[Tylypahka] Big Brother ~
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Tylypahka] Big Brother ~

Tylypahka - Big Brotherin toinen kausi! Päivä 85/85

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Oleskelutila

Siirry alas 
+13
Nancy C
Donna
Emmy
Jonas
Sukelluskettu
Sandrette
Candyce
Rycroft
Atiya Zaman
Big Brother
Rogster
Tom
Stephen
17 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
Sandrette

Sandrette

Viestien lukumäärä : 468

Oleskelutila - Sivu 38 Empty
ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 38 Icon_minitimeTi Loka 02, 2012 9:28 am

* Kuunellessaan koko päivän huutoa ja kiljumista, lopulta
päättää sanoa oman kommenttinsa * Että te olette ihania, kun riitelette.
Kai tajuatte, että me muutkin tykkäämme kuunnella huutoanne ?

* Hymyilee tapansa mukaan pirteästi ja aurinkoisesti välittämättä muiden
kettuuntuneisuudesta *
Takaisin alkuun Siirry alas
Tom

Tom

Viestien lukumäärä : 543

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 38 Icon_minitimeTi Loka 02, 2012 10:17 am

*Heti Sandreten havaitessaan Tom astelee hänen luokseen* Hei, mennäänkö kuvaamaan niitä kuvia tänään vai vasta huomenna? Sano vain, kumpi käy sinulle paremmin. Minulle kumpi vain, kunhan saamme tämän viikkotehtävän kunnialla suoritettua. *Istahtaa tytön viereen sohvalle, kameraa yhä näpräillen*
# Vihdoinkin... #
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 38 Icon_minitimeTi Loka 02, 2012 10:40 am

Öm.. * Vilkaisee lasi ovista ulos pimeyteen * .. No et siellä nyt
kyllä kuvia saa, että huomenna tietysti ? * Naurahtaa, näperrellen taas
hiuksiansa sormiensa lomassa tuttuun tapaansa. Näemmä Sandrette oli
yrittänyt unohtaa kokonaan Jonaksen ja keskittyä loppu Big Brother kauteen,
kuten myös viikkotehtäviin *
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 38 Icon_minitimeKe Loka 03, 2012 4:11 am

*Tom oli illalla nyökännyt, nyt aamusta hän oli saapunut oleskelutilaan ja iltapäivällä vilkuili siellä ympärilleen* Sandrette! *huikkasi kun tyttöä ei ollut kuulunut* Jos olet jossain tässä lähistöllä, niin mennään nyt ottamaan ne kuvat. *Tom poimii kameran pöydältä, ja siirtyy jo valmiiksi talon lasisten ulko-ovien läheisyyteen odottamaan, jos Sandrette paikalle jostain kolosta saapuisi*
# Kiroan, jos tämä viikkotehtävä ei onnistu sillä tämä on niin naurettavan helppo... #
Big Brother
Admin
Big Brother

Viestien lukumäärä : 516

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 38 Icon_minitimeKe Loka 03, 2012 9:07 am

Tämä on Big Brother.
Olette nimenneet häätöäänestykseen seuraavat henkilöt ...
ROGSTER! Ja.... LENA!
Lisäksi häätöäänestyksessä on suoraan Nancy, jonka Sandrette valitsi vastattuaan kirottuun lankapuhelimeen.
Nancy, Rogster ja Lena. Joku teistä häädetään talosta tulevana sunnuntaina.
http://tpbb2.foorumi.biz
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 38 Icon_minitimeTo Loka 04, 2012 4:12 am

*Tomia ketutti ja lujaa eräs asia ja hän päätti nyt näyttää sen avoimesti. Poika nousi ylös, yskäisi ja käveli oleskelutilojen keskelle, korottaen ääntään niin että makuukamareissakin olevat asukkaat kuulisivat sen* Anteeksi, mutta nyt on pakko sanoa että suorittaminen tähän viikkotehtävään on ollut ihan surkuhupaisaa. Kuka muu täällä on tehnyt mitään kuin minä ja Rycroft? Nancy, et edes juttele meille muille. Lena ja Rogster, te olette vaan ottaneet rennosti tämän viikon, samoin sinä Stephen. Toivon tosiaan, että meillä on valmis malliesitys huomenna, joten parasta että Lena, Sandrette ja Stephen tiedätte mitä teette, teitä on kyllä yritetty auttaa. Minä ainakin haluan onnistuneen viikkotehtävän enkä halua että se kaatuu muiden helvetinmoiseen laiskuuteen. Mitä te kuvittelette täällä tekevänne, jos ette osallistu tehtäviin?
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 38 Icon_minitimeTo Loka 04, 2012 4:46 am

