen lopuksi vielä hymyn. Kohdistaa katseensa Emmyyn kuullessaan hänen tervehdyksensä. Suo tytölle leveän hymyn ja vastaa halaukseen iloisesti.*
Hei Emmy! Minulle kuuluu ihan hyvää ja voin ihan hyvin, entä sinä?
*Huokaa kevyesti silmäillen tyttöä päästä varpaisiin.*
Rogster

Rogster

Viestien lukumäärä : 338

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 20 Icon_minitimeMa Syys 17, 2012 11:12 am

Stephen! *Huudahti iloisena, astuen kamerakäytävän ovesta sisään.* Miten sinulla menee? En ole nähnyt sinua aikoihin. *Pojan huulilla oli virne, tuo tuttu ja turvallinen. Pinkaisi halaamaan tyttöä, ja antoi tälle samalla suudelman.* Oletpas kevyt! *Huudahti, kun oli nostanut tytön kuin vauvan syliinsä.* Noh, mitä uutta? *Kysyi tytöltä, istahtaen sohvalle, ja alkoi kiertämään tuon hiuksia tämän sormen ympärille.*
Rogster

Rogster

Viestien lukumäärä : 338

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 20 Icon_minitimeTi Syys 18, 2012 5:14 am

*Rogster hipsi Tomin luokse, jonka luona saattoi myös olla Sandrette ja Emmy.* Hei.. Mitä jos äänestettäisiin tällä viikolla Rycforttia ja Nancya? *Rogster kysyi muilta.* En tiedä ketä muutakaan äänestää. Niin minä ainakin tein..
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 20 Icon_minitimeTi Syys 18, 2012 5:24 am

*Tom on syömässä välipalaa eli kinkkuvoileipiä ja jugurttia, makuna banaani. Syöminen estää tylsistymisen ainakin jollain tasolla, ja onhan pojalla nälkäkin. Siinä on myös aikaa miettiä Donnan häätöä ja sen.jälkiseuraamuksia - tuntuu nimittäin todella oudolta ettei Donna ole tuossa höpisemässä kuten ennen. Kohottaa nyt katseen Rogsteriin* Kylllä, tehdään niin.
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 20 Icon_minitimeTi Syys 18, 2012 5:43 am

* Sandrette ilmestyy menninkäisasu päällänsä, hypellen muka
salakavalasti makuuhuone kakkoselta ulko-ovenluokse josta
hyppäsi käymään ulkona ja sitten kipittääkin kevyin askelin
takaisin makuuhuoneille, juosten takaisin menninkäisasun kypärä
kainalossaan - senkun oli unohtanut makuuhuoneille, keittiöstä itselleen
keräili lautaselle mansikkajugurtin, voileivän, omenan ja vielä lasillisen maitoa.
Hymyillen astelee ripein askelin lautasen johon oli kerännyt kyseiset välipalat,
myös maitolasillinen toisessa kädessään asettaen nämä suoraan ruokapöydän ääreen Tomia vastapäätä,
vilkaisee poikaan ja hypähtää hakemaan itselleen lusikkaa jugurtia varten napaten samalla menninkäis-
kypäränsä mukaan ruokapöydälle, hymyillen ja istahtaen kyseistä miestä vastapäätä - Tomia.
Keskittyen taas syömään välipalaansa hihkaisten nopeasti * Hei Tom!
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 20 Icon_minitimeTi Syys 18, 2012 5:54 am

Hei Sanu, mitäs kuuluu? *Tom voitelee sämpylää nyt itselleen kun leivät sai jo syötyä* Toivottavasti tänään tulisi väkeä tehtävänsuoritukseen sillä se vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta... Tai no, mikä tahansa voittaa häkin. Äh, kumpa Donna olisi täällä... Hänen häätönsä oli huutava vääryys.
Lena L.

Lena L.

Viestien lukumäärä : 117

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 20 Icon_minitimeTi Syys 18, 2012 7:01 am

*Lena astui talon sisälle hymyillen aurinkoisesti.* Moi kaikki, olen Lena! *Lena esittäytyi kohteliaasti.* Onpas tämä talo viihtyisä. *Lena huomautti katsoen ympärilleen huonetta. Tytöllä oli pinkki leopardikuvioinen laukku kädessään, jonka sitten laski maahan.* Hih. # Saankohan kertoa että olen ollut alueella? Noh, ei ole kiellettykkään. Kaipa minä saan. # Olen Asunut nyt 3 päivää tehtäväalueella, ja meidän katsojat äänestivät minut viralliseen BB-taloon. Valitettavasti eräs kiva Irma joutui lähtemään. Mutta aion pitää hänen kanssaan yhteyttä! *Lena huudahti. Lenalla oli pinkki toppi, jossa luki purppuraisella tekstillä: "How can I survive without you?" Tytöllä oli violetit tiukat farkut hieman alle polvitaipeiden, ja hänellä oli pörröinen pinkki liivi. Kuten kuvasta näkyy, tytön hiukset olivat kullanruskeat, ja ne olivat kauniisti letillä. Tytöllä oli tutut rubiinikorvakorut. Pinkki näytti pukevan Lenaa valtavan hyvin. Nyt Lena nosti laukkunsa ja hymyili suorastaan säteilevästi.* Missä makuuhuoneessa nukun? Missä olisi tilaa? Mutta, en siis vie paljon tilaa. *Lena oikoi nopeasti mahdolliset väärinkäsitykset, ja naurahti.*
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 20 Icon_minitimeTi Syys 18, 2012 9:12 am

*Tom käveli Lenan luokse, kätteli naista ja myös halasi* Olen Tom, mukavaa saada uutta verta taloon. Ja uskon että Big Brother kyllä ilmoittaa kummassa makuuhuoneessa nukut mutta toivotaan että kakkosessa. Se on mukavampi, ja siellä on ainakin sänky tyhjänä nyt kun Donna häädettiin. *Tom kävelee keittiöön, jossa kaataa kristalliseen lasiin kurpitsamehua. Hän kantaa lasin Lenan luokse, ja ojentaa sen naiselle* Siinä hiukan virvoketta... Mites se viikkotehtävä, eikö sen pitäisi alkaa?
Lena L.

Lena L.

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 20 Icon_minitimeTi Syys 18, 2012 9:21 am

*Oli vastannut sekä kättelyyn että halaukseen.* Hih! Hei, Tom. Ja kiitos! *Hymyili säteilevästi, ja otti kupin vastaan alkaen hörppiä siitä, josta sitten siirtyi kunnon kulauksiin.* Nam! Valtavan hyvää! Ja mikä viikkotehtävä teillä on meneillään? Oletan, että voisin osallistua siihen jollakin tavalla.. *Katsahti ilmoitustaululle, jonka oli bongannut vasta äskettäin.* Hih! Siis.. pahikset vastaan hyvikset? Ja tänään on pankkiryöstö? Minulle ei ole vielä kerrottu kuka olen, joten kaipa voin olla vaikka pankin kassavirkailija. *Hymähti itsekseen.* Ainahan tarvitaan hieman sivunäyttelijöitä.. Toivotaan että tarpeeksi väkeä tulee, haluamme saada bileet!
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 20 Icon_minitimeTi Syys 18, 2012 9:25 am

Niin, jos viikkotehtävä onnistuisi niin saisimme varmasti bileet. Viime bileet olivat todella hyvät, vaikka ne päättyivätkin minun ja Donnan osalta vähän... kehnosti. *naurahtaa* Mutta ei muistella sitä. Kiva että pääsit varsinaisen talon puolelle, varmaan siellä sala-alueella oli ainakin vähän tylsää. *Tom istahtaa sohvalle ja ristii jalkansa* No, odotellaan vielä hetki jos viikkotehtävä alkaisi. Ehkä BB yrittää vain hermostuttaa meitä. Kerro vaikka jotain itsestäsi.
Lena L.

Lena L.

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 20 Icon_minitimeTi Syys 18, 2012 9:38 am

*Miettii hetken, mitä aikoisi kertoa ja avaa sitten suunsa.* Noh, olen Lena Victoria Lomuse, ja minulla on serkku Jennyfer. Asun serkkuni luona, ja minulla on lapsi Stephenie.. Olen ex-alkoholikko.. *painoitti sanaa ex, jälleen kerran.* .. ja kerran kun olin humalassa, sain Stephenien.. Niin, vahingossa. Mutta abortti on kuin lapsen tappamista! Ainakin minun mielestäni. Ja olen tyytyväinen että en tehnyt aborttia silloin. Tyttö on lähes ainoa syy, miksi haluan jatkaa eteenpäin, enkä sorru alkoholiin. *Hymyili, mutta samalla kyynel valui tämän poskea pitkin. Kaivoi taskustaan saman kuvan, mitä oli katsonut koko BB-talossa olon ajan. Näytti sen nyt Tomille.* Eikö olekkin suloinen?

Oleskelutila - Sivu 20 Windowslivewritersheherprincesstutufromprissypoofs-b87dprissypoofs-princess-poof-emma-1-thumb
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 20 Icon_minitimeTi Syys 18, 2012 9:46 am

Minäkään en hyväksy aborttia, paitsi siinä tapauksessa jos tulee raiskatuksi tai jotain yhtä kauheaa. Mutta hyvä että pidit lapsesi. Et varmaan aio täällä talossa juoda tuliviskiä bileissä? *sipaisee hiuksiaan* Se on ehkä ihan hyvä, sillä on sitä itsekkin tullut mokailtua humalassa ja juurikin täällä talossa. *Vilkaisee sitten kuvaa* Joo, todella suloinen. Vähän on samaa näköä sinun kanssasi.
Oletko seurannut yhtään tätä kautta, entä sitä ensimmäistä? *kallistaa päätään* Minä seurasin aktiivisesti koko viime kautta ja tätä kautta ennenkun tulin taloon.
Lena L.

Lena L.

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 20 Icon_minitimeTi Syys 18, 2012 9:55 am

Hih! Seurasin toki! Sinulla ja Donnalla oli tosi villiä menoa! Ja Donnan häätö oli vääryyttä! Minun lempparini! *Sanoi hieman surullisena.* Tuntui kyllä hienolta tutustua Rogsteriin. *Hymyili.* Ja Sandretteen tietenkin.. Muuten, Tom. Rogster kertoi jostain juonittelusta. Mitäs se sellainen on? *Kilttinä tyttönä, joka ei koskaan vihastu, ei koskaan masennu, aina iloinen, ei vihannut mitään muuta enemmän kuin selkäänpuukottamista.* Ei sinun toki tarvitse kertoa, jos et halua. *Sanoi vielä loppuun, sillä tyttö ei halunnut pakottaa ketään mihinkään.*
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 20 Icon_minitimeTi Syys 18, 2012 10:02 am

* Hymähtää viedessään katsettaan hitaasti Lenaan,
nousten pöydän ääreltä johon oli torkahtanut. * Hei taas,
nyt ehdimme tutustua toisiimme.. Kun lisähuoneessa emme ehtineet!
* Sipaisee tummanruskeita kiharaisia hiuksiaan silmien edestä hymyillen
tapansa mukaan aurinkoisesti ja pirteästi. * En kuunnellut mitä kerroit itsestäsi..
Jos kerroit, en tiedä.. Torkahdin * Kohauttelee olkiansa * Mutta voisitko kertoa ?
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 20 Icon_minitimeTi Syys 18, 2012 10:10 am

No siis, juonittelu on taktikointia tai se on helpoin tapa selittää se *kohauttaa olkiaan, ja vilkaisee sitten Sandrettea* Jos sinua väsyttää Sand, niin kannattaisi ehkä siirtyä tuonne makuuhuoneiden puolelle. Alkaa olla jo aika myöhäkin. *Tom nappaa yhdestä karkkikiposta pöydältä kourallisen suklaarakeita (niitä joita Rycroft tykkää napsia), ja heittää ne suuhunsa*
# Hmm, mukavaa tosiaan saada tänne uusia ihmisiä. Vanhat tuntee jo niin hyvin #
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 20 Icon_minitime

Oleskelutila
Takaisin alkuun 
Sivu 20 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Oleskelutila

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Tylypahka] Big Brother ~ :: Oleskelutila-
Siirry: