Viestien lukumäärä : 221 Join date : 08.09.2012 Ikä : 31 Paikkakunta : Lontoo
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 5:58 am
* Donna käänsi päänsä välittömösti takan puoleen, kuullessaan sieltä ääniä * # Lena? No voi luoja .. mikä ämmä hänkin on! # * Donnan kasvoilel kylläkin hiipi hymynpoikanen, joka oli täytetty ivallisuudella ja pahansuopaisuudella, hän otti askeleita kohti takkaa, ja vei kädet vatsalleen, tyttö alkoi hytkyä naurusta, ja vilkaisi sitten oleskeluhuoneen ympäri niitä, jospa vaikka Rogster ja Tom sattuivat kuulemaan *
Rogster
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 08.08.2012
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 6:02 am
Donna, en pidä hänestä, vain rakastan häntä. *Iski silmää Donnalle. Sitten katsoi takkaan. Nousi ylös kaikkien nähtäväksi.* Hei kuulkaas! Ymmärtäkää, tuo on kidutuskammio! Nuo ovat TEKAISTUJA! Ettekö te nyt nää? Luuletteko että Lena tekisi jotain tuollaista?
JaneBeatric
Viestien lukumäärä : 106 Join date : 05.07.2012
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 6:05 am
Aijaa, aika söpöä Rogster että puolustat Lenaa.. Vaikka juuri haukkui sinut ihan lyttyyn, ja mistä voit olla todellakin noin varma että ne olisivat "tekaistuja"? En ihan usko.. Lenasta voisi ihan hyvin uskoa sellaista, sinä vain olet niin umpirakastunut jokaiseen naiseen täällä, ettet näe heidän lävitseen - olet vain aina sen puolella josta puhutaan pahaa.. Voi Rogster.. Kannattaisi hieman tsempata noiden suhteen, sanon vaan ettei hyvin mene. *Hymyili puoleksi ihan tosissaan, puoleksi ivallisesti kunnes kiersi sohvan ja meni istumaan sohvalle - lähelle Tomia, mutta ei liian lähelle sillä ei tiennyt mitä tuo nuori poika tästä nykyisin ajatteli.* Mutta, jos haluat ajatella noin niin antaa mennä!
Donna
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 6:06 am
Hei, rakasta rauhassa. Se ei ole minun ongelmani! * Donna naurahti Rogsterille, ja kun kuva takasta oli hävinnyt, tyttö asteli oleskeluhuoneen sohville istumaan, ja naurahti * Hohhoh .. oletko nyt aivan varma Rogster? Jokainen varmaan osaa näytellä. Eihän tuostakaan tytöstä koskaan voi tietää, jokaisessa piilee arvoituksia, niinkuin sinunkin kohdalla! Luulin sinun olevan mukava mies, mutta menitkin sitten Janen kanssa sviittiin, ja satutit Stepheniä. Siinä on sinulle erimerkki siitä miten ihmisissä voi piileä toinenkin puoli. * Donna hiplasi hiuksiaan, ja veti polvet koukkuun rintakehäänsä vasten, katsellen sohvalla olevia ihmisiä *
Lena L.
Viestien lukumäärä : 117 Join date : 16.09.2012
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 6:06 am
*Saapui lisähuoneesta juuri sopivasti nähdessään takan videon.* Minä en voi kertoa teille mitään, tai olen suoraan ensi viikon häätöäänestyksessä. Mutta seuratkaa omaa sydäntänne.. *Rogster oli ollut täysin oikeassa aavistuksellaan - BB oli manipuloinnut.* # Vitun paskan helvetti.. Nyt kaikki vihaavat minua! Minä en sanonut tuota! Haluaisin kertoa kaikille tämän! Ärsyttävää, kun näille kerrotaan valheita, kertoisivat edes ketä oikeasti äänestin.. *
Tom
Viestien lukumäärä : 543 Join date : 24.08.2012
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 6:07 am
Lena varmaan sitten itse kohta kertoo, ovatko ne tekaistuja mutta ihan selkeästihän Lena tuossa puhuu. Ja minua siellä vain ruoskittiin ja Rogsteria ilmeisesti myös kidutettiin fyyssisesti eli tuskinpa kenenkään sanomisia täällä vääristellään. Mutta katsotaan, jos Lena nyt itse sanoo niin. Kai se sitten onkin niin. *Kohauttaa olkiaan* Mutta minua ei kiinnosta sille naiselle enää tämän jälkeen edes puhua, pysyköön vaan poissa meidän silmistä esittämästä empaattista.
Rogster
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 6:09 am
No hei, tälläistä tehtiin viimekin kaudella! Aivan oikeasti! Minullekkin tehtiin niin, etten saannut kertoa minun tapahtumistani tai joudun häätöäänestykseen... Ja Jane, minä puolustan niitä, jotka eivät voi puolustaa itseään. *Murahti tuolle, ja meni takaisin istumaan.*
Lena L.
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 6:11 am
Ähh! Aivan oikeasti, en saa kertoa mitään, tai joudun häätöön! Enkä voi ottaa sitä riskiä! Vai uskotteko sitten, kun olen häädetty, ja teille kerrotaan totuus. Enhän minä saa kertoa teille, onko tuo totta vai ei.. Teidän on vain pakko seurata sydäntänne.
JaneBeatric
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 6:14 am
*Jane alkaen nauramaan nyt oikein kunnolla Rogsterin kommentille.* Älä viitsi, hyvä mies! Sinä olet kyllä niin kuollut monen katsojan silmissä - sen voin vaikka vannoa! Ja, toisekseen.. jos sinä olet nyt niin kaikkien puolella jotka eivät voi puolustaa itseään, niin mitenköhän se minun kanssani sviittiin oli? Pelkkää suutelua, eikö? Vai pitäisikö kertoa loputkin? *Hymyili jälleen ivallisesti, nostaen sitten jalkansa koukkuun sohvalle sivuttain - katse Rogsterissa.* Kerrotko sinä vai kerronko minä? Minulla kyllä riittää asiaa, jos vain haluat. *Kääntäen sitten katseensa Lenaan, pudistellen päätänsä.* Voi Lena rakas, taisit juuri jo paljastaa itsesi.. On täällä hieman fiksumpaa porukkaa, aijajai.. Nyt sinä joudut häätöäänestykseen, voi raukka. Mutta itse sinä sen kyllä nyt mokasit ja pahasti, olet.. raukkamainen - tällä hetkellä. Toivottavasti se sitten maistuu ensi viikolla!
Big Brother Admin
Viestien lukumäärä : 516 Join date : 27.01.2012
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 6:21 am
*Talossa käynnistyy soimaan;
Rogster
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 6:23 am
Kerro toki. Haluan tietää. Mitä muuta siellä tapahtui, kuin että juttelimme BB talon asioista, suutelin sinua, ja tungin pääni tissivakoosi? Kerro toki. *Naurahti irvistäen, ja istahti lösähtäen tuolille.* Jonaskin varmasti haluaisi kuulla loput. Koska minäkään en tiedä, mitä muuta teimme.
Lena L.
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 6:26 am
Minulla ei ole aikomusta haastaa riitaa kenenkään kanssa. *Hymyili tekopyhästi Janelle.* Haasta sinä - jos vain haluat. Minun ei ole pakko tuhlata tuntejani riitelyyn - se jos mikä on lapsellista. *Jatkoi vain hymyilyä.* Voi Jane, Jane, Jane.. Sinulla on vielä paljon opittavaa tämän yhteiskunnan pelisäännöistä..
JaneBeatric
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 6:28 am
Oho oho, nyt sinä sen sanoit.. Aikamoista, mutta hyvä Rogster - ehkä sinä opit jotain! Onnitteluni siitä.. *Hymyili ivallisesti, ja alkoi hieman täristä - kylmyydestä.* Hyrr.. Miten tänne tuli yhtäkkiä näin kylmä? *Jane käänsi katseensa välittömästi lisähuoneen ovelle, josta tuli jotain valkoista höyryä - nuoren naisen silmät laajenivat.* # ... Älä sano että Ankeuttajia tulee sisälle, eieieiei! Se olisi kauheaa, toivottavasti ei käy niin. # *Jane katseli muita asukkaita hieman paniikinomaisesti, mutta katse nyt nauliutuen ovelle ja odotteli rauhattomana eikä sen takia kommentoinut Lenalle yhtään mitään koska ahdistuneisuus näkyi Janessa.*
Rogster
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 6:32 am
Tietääkseni, eräät henkilöt tiesivät sen jo. *Hymyili tytölle. * Oho? Pelkääkö pikku Jane? Hahhah! *Jähmettyi sitten katsoen ovelle.* Ajatteletteko samaa mitä minäkin? *Rogster katsoi ovelle huvittuneena. Otti sauvansa taskustaan.* # Voi helevetti.. # *Katsoi jähmettyneenä ovelle, aivan kuin olettaisi jotain pahaa sattuvan.
Donna
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 6:34 am
* Donna katsahti sinne, minne Janekin, ellei ne ollut nuoren naisen näkyjä - Eli Janen, Donnakin näki sieltä tulevan valkoista " sumua " tai jonkinsortin höyryä * Aijaa .. mitä tänne nyt on järjestetty? Tuleeko tuolta ankeuttajia tai jotain? * Koska Donnalla oli vain päällään toppi , joka oli turkoosi, ja mustat lökärit, tyttö hieroi käsivarsiaan, koska Donnalle tuli kylmä *... pfft
Rogster
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 6:36 am
*Okei eli pikku korjaus: ei ottanut sauvaa esille, vain nyrkit oli valmiina, josko joku tai jokin ilmestyisi sieltä.* Hyrr..
Rycroft
Viestien lukumäärä : 117 Join date : 02.08.2012
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 6:37 am
*Hopkins imitoi Blackbirdia löhötessään omistajansa paljailla varpailla tassut asettettuina vatsansa päälle, pojan puolestaan makoillessa puoliksi lattialla jalat rahin reunalle koukistettuina. Molemmat ylen laiskoista olennoista haukottelivat samanaikaisesti, jokseenkin kissa kovaäänisemmin loksauttaessaan leukaluunsa auki ja naukaistessaan yhdeltä rupeamalta falsettiin. Rycroft hieraisi tavanomaista tummempien alusten rajaamia silmiään väsyneenä ja antoi terävöityneen kuuloaistinsa analysoida oleskeluhuoneen ilmapiiriä aivokapasiteetin virittäytyessä likipitäen lepotilaan. Poikaa kalvoi ja kiehtoi ajatus Big Brotherin järjestämästä Kidutuskammiosta, vaikkei häntä liiemmin viehettänytkään päästä omalla ajallaan selvittämään viikkotehtävän arvotuksellista totuutta asukkaiden korvia huumaavista kiljaisuista saatika veret seisauttavista tuskanhuudoista.
Rycroftin aavistelemista kauhuskenaarioista huolimatta poika tunsi olonsa sangen tyytyväiseksi lepuuttaessaan silmiään ja prosessoidessaan vastikään nautittua suklaavanukasta vatsalaukussaan. Hän ja Hopkins jäivät vielä toistaiseksi virumaan Oleskeluhuoneeseen parin tunnin kuluttua alkavaa Häätöshowta täydellä mielenkiinnolla odotellen.*
Tom
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 6:46 am
*Tom oli katsellut jälleen alkanutta riitelyä kyllästyneenä* Osaatte kyllä olla rasittavia... Ettekö välillä voisi ottaa rennommin ja yrittää pitää mölyt mahassa? Ja ei se höyry meille pahaa tee, olemme BBssä emmekä missään "näin tapat ihmisiä" - koulutusohjelmassa. Typerää ylireagoida tuolla tavalla. *Tom mutristi huultaan, ja vilkaisee Rycroftia joka on kyennyt olemaan melko rauhallinen tämän päivän tapahtumista huolimatta* # TOIVOTTAVASTI Rogster tai Lena häädetään, he ovat negatiivisia ihmisiä #
JaneBeatric
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 6:50 am
*Viimein tuo valkoinen savu tai mikä lieneekin loppui ja Jane huokaisi syvään. Katsahtaen Tomiin pieni mutta epävarma hymy kasvoillaan, ei uskaltanut tehdä oikein mitään koska luuli että saisi vielä huudot niskaansa. Nuori nainen käänsi siis katseensa lattiaan, ja ensimmäistä kertaa Jane oli nyt hiljaa tuollaisen pienen paniikkikohtauksen jälkeen. Oliko siis paniikkikohtaus näytelmää vai totta.. Jane ei sitä itsekään enää tiennyt, näytti hieman pahoinvoivalta siitä kaikesta huolimatta.*
Lena L.
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 7:08 am
# Hirveä tuo Tom.. Ensin olimme hyviä ystäviä - sitten hän alkaa vihata minua jonkin BB:n tempauksen takia.. # No huoh.. Jos te ette usko minua, niin minä mieluummin joudun häätöäänestykseen. Ärh.. *Murahti.* Ja minäkin toivoisin tämän riitelyn loppuvan, mutta ei! Syyttäkää BB:tä näistä kohuista..
*Sitten Lena puraisee ala huultaan.* Selvä, nytpä kerron. Tuolla huoneessa. Minut pakotettiin nimeämään julkisesti - niimpä nimesin. Mutta koska perusteeni eivät muka olleet liian hyvät, niin se parrakas yksihampainen mies keksi perustelut itse, ja myös ne, keitä minä äänestin. *Lena kertoi, vaikka tiesi, että joutuisi häätöäänestykseen tämän takia.*
Noniin, mieluummin olen häädössä, kuin että menetän ystäväni.. Taisin kyllä jo menettää ne.. *Lena juoksi makuuhuone ykköseen, sillä halusi mennä itkemään yksin.*
JaneBeatric
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 7:57 am
Hahaha! Tiesinhän minä, Lena.. Joten turhaan yritit naljailla minulle jostain niiin turhasta, mutta jos sait siitä jotain mielihyvää - okei, se on ihan okei minulle. *Naurahtaen hieman, jonka jälkeen nousikin nopeasti sohvalta ja juoksi vaihtamaan vaatteeensa. Palasi takaisin hiukset korkealla ponnarilla, vaatteina olivat tällä kertaa ruskea paita, jossa oli toinen olkain topin olkain ja toinen t-paidan. Ruskeassa paidassa oli paljon kimaletta, joka sai varmasti monen huomion sekä mustat tiukat housut ja pitkät valkoiset saappaat, joissa oli paljon korkoa joka pidensi nuorta naista ainakin 10 senttimetriä. Naaman oli myös laitettu lisää meikkiä; ruskeaa luomiväriä oikein tummasti ja ripsiväriä niin että ripset varmasti näkyisivät. Eli Jane oli lähes samanlainen kuin saapui taloon viikko sitten, katseli ympärilleen tyytyväisenä ja istahti takaisin sohvalle odottelemaan show;n alkamista.*
Big Brother Admin
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 8:00 am
Hyvää iltaa Big Brother - talo, täällä Catherine! *Catherinen iloinen ääni täytti koko oleskelutilan*
JaneBeatric
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 8:01 am
Catherine rakas, heei! Sinunkin ääntäsi kuulee, vihdoin ja viimein.. Mutta niin.. hei! *Jane nyökkäsi hymy huulillaan, katsellen muita asukkaita tarkkaavainen ilme kasvoillaan.* # Mitähän sitä nyt paljastetaankaan tänään.. #
Tom
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 8:03 am
Hyvää iltaa, Catherine. *Tom vastasi vähän jännittyneesti, vaikkei itse häädössä ollutkaan*
Big Brother Admin
Aihe: Vs: Oleskelutila Su Loka 07, 2012 8:04 am
Sandrette - Mitä mieltä olet talon ilmapiiristä, onko se mielestäsi enemmän positiivinen vai negatiivinen? Muista myös perustella vastauksesi kunnolla. *Catherine naurahtaa kysymykselleen*