* Sipsuttaa punaisissa villasukissaan, tummissa collegehousuissaan
ja sinisessä hupparissa oleskeluhuoneeseen kuullessaan Tomin kettuuntuneen
äänen * Tom.. Ota rauhassa.. Kyllä ne heräävät sitten kun tositilanne tulee,
otetaanko nyt niitä kuvia ? Vaikka vähän enemmänkin jos olet saanut inspiraatiota.
* Hymyilee miehelle astellessaan tätä kohti oleskeluhuoneessa välittämättä toisen
kettuuntuneisuudesta pätkääkään, koska tällehän se ei kuulunut melkein ollenkaan *
Stephen

Stephen

Viestien lukumäärä : 220

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 38 Icon_minitimeTo Loka 04, 2012 4:48 am

*Kuullessaan Tomin puheen Stephen astelee oleskeluhuoneeseen, irvistäen hieman.*
Anteeksi, Tom. Olen kyllä yrittänyt miettiä joitakin eri asuvaihtoehtoja. Mitä täällä muuten on tapahtunut sillä aikaa, kun olen homehtunut makuuhoneen puolella?
*Hymyilee hieman pojalle, peläten hänen olevan edelleen vihainen. Stephen on muuten pukenut ylleen mustat tiukat housut ja ja ohuen viininpunaisen silkkipaidan. Hän suuntaa istumaan sohvalle pureksien huuliaan.*
Donna

Donna

Viestien lukumäärä : 221
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 38 Icon_minitimeTo Loka 04, 2012 4:50 am

# Eih! Miksei Rycroft ole äänestyksessä, hän saisi pudota että saan Tom'in kokonaan itselleni,
olen nähnyt kuinka Tom katselee Rycroftia, ja.. argh! En kestä .. # * Donna asteli närkästyneen
oloisena makuuhuone kakkosesta, elien Donnaa ei ollut ilmaantunut oleskelutilan puolelle, koska
tytöllä oli ollut armoton migreeni koko eilisen päivän. Vessassa nainen on kyllä joutunut ramppaamaan
ja useasti * # En saanut edes synttärijuhliani talossa, kuinka .. alhaista ja typerää! # * Donnan teki mieli
vaahdota jollekkin, mutta astelikin vain naama punaisena pakastimen luokse, ja otti sieltä jonkun pakaste
hernepussin, ja läimäisi sen naamalleen. Samoin tyttö lähti suunnistamaan kohti makuuhuone kakkosta, ja
rojahti kylmä pakastehernepussi naamallaan sängylle *
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 38 Icon_minitimeTo Loka 04, 2012 4:53 am

...Anteeksi, en minä teille vihainen ole vaan olen.aika väsynyt. Mutta Sand, kuvattaisiinko vähän myöhemmin koska minun on pakko syödä ja mennä käymään kylppärissä. Ja eiköhän se muotinäytös mene hyvin *Puhuu jo paljon rentoutuneemmin* Ja Stephen, kuulit varmaan Rogsterin tempauksesta...?
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 38 Icon_minitimeTo Loka 04, 2012 5:07 am

Selvä, selvä Tom. * Hymähtää, hypähtäen istumaan vakiopaikaksi
nimetyn reunapaikan toisella kellertävällä sohvalla. Vieden pirteän ja hymyilevän
katseensa muihin * Miten teillä menee ? Ja suunnitellaanko jo jonkin tyylistä teemaa tai jotain
muotinäytökseen ? * Kysyy innoissaan suunnittelusta, myrkynvihreät silmät melkein
kiiluen innostuksesta *
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 38 Icon_minitimeTo Loka 04, 2012 5:35 am

*Tom tulee nyt kylppäristä, pyyhe olallaan ja vilkaisee Sandreten meikkitilanteen* Voisimme kohta mennä sinne kuvaamaan ainakin hetkeksi, hm... Haluatko kuvata makuukamareissa vai ulkotiloissa? *Nostaa samalla yhdestä henkarista esiin musta-violetin mekon, ja vie sen Sandretelle* Tämä voisi sopia sinulle, minun mielestäni. *mekon helma on tosiaan violetti. Tom istahtaa tytön vierelle, odottaen tuon vastauksia kahteen kysymykseensä*
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 38 Icon_minitimeTo Loka 04, 2012 5:51 am

Hmm.. Minulle on aivan sama, kumpi on helpompi osuus ?
* Naurahtaa, ottaen itselleen mekon ja tutki katseellaan hymyillen. *
Entä meikki ? * Vie katseensa taas Tomiin kysyvästi * Ajattelitko jotain..
erityistäkin vai ? * Kallistaa päätänsä samalla laskien mekon varovasti syliinsä
reisiensä päälle *
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 38 Icon_minitimeTo Loka 04, 2012 6:04 am

Vedä vaikka näin alkuun se mekko päällesi *naurahtaa* Ja voisikohan vaikka Donna meikata sinut? Hän varmaan hallitsee sen puolen paremmin. Siitä kuvastahan saa vaikka kuinka hienon, jos kuvaamme makkari kakkosen yleellisyydessä. Istut siinä vuoteella, omana itsenäsi kauniin näköisenä niin saamme vaikka mitä aikaan. Ja meillähän on täällä nyt tämän viikon ajan melkein kaikki meikkaus ja maskeeraustarvikkeet eli pystymme itseasiassa mihin vain.
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 38 Icon_minitimeTo Loka 04, 2012 6:06 am

* Donna parkaisi, joka kuului oleskelutiloihin asti, pian hän asteli sulanut pakastehernepussi kädessään
kohti pakastinta hyvin ärtynyt ilme kasvoillaan, jo tytön olemuksesta näki että tyttöä vitutti joku, mutta
kukaan tuskin tietää mikä * vitun .. vittu .. * Tyttö kiroaa matkallaan pakastinta kohden *
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 38 Icon_minitimeTo Loka 04, 2012 6:08 am

* Nyökkää lyhyesti Tomille, hypellen vessoja kohti musta-violetin
mekon kanssa, muutaman minuutin päästä Sandrette ilmestyy vessasta
Tomin antama mekkopäällänsä. Musta-violetti mekko näytti sopivan Sandretelle
mahtavasti niinkuin yleisimmätkin vaatteet ikinä. * Hihi, miltä näyttää ?
*Kysäisee sipsutellessaan takaisin oleskeluhuoneeseen muiden luokse, istahtaen
varovasti sohvalle. Vaikkapa jos Donna innostuisi meikkaamaan *
Lena L.

Lena L.

Viestien lukumäärä : 117

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 38 Icon_minitimeTo Loka 04, 2012 6:10 am

*Lena hyppelehti sisälle, kuullessaan Tomin ilmoituksen.* Huoh.. Olen erittäin pahoillani, Tom. Ymmärrän näkökantasi, ja me olemme vetelehtineet tämän viikon. *Lena oli pukeutunut mallin vaatteisiin.* Minäkin voin tulla kuvauksiin! *Tämä otti käsilaukun, mustan silkkimekon ja mustan huivin, sekä mustat aurinkolasit. Itse Guessin laukkukin oli musta. Tällä oli myös mustat korkokengät. Tällä oli hiukset nutturalla.*
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 38 Icon_minitimeTo Loka 04, 2012 6:12 am

*Sandreten ollessa vessassa Tom vilkaisi Donnan perään, joka vaikutti varsin kyrsiintyneeltä. Sandreten tullessa kuitenkin katsoi tyttöä hyväksyvästi päästä varpaisiin sillä varsin hyvältähän tyttö näytti* Näytät hurmaavalta. Jos en olisi homo ja ihastunut erääseen täällä niin... Noh, jos sinut saataisiin vielä meikattua niin voisimme mennä kuvaamaan makkarin puolelle? Ja hyvä homma, Lena *hymyili naiselle*
Rogster

Rogster

Viestien lukumäärä : 338

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 38 Icon_minitimeTo Loka 04, 2012 6:15 am

*Oli myös kuullut Tomin viralliselta kuulostavan kuulutuksen.* Nooh, käyhän se minulle. Mutta luuletko, että haluan ollakkaan täällä teidän kanssanne, kun varsinkin sinä, Tom, näytät inhoavan minua sydämmesi pohjasta. *Tuhahti, ottaen meikkipaketin käteensä.* Lena, voin meikata sinut jos Tom meikkaa Sandreten..
Lena L.

Lena L.

Viestien lukumäärä : 117

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 38 Icon_minitimeTo Loka 04, 2012 6:17 am

Rogster, minä en ainakaan vihaa sinua. Ymmärrän, että ihmiset tekevät virheitä, minä olen kokenut sen kantapään kautta.. Alkoholi ongelmiani tarkoitan.. *Lena otti aurinkolasit päästään.* Ole hyvä, meikkaa pois. *Naurahti heleästi hymyillen, pirteänä kuten aina.*
Tom

Tom

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 38 Icon_minitimeTo Loka 04, 2012 6:26 am

Jos Donna ei nyt meikkaakkaan sinua, niin pystyisitkö itse meikkaamaan itseäsi? En luota kyllä yhtään maskeeraustaitoihini *Kääntää sitten katsettaan puhuneeseen Rogsteriin* Ei minulla sinua vastaan mitään ole, sanoin sen ihan yleisesti eikä kukaan muukaan ottanut nokkiinsa... *Kääntää sitten katseensa Sandretteen takaisin kysyvänä*
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 38 Icon_minitimeTo Loka 04, 2012 6:30 am

* Katsahtaa Donnaan kysyvästi * Donnaaapieni, oletko valmis
meikkaamaan ? * Hymyilee tytölle ystävällisesti tapansa mukaan
jääden odottelemaan vastausta, vilkaisten sillä välin muihin asukkaisiin
tarkistaakseen missä vaiheessa muut ovat. Vieden tämän jälkeen katseensa
Tomiin, nyökäten * Miksen pystyisi ? Näit minut eilen kun meikkasin. * Naurahtaa *
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 38 Icon_minitimeTo Loka 04, 2012 6:33 am

Mitä?! .. Ettekö nää että olen .... kiireinen! * Donna änkytti raivon partaalla, koska vitutus *
En jaksa nyt meikkaa ketään, anteeksi vain.. Mutta jos välttämättä haluat voin kokeilla, mutta
en lupaa mitään maialman kauneinta tulosta, minulla ei ole tänään hyvä päivä koska kaikki
menee päin persettä. * Donna ulisi ja asteli Sandreten ja Tomin luokse *
Sandrette

Sandrette

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 38 Icon_minitimeTo Loka 04, 2012 6:46 am

Rauhoitu nyt ensimmäisenä, Donna. Ei mitään stressiä,
ja kerro toki samalla mikä ärsyttää ? * Kallistelee päätänsä
sohvalla Donnaa kohti hymyillen * Eikä siinä mitään jos ei huvita,
voin itsekkin kokeilla meikata itseni jos tahdot viikkotehtävän epäonnistuvan <3
* Sandreten ääni oli jokseenkin vihjaileva epäonnistumisen kanssa *
Donna

Donna

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 38 Icon_minitimeTo Loka 04, 2012 6:55 am

no okei .. meikkaan sinut, mutta se vituttaa että .. yksi tyyppi .. eikun, äh .. ei mitään, missä meikkaus
kamppeesi on? Aloitettaisiin .. * Donna puristi käsiään nyrkkeihin vähänväliä kunnes vei kädet päälaelleen
ja puristi hiuksiaan * .. ah, tehdään tämä.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Oleskelutila   Oleskelutila - Sivu 38 Icon_minitime

Oleskelutila
Takaisin alkuun 
Sivu 38 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Oleskelutila

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